The Fenician Temple III.(Tr2)
Készítő: Turbo Pascal
Letölthető: Innen Complett Game
Itt megnézheted, hogyan kell feltelepíteni.
Rövid ismertető...
A szint idén szeptemberben jelent meg, és a tradícionális Fenician Temple sorozat harmadik darabja. A szerző, Turbo Pascal ismét igyekezett kihasználni és bemutatni a programjában szereplő legújabb lehetőségeket. Vagyis, minden egyes szint a sorozatból, egy újabb előrelépés volt mindig az editor történelmében, és a sorozat egyes elemei mindig inkább a kísérletezésről szóltak, a szerző inkább a saját munkája tesztelésére szánta őket. Ez a harmadik szint már a TR2 engine-jét használja, és ezúttal már nem lehet pontosan megmondani, hogy melyik eredeti szint alapján készült. Leginkább talán a TR2 és a TR2Gold juthat eszünkbe róla, de szinte ugyanígy megtalálhatóak benne a TR3 és a TR4 elemei és textúrái is; sőt, ahogy néztem - bár lehet, hogy tévedek - teljesen új textúrák is vannak a pályán! Továbbá a szint tartalmaz például néhány objektumot a TR4-ből - vázák és ledőlt oszlopdarabok -, amelyek segítenek kicsit jobban kitölteni a teret, hogy ne legyen minden olyan üres, és ez igazán remek dolog. Jellegét tekintve a harmadik rész is olyasmi, mint az előző kettő volt: nem hétköznapi feladványok, és egyszerűen végig kell haladni a pályán, de egyébként ezúttal rengeteg szemét csapdával fog meggyűlni bajunk. Egyébként sajnos nincsenek titkok, de van egy-két eldugottabb vagy nehezebben megszerezhető tárgy, köztük az Automatic is, amit nem árt megtalálni, mert sokat segít a keményebb ellenfelek ellen. Ha már az ellenfeleknél tartunk, akkor: tigrisek, hatalmas pókok, cápák, humanoid fegyveresek, na és a legvégén az előző részben kinyírásra hőn áhított Pierre is, aki most végre tényleg megkapja a magáét. Fegyverek terén pedig a pisztolyok, a Shotgun, az Automatic és a Harpoon fognak rendelkezésre állni. Medipackokból és Flare-ekből is lesz épp elég (nem túl sok, de elég), de az előzőekkel kapcsolatban, ha elég ügyesek vagyunk, a legtöbbször megúszhatjuk sérülések nélkül is a dolgokat. Továbbá megint operálhatunk időzített tereptárgyakkal és kulcsokkal is, és megint használhatjuk azokat a különleges "teleport jellegű" átjárókat, amelyek az előző szinten is szerepeltek már. Nagy poén lesz még az eredeti TR2-ből ismert trambulin is, csak bánjunk vele óvatosan, mert különben könnyedén nagy zakó lehet a dolog vége. A rengeteg csapda miatt érdemes nagyon sokat menteni. A szint feladványai pedig nem fogják igazán fenntartani az embert, habár a legvégén majd lesz egy összetettebb terem, ahol el tudom képzelni, hogy lesznek olyanok, akik elakadnak, habár a megoldás jóval könnyebb, mint elsőre látszik. A pályán akad egy-két bug is, de ezek inkább engine-hibák, a játékmenetet nem befolyásolják; amúgy a pálya szépen textúrázott, és nincsenek átlátszó falak és talán egy helyet leszámítva átvillanások sem. Mint ahogy eddig is megszokhattuk, a sorozat egyes darabjainak nem volt háttértörténete, és persze ez ezúttal is igaz, így egyszerűen csak egy harmadik, újabb részről van szó. Egyébként nem is tudom, miért írtam ilyen hosszan a pályáról általánosságban, amikor a szinthez tartozó dokumentációban Turbo Pascal elég szószátyáran értekezik róla, és rengeteg részletre kitér. Mindenképpen érdemes elolvasni, már persze, ha tudunk valamit angolul...
Végigjátszás...
Akárcsak az első szinten, itt is a plafonon lévő lyukból érkezünk be a pályára,
és egy oszlop tetején találjuk magunkat, ahonnan másszunk is le. Nézzünk körül
az első nagy teremben, és szedjük fel a jobb oldalon, az egyik sarokban található
kis medipackot. Ezután fussunk át a másik oldalra, és álljuk szembe a trambulinnal!
Fussunk rá, és amikor felrepít, nyomjuk tovább az ELŐRE gombot, mert így lehet
előre ugrani, másképp csak visszazuhannánk, ami az egészségre káros. A potyogó
padlóról gyorsan fussunk be a szűk folyosóra és haladjunk tovább. A következő
teremben ismét használjuk a trambulint, hogy a fentebbi platformra juthassunk!
Itt máris szembenézhetünk az első csapdákkal: a szűk folyosókon guruló pengék
"őrjáratoznak", amelyeket ki lehet cselezni, de gyorsnak kell lennünk,
így közben érdemes ugrálni is. Az első két esetben fussunk a pengék után,
és forduljunk be mögöttük balra, hogy biztonságba érjünk. A harmadik esetben
várjuk meg, míg a penge eléri a folyosó innenső végét, és ekkor rohanjunk
el előle, majd a folyosó végén forduljunk be balra, mielőtt még lekaszálna.
Ezzel el is értünk az első karhoz, húzzuk meg, mire kinyílik a kezdő teremben
a nagy dupla ajtó. Visszafelé menet a pengékkel éppen ellenkezőleg kell eljárni,
mint befelé jövet. Jussunk vissza tehát a kezdő terembe - közben ne kapkodjunk,
nehogy lefelé a trambulinokra essünk, mert az az egészségünkre káros hatással
lesz :) -, és folytassuk utunkat a kinyílt dupla ajtón keresztül...
Egy újabb tágas terembe érkezünk, egy újabb, egyelőre még zárt dupla ajtóval.
Itt, ha középre futunk, a kamera eltávolodik és megmutatja az egész termet,
kissé magasabbról. A bal oldalon keressük meg a trambulint - a színe kissé
világsabb, mint a többi hasonló mintájú padlókocka színe -, és ugorjunk fel
vele a terem közepén lévő, bal oldali platformra, amelyet oszlopok tartanak.
Egy nekifutásos és kapaszkodós ugrással ugorjunk át a potyogó padlóhoz, másszunk
fel rá, majd fussunk tovább a biztonságos erkélyrészre. Itt vegyük fel a Flare-dobozt
és érdekességként még egy Flare-t is felvehetünk a földről, ami erre világítani
kezd. Innen is látható egyébként az átellenes oldalon a cél-erkélyrész az
ajtót nyitó karral. Fussunk be a szűk folyosón, és a végén kapjuk elő a pisztolyokat,
mivel a következő teremben két tigris fog Larára rontani. Intézzük el őket,
és induljunk el felfelé a lépcsőkön. Innen jönnek egyébként igazán a szemét
csapdák, amelyek már szinte a teljes pálya hosszában ki fognak tartani! Legfelül
ugorjunk át a potyogó padlókhoz egy nekifutásos és kapaszkodós ugrással, majd
a felmászás után azonnal rohanjunk előre és ugorjunk el balra, a kis biztonságos
platformra. A következő akadályt kétféleképpen is vehetjük! Első megoldásként
tehetjük azt, hogy ráugrunk az erkélyrészre és továbbfutunk a végén lévő réshez,
majd beugrunk oda, és mindezt olyan gyorsan, hogy el ne kaszáljon az itt "őrjáratozó"
guruló penge. Második megoldásként ugorjunk rá az erkélyre, amikor a penge
messze van, majd menjünk le függeszkedésbe, és oldalazzunk el balra, egészen
a csapkodó a pengékig, ahol másszunk fel, miután a guruló penge elhaladt előttünk,
és gyorsan ugorjunk a résbe. Mindkét megoldás működik, de inkább a második
a rendeltetésszerű, amit a feladvány is megkíván. A szűk folyosón haladjunk
tovább, és készüljünk fel a következő kellemetlenségre: alul két penge "őrjáratozik"
a folyosón, és egyébként néhány csontváz is jelzi a hely veszélyességét. Essünk
le a guruló pengékhez, és kerülgessük őket ügyesen, de közben tényleg vigyázzunk,
hogy hozzájuk ne érjünk! Szerencsére elég hosszú a folyosó, így könnyedén
ki lehet tempózni a pengéket, megfelelő időzítésekkel és ügyes helyezkedésekkel.
Vegyük fel a kis medipackot és húzzuk meg mind az öt(!) kart, hogy kinyíljon
a továbbvezető ajtó, majd gyorsan fussunk a létrához, és meneküljünk ki innen.
Másszunk fel a szűk folyosóra, majd haladjunk tovább jobbra, amerre a folyosó
vezet. Itt ismét jobbra lenézve egy kis termet láthatunk, no meg jobb oldalra
egy szép tüskés falat, amely csak arra vár, hogy Lara nénit felnyársalja.
De mi nem hagyjuk: csússzunk le a lejtőn - ne ugorjunk el róla! - és a földet
éréskor azonnal kezdjünk el futni és közben ugrálni, hogy elérjük a biztonságos
részt, ahol már nem fenyeget a fal. Ezután azon az oldalon, ahonnan a fal
elindult, a sarokban vegyük fel a kis medipackot. Nézzük tovább az egyetlen
továbbvezető utat, de ne kapkodjunk, hanem vegyük észre, hogy szemből egy
újabb tüskés fal fog fenyegetni. Ha biztonságban át akarunk érni, akkor fussunk
be előre, majd azonnal vegyük is az irányt jobbra, és az előbbi technikával
meneküljünk el a fal elől. Haladjunk tovább, amerre a folyosó vezet, és máris
visszaérkezünk a még zárt, nagy dupla ajtó termébe, pontosabban annak erkélyrészére,
ahol a kar is van, amelyik a nagy dupla ajtót nyitja. Húzzuk meg, majd óvatosan
ereszkedjünk le az erkélyről, aztán haladjunk tovább a kinyílt dupla ajtón...
A következő, tágas ámde hosszú folyosó nem sok jót ígér. Orientálódjunk a
jobb oldalra, majd csússzunk le a lejtőn, és mielőtt még leérnénk, már akkor
ugorjunk is el és kezdjünk el futni és közben ugráljunk is, hogy el tudjunk
menekülni a balról fenyegető tüskefal elől. Ezután a tágas folyosóról egy
szűkebb nyílik, ahol négy darab karddal csapkodó szobor előtt kell áthaladnunk,
ezek ismerősek lehetnek még az eredeti TR2-ből ("Bartoli's Hideout",
"Temple Of Xian"). Miután ezeket is magunk mögött tudtunk, haladjunk
tovább, ugráljunk fel az emelkedőkön, és kövessük a szűk folyosót. Nemsokára
ránk is vigyorog a következő tüskés fal, amelynél egyébként az igazán sasszeműek
már akkor kiszúrhatják, hogy a végén valami kilóg alóla, amikor még a helyén
van a fal. Na, majd miután elhaladt onnan, visszamegyünk és megvizsgáljuk,
hogy mi is az! Most orientálódjunk a bal oldalra, és csússzunk le a lejtőn,
de ezúttal engedjük, hogy Lara földet érjen! Amint földet értünk, azonnal
kezdjünk rohanni és közben ugrálgassunk is, de figyeljünk a jó időzítésre,
mert a szemközti biztonságos folyosóra is úgy kell beugranunk! Miután bejutottunk
ide, ne fussunk ész nélkül tovább, hanem térjünk vissza előző folyosóra, és
vizsgáljuk meg, mi volt az, ami kilógott a tüskés fal alól. Persze csak vigyázva:
a tüskés faltól tartsuk távol Larát és úgy essünk le a szűk folyosóból vissza,
a tágas folyosóra. Rögtön balra, a sarokban láthatjuk, hogy ott mosolyog ránk
az Automatic, némi munícióval is ellátva! Ezért érdemes volt figyelni és nem
kapkodni! A felvétele után óvatosan másszunk vissza a szűk folyosóra, miközben
továbbra is tartózkodjunk a tüskés faltól, mivel annak még a hátoldala is
bökős. A folyosón haladjunk tovább, és a végéből ugorjunk ki az első oszlopra.
Láthatjuk, hogy jó magasan vagyunk, és azt is, hogy szöges akadályok lengenek
mindenfelé, a továbbjutás szempontjából kihagyhatatlan helyeken, azaz a további
oszlopok előtt, míg a legvégén még némi potyogó padló is meg fogja keseríteni
az életünket. Ide tehát némi hidegvér, valamint pontos időzítés és jól kiszámított
ugrások kellenek! Az első lengő akadályt mindjárt egy nekifutásos ugrással
tudjuk is magunk mögött, persze a kísérletet a platform egyik oldalán végezzük
és figyeljünk oda a lengés ritmusára is. A következőnél ugyanez a helyzet,
de kapaszkodás is kell a végén, majd másszunk fel. Innen balra, a falat irányozzuk
be, és egy nekifutásos ugrással ugorjunk át az oszlopra. Innen egy újabb nekifutásból
elkövetett ugrás visz minket a kissé lentebbi oszlop tetejére, ahonnan ugorjunk
is tovább a potyogó padlókra, majd ezek végéből tovább jobbra, a falba nyíló
folyosóra, ahol végre már biztonságba érkezünk...
Lépjünk be a terembe és nézzünk körül: egy atlantisi motívummal díszített
ajtót láthatunk, amihez kulcs kell, valamint a plafonon egy lenyíló csapóajtót
(a későbbi visszajutáshoz), illetve a kulcsos ajtótól balra nyílik egy kis
szűk zsákutca, amelynek a végében egy "teleport-jellegű" átjáró
van. Fussunk ide és használjuk az átjárót! Egy rút és sötét terembe érkezünk,
amely tele van csontvázakkal és ennek elsődleges oka, az itteni csúcsragadozó
azonnal ránk is ront: egy túlméretezett mérgespók! Végezzük ki a TR2-beli
ismerősünket ("Temple Of Xian"), majd haladjunk tovább a teremből
nyíló szűk folyosóra és kövessük azt, amíg el nem érkezünk a következő, hasonló
jellegű terembe, ahol egyelőre legfelülre, biztonságos helyre érkezünk. Itt
is számos kalandor lelte már halálát, és jobb is, ha felkészülünk az újabb
pókokra, úgyhogy jól jöhet mondjuk az Automatic, de legalábbis, miután lecsúsztunk
a lejtőn, azonnal kapjunk elő valami fegyvert és már kezdhetjük is használni!
Nyírjuk ki a két pókot, majd keressük meg és vegyük fel ebben a teremben az
egyik sarokban heverő kis medipackot is! Ezután már továbbmehetünk a teremből
nyíló szűk folyosóra, ahol néhány csapkodó vasakadály nehezíti meg Laránk
életét. Ezeket cselezzük ki és kövessük a folyosót, míg ki nem érünk egy szakadékhoz,
amely felett potyogó padlók vezetnek minket körbe(!), a tőlünk jobbra lévő
sarokban elhelyezkedő továbbvezető folyosóhoz. Ugorjunk rá a potyogó padlókra
és fussunk végig rajtuk, miközben néhány pontos ugrást is el kell végeznünk,
és használjuk ki azt is, hogy Larát lehet ugrás közben, a levegőben irányítani;
ránézésre ijesztőnek tűnik, de igazából nem vészes a dolog. Végül egy kis
falrésbe mászhatunk fel, majd innen ugorjunk tovább a következő folyosóra.
Itt haladjunk tovább, fussunk át a pókhálón - persze nem akadunk fenn benne
és szerencsére egy pók sem jön elő -, majd másszunk le a létrán. A létra után
egy újabb méretes pókhálón futhatunk át, amelynek tulajdonosai ezt nem is
nézik jó szemmel, így mindketten Larára rontanak; intézzük el őket. Ezután
fussunk a tüskék melletti karhoz és húzzuk meg, amire felnyílik a tüskék feletti
platform, de vigyázzunk mert időzített! Fussunk el a lépcsőzetesen elhelyezkedő
oszlopokhoz, ugorjunk fel a legkisebbikre, majd innen a következőre, s végül
a legmagasabbikra, és innen egy nekifutásos ugrást követően, kapaszkodással
kapjuk el a felemelt platformot és azonnal kezdjünk is el jobbra oldalazni!
Eléggé ki van számolva a dolog: mikor átérünk, utána nagyon hamar le is csapódik
a platform. Fent fussunk be balra a járatba és húzzuk meg a kart, ami kinyitja
alul az atlantisi motívumokkal díszített ajtót. Fussunk be ezen az újonnan
kinyílt ajtón és egy újabb átjáróba botlunk, amit használjunk is! Visszajutunk
egy világosabb terembe, ahol vegyük fel a kulcsot - Rusty Key -, aminek hatására
lenyílik a terem másik sarkában lévő csapóajtó, amelyen át visszajuthatunk
abba a terembe, ahonnan elindultunk, és ahová ugye a kulcs is kellett. Itt
használjuk a kulcsot és fussunk be a kinyílt ajtón...
Haladjunk tovább a szűk folyosón, majd csússzunk le a lejtőn, és kövessük
a folyosót, mígnem némi lépcső után egy nagy medencéhez nem érünk! A medence
alja tele van az itt veszett sorstársak földi maradványaival, valamint két
cápa is úszkál benne, és már innen fentről is láthatjuk, hogy némi muníció
és a Harpoon is ott van a fenekén. Továbbá láthatjuk, hogy van még négy kar
is a víz alatt, ezek nyitják majd ki a továbbvezető ajtót, és az egyik sarokban
van egy kis rés is, ahová majd be tudunk úszni levegőért. Ugorjunk bele a
medencébe! Itt mindenekelőtt megemlítem, hogy két bug is előáll a medencében,
a víz alatt. Az egyik, hogy a levegőbuborékok helyén vércseppek jelennek meg,
amit Turbo Pascal Larára vonatkozóan nagyon elmésen, a havi rendszeres rovására
írt, de azt is említette, hogy valójában szerinte ez az editor egyik komponensének
a hibája miatt van. A másik hiba pedig az, hogy ha itt a víz alatt elhalálozunk,
akkor az elég idétlenül fog kinézni, amit meglehetősen nehéz is körülírni,
így aki kíváncsi rá, kipróbálhatja. Visszatérve a végigvitelhez, a víz alatt
cselezzük ki a cápákat és szedjük fel a Harpoon-t - némi muníció is jár hozzá
-, valamint a dupla adag Shotgun-tölténypárt is, bár utóbbiakat későbbre (amikor
a cápák már nem veszélyeztetnek) is hagyhatjuk, ha akarjuk. Ezután nem árt
felfedezni a bal felső sarokban lévő kis rést, ahová ha beúszunk, biztonságba
kerülünk a cápák elől, és itt lehet levegőzni is. A levegőzéssel kapcsolatban
fontos tudni, hogy a medencében a víz alól már nem tudunk a felszínre feljönni,
mivel az innen zárt (nocsak, egy újabb kis misztikum) így ott nem juthatunk
levegőhöz! Ezért, amikor csak szükségünk van rá, térjünk vissza a kis rés
mögé, hogy mindig legyen elég levegőnk a víz alatti akciókhoz; az egész dolog
egyébként tényleg több fordulót kíván. A Harpoon-nal lőjük le a cápákat, majd
húzzuk meg a négy víz alatti kart, az ajtó kinyitásához, és ússzunk tovább
a víz alatt, míg egy újabb medencébe nem érünk, ahol már felbukhatunk a felszínre.
Ismétlem, hogy mindeközben persze végig ügyeljünk a levegőre, és mindig vonuljunk
félre levegőzni, ha kell! Az újabb nagy medence jobb felső sarkában van egy
kis medipack a víz alatt, azt vegyük fel, majd másszunk ki a partra és lőjük
le a két tigrist. Idekint láthatjuk, hogy a teremben oszlopok vannak, amelyek
segítségével el lehet jutni egy magasan fekvő erkélyrészre, és az első oszlopra
egy trambulinról lehet ráugrani. Ez a trambulin egy kicsit "ravasz",
mert ha csak ráfutunk, úgy nem érjük el az oszlopot, emiatt kicsit messzebbről,
helyből rá kell ugrani, és közben persze az ELŐRE gombot és szükség szerint
a CTRL-t is nyomni kell. Ha sikerül, akkor az oszlopokon végig kell haladni,
amit nem is írok le részletesen, csak annyit mondok, hogy nagyon pontos ugrások
kellenek, és néhol a potyogó padlókról kell elugranunk, illetve érdemes minden
sikeres ugrás után menteni, mert különben könnyen előállhat olyan helyzet,
ahonnan már nincs tovább. Miután feljutottunk az erkélyre, folytassuk az utat
a tágas folyosót követve, egészen addig, amíg végül egy hatalmas terembe nem
érkezünk...
Nos, ez az a terem, amire már az elején utaltam, hogy kissé ijesztő lehet
elsőre, és ha nem gondolkodunk, akkor akár el is akadhatunk benne egy kis
időre. Viszont, ha egy kicsit használjuk az eszünket és nekilátunk, akkor
kiderül, hogy nagyon egyszerű az egész! Először is, a beérkezés után azonnal
lőjük le a két fegyveres tagot, majd egy kicsit nézelődjünk körbe a teremben.
Mint láthatjuk, van itt minden: hat kar, aztán két zárt ajtó mögött egy újabb
kar, no meg fentebb, egy látszólag elérhetetlen helyen még egy újabb kar,
ami majd a továbbvezető ajtót nyitja. Először is, fussunk a hat karhoz, és
ne aggódjunk, nincs semmiféle kombináció, csak húzzuk meg az összeset! Erre
végül kinyílik az újabb kart védő két zárt ajtó, így fussunk is át oda és
húzzuk meg azt a kart is! Erre felnyíilik az eddig lefelé lógó platform, amely
szerencsére nem időzített, és amelyen végig tudunk oldalazni az utolsó karhoz,
csakhogy van egy kis bökkenő: túl magasan van a platform, és elérni ugyan
el tudnánk, de csak a "rossz" oldaláról, és a TR4 előtt Lara még
nem tudott oldalazás közben a sarkoknál átfordulni a másik oldalra. Fussunk
oda a felnyílt platformhoz, és nézzünk körül egy kicsit: láthatjuk, hogy a
platform közelében, a magasban van egy kis zug az egyik oszlop tetején, ahonnan
egy helyből történő kapaszkodós ugrással már el lehetne érni a platformot.
Most már csak a módját kéne megtalálnunk, hogy feljussunk oda! Nos, a teremben
összesen három(!) tologatható kőtömb is található, és nekünk mindháromra szükségünk
is lesz! A cél, hogy az egyiket a másik kettő segítségével eljuttassuk ide,
a platform közvetlen közelébe, hogy aztán erről a tömbről fel tudjunk ugrani
az oszlop tetejére, és onnan "átkapaszkodni" a platformra és végigoldalazni
rajta. Keressük hát meg a teremben mindhárom mozdítható kőtömböt! Kettőt találunk
a padlón, ezek lesznek a segédeink, hogy a feljebb lévőt végig tudjuk mozgatni
a hiányos útvonalán. A nyerő tömb a terem bejáratának közvetlen közelében
van, és mint látható, egyelőre nem mozdítható semerre sem, mivel nincs hozzá
hely. Nosza, töltsük ki az előtte lévő hézagot, a hézaggal majdnem szemben
elhelyezkedő másik kőtömbbel! Ezután már mozdíthatóvá válik a tömbünk, így
húzzuk el a helyéről és toljuk el egészen az út legvégéig. Most pedig, szükségünk
lesz mindkét földszinti tömbre, hogy a fentebbi tömböt át tudjuk vinni a platformhoz
vezető túlsó útvonalra, miközben a dolgunkat igazából az nehezíti meg, hogy
a padló nem sima. Húzzuk ki az előzőleg a hézagba betolt tömböt és toljuk
el a fentebbi kőtömb mellé. Ezután keressük meg a harmadik kőtömböt a teremben,
és azt is szállítmányozzuk ide, a padlón lévő mellé. Ekkor a fenti kockát
rá tudjuk húzni az alsó két kocka közül először az elsőre, majd innen toljuk
tovább a másodikra. Ezután a padlón az egyetlen mozdítható, belső tömböt húzzuk
ki, majd szállítmányozzuk el a másik elé, hogy ezzel már a fenti tömböt át
tudjuk vinni rajta a túloldalra, a platformhoz vezető útvonalra. Mikor a tömb
már az útvonalon van, csak mozgassuk el egészen addig, amíg az út engedi.
Itt végül másszunk fel rá, és ugorjunk feljebb, az oszlop tetejére, a kis
zugba. És már meg is csináltuk! Nem is volt nehéz, hanem inkább időigényes,
a rengeteg tologatás miatt. Az oszlop tetején forduljunk kissé ferdén szembe
a platformmal, és a széléről, egy helyből történő kapaszkodós ugrással kapjuk
el. Oldalazzunk el balra, majd másszunk fel és húzzuk meg a kart, aminek a
hatására végre kinyílik a továbbvezető ajtó. Másszunk le innen, fussunk az
ajtóhoz és haladjunk át rajta...
Kövessük a folyosót, amely egy lávás terembe visz minket, ahol semmi más dolgunk
nincs, mint végigugrálgatni a lávából kiemelkedő platformokon - az elsőre
egy nekifutásos és kapaszkodós ugrással juthatunk fel, aztán a többi már "sima
ügy" -, de persze közben a baloldali falnál található nagy medipackot
és az Automatic-muníciót se hagyjuk el! A túloldalra átérve, kövessük a folyosót,
ami már az utolsó előtti terembe visz minket. A folyosó legvégén csússzunk
be a terembe, és itt mindjárt öt tagbaszakadt fegyveres ront ránk, végezzük
is ki őket gyorsan. Kutassuk át a hullákat: csak az egyikük nem hagy el semmit,
a másik négytől viszont begyűjthetünk három kulcsot és egy kis medipackot
is. Keressük meg a továbbvezető ajtót, és a zárt ajtó közelében, a falnál,
a megfelelő zárakban használjuk a megfelelő kulcsokat, hogy az ajtó kinyíljon.
Haladjunk tovább rajta, és a szűk folyosón vegyük fel a kis medipackot, majd
készüljünk fel a legutolsó harcra...
A legutolsó teremben végre szemtől-szembe találhatjuk magunkat Pierre-rel,
de most már egy igazságosabb harc keretében. A francia időközben egy kissé
kicombosodott, na és a TR2-ből már jól ismert Fiama Nera nevű szervezet egyik
díszes "uniformisát" is magára öltötte. De mindezek ellenére, ezúttal
már nem menekülhet el Lara elől! Intézzük el, és vegyük fel tőle az ereklyét,
amit elhagy, neki már úgysem lesz rá szüksége. Az ereklyét pedig használjuk
a hatalmas ajtó melletti foglalatban, és ezzel máris véget ért a Fenician
sorozat harmadik darabja is...
SYS "So many tombs...so little time...and the raiding never ends!"
Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.