.....................................................................

Call Of Cthulhu

Készítő: TMerlin Homepage

Letölthető: Full Game Vagy a kisebb verzió INNEN

Töltsd le a "Full Game"-t, ezt csak ki kell csomagolnod, bemásolni valahova, és már indíthatod is a kalandot.

Story:

Lara Croft felfedezte a híres "Halál Könyvét" ... NECRONOMICON ... valóban létezik! Elemezve a régi krónikákat arra a következtetésre jut, hogy Howard Phillips Lovecraft igazat írt. Elhatározza, hogy megkeresi a veszélyes ereklyét. Minden nyom egy arisztokrata és gyűjtő régi kastélyába vezetett, aki titokzatos körülmények között halt meg a XIX. században. Az öreg kastélyba nem volt nehéz bejutni. Sajnos valamiféle titokzatos erő bezárta Larát az épületbe. Le kell mennie az alvilágba, hogy ősi szörnyekkel harcoljon, kinyissa a titkos ajtót, és végül elmeneküljön a gyilkos házból.(Fordította: Lacek)

Review:

Nagy kaland volt ez a pálya. Egy házban, a kertben, és lent a csatornában kalandozunk. Kulcs-okat, Serpent Stone-kat kell megkeresni, néha a képek mögé is be kell nézni értük. Az ellenség patkányokból, és mutánsokból, krokodilokból áll, de nem kell medipackot sem használni, nem nagy ellenfelek. A kaland végén nem mindig nyílt ki az előtérben a nagyajtó. Igaz, előszörre egy rossz verziót töltöttem le. Mindenesetre igyekezni kell az ajtó nyitógomb megnyomása után, ki, az ajtóhoz. Ajánlom mindenkinek ezt a pályát, bizony megéri megnézni. :)

 

Leírás:

Menj fel, a legfelső emeletre, és az ablakon keresztül, mássz le a kertbe. Öld meg a két mutánst, és a patkányt, majd a szobor mögött, mássz le az aknába. Mássz le teljesen a tüskék fölé, az oldaljáratban semmi sincs, csupán zsákutca. Lent a tüskék felett mássz oldalra, és egy kis tóhoz érkezel.

Jobbra a falon fel tudsz mászni a fali beugróba, majd a plafonon kapaszkodva átérsz a túloldalra. Juss át a tűzfújókon, és vedd fel a Kulcs-ot, majd menj vissza, egészen a házba, jobbra, az emeletre, a könyvtár fölé, a rácsos karzatra, és használd a kulcsodat. Lent, a földszinten kinyílt az ajtó, és felveheted a  Serpent Stone-t. Kifelé menet mássz fel a könyvespolcra, egy medipackért. Persze azért nézz körül mindenhol, mert az emeleten a lépcsőfordulóban, és a földszinten a nagy festményes teremben is kapsz medipackot.

A legfelső emeleten, az egyik szobában fel tudsz mászni a festmény takarta fali járatba, és egy kereket forgatsz meg, ami a földszinten, a festményes könyvtárban nyit ki egy ajtót. Menj oda, és tedd a foglalatába a Stone-t. Irány a konyha, mert lenyílt ott egy csapóajtó, ami a csatornába vezet. Vigyázz a konyhában, mert egy mutáns bújt meg ott. És persze az egész házat ellepték a patkányok, irtsd őket is utat során.

Lecsúszás közben ugord át, a tüskéket, majd mássz le egészen a csatorna aljára.

Menj jobbra, a kis létra felé, de még ne mássz fel, hanem menj arra tovább, és a sarokban ugorj fel a fali járatba. A túloldalon menj fel a lépcsőn, ugorj át a kerékhez, és tekerd meg. Kint a csatornában kinyílt egy ajtó, és bent megtalálod a következő Kulcs-ot. Most menj a kis létárhoz, mássz fel, ugord át a tüskéket és nyisd ki a kulcsoddal az ajtót, az előbbi helyen, ahol a kerék volt. Menj most oda vissza, és be a kinyílt ajtón, de vigyázz, mert egy mutáns fog rád támadni. Bent egy medipackot, és jobbra az 1.Serpent Stone-t veheted fel. Ne ugord át a szakadékot, hanem menj vissza a csatornába.

Menj most jobbra, a pókháló felé, és öld meg, a megjelenő mutánst, majd mássz le a létrán, és vedd fel a medipackot. Menj jobbra, majd az árok előtt ismét jobbra. Mielőtt bemásznál a kúszórésbe, öld meg a patkányokat, majd a rés túloldalán kapaszkodj át a fali résben a túloldalra, és forgasd meg, a kereket. Az árokban öld meg a patkányt és a kis gnómot, vedd fel a medipackot, és visszamászva menj az oldaljáratba. Menj fel az emelkedőn, öld meg a patkányokat, vedd fel a medipackot, és mássz fel a létrán. Fordulj meg, ugorj át a fali résbe, és nyomd meg a gombot. Menj vissza, és leesve visszaérsz a csatornába.

Öld meg a patkányokat, és ugorj a vízbe a fal előtt. A túloldalon mássz le a létrán, és a folyosó végén tekerd meg a kereket. Menj vissza a csatornába, és jobbra menve most már átugrálhatsz a platformokon. Öld meg a krokodilokat, és a vízben vedd fel a 2.Serpent Stone-t. A víz túloldalán, három járatot találsz, mindegyikben egy mozgatható tömbbel. A jobb oldali hagyd, a másik kettőt viszont húzd ki, ameddig tudod. A jobb oldali járatben a tömbök mögé kerülhetsz, és a baloldali mögött megtalálod a 3. Serpent Stone-t. A középső járatban, balra egy zárt ajtót találsz. Menj jobbra, és a következő teremben a baloldaléi fal előtti csontváznál felveheted az előbb látott ajtó Kulcs-át.

Menj oda, nyisd ki, öld meg a mutánsokat, és jobbra a vízben vedd fel az újabb Kulcs-ot. Tedd a helyükre a Stone-kat, és a kulcsot is, és látod, a házban kinyílt egy ajtó. Menj vissza a csatornába, és menj arra, amerre az első Stone-találtad. Most ugord át a szakadékot, mássz fel a jobb oldali falon, és menj be a kis könyvtárba.

Jobbra medipackot vehetsz fel, és lőszert több helyen is a szobában. Menj le a földszintre, be a baloldalon kinyílt terembe. Öld meg a mutánsokat, menj fel a lépcsőn, és vedd fel a Shotgun-t. Ugorj át a másik oszlopra, és a gomb előtt ments egyet, mert időre futás következik.

Nyomd meg a gombot, és rohanj ki az előtérbe, és ki a szabadba balra a nagyajtón. De igyekezz, mert bezárul, ha nem sietsz. Ezzel vége is a pályának.

OBig


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.