.....................................................................

Subterranean Base

Készítő: Vinci

Letölthető: Full Game Vagy a kisebb verzió INNEN

Töltsd le a "Full Game"-t, ezt csak ki kell csomagolnod, bemásolni valahova, és már indíthatod is a kalandot.

Review:

Nagyon jó ez a pálya. Beillik egy főrész részének. Egy sziklabarlangból indulunk ki, majd egy bázison kalandozunk. Bizony többször el kell jutni az egyik részéből a másikba, néha kicsit idegesítő is ez. Figyeljük meg a zárt ajtókat, és akkor könnyebb. Különböző színű kulcsokat, disceket, és kódkártyákat kell begyűjtenünk, közben gombokat, kapcsolókat kell aktivizálnunk a továbbjutáshoz. Secretet nem számolt a pálya, pedig sok helyen, biztos vagyok benne, hogy azok voltak. Ellenségek fegyveresek, őrök, és kutyák vannak a pályán, de nekem nem kellett elhasználnom egy medipackot sem a kaland során. Ne hagyja ki senki ezt a remek kalandot. Remek a textúra, és jó a hangulat is.

 

Leírás:

Lecsúszás után fordulj jobbra, vedd fel a fáklyákat, és kapaszkodj le a sziklák között a kúszórésbe. Haladj addig, amíg egy lávás sziklabarlangba érsz. Nekifutásból ugorj az első oszlopra, majd az oszlop széléről, helyből ugorj a jobb oldali fal mögött az egyenes platformra. Onnan nekifutásból szembe, a másikra, majd balra a lecsúszós részen át eljutsz egy hosszú lejtőre. Ott az utolsó pillanatban ugorj egyet, így elkerülöd a mögötted legördülő követ, és a Shotgun-t is megszerezheted a kis résben. Ess a vízbe, majd a járatokon átúszva egy újabb vulkános terembe érsz. Nekifutásból ugorj a lejtős részre, majd rögtön tovább, és elkapod a túloldalon a peremet. Balra megszerezheted a kis medipackot is, majd folytasd az utadat a kúszórésben. Újabb lecsúszás, ugrás, újabb kúszórések után, egy raktárba érsz.

Öld meg a kutyát és az őrt, és vedd el tőle a Kódkártyát. Ne felejtsd el, az egyik sarokban, a Kék Kulcs-ot is felvenni. Lőszert, és medipackot is találsz a teremben. Nyisd ki az ajtót a kódkártyával, és menj be. Menj balra, fel a létrán, fel a lépcsőkön, és nyisd ki az ajtót a Kulcsoddal. Lődd le a fegyvereseket, és menj be a túloldalon a járatba. Ha felfelé mész, megölhetsz egy őrt, aki lőszert hagy rád, de lefelé kell menned a lejtőn, majd létrákon, és egy őr, egy Kódkártyát hagy rád. Most menj vissza, egészen az első elágazáshoz, ahova a raktárból érkeztél, és ott menj, a másik irányba. Vigyázz, egy helyen leomlik alattad a padló. A folyosó széléről, egy ctrl-e ugrással lejuthatsz a kis terembe, és medipackot, lőszert vehetsz fel. Kapaszkodj vissza a folyosóra. Az elektromos részeket, ugord át, majd lecsúszva menj balra, és lőszert vehetsz fel, és egy gombot is megnyomhatsz a falon. Majd a másik irányba menve lézerek alatt, és felett kell áthaladnod, majd létrákon lemásznod. Lődd le a fegyverest, és használd a kódkártyát, majd a kis vezérlőteremben nyomd meg a gombot a falon. Menj tovább a folyosón, fel a létrán, és megölve a fegyverest, egy Disc-hez jutsz.

Menj most vissza, a nagyterembe, a bázis másik felébe. Közben, az első elágazásnál, a raktárnál, balra kinyílt egy rács, és egy kapcsolót húzhatsz meg a rés után. Fent a nagyteremben kinyílt a kettősajtó. Menj oda, öld meg a fegyvereseket, és még egy Disc-et kapsz. Bent, az emeleten, tedd a két számítógépbe a disceket, és nyisd ki az ajtót oldalt. Jobbra, felnyílt a rács, és felveheted a Kék Kulcs-ot, majd vele szemben az UZI-t is felveheted. A folyosón nyomd meg a gombot, amiről felemelkedett a fedele, és bemenve a kis szobába tedd a helyére a kulcsot. Elindult a rakéta.

Emlékszel még, hol találtad az első Disc-et? Na oda kell visszamenned, szerencsére a lézereken már nem kell átmenned újra, egy ajtó megrövidíti az utat. Bejutsz a hatalmas terembe, ahonnan a rakéta elindult. Nekifutásból kapd el a vasrács peremét, majd juss el a kapcsolóig, és húzd meg. Visszafelé a lőszert se hagyd ott. Az emeletre is menj fel a fekete szellőző rácson felkapaszkodva, mert ott is egy gombot kell megnyomnod, és lőszert is vehetsz fel. Kinyílt a halott katonánál egy másik ajtó is, és öt kapcsolót találsz. Menj le a kúszórésig, és nézd meg, hogy a terembe hova kell eljutni. Először a jobb szemközti sarokba. Úgy kapcsolgasd a kapcsolókat fent, hogy eljuthass oda. Az ablakból láthatod, hol alszanak ki a tüzek, de a kép is segít. Ha sikerült, felveheted a Kék Kulcs-ot. Most úgy kapcsolgasd a kapcsolókat, hogy a szemközti kijárathoz is eljuthass. De azért: Először kapcsold balról az 1-3-4-es kapcsolókat, majd utána a 2-3-5-ösöket. Tedd a helyére a kulcsot, és a ládára állva kapaszkodj fel a résbe, oldalazz balra, és kússz át a kis raktárba. Vedd fel a lőszert, és a ládák között az újabb Kódkártyát, majd nyisd ki az ajtót. Ismét át kell menned a bázis túloldalára, és ahol az 5 kapcsoló volt, nyisd ki a kártyával az ajtót, és nyomd meg a gombot a falon.

Mi következhetne most? Hát igen. Újra át kell menned a bázis túloldalára, és megkeresni a kinyílt ajtót. Ott a lenyílt csapóajtón át, egy medencéhez érsz. Két járatot találsz a vízben. Az egyikben lőszert, a másikban a Sárga Kulcs-ot találod, amivel kint, felmászva a létrán, jobbra, a könyvtárat nyithatod ki.

Húzd ki a tömböt a falból, és rajta keresztül felugorhatsz a könyvespolcok tetejére, és a jobb sarokban felveheted a Saturnian Key-t. Told vissza a tömböt a falba, és jobbra a felnyílt rács mögé bekúszva a kapcsolót is húzd meg. Emlékszel még, hol találtad az UZI-t? Nos, oda kell visszamenned, mert lenyílt ott egy csapóajtó, és felkapaszkodva, végigmenve a folyosón, egy vezérlőterembe érsz. Nyomd meg a gombot a falon, és öld meg az őrt. Menj vissza ki a körfolyosóra, mert oldalt kinyílt egy kettősajtó. Bemenve egy kapcsolót húzhatsz meg a folyosó végén, és a kinyílt ajtó mögött egy terembe érsz. Balra a sarokba érve 3 ellenség is megjelenik, végezz velük, de vigyázz az elektromos padlólapokra is közben. Ha sikerült, akkor mássz fel a létrán a sarokban, majd kapaszkodj balra, és vedd fel az újabb Kódkártyát, amivel kinyithatod az ajtót.

Egy raktárba érsz. Jól nézz körül, menj le a földszintre, és vedd fel a medipackot, majd állj a kapcsoló elé, és ment egyet. Időre futás-ugrálás következik. Húzd meg a kapcsolót, és igyekezz, az időre záruló ajtón bejutni. Lecsúszol egy lejtőn, majd lent már vár rád a helikopter, amivel elhagyod ezt a remek pályát.

OBig


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.