.....................................................................

The Archives Of Asgard TR2

Készítő: Raven Of AsGard

Letölthető: Full Game Vagy a kisebb verzió INNEN

Töltsd le a "Full Game"-t, ezt csak ki kell csomagolnod, bemásolni valahova, és már indíthatod is a kalandot.

Review:

Egy egyszerű, és rövid pálya ez, az elején egy nagyon érdekes dologgal. Egy akváriumban kell lelőni két cápát. Nem ez az igazán megdöbbentő, hanem, hogy az üvegfalat kilőjük, de nem áraszt el mindent a víz, és úgy kell "belelépnünk". A két uszonyoson kívül egy tigrissel, és néhány angolnával is találkozunk, komolyabb ellenség nincs a szinten. Nem is meglepő tehát, hogy se fegyvert, se medit nem találunk, nincs rá szükség. Egy dologgal lehet talán egy kicsit elidőzni, a labirintusból való kijutással. Ajánlom mindenkinek, főleg a szép textúra miatt.

Mentések--Savegames:

Leírás:

Secretek száma: 0

Látunk szembe egy hatalmas akváriumot, benne két cápával. Vegyük elő a pisztolyt, és szedjük le őket. Ez egy elég érdekes dolog, mert kilőjük ugyan az üveget, de a víz nem áramlik be. Ha viszont, "belegyalogolunk" a vízbe, akkor már egyből tudunk úszni (hogy honnan jött ez az őrült ötlet???:))

Szóval, keressük meg a vízben a járatot, és ússzunk fel, majd másszunk ki. Lőjük le a halakat. A bokáig érő vízben találunk két járatot is a víz alatt, mindegy, hogy melyikbe megyünk be, ugyanott kötünk ki. Tehát, másszunk ki a járat végén, és húzzuk meg a kart, mire kinyílik a két ajtó.

Ússzunk vissza, és lépjünk be az egyiken. Menjünk közel a szemben lévő ajtóhoz, mire az kinyílik. Bent találunk négy tömböt, aminek a tetején tűz ég, és mind a négynek az egyik oldalán van egy-egy kar, amiket sorba húzzunk meg. Ennek következtében kinyílik a továbbjutáshoz szükséges ajtó.

A következő teremben nincs más dolgunk, mint meghúzni a szemben lévő kart, ennek következtében átalakul az előző terem. Fussunk vissza, lőjük le a tigrist, és vizsgáljuk meg az új "építményt", mert az egyik oldala mászható. Fent egy zöld labirintusban kell megkeresni a kivezető utat. Ha sikerül, akkor egy arany-színű terembe jutunk. Ne álljunk meg nézelődni, mert az erdő-mintás falakból tüskék nőnek ki, és mind elindul felénk, tehát csak fussunk át köztük. Rövidesen egy zárt ajtóval találjuk szembe magunkat.

Két oldalról két medence van, és mindkettőben egy-egy nyílás a víz alatt. Itt megint mindegy, hogy melyikbe úszunk be, mert ugyanoda vezet. A túloldalt kimászva a kék oszlopokon ugrálva jussunk el a kapcsolókig, és húzzuk meg őket, mire kinyílik az előbb látott készárnyú ajtó. Ugráljunk vissza, de vigyázzunk, mert nem szabad leesni a vízbe, mert nem tudunk visszajönni! Jussunk vissza az ajtóig, lépjünk be, és vége a pályának.

Sonyx


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.