.....................................................................

The Wall Rewised TR2

Készítő: Stone

Letölthető: Full Game Vagy a kisebb verzió INNEN

Töltsd le a "Full Game"-t, ezt csak ki kell csomagolnod, bemásolni valahova, és már indíthatod is a kalandot.

Review:

Ez a pálya szinte teljesen megegyezik az EEP-The Wall pályával. A különbség csak annyi, hogy a két szoba más borítást kapott -olyan hatása van, mintha víz folyna rajta -, és az Invertory-nak új háttere van. Egyébként, a játékmenet ugyanaz, tehát egy kulcsot kell felszedni, majd két sárkány, mire kinyílik egy ajtó, ahol használni tudjuk a kulcsot. Őszintén szólva nem tudom, hogy mi értelme egy másik készítő pályáját új "tapétával"megcsinálni.

Mentések--Savegames:

Leírás:

Megjegyzés: Mivel a végigjátszás hajszálra megegyezik az EEP-The Wall pályáéval, ezért nem írtam újat, hanem csak átmásoltam!

Menjünk végig a dobozok között, és lépjünk be a tüskés szobába. Vegyük fel a flare-eket, és forduljunk balra. Rövidesen egy laphoz érünk, amin írás van („NOT”), erre ne lépjünk, hanem inkább ugorjuk át, és vegyük fel a Key The Guardhouse-t.

Ezután sétáljunk a terem közepe felé (ha sétálva megyünk bele a tüskékbe, akkor nem sérülünk!), ahol szintén látunk egy „írott” lapot, de ebben a szövegben nincs benne a nagy piros NOT, így nyugodtan ráléphetünk. A kamera vált, és felülről mutatja a termet, így egyrészt látjuk, hogy hol a kis medence, másrészt, egy nagy „EEP” feliratot látunk kirajzolódni a tüskékből.

Most sétáljunk a kis medencéhez, és essünk bele. Gyújtsunk be egy fáklyát, és ússzunk le teljesen az aljára, és egy kis víz alatti beugróból vegyük fel a Kő Sárkányt.

Ezután ússzunk be a járatba kicsit fentebb, vegyük fel a Jade Sárkányt, és a medit, majd másszunk ki a vízből. Miután megcsodáltuk a posztereket, keressük meg a létrát, és felmászva ugorjunk hátra, a nyitott ajtó mögé. Ha nincs meg mind a két sárkány, akkor az ajtót zárva találjuk! Gyújtsunk meg egy fáklyát, fussunk végig a folyosón. A folyosó végén már láthatjuk az ajtót.

Oda egyből nem tudunk átugrani, ezért lépjünk a csúszós részre, csúszás közben ugorjunk, és kapjuk el a peremet. Vegyük fel az Arany Sárkányt, használjuk a foglalatban a kulcsot, és a kinyílt ajtón bemenve vége a pályának.

Sonyx


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.