.....................................................................

Treditor3D Testlevel Example Level TR2 Teszt

Készítő: Turbo Pascal Homepage

Letölthető: Full Game Vagy a kisebb verzió INNEN

Töltsd le a "Full Game"-t, ezt csak ki kell csomagolnod, bemásolni valahova, és már indíthatod is a kalandot.

Review:

Bár ez csak egy tesztpálya, de engem első végigjátszásra megizzasztott. Rengeteg tigrist, és jetit kell megölnünk, hogy eljussunk a szint főellenségéhez, egy nagy madárszörnyhöz. Segítségünkre van az Automatic, és az Uzi, de az első szobában, mikor négy nagymacska támad ránk egyszerre, akkor még a kispisztollyal kell operálni. Rövid pálya, de a sok ellenség miatt nem a legegyszerűbb.

Mentések--Savegames:

Leírás:

Secretek száma: 0

Egy kis szobában kezdünk, ahonnan menjünk ki. Kint mindjárt négy nagymacska támad, ránk, tehát, öljük meg mindet. Továbbhaladva találunk egy medencét, amitől nem messze rengeteg lőszert vehetünk fel, és az Automatic-ot.

Még innen a partról lőjük le a halakat, majd essünk a vízbe, és ússzunk végig a járaton. Egy újabb medencéhez érünk, ahol halak fogadnak, ezért gyorsan másszunk ki. Vegyük fel a medit, vegyük elő az automata pisztolyt, és menjünk be a nyitott ajtón. Rengeteg jeti támad ránk, akikkel sorba végezzünk. Sajnos, nem lehet azt megcsinálni, hogy a medencéhez csalogatjuk őket, mert az ajtó becsukódik mögöttünk. Ha mind kimúlt, húzzuk meg a kart az ajtó mellett, és lépjünk be a kinyitott ajtón.

Bent nézzünk mindjárt jobbra fel. Látunk egy kapcsolót, amihez még nem tudunk felmászni. Jegyezzük meg, és haladjunk tovább. A járat végén lőjük le a két cicust. Az itt található mozgatható tömböt toljuk-vonjuk addig, amíg a segítségével fel nem tudunk mászni az imént látott karig. Húzzuk meg, és menjünk vissza. Most már nyitva találjuk az ajtót, amin lépjünk be. Az oszlopokon ugrálva jussunk le, majd menjünk át a másik terembe, és lőjük le a három jetit. Vegyük fel a nagymedit, és húzzuk meg az itt található kart.

A kinyílt ajtón keresztül menjünk a következő szobába. Itt az oszlopokon ugrálva jussunk el a terem másik sarkában lévő járathoz. Nem szükséges a szoba aljára lemenni, hiszen semmi nincs lent. Egy újabb szobába jutunk, aminek jussunk le az aljára, és mielőtt bemennénk a nyitott ajtón, mindenképpen keressük meg az Uzi-t, mert most következik a pálya főellensége, egy hatalmas madárszörny. Ha megöltük, vége is a pályának.

Sonyx


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.