.....................................................................

Brazilia

Készítő: Pablo Fuentes Website

Letölthető: Innen Full game Vagy kisebb fájlban ITT találod

Ha a Full Game-t töltöd le, akkor csak ki kelél csomagolnod, bemásolni valahova, és játszhatod is, betöltve a pálya elejei mentést.Ez azért jó, mert nem kell kivárnod, a The Times Level bevezetõ filmjét. Ha a kis fájlt választod, akkor telepítsd fel a The Times Level-t, és abba másold be a fájlokat.

Review:

Nagy Gratula az author első pályájához, rendkívül jól sikerült. Egy épületben kezdünk, ahol egy kulcs megszerzése után kijutunk a szabadba. Itt két Arany Tárgyat, egy újabb kulcsot, valamint a Hrosik-ot kell megszereznünk a pálya teljesítéséhez. Ez utóbbi leginkább egy felhúzható vízilóra hasonlítJEzeken kívül, találunk még egy Kést, és egy Vizes tömlőt, de ezeket sehol sem tudjuk használni. Ezt a két pickup-ot nem kell megtalálni a pálya teljesítéséhez. Ellenségeink óriás darazsak, tűzszellemek, egy bádogkatona, és egy megölhetetlen Bika. Igaz, a Bikát nem tudjuk megölni, de ha nem megyünk közel hozzá, akkor nyugton marad. Secret nincs a pályán, bár a Revolver-t megtaláltam, és az egy kicsit eldugott helyen volt. Szerintem csak egy nehezebb rész van a pályán, amikor a víz alatti labirintusban keresgéljük a kivezető utat, na meg a második Arany Tárgyat. A textúra szép, főleg az épület belseje, a hozzáadott hangok jól illenek a szinthez. Így tovább, Pablo, várom a következő pályát :) (Sonyx)

Leírás:

Secretek száma: 0

Miután megcsodáltuk Lara-t, menjünk ki a hálószobából, és nézzünk szét a fürdőszobában, ahol egy medit találunk. Innen menjünk a nappaliba, ahol észreveszünk egy más színű tömböt szemben a falban. Húzzuk ki, toljuk félre, és mögüle vegyük fel a Kulcsot, amit az ebédlőben lévő foglalatnál használni is tudunk. Mielőtt kimennénk, keressük meg hátul a medit.

Kint, az épület oldalán, a zöld részen fel tudunk mászni, de egyelőre ne tegyük ezt, inkább ugorjunk a vízbe. Találunk egy mélyedés, amibe ússzunk be. Itt némi lőszert vehetünk fel. Másszunk ki a túlparton, és folytassuk utunkat balra, a medence mellett. A szakadékba nem tudunk lemászni. Rövidesen észreveszünk jobbról egy magas oszlopot, aminek a tetején lőszer van, ugorjunk át, majd egyből vissza, mert megjelenik egy hatalmas darázs. Lőjük le, majd menjünk vissza a lőszerért. Ugorjunk vissza. Jobbra látunk egy zárt ajtót, és mellette két foglalattal. A foglalatba illő tárgyakat kell most megszereznünk. Ugorjunk a vízbe. Találunk egy víz alatti ajtót, ami zárva van. Nagyjából szembe vele, egy kicsit feljebb egy alig látszó kis nyílást vehetünk észre, ússzunk be rajta, és vegyük fel az újabb Kulcsot. Most már nincs más dolgunk itt, menjünk vissza az épülethez, majd másszunk fel az oldalán. Fent, egy kicsit arrébb balról még feljebb tudunk mászni. Haladjunk előre, lőjük le a darazsat. Egy hatalmas mélyedés szélére érünk, amibe essünk be. Itt találjuk az 1. Arany Tárgyat. Másszunk ki szemben, és nézzünk szét. Látunk balról egy fahidat, oda kell eljutnunk. A fal mellett kis kiszögeléseket látunk ezeken ugrálva kell a hídhoz mennünk. Ha sikeresen átértünk, fussunk végig rajta. Rövidesen egy elágazáshoz érünk, ahonnan három járat nyílik. Menjünk be most jobb oldaliba. Folyamatosan kémleljük a falat körben, mert találunk egy helyet, ahol feljebb tudunk mászni / jobbról lesz egy magasabb szikla /. Innen essünk le lejjebb óvatosan, a túloldalt, és haladjunk végig a peremen, a végén másszunk feljebb. Egy kis járatba érünk, aminek a végén, a bokor mögül felvehetjük a Revolver-t. Jussunk vissza, ugorjunk egy nagy fejest a vízbe. És jussunk el megint a fahídon keresztül ahhoz a kereszteződéshez, ahonnan a három járat nyílik. Most menjünk be a középsőbe.

Az út végén, a bokor mögül vegyük fel a Szent Képet, Majd térjünk vissza a kereszteződéshez, ahol menjünk a harmadik járatba. Haladjunk felfelé, lőjük le a darazsat. A sziklákon ugrálva jussunk el az ajtóig, ami mellett használni tudjuk a kulcsunkat, lépjünk be a kinyílt ajtón. Bent egy hatalmas Bika fogad, de ha nem megyünk közel hozzá, akkor ülve marad. :) Menjünk a fal mentén. Két lerántható kart is találunk, mindkettőt húzzuk meg. Az egyik mellett van egy kúszójárat, ebbe ne menjünk be, ez majd a visszavezető út lesz a pálya végén. Ha meghúztuk a karokat, akkor keressük meg a szoba egyik sarkába a lyukat a földön / a bejárattal szemben /, és essünk be nyugodtan, vízben landolunk.

A víz alatti labirintusban két dolgot is találunk: egyrészt felvetjük a 2. Arany Tárgyat, másrészt, egy Kést. Ez utóbbit nem tudjuk sehol sem használni a pályán, legalábbis, én nem találtam meg a helyét. A pálya teljesítéséhez egyébként nem kell megszereznünk. :) Kijutni úgy tudunk, hogy megkeressük a víz alatti ajtót, amit kézzel ki tudunk nyitni. Mivel a víz alatti labirintus igen nagy, ezért javaslom, hogy egyszerre csak egy tárgyért menjünk el, aztán valahol vegyünk levegőt. Talán az a legjobb, ha mindjárt az elején megkeressük az ajtót, és kinyitjuk. Így a későbbiekben már nem kell bajlódnunk vele. Egyébként, ez az az ajtó, amit a pálya elején láttunk a vízben, amikor a kulcsot felvettük a kis, víz alatti járatból. Ha végeztünk, akkor menjünk ahhoz az ajtóhoz, ami mellett a két foglalatot láttuk, tegyük bele az Arany Tárgyakat, majd ugorjunk be a kinyílt ajtón.

Essünk a vízbe, szedjük fel a lőszert, majd másszunk ki a létra előtt. Jussuk fel rajta, és haladjunk tovább. Lőjük le a darazsat, és álljunk a nagy mélység szélére. Óvatosan essünk lejjebb, majd nézzük meg, hogy melyik oldalon van a kis medence, majd essünk bele. Várjuk meg, míg kimúlnak a tűzszellemek. Még a vízben észreveszünk egy kis járatot, ússzunk be rajta, és vegyük fel a Vizes tömlőt. Sajnos, ezt sem tudjuk sehol sem használni. Másszunk ki a vízből, és keressük meg a kétszárnyú, nyitott ajtót.  Menjünk be, majd tegyük a foglalatba a Szent Képet, majd menjünk közel az ajtóhoz, mire az kinyílik. Bent lőjük le a bádogkatonát, és keressük meg a létrát, amin másszunk fel. Fent, mikor odalépünk a földön lévő tárgyhoz, akkor négy tűzszellem jelenik meg. Gyorsan jussunk vissza a medencébe, várjuk meg, míg megsemmisülnek, ezután jussunk vissza a létrán, és most már nyugodtan felvehetjük a Hrosik-ot, ami úgy néz ki, mint egy felhúzható víziló. :)

Ha megvan, jussunk vissza a földre, majd keressük meg a zöld, mászható falat. Másszunk fel rajta, majd ugráljunk, csimpaszkodjunk körbe. Majdnem visszajutunk oda, ahonnan erre a térre érkeztünk. Keressük meg a kúszójáratot, és haladjunk végig. Visszajutunk abba a terembe, ahol a Bika van. Menjünk oda a középen látható nagy arany kézhez, tegyük bele a felhúzható vízilovat, és vége a pályának.

Sonyx

 


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.