.....................................................................

ANYWHERE NOWHERE 1 + 2 (BÁRHOL – SEHOL 1 + 2)

Készítő: Sheevah

Letölthető: Innen

 

TELEPÍTÉS

Készítsünk biztonsági másolatot eredeti English.dat, Script.dat és Strings.h fájljainkról, mivel kicsomagoláskor ezek felül lesznek írva.

Csomagoljuk ki a shee2 és shee3 fájlokat a trle/graphics/wads könyvtárba.

Csomagoljuk ki az English.dat, Script.dat és Strings.h fájlokat a trle/ gyökérkönyvtárba.

Nyissuk meg a Level Convertert és építsük fel a shee2.TOM és shee3.TOM fájlokat.

Az új pályák az ANYWHERE NOWHERE 1 + 2 cím alatt játszhatóak.

Sok sikert!

Ha kérdésed van, írj e-mailt a lilac@uni.de címre.

Sheevah

VÉGIGJÁTSZÁSOK :

ANYWHERE NOWHERE 1

Titkos helyek száma: 3

I love this place tremendously = Őrülten szeretem ezt a helyet

Egy kisebb medencéből indulunk. Miközben úszunk felfelé, egy krokodil támad ránk. Másszunk ki gyorsan, és lőjük le. Kimászva egy nagyobb udvarra jutunk, ahol két vaddisznó fogad. Szemben velünk egy fehér épületet látunk, zárt kapukkal, az udvart sziklák veszik körül.

Miután gondoskodtunk ellenségeinkről, másszunk fel a medencétől jobbra levő sziklákra. Az egyik oszlop tetején Uzi-töltényeket találunk. Húzzuk meg a fenti kart, erre kinyílnak az épület kétszárnyú kapui. Közben vigyázzunk, mert lentről egy tuareg támad ránk. Az épület belsejébe egyelőre nem érdemes bemennünk: csupán 3 zárt kapu fogad, melyek kinyitásához tárgyakat kell szereznünk. Helyette ugorjunk fel a nyugati falon levő réshez, lengjünk körbe, míg fel nem tudunk húzódzkodni egy kis járatba. Másszunk be és induljunk előre. A kanyarban fáklyákat találunk. Továbbmenve egy óriási, föld alatti terem tárul elénk.

Ha feligrunk az előttünk levő oszlop tetejére, egy repülő kameraállás mutatja az utat a szemben levő kis járaton át egy medencéig és egy vázáig. Ide csak később tudunk majd eljutni, most másszunk le a talajra. Az oldalt levő kis medence az előbb látott nagy medencébe vezet. Kezdjük el tologatni a ládákat, vegyük fel alóluk SZIRIUSZ KEZÉT és a fáklyákat, majd húzzuk meg a szintén az egyik tömb mögül felbukkanó kart a nyugati falon. Erre kinyílik a rács a medencében. Ugorjunk a kis medencébe, és ússzunk oda, majd be a járatba. Találjuk meg azt a helyet, ahol fel tudunk úszni egy kis szobába. Itt Uzi-töltényeket találunk, valamint egy kart, amelyet meghúzva kötelek ereszkednek le a kinti, nagy terem mennyezetéről. Menjünk vissza oda.

Húzzuk meg a fali kapcsolót a nagy, magas oszlop északi oldalán. A felemelkedett tömb segítségével másszunk fel az oszlop tetejére, oda, ahonnan nemrég szétnéztünk és elindult a repülő kamera. A kötelek segítségével jussunk el a szemben levő kis járathoz, másszunk be. Az út tele van tüskés és tüzes gödrökkel, ezeken tigrisbukfenccel juthatunk át biztonságosan. A kereszteződésnél először induljunk balra. A járat végében felugorva nyissuk le a csapóajtót és másszunk fel: itt találjuk meg a titkos hely #1-et: Uzi + Uzi-töltény + fáklyák. Most menjünk vissza, és az elágazásnál egyenesen folytassuk utunkat, hamarosan eljutunk a kamera által mutatott nagy terembe, melynek közepében egy nagyobb medence van. A jobb oldali vázát szétlőve felvehetjük ORION KEZÉT, miközben egy tuareg támad ránk. Húzzuk meg a kart a keleti sarokban, erre kinyílik egy újabb rács a főteremben, de ekkor még egy tuareg támad. Most ugorjunk a medencébe és ússzunk vissza a főterembe – közben küzdjünk meg a krokodillal.

Menjünk be a kinyílt rácsos ajtón. Szemben az emelvényen a második ORION KEZE vár ránk. A két sarokban levő kar halálos veszélyeket rejt, hagyjuk őket. Menjünk vissza a pálya elején levő nagy udvarba, be a fehér épület nyitott kapuján, és tegyük a helyére a két ORION KEZÉT a nyugati falban levő ajtó két oldalán. Menjünk be. A bal oldali vázát szétlőve nagy eü-csomagot találunk. Fussunk be a szemben nyíló-csukódó ajtón. Húzzuk meg a kart a déli, sötét sarokban, majd menjünk át az így kinyílt ajtón.

Egy nagy, kék színű, piros oszlopos terembe jutunk. Az északi falon az arcos kőlapoknál két átlátszó falú üreget látunk. A bal oldaliból húzzuk ki a ládát, és toljuk rá a terem közepén látható, arcmintás kőlapra. Most másszunk be a jobb oldaliba, és toljuk a ládát előre addig, amíg csak bírjuk. Húzzuk meg az így feltárult kart, mire láthatjuk, hogy egy ajtó kinyílt valahol. Most menjünk tovább és ugorjunk le. Itt találhatjuk a titkos hely #2 + #3-at: íjpuska + Uzi-töltény (MEGJEGYZÉS: ez valószínűleg csupán egy titkos hely, de a játék kettőnek számítja fel, és így, amikor innen kijövünk, már 3 titkos hely van a birtokunkban – ellenőrizzük a Statisticsben.) Ezután a ládát húzzuk vissza a járatban levő, arcmintás kőlapra, erre kinyílik a nagy, kétszárnyas kapu a lenti nagy terem végében.

Menjünk be, majd balra fel, itt Uzi-töltényeket találunk, jobbra pedig a második SZÍRIUSZ KEZÉT. Menjünk vissza a főterembe, és a párjával együtt tegyük a helyére a keleti kapunál. Menjünk be és át a kapun, amelyet az előbb nyitottunk ki. Jobbra zárt rácsot látunk. Balra fáklyákat találunk, és kinyílt az ajtó. Bemenve kisebb, sötét labirintusba jutunk, ahol találjuk meg a lenyitható ajtót. Másszunk fel.

Fent egy véreb és két tuareg fogad. Az ebben a teremben felszedhető tárgyak: kis eü-csomag + mérgező íjpuska töltény. A déli fal jobb oldalán, magasan fent egy nyílást látunk, egyelőre nem tudunk ide bejutni. Helyette menjünk be a bal oldali járaton, és húzzuk meg a kart. Ennek hatására földrengés kezdődik, mire a terem átrendeződik. Így fel tudunk jutni a kis járathoz.

Másszunk be. Balra fordulva egy karhoz jutunk, melyet meghúzva kinyílik a rácsos ajtó a föld alatti teremben. A kar mellett normál íjpuska töltényeket is találunk. Másszunk vissza, majd tovább egyenesen, és a jobbra második elágazást követve másszunk le a létrán.

Menjünk vissza a nagy terembe és be a kinyílt rácsos ajtón. Miután felvettük a robbanó íjpuska töltényeket, húzzuk meg a kart, és láthatjuk, hogy kinyílik a rácsos ajtó, amelyhez a nagy kék, arcos kőlapos teremből juthattunk el. Menjünk oda a nyitódó-csukódó ajtón át.

Ahogy belépünk, egy véreb támad ránk. Menjünk tovább egyenesen és fel a létrán, majd tovább fel a majomlengő kapaszkodókra. Jobbra zárt rácsot látunk, haladjunk tovább balra, míg egy karhoz nem érünk, ezt húzzuk meg. Láthatjuk, kinyílt az egyik rács, menjünk oda.

Egy kisebb terembe jutunk, melynek a közepén egy mély medence van. A rács lecsapódik, ahogy belépünk. A ládát húzzuk az arcmintás kőlapra, erre lent a medencében kinyílik egy rácsos ajtó. Vegyük fel az Uzi-töltényeket, majd ugorjunk a vízbe. Először vegyük fel a feszítővasat, majd találjuk meg a medence aljában a sok rácsos ajtó közül a kinyíltat. Ússzunk be. Egy kis terembe jutunk. Az oszlop oldalából a feszítővassal szedjük ki az első ARANYCSILLAGOT, és húzzuk meg a kart. Erre kinyílik fent a teremből kivezető, másik rács, ugyanakkor megjelenik két krokodil és egy tuareg. Ám még mielőtt kimásznánk, lent a medence alján egy kis eü-csomagot találunk.

Most menjünk vissza a majomlengő kapaszkodókhoz, és irány a második ARANYCSILLAG, amely ott található, ahol nemrég lemásztunk a létrán (főterem, keleti kapu). Miután kiszedtük, tegyük a helyére a párjával együtt az északi, kék színű, duplaszárnyas kapunál. Egy nagy, kék, sziklás terembe jutunk. Miután leküzdöttük a két tuareget, a vérebet és a tüskés labdákat, átmegyünk a következő pályára.

ANYWHERE NOWHERE 2

Titkos helyek száma: 3

Utunkat a nagy, kék sziklás teremben folytatjuk. Miközben haladunk előre, tüskés labdák gördülnek ránk, legyünk elővigyázatosak! Ugyanakkor mély gödrök is tátonganak az utunkban, ezek legtöbbje szintén halálos csapda. A terem végében egy zárt, duplaszárnyas kaput találunk, ám odáig eljutva két vérebbel is meg kell küzdenünk. Ezután jussunk fel a középső oszlopokra, és leugorva húzzuk meg a fali kart, mire láthatjuk, hogy egy ajtó kinyílt valahol. Közben még egy véreb támad ránk. Most másszunk le a csontvázhoz közeli nyíláson át az alsóbb szintre. Szaladjunk végig a folyosóban, mivel több helyen is jeges fuvallat fúj a járatban. A végében egy fali kar van, ezt húzzuk meg, mire kinyílik a nagy kapu fent. Még mielőtt visszamennénk, forduljunk meg és nézzünk fel, egy kis járatot látunk a szemben levő falon. Másszunk be oda és húzzuk meg a kart, mire kinyílik még egy ajtó valahol. Most már kimászhatunk és át a nagy kapun.

Velünk szemben egy nagy, kétszárnyas kaput látunk, két foglalattal a két oldalán. Két oldalt további járatok nyílnak. Menjünk be az északi oldalon. A kart meghúzva láthatjuk, hogy felnyílik egy rács valahol. Majd menjünk be a sötétkék járatba, ahol a váza van, és megtaláljuk a
titkos hely #1-et: íjpuska + íjpuska normál töltény. Közben egy csontváz is ránk támad, gondoskodjunk róla robbanó töltényekkel. Most menjünk ki innen, és vissza a szemben levő, déli kapuhoz.

A jobb oldali vázát szétlőve kis eü-csomagot találunk. Menjünk be a nyitott ajtón, majd lefelé balra. Velünk szemben, a nyitott rácsos ajtó előtt egy csontváz mászkál. Menjünk tovább, vegyük fel az Uzi-töltényeket a földről, majd tovább egyenesen. Intézzük el a csontvázat.

Egy nagy, tüskékkel teli teremhez jutottunk, melynek a közepén egy tüzes gödör tátong. A délnyugati sarokban egy kart látunk, ide kell eljutnunk. Ugorjunk a bal kéz felől látható, tüske nélküli háromszögre, majd körbe a karig – mindig eltűnik a tüske egy újabb háromszögről. A kart meghúzva a terem átrendeződik. Most jussunk fel a központi oszlopra, és felugorva nyissuk le a csapóajtót. Kapaszkodjunk fel a kis szobába. Itt vegyük fel SZIRIUSZ KEZÉT és a fáklyát a sarokból, majd húzzuk meg a kart. A cut scene egy vizes járatot mutat.

Menjünk vissza abba a járatba, ahonnan jöttünk, és nyissuk fel a csapóajtót. Ugorjunk a vízbe. Szedjük fel a medence aljáról a fáklyát és a LOVAS DRÁGAKÖVÉT az egyik északi sarokból. Majd találjuk meg az alacsony járatot az egyik északi sarokban, és ússzunk át rajta. Kimászva lőjük le a ránk támadó két krokodilt. Vegyük fel a medencéből a piros sörétes puska töltényeket.

Elhúzva az egyik tömböt a medence szélének déli sarkában megtaláljuk SZIRIUSZ KEZÉT. Toljuk szét a mögötte levő tömböket, így feltárul egy ajtó, amely visszavezet a nagy kapuhoz, amelynél a két SZIRIUSZ KEZÉT kell elhelyeznünk. Ám előtte tegyük helyére a LOVAS DRÁGAKÖVÉT az északi oldalon levő ajtónál, menjünk be. Jobbra fáklyákat találunk. Menjünk tovább egyenesen, majd másszunk be a fenti járatba.

Most lemászunk egy kisebb, sziklás terembe. Az északnyugati sarokban egy nagy, tologathatós láda vár ránk. Ám egyelőre másszunk fel a keleti sarokban található létrán. Be a járatba, majd essünk le és húzzuk meg a másik oldalon található kart: látjuk, hogy kinyílt egy ajtó valahol. Mielőtt visszafele indulnánk, ugorjunk bele a kis, vizes labirintusba. Ebben találunk egy szobát, ahonnan fáklyákat gyűjthetünk, majd a labirintusban újabb fáklyákat, valamint a tömény rózsaszín résznél a titkos hely #2-őt: sörétes puska. Most másszunk ki a labirintusból, vissza a karhoz. A létráról hátraszaltó + fordulás után teremjünk a fenti kis járatban, ahonnan jöttünk.

A teremben most húzzuk ki a ládát az északnyugati sarokból (be lehet ugrani mögé), és toljuk a létra előtti rózsaszín négyszögre. Így felemelkedett egy tömb a kijárat nyílása alatt. Másszunk ki és jussunk vissza oda, ahonnan a LOVAS DRÁGAKŐVEL kinyitott teremből bemásztunk a nyílásba. Ám ne másszunk ki, hanem tovább a járatban egyenesen.

Egy nagyobb, vöröses fényben izzó terembe érkezünk. A jobb oldali korsót szétlőve revolver töltényeket szedhetünk fel. Egyenesen továbbhaladva egy nagy terembe jutunk, amely tele van tüskékkel, a közepén pedig tűz ég. A keleti oldalon levő tüzes árokban találjuk a második SZIRIUSZ KEZÉT, az északi sarokban pedig egy nagy eü-csomagot. Másszunk fel a nyugati sarokban levő létrán. Ahogy megindulunk, egy repülő kamera mutatja az utat a fenti fali kapcsolóig. Másszunk a létra tetejére, és fordulásos hátraszaltó után húzzuk meg a kart, mire kinyílik a rács eggyel lejjebb. Most hátraszaltó és fordulás után érkezzünk oda. Húzzuk meg a kart a kis folyosó végében, mire kinyílik a fenti rács. Vissza oda és be a nyílásba. Itt is toljuk meg a kart a folyosó végében, erre látjuk, hogy kialszik lent a tűz a SZIRIUSZ KEZE körül. Másszunk le, vegyük fel és irány a nagy, kétszárnyas kapu.

Tegyük a két tárgyat a helyére, mire a kapu kinyílik. Menjünk be, majd át négykézláb a szemben levő, szűk járaton, és egy nagy terembe jutunk. Ahogy belépünk, legördül egy tüskés labda, továbbiak is leselkednek ránk. Vegyük fel az Uzit a nyugati sarokból, de vigyázzunk, mert több tüskés labda támad ekkor ránk egyszerre. A jobb oldalon, lent egy ajtót és egy foglalatot látunk. Menjünk le a bal oldalon található, mély árokba, húzzuk meg a falikart. Másszunk vissza fel és tovább egyenesen a terem hátsó része felé. Láthatjuk, hogy lent a jobb oldali, hátsó, mély árok végén kinyílt a rács. Menjünk be oda.

Ahogy bemegyünk a kisebb szobába, két tüskés labda gördül le. Jussunk fel a délkeleti sarokban levő karhoz, húzzuk meg. Gyorsan jussunk át a rácsos ajtón, mivel időzített.

Nagy, kék terembe jutunk, tele tüskés oszlopokkal, szemben velünk egy kar. Ezt nem tanácsos megtolni, mert lángok gyulladnak ki a teremben mindenhol. Induljunk felfelé a bejárat mellett levő tömbökön. Ugorjunk fel a velünk szemben levő párkány szélére, amelyen folyamatosan ugornak ki és húzódnak vissza a tüskék, majd innen nagyon gyorsan át az attól délkeletre levő sima párkányra. Innen ugráljunk körbe a fal mentén elhelyezkedő párkányokon (a tüskék fokozatosan eltűnnek, ahogy haladunk), míg fel nem tudjuk venni a LOVAS GYÉMÁNTJÁT a délnyugati sarokban levő párkányról. Jussunk le a padlóra, lőjük le a ránk támadó tuareget, és nyissuk fel a csapóajtót az északkeleti sarokban. Ugorjunk le. A járatban egy csontváz várakozik ránk. Miután őt elintéztük, nyissuk le a csapóajtót a folyosó végében, és másszunk fel. Így visszajutunk abba a nagy terembe, ahonnan jöttünk.

Tegyük a helyére a LOVAS DRÁGAKÖVÉT. Miközben az ajtó kinyílik, legördül fentről az utolsó tüskés labda. Az ajtón átmenve kis sziklás terembe jutunk, velünk szemben egy újabb zárt ajtó. Tegyük a helyére a harmadik SZIRIUSZ KEZÉT az északi sarokban található foglalatban, és menjünk át a kinyílt ajtón.

Egy nagy terembe jutunk, melynek a közepén emelvényt látunk, kincses ládákkal. Mindhárom oldalról ráccsal lezárt járatok indulnak, melyeket pisztolyainkkal szét tudunk lőni. A keleti oldalon levő első járatban egy vérebbel találkozunk. A következő végében egy tömb van, ezt ki kell húznunk, ám közben egy tuareggel kell megküzdenünk. Kövessük a járatot a tömb mögött, eljutunk a titkos hely #3-hoz: kis eü-csomag. Miután innen visszatérünk, egy csontváz vesz minket üldözőbe. A mellettünk levő tömböt is kitolhatjuk a terembe. A járatok végében található karokból csupán kettőt kell meghúznunk, mire látjuk, hogy felnyílt egy rácsos ajtó valahol. Ez pedig az északi oldal jobb első járatának végéből indul. A többi járatot átkutatva találkozunk még egy tuareggel, és Uzi-töltényeket is találunk.

Menjünk most át a felnyílt rácson, egy kék sziklás terembe jutunk, melynek a végében egy emelvényen egy tekercset látunk. Amint felé haladunk, a pálya véget ér.

Folytatása következik

Petúnia

 


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.