.....................................................................

Astrodelica 3.

Készítő: Richard Lawther(Dick)

Letölthető: Innen

Csomagold ki az Astrodelica3.zip-et, majd az Audióban levőket az Audioba, az astro3.tr4-et a Data, a többit a főkönyvtárba másold, és indíthatod a pályát.

Story
------
It seems the aliens are not just here to help Dick with his game. Using his personal teleporter Lara has departed Scarborough in her continuing pursuit of the elusive Astrodelica Aliens. Unfortunately Dick is not yet part of the inner circle, so the best he could offer was transportation to a teleporter receiver located in the icy wastes outside the Alien’s base in Antarctica.

Menjünk ki a szabadba, és a jobboldali járatban újabb helyszínre érünk. Ott ismét jobbra, lefelé, majd jobbra, és egy helyen, a mély lyuk túloldalán, teljesen balra állva, a kép mutatja, fel tudunk kapaszkodni. Gyorsan essünk vissza, és ugorjunk el a fenti lyuktól, mielőtt kilapítanának a hótömbök. Újból másszunk fel, és keressük meg a hóban, ahol le tudunk mászni, így alul kinyílik egy rács, így könnyebben feljutunk ide, mert sokszor vissza kell térnünk majd ide. Visszaérve, most jobbra menjünk, fent, a fehér sziklák laposabb részein járni tudunk. Egy helyen ugorjunk át a tömbre, és onnan jobbra, újabb helyszínre érünk, egyelőre ne menjünk le a létrán, hanem inkább tovább. Amikor oda érünk, ahol jobbra egy kis mauzóleumban egy Arany Embert látunk, ott egy kis járatba lemenve miénk a feszítővas. Most menjünk az imént látott létrához, menjünk le, és az oldalfolyosón feszítsük ki az ajtót, és jól nézzük meg a három jelet a falon. Kinyílt egy rács is, amin át egy magasfeszültségű két oszloppal díszített helyszínre érünk, Vegyük fel a revolvertöltényeket, mert később nem elérhetőek. Másszunk vissza, az ottani létrán, és menjünk tovább fent a fekete sziklákon át, az Arany Ember felé. Kis ügyességgel balra át tudunk ugrani, kikerülve a sziklát egy laposabb helyre, és onnan ugorjunk be egészen a kis toronyba a képhez. Ezzel villámokat idézünk elő onnan. Ahova a villámok vezetnek, ott lesz majd egy Hand, ami egyben secret is. Jussunk vissza, ahonnan az Aranyemberhez ugrottunk, de most jobbra ugorjunk a lecsúszós részhez, kapaszkodjunk teljesen jobbra, és essünk le, nyomva a ctrl-t. Lent újból jobbra kapaszkodjunk, amíg fel nem tudunk állni. Húzzuk meg a túloldalon a kart, és essünk le, de úgy, hogy azokra, és csak azokra a padlólapokra lépjünk, amiknek a képét a falon láttuk. Lásd a képen. Így felemelkedik egy jégtömb, amin elérjük a kart. Mielőtt meghúznánk, mentsünk, mert most egy kis rohanás következik. Látjuk az animban hogy a golyó betörte a jeget. Siessünk oda, de álljunk meg a parton, és előbb lőjük ki a kacsákat a vízben. Érdekes, de addig nem bántanak a szellembogarak. J Ugorjunk a vízbe, és ússzunk szembe a kis bálványhoz, és teljesen a víz fenekére lapulva, várjuk meg, amíg végük nem lesz. Kis levegővétel után miénk az első Hand. Visszamenve az első nyílt térig, ahova a villámok vezetnek, ugorjunk fel, és kússzunk be a második Hand-ért. Menjünk ismét fel, és át a revolver oldalára, és ha eddig nem vettük fel, vegyük, átugorva a jég laposabb sarkaira. Jussunk át fent a túloldalra is, ahol lent, a távcsövet látjuk, mert ott a jéghegyek között is van egy létra, amin lejuthatunk hozzá. Menjünk vissza oda, ahol legelőször másztunk fel a tetőre, és lézerirányzékkal lőjük szét a lengő gömböt, és akkor fel tudjuk venni, a már látott, jégbe zárt, harmadik Hand-ot. Mellette van lefelé egy létra, menjünk le, és feszítsük ki azt az ajtót is. Bent újabb rejtvény fogad, lényeg, hogy azok a padlólapok világítsanak, és utána csak azokra lépjünk, amiknek a jelei a falon vannak. Nna jó, elmondom: Az ajtó melletti bal, majd a jobb, majd a jobbal szembeni, és ismét az ajtó melletti bal. Utána lépjünk rá, amik világítanak, és szabad az út egy újabb rejtvényhez. Most már tudjuk a sorrendet, hát úgy is lépjünk, piros, sárga, kék, piros, sárga, és már fel is vehetjük a negyedik Hand-ot. Lásd a képen. Érdekes, hogy a legelőször meglátottat fogjuk legutoljára megszerezni, de a sorrend majdnem mindegy. Csak meglegyen mind az öt. Lehet, hogy van logikusabb, rövidebb játékmenet, így ezt csak tájékoztatásnak vedd, melyiket hogyan lehet megszerezni. Térjünk vissza oda, fel, ahol a golyó betörte a jeget. Kicsit megváltozott mellette a jégtömb, most azon keresztül át tudunk ugrani a gőzölgő kéményhez, és mellette egy lejáratot látunk. Menjünk, csúszkáljunk le, és egy hatalmas terembe érünk. Figyeljük meg a jobb oldali vízben a plafonon a kapcsolót, lásd a képet, majd a baloldali vízben, baloldalon be tudunk ugrani a vízbe, csak ugorjunk neki, ahol nincs állványzat. Mielőtt beugranánk, mentsünk azért egyet. Ússzunk gyorsan, fent még ne a nagymedencébe ússzunk be, hanem a túlsó sarokban is van egy járat, majd lent végre levegőt vehetünk. Ússzunk vissza, húzzuk meg a kart, majd vegyünk levegőt, és most ússzunk le a nagy medence aljába. Ott is van egy járat, aminek a végén leugrunk egy platformra. Ahol vége van, mentsünk ismét, majd ugorjunk fel, és ismét vízben vagyunk. Itt az a szabály, hogy mindig balra tartva ússzunk, közben felvehetjük, amit találunk, majd végre kiérünk a szabadba. Ne másszunk ki, hanem levegővétel után, még egyszer ússzunk balra, újabb amno-ért. Most elhagyhatjuk a vizet, és kint végre miénk az ötödik Hand is. Menjünk vissza a magasfeszültségű oszlopokhoz, és a fekete sziklákon át a túloldalra jutunk, vigyázzunk a hógolyókra. :-) Mindkét oszlopon egy-egy láthatatlan kar van, ami lent nyit egy rácsot, ami mögött elhelyezhetjük a Hand-okat. Kinyílt a jégfal. Egy kart látunk, húzzuk meg, és az UFO motorral hajtsunk át a szakadék oldalán a következő, mert remélem lesz, pályára.
Jó kis kaland volt ugye? :-)

OBig

 


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.