.....................................................................

Christmas Special

Készítő: Christian Schleicher (Silent Viper) Homepage

Letölthető: Innen

Csomagold ki, a special.zip-et, és a Data könyvtárban levőket a Data, a script,load, és english fájlokat pedig a főkönyvtárba másold. Indítsd a játékot, kiválasztva az első pályát. Sajnos nem adja be automatikusan a másodikat, így azt új játékként kell indítanod majd.

Review:

Egy újabb pálya aminek a címen kívül semmi köze a Karácsonyhoz. Két külön játszható pálya, de olyan rövidek hogy úgy éreztem mintha csak demok lennének. Eredeti környezet, fõleg az elsõ pályán, jó Lara ruhák. Úgy látszik kicsit sietve lettek összerakva a pályák, a textúrázás kicsit csiszolatlan és valami baj volt a hangokkal, némelyik rossz helyen van, némelyik hiányzott. Játékmenetbõl nincs túl sok, de az ellenfelek szépen meg lettek csinálva, és a Western pálya eredetisége nagyon üdvözlendõ. Játékmenet szempontjából a második pálya jobb, mert legalább valamennyi kihívás van benne, néhány ugrás. Pár objektum a tükörpadlós szobában rosszul lett elhelyezve. Bárcsak jobban kidolgozta volna a készítõ.

Leírás:

Mentések--Savegames:

1. Western Adventure

Nyisd ki az ajtót, és az emeleten a másikat is, majd ott nyomd meg a gombot, lődd ki az ablakot, és ugorj le a kis udvarba. Balra hátul egy növény tövében vedd fel a computer kulcsot, és a falon kimászva használd is az egyik ajtó mellett a panelen. Bent az emeleten újabb kártya lesz a Tied, amit a másik épületben használhatsz a dobermann ketrece mellett. Bent újabb kulcsod lesz, amivel a nagykaput tudod kinyitni. Irány a víz ússz át a csatornán, és lent fordítsd el a csapot. Visszajutsz a felszínre, most irány a víznél balra a falon rántsd le a kart, majd a másik irányba szaladj. Bent az épületben kutasd ki a szekrényt, de úgy, hogy egy lépéssel hátrább állj tőle, és akkor ctrl. Lesz egy akkumulátorod is. Menj vissza, a másik oldalra, be az épületbe, le a mélybe és tedd a helyére az aksit, és megnyomva a liftgombot, vége is a pályának.

2. Russian Rooftops

Mentések--Savegames:

A hulla mellett a növény mögött nyomd meg a gombot, és kint a teraszon ugorj a lecsúszós részek felé. A másiknál kapaszkodj meg, és egy fordulásos (+End) ugrással, az utolsó pillanatban megnyomott ctrl-lel elkapod a peremet. A teremben ne vegyél elő pisztolyt, akkor nem jönnek elő a katonák. Csald ki oldalra a patkányt, és ott végezz vele. Hátul a jobb sarokban felugrálva lődd meg a falon a kapcsolót, akkor kinyílik szemben az ajtó, és lent egy kar meghúzása után a terem legelején kiérsz a szabadba. A lépcső mellett forgasd meg a kereket, és csússz át a drótkötélen. A második katona után marad a feszítővas, vedd fel, és majd amikor használod, ne felejtsd el felvenni a földről mindig, mert ez a lány mindig elejti. Az ajtó előtt kapaszkodj fel. Ha a progi kilép a játékból az azt jelenti, hogy valamit nem jól csináltál, nem jó felé mész. Szóval, visszaérsz a tetőre, óvatosan ereszkedj le a mélybe teljesen a jobb oldalon a tetőről. Ugorj le lent a kis mélyedésbe, használd a feszítővasat, és menj be. Vedd fel az akkumulátort, majd egyenlőre haladj tovább balra, újabb ajtót feszítesz ki, és egy kis ugribugri után Tied a kulcs, amit az aksi szobája melletti helyen használhatsz. A gombot se felejtsd el megnyomni ott. Újabb ajtó nyílik ki a második kifeszített mellett. Rakd a helyére az aksit és nyomd meg bent a gombot. Az emeleten is van egy, és amikor kimész megváltozik a pálya. Irány végig a folyosókon, nyírd ki az őröket, és szaladj a nyitott kerítésen át, és...és...vége is a pályának.

OBig


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.