.....................................................................

Dangerous Caves

Készítő: Chris Hoepper

Letölthető: Innen

Másoljuk a Script, Strings.h és English.dat fájlokat a főkönyvtárba, a caves.tr4 fájlt pedig a Data könyvtárba. Ha késsz, indítsuk a játékot.


Csússzunk le, és a szemben lévő csonka oszlop mögött találunk egy UZI-t. Vegyük magunkhoz és hagyjuk el a völgyet. Ne ijedjünk meg, ha leesünk egy föld alatti helységbe, hanem nyírjuk ki az ellent, és az egyik oszlop oldalán lévő nyomógomb működtetése után a kinyílt ajtó felé vegyük az irányt. Be a vízbe és valamelyik járaton keresztül ússzunk át a következő barlangba. Szemben a víz alatt van egy járat. Egyből arra menjünk. A rács előtt másszunk ki a vízből, nyomjuk meg a nyomógombot, és vegyük fel a homokórát. Ezáltal eltűnik a rács, s úszhatunk tovább. A plafonon függeszkedve jussunk át a szemközti épülethez, és odabent nyomjuk meg mindkét gombot. Az így kinyitott ajtón hagyjuk el a barlangot. Egy kis tóhoz jutunk, ahol egy cápa és Ba táblája lakozik. A víz alatti járat a helyes irányunk, tehát ússzunk át rajta. A jobb oldali épületben tegyük a szobor kezébe a homokórát s ez a tettünk a bal oldali épületet nyitja. A balban lévő nyomógomb pedig a barlang végén nyitja meg az utat. (Vigyázz, a bal oldali teremben ne nyúlj a nagy medipakkért, mert elhalálozol!) Ebben a teremben igen kemény ellenféllel találjuk magunkat szembe, de legyőzése után miénk lesz Ra táblája is. Menjünk ki a szabadba, a katona "nekünk adja" a dzsip kulcsát, úgyhogy pattanjunk a volán mögé és kocsikázzunk. Amikor a nagy mélyedést
kell körülautóznunk, akkor szálljunk ki és szálljunk alá mert egy csomó bónuszt találhatunk odalent. Folytassuk tovább utunkat a kocsival, amíg csak lehet, ezek után gyalogosan csak egy irányba mehetünk. A járat végén visszakerülünk a kezdő terembe. Használjuk Ba tábláját, majd a mellettünk lévő járat másik oldalán Ra tábláját is. (Bár utóbbinak nem tudom mi az értelme...) Most már bemehetünk a járatba. Sok csúszkálás után a következő teremben két ellenfelünk is lesz, a keményebbik fajtából, de likvidálásuk után a hagyatékukból összeállíthatjuk Ba tábláját, és használva tovább mehetünk. Furcsa színű vízzel teli terembe jutunk. Azért furcsa a színe mert halálos. Ne menjünk bele, hanem inkább másszunk fel a falon lévő létrán. Az előző terem belső teraszán találjuk magunkat. Nyomjuk meg a fali kapcsolót, és menjünk vissza. A "víz" fölött most már híd ível át. A túloldalon lévő épületbe ha bemegyünk, akkor végére is érünk ennek a pályának is...

Privát Elek

 

 


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.