.....................................................................

Heathen Temple

Készítő: Blacksheep

Letölthető: Innen-Here

A kicsomagolt heathen.zip-ből másold a karnak.TOM-ot a graphics-wads könyvtárba. Indítsd a tom2pc.exe-t, hívd be az Add gombbal a karnak.TOM-ot, majd Build All. Ha kész indítsd a játékot, a Karnak pályát kiválasztva a New Game-nél.

Menjünk egyenesen, ahol kimásztunk, csússzunk le, de ne teljesen. Csimpizzünk el a plafonon a kapcsolóig, nyomjuk meg, és jussunk vissza a felszínre. ?ost a kiindulási helyről nézve balra induljunk, csússzunk le a másik udvarba. Az egyik oszlop mászható, fent forduljunk jobbra, az ablakmélyedésben nyomjuk meg a gombot, és vissza az oszlopra. Ugorjunk át a másik irányba az oszlopra, onnan a kinyílt ajtóhoz. Bent lőjük le a krokit, és vegyük észre szemben a zárt ajtót, mert az mögött lesz majd a lézertávcső, ami feltétlenül kell majd a pálya befejezéséhez. A vízből másszunk ki balra, és nyomjuk meg az újabb gombot. Menjünk vissza a mászható oszlopra, és most onnan ugorjunk a ferde oszlopra, onnan ctrl-lel a következőre, oldalazzunk teljesen balra, és felhúzódzkodás után kapjuk el a szembeni rést. Oldalazzunk balra, és essünk le a nagy medipackhoz. Jussunk el ugyanide fent, de most a sarkon is kapaszkodjunk tovább balra, és kúszás után kiérünk a főtérre. Menjünk le a kis szakadékba, ott a zárt ajtó előtt jobbra, és balra is van egy-egy fali mélyedés, az egyik egy ajtónyitó, a másikban lőszert kapunk. Menjünk vissza a kúszórésig, oldalazzunk a sarkon át jobbra, és a másik irányban is jussunk be a kinyílt ajtó mögé. Ugorjunk át a kötélen, vegyük fel a Guardian Key-t, majd vissza a főtérre. Most menjünk be a kis szakadékban kinyílt ajtón, és használjuk a kulcsunkat. Mindkét oldalteremben van egy-egy szétlőhető váza, az egyik lőszert rejt, a másik mögött egy fali lyukban egy kart húzunk meg. Onnan kissé balra ugorva, elkapjuk a plafon létrát, amin odacsimpizhetünk a jobb oldalon levő mellékterembe. Ott másszunk fel minden oszlopra, fent a taposókapcsolók oltják ki a gombok előtti tüzeket. Nyomjuk meg mindhárom kapcsolót, akkor azok kioltják, a kulcsunkkal nyitott terem hátsó felében a tüzeket, és bal-jobb oldalon egy-egy gombot nyomhatunk meg, ami víz alá hozza a továbbjutásunkat. Vegyük észre ott középen a zárt ajtót, ami a revolvert rejti, ami szintén elengedhetetlen a pálya befejezéséhez. Irány a víz, forduljunk jobbra, és ctrl-lel nyissuk ki, a zárt ajtót a vízben. Húzzuk meg a fali lyukban levő kart, majd jussunk vissza. Másszunk fel a központi oszlopra, vegyük fel az első Canopic Jar-t, majd menjünk vissza a pálya elejére, most már ott is felvehetjük a 2.-at. Vissza a központi térre, az épület két oldalán tegyük a helyükre a szerzeményünket. Földrengés után, négy mélyedés lesz a téren. Három közülük fontos, a 4.-ben elégünk. Az egyikben a gomb a Golden Vraeus megszerzését, a másik kettő a revolvert, és a továbbjutást segíti. Ha megszereztük mindet, akkor használjuk a kulcsunkat és egy új udvarba kerülünk. Nyomjuk meg mindegyik gombot, és lépjünk rá a taposó kapcsolókra. Egyik gomb nem műxik. Noháááát. Most mi legyen? Másszunk fel a rácsra, azon fent lesz a taposó kapcsoló. Ha kigyulladt mind a 4 tűz, akkor lent kinyílt az ajtó. Jussunk át aí pengéken, majd a végső teremben, szemben fent, lőjük szét a vázát. Így láthatóvá lesznek a platformok. Vegyük fel Hórusz amulettjét, jussunk át a kötélen a gombhoz, majd a kötélen vissza, a másik kettőhöz. Oldalazva tudunk kapaszkodni. Ha megnyomtuk, jussunk vissza az elsőhöz, onnan felkapaszkodva, a plafonon csimpizve eljutunk a kinyílt ajtóhoz, ami a pálya végéhez vezet.

OBig

 


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.