.....................................................................

Nefertiti's Pyramid

Készítő: Ray Fordyce

Letölthető: Innen

Csomagold ki a nefertitispyramid.zip-et a Program Files--Core Design--trle könyvtárba, és indítsd el a setup.exe-t. Ha nem itt van a játék könyvtára, akkor innen másold át a graphics--wads-ban levő nefpyr fájlokat a graphics--wads könyvtárba, a script.dat, és english.dat fájlokat pedig a főkönyvtárba. Indítsd el a tom2pc.exe-t, hívd be az ADD gombbal, a nefpyr.TOM-ot, majd Build All. Ha kész, kezdheted a játékot.

Ess le. A tárgyakat húzd a kék részek közé, így a kapu kinyílik. Vedd fel a Shotgunt és a feszítővasat, mássz fel a létrán, majd hátraszaltó. A megjelenő óriásskorpiót lődd le, az oszlopok takarta részben vedd fel az Uzit. Menj végig a folyosón, be a lávás szobába. Balról kezdve ugrálj végig a platformokon, közben lődd a lávába a csontit a Shotgunnal, majd függeszkedve juss el az ajtóig. Mellette van egy létra, ezen mássz fel, menj be a zöldes terembe. Jobbra van egy rés, ugorj oda, mássz be. Használd a kapcsolót, menj ki a fölső kijáraton. A terem megtelt vízzel. Ugorj bele, ússz balra, mássz ki, húzd meg a kart. Ugorj vissza a vízbe, ússz be a vízalatti résbe, és megtaláltad a pálya egyetlen titkos helyét. Menj vissza a zárt ajtóhoz, ez most nyitva áll. Menj be, kerüld ki a kőgolyókat, ha feljebb mész, még néhányat. A leghátsó oszlop mögött van egy fali kar, nyisd ki vele a szembeni ajtót. Kerüld a múmiát, mássz fel egy szintet. A sötét részben szerszámíjat és nyilakat találsz. Menj fel a következő szobába, az egyik oszlopról egy kis medpakkot vehetsz fel, a másikról kijuthatsz innen. Menj át a lávás szoba másik oldalára, a csontit intézd el, majd a szkarabeuszt is. Egy szép teremegyüttesbe érsz. A sorrend mindegy, én a medencével kezdem. Tehát ugorj a vízbe, ússz el a krokodilok mellett és be a kis terembe a medence végében. A falból feszítsd ki a csillagot, juss vissza a központi terembe. Fordulj a tüzes terem felé, menj be. Jobboldalt van a tüzes terem tükörképe, ahol látszanak az égető platformok is, ez alapján juss át a túloldalra. Ugrálj át a köveken a másik teremben, de vigyázz, a második kőtömb érintésétől fogva egy tüzes szellem szegődik a nyomodba. A lehető leggyorsabban juss be a kis szobába, ugorj a vízbe, így a szellem kialszik. Ezután ússz be a járatba, és Shotgun töltényt találsz. A falról feszítsd le a csillagot. Juss vissza a központi terembe, menj be a zöld labirintusba. Tipp: csalogasd ki a két óriásskorpiót, mielőtt elkezdenéd részletesen felfedezni a terepet, lődd le őket valami biztos helyről. Ha kész, menj be a labirintusba. Egy szürke aljú termet keresel. Ha megvan, nézz a plafonra. Vannak üres karikák, és teli karikák. Az üres karikák alatti platformokra ugorj, a többiből karó tör elő. Menj végig ezeken, be a kis zöld terembe, feszítsd le a csillagot az oszlopról. Menj vissza a központi terembe, rakd a helyére a három csillagot. A létra tetején kinyílt a csapóajtó, mássz fel. Fuss át a folyosón, lődd le a nagy szkarabeuszt. A lávás terem tetején vagy. Baloldalt ugrálj végig a platformokon, itt is lődd le az újabb szkarabeuszt, menj fel a lépcsőn, mássz ki a járatból, ugorj be a mászónyílásba, mássz végig. Robbantsd szét a csontit, a koporsóból vedd ki az amulettet. Kinyílik a hátad mögött az ajtó, menj be. A létra segítségével mássz át a mélység felett, majd fel az új terembe. Lődd le a beduinokat, menj ki a piramisból. Juss le a talajra, és vége a pályának.

Clau

 


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.