.....................................................................

Powells Hidden Valley Demo

Készítő: Donald Forgues (Dnf Productions)

Letölthető: Innen

Csomagoljuk ki a DonaldForgues-PowellsHiddenValleyDemo.zip-et, majd az audioban levőket az audio-ba, a graphics--wads-ban levőket a graphics--wads-ba a többit a főkönyvtárba másoljuk. Indítsuk el a tom2pc.exe-t, hívjuk be az Add gombbal az artic.TOM-ot, majd Build All. Ha kész, indíthatjuk a játékot.

Review:

Hát ha ez demo, akkor kíváncsian várom a teljes verziót, mert nagyon tetszett. Igaz megfogott kissé, mert nem vettem észre a silver key-t, amit egy katona hagyott hátra, de jó volt. Antarktiszi hangulata volt a játéknak, az elején meg kellett találni kettő kulcsot, majd még átugratás előtt lent a mélyben folytatni a pályát, a végén ismét egy kis orosz bázison kalandoztam, karokat húzogatva, míg a végén egy áramlattal úsztam a következő pályára. Kettő secretet találtam csak benne, nem tudom, mennyi van egyébként a játékban. Nagyon jók a pályához a textúrák, a hozzáadott hang is jó, szinte dideregtem, fáztam a székemben. :-) Az ellenség nem sok, és nem is veszélyesek, pár katona és kutya. Ajánlom mindenkinek.

Leírás:

A ház mögött lődd le az őrt, majd menj be a házba, ott is egy őr vár, majd vegyél fel mindent, amit az őr hagy Rád, azt is. Az elágazásnál balra menj először. Két kutya fogad, végezz velük. Lődd le a lakatot a házról, és bent, a ládára felállva lődd szét az áramkapcsoló dobozon levő piros részt. Lődd le a katonát a szakadék túloldalán. A szakadék túloldalán kapaszkodj fel a ládára, majd onnan a karzatra, és húzd meg a kapcsolót. A szakadék túloldalán, ahol bejöttél, óvatosan ugrálj át a túloldalra, és menj be az ajtón. Egy katona fogad, a halála után vedd fel amit Rád hagyott, a Bronze Key-t. Visszafelé ugorj a szakadékban a platformra, majd a túloldalon húzd meg a kart, és menj be a folyosóra. Felmászva húzd meg a kart, és visszaérsz a szakadékhoz. Menj vissza az elágazáshoz, de figyeld meg kifelé menet a ház mögött kinyílt egy nagykapu, ott van  a motoros szán. Az emeleten pedig egy kis amno-t vehetsz fel. De hagyd egyelőre a motoros szánt, bár mehetsz azzal is. Most a jobb oldali járatba menj az elágazásnál. A ház mögött lődd le a kutyát, menj fel a ház tetejére is, mert két oldalon egy kis medipack, és az UZI van elrejtve ott, ez az első secret. Menj be a házba a kulcsoddal, és húzd meg a kart, de figyeld meg a most még zárt fegyver raktárat. A házból kijövet menj jobbra, és a generátor mögött megtalálod egy láda tetején az A FUSE-t. Tedd a helyére a generátoron, és a ház jobb oldalán mássz le a létrán. Bent egy katona fogad, öld meg, és vedd fel, amit Rád hagyott, a Silver Key-t, és persze a crowbaar-t is. Most menj vissza a fegyverraktárba, feszítsd ki az ajtót és Tiéd a Shotgun, és egy kis amno is hozzá. Most menj az elágazásnál egyenesen, a folyosón feszítsd ki az ajtót, és bent húzd meg a kart. Óvatosan jobbra ereszkedj le a házon, és menj be. Balra egy ládát szétlőve egy nagy medipackot, a másik irányba egy elhúzható láda alatt pedig shotgun amno-t találsz. Menj ki, és a baloldali ajtónál használd a kulcsot. Menj le, és át az ajtón. Bent újabb Silver Key-t találsz az egyik asztalon, és egy kis medipackot a másikon. A kart is húzd meg. Menj ki, és most a másik ajtót is nyisd ki. Végezz az őrrel, és az emeleten vedd fel az asztalról a Nitro-t. Benézhetsz a konyhába is, de ahhoz még nincs kulcsod. Most menj vissza a Snowmobil-ért, az Inventroy-ban szereld be a nitrót, és ülj fel rá. Ugrass át a szakadékon, ugye tudod, hogy a gyorsfutás gombbal a szán is begyorsul. Ha átértél, a kis szakadéknál állj meg és szállj le, mert baloldalon a kis tömbre felmászva, a túloldalon tiéd a Kitchen Key. Menj vissza most a szánnal, de ne próbálj átugratni, hanem jobbra a házra, majd onnan óvatosan, lassan a középen levő ferde részre hajts. Lent most már bemehetsz a konyhába, és Tiéd ami bent van, shotgun amno, és egy nagy medipack, ez egyébként a 2. secret. Motorozz újra vissza, és újból ugrass át, majd oldalt a kis szakadékok mellett, a túloldalon üss el vele minden ellenséget, majd a kis téren szállj le a motorról. Menj be a baloldali ajtón, balra egy zárt ajtót látsz, haladj tehát jobbra, és a Cola automatát szétlőve Tiéd a Circuit Board. A szemközti raktárban egy elhúzható láda mögött húzd meg a kart, majd öld meg a katonát, és irány a másik raktár. Ott is van egy elhúzható láda, ami kis uzi amno-t rejt. Rántsd fel a csapóajtót, és lent a terem túloldalán húzd meg a kart. Menj vissza az imént látott akkor még zárt ajtóhoz, és menj be. Most egy kis úszás következik. Húzd meg a vízi kart, vegyél egy kis levegőt, majd ússz le a kinyílt járatba. Balra haladva húzd meg a másik kart, és most a másik irányban ki tudsz mászni. Öld meg a katonákat, és a szemközti kis teremben is húzd meg a kart a vízben. Most nagyon siess, mert az előbbi kis teremben időre zárul az ajtó. Fent az emeleten használd a kártyát, majd ugorj a vízbe, vissza egészen az első karig. Most már el tudsz úszni szembe, és jobbra, majd elkap egy áramlat, és...és vége is a pályának.

OBig

 


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.