.....................................................................

Stronghold of the Four Elements

Készítő: Crespo

Letölthető: Innen

Másoljuk a script, és english.dat, valamint a strings.h és load.bmp fájlokat a főkönyvtárba, az uklogo.pak fájlt a Dat könyvtárba, a többi fájlt pedig a graphics--wads könyvtárba. Indítsuk a tom2pc.exe-t, ADD gombbal hívjuk be a coastal.TOM fájlt, majd Build All. Ha késsz, indítsuk a játékot.

Nahát milyen új nacija van Lara-nak! Bővítette a ruhatárát. Miután kigyönyörködtük magunkat, vegyük az irányt a tér túlsó sarkába. Az elkerített terület mögötti kúszójáraton át vezessen utunk. Egy terembe érünk, melyből négy rúdon is tovább indulhatunk. Válasszuk jobbról az elsőt, a kék fénnyel világító járatot. Itt találjuk meg a feszítővasat és az UZI-t. Menjünk tovább és mentsünk egyet, mert jó párszor meg fogunk halni mire megtaláljuk
a kijáratot. Essünk le a vízbe, és addig bolyongjunk a víz alatti labirintusban, amíg ki nem tudunk mászni a vízből. A hangárszerű termen áthaladva, vigyázzunk a következő szobában. Át kell ugrálnunk az utunkban lévő folyadékkal teli mélyedéseket, majd a folyosó plafonjáról potyogó bálákat kell egy nagy futással elkerülnünk. Ezután újabb megpróbáltatás: a szoba padlóján tüzet fog Lara, ezért a köveken kell átugrálni a túloldalra. Újabb folyosó, melynek végén vár minket a Golden Star. Miután megszereztük a csillag mögötti emelkedő felé vegyük az irányt. Ereszkedjünk le a rúdon, és máris következhet a mellette lévő. Kapaszkodjunk fel a rúdon, másszuk meg a falat, még egyszer, ugorjunk át a szemközti oszlop tetejére, onnan pedig a következőre, és újra mentsünk egyet, mert a következő az rázós lesz. Az oszlopokon csúszkálva, ugrálva, mászva, jussunk át a túloldalra. Amikor felérünk a nagy lejtőre, rögtön ugorjunk is vissza a falra kapaszkodva, mert különben egy nagy szikladarab agyoncsap minket. Menjünk a kő után és ugráljunk körbe az oszlopokon a kijárathoz. A csúszda után menjünk fel a lépcsőkön a Horseman's Gem-ért, majd térjünk vissza a "földszintre" és keressük meg a falon található kijáratot, mely egyenesen visszavisz a rúdhoz amin felmásztunk. Most ereszkedjünk le és jöhet a következő rúd, a zöld.
Ha felmásztunk, csak egy irányba mehetünk: lefelé. Ugorjunk le a vízbe. Egy hatalmas barlangba jutunk (teli vaddisznóval), közepén egy nagy oszloppal, melynek oldalán van egy nyílás. Ereszkedjünk le, s a következő teremben kerüljük el a leguruló bálákat, fel a lépcsőn, az újabb szobában ugorjuk át a magasabb padlórészt, és másszunk fel a létrán. A terem közepén találjuk a Pharos Pillart. Ha felugrunk az emelvényre, ne sokat vacakoljunk, mert ránk esik egy bála. Ha viszont elugrunk előle, de otthagyjuk a tárgyat, akkor többé nem tudjuk kivenni a bála alól, úgyhogy szerintem a művelet előtt mentsünk egyet. Ha megvan gyújtsunk meg egy fáklyát, és nézzük meg körbe a falat. Azon az oldalon, ahol felmásztunk a terembe találhatunk egy létrát amin felmászhatunk. Tegyük is meg és már vissza is jutottunk a rudunkhoz. Csússzunk le és irány az utolsó, a piros. Amint felérünk és felszedtük a Shotgunt menjünk tovább. Érdekes helyre érkezünk. Minden vörös színben fürdik. A mozgó kamera megmutatja hová kell eljutnunk. Kezdjünk is hozzá. A vörös víz semmi jót nem igér, tehát hagyjuk is ki. Haladjunk szépen az ösvényen. A csontikat lövöldözzük a "vízbe". Ha átértünk, a lépcső utáni teremben ugráljunk végig a köveken, és óvatosan menjünk be a folyosóra. Egy bála fog lepottyanni, kerüljük el. De ez még csak az első volt. Nézzünk mindig a fejünk fölé, a lábunk elé, és kövessük végig a folyosót. A következő teremben két tárgyat megszerezve és kombinálva, miénk lehet a Portal Guardian. A terem sarkában lévő csúszdán folytassuk utunkat (a fellobbanó tüzeket ugorjuk át, másszunk fel a létrán, és ott találjuk magunkat újra a rúdnál. Ereszkedjünk le. A rudak között középen kinyílt a rácsos kapu. Menjünk be rajta. Közeledtünkre kinyílik a második is. A terem négy sarkán van egy-egy színes kő. Mindegyikre álljunk rá, és akkor kinyílik az utolsó kapu is. De sajnos az ott heverő
Tárgyat, már nem tudjuk megkaparintani, ugyanis itt van vége a pályának.
Nekem tetszett, csak a vége egy kissé hirtelen jött...

Privát Elek

Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.