.....................................................................

Temple of the Mayans

Készítő: Peter Tedstone

Letölthető: Innen

Csomagoljuk ki a temple.zip-et, majd a karnak. fájlokat a graphics--wads a wav-okat az audioa Tr3 Sound 161-0 wav-ot a Sound--samplesbe, a többit a főkönyvtárba másoljuk. Indítsuk a tom2pc.exe-t, hívjuk be, az Add gombbal a karnak.TOM-ot, majd Build All. Ha kész, indítsuk a játékot.

Menjünk jobbra hátra, át a sziklákon, és húzzuk ki a tömböt a hegyből. Bent a tüzet átugorva miénk a crowbar, ez az első secret is egyben. Feszítsük ki vele az ajtót, másszunk fel, a túloldalon le, és kint a szabadban, a pálmafánál menjünk balra. Ha a lecsúszó előtt fel-fel ugrálva lövünk, akkor a túloldalon a krokodilokkal már nem lesz dolgunk. A túloldalon lőjük le a bennszülöttet, de csak úgy tudjuk megölni, ha pont szemben van velünk. De ne aggódjunk, csak a víz széléig követ minket. Vegyük fel az utána maradt Horseman's Gem-t. Hátul a sarokban visszajutunk a másik kis térre, ahol használhatjuk is a Gem-et. Bemenve, menjünk jobbra, be a vízbe, mert ott van a 2. secret. Most balra menjünk, és fent a crowbar-t használva húzzuk meg a kart, így lent kinyílik az ajtó. Elértünk a főterembe, itt három út van. Ugorjunk át szembe, majd a kötéllel balra, onnan újabb kötéllel balra a kapcsolóhoz, majd vissza. Menjünk be a kinyílt ajtón, vigyázzunk a tüskékre, a másik ajtó a jöttünkre kinyílik. Menjünk balra, és egy kis térre érkezünk. Balra hátul egy sötét helyen, lemászva egy újabb Horseman's Gem, a középen levő sziklákon pedig a Laeser Sight- a mienk. Menjünk vissza a központi terembe, vissza középre, és jól kiszámítva, menjünk át a tűz felett a plafonon levő kapaszkodón. A túloldalon használjuk a Gem-et. Elérünk, egy 3 gördülő golyós terembe, Menjünk jobbra, igyekezzünk a golyó elől, a túloldalon a forgó pengéknél, az első mélyedésben egy újabb Horseman's Gem-et, a másodikban pedig a 3. secret-ben a Crossbow a mienk. Ahol bejöttünk, most ugorjunk át a túloldalra, és ott menjünk vissza a golyó után, és kapaszkodjunk fel jobbra a tömbökre. Egy újabb terembe érünk, jussunk el a kötéllel minden oldalra, balra a Golden Vraeus-t, jobbra az 1. Guardian Key-t találjuk, és szemben használhatjuk a Vraeus-t. A magasabb tömbről ugorjunk jobbra a fali rést elkapva, oldalazzunk az ajtóhoz, és visszaérünk a 3 golyós termbe, a középső golyó mögé, ahol a 2. Guardian Key van. Menjünk balra, és használjuk a Gem-et. A létrán felmászva ugorjunk a vízbe, és ússzunk egyenesen. Ha kinyírtuk a bennszülöttet, egy nád texturás útvesztőbe érünk. Menjünk mindig balra, és megtaláljuk a 3. Guardian Key-t. Jussunk vissza a főterembe, és most menjünk a másik irányba, ott is egy kart meghúzva nyílik ki az ajtó. Fussunk át a gördülő kövek között, és jobbra a végén miénk a 4. Guardian Key. Menjünk fel a tömbökön, a bennszülöttet még egy lentebbiről nyírjuk ki, és még egyszer utoljára visszaérünk a központi lávás terembe. Újból ugorjunk át a kötélen a túloldalra, és most szemben a lépcsőn menjünk fel. Jó pár bennszülött akadályozza az utunkat, de már tudjuk, hogy lehet kinyírni őket. A nagyteremben, szemben a szoborral, ami mellett két tűz ég, másszunk fel a tömbökre, és lőjük ki a lengő gömböt fent. (Ezt még, felugrálva, kispisztollyal is meg tudjuk tenni.) Ha sikerült, menjünk, jobbra hátra, fel a tömbökre, és átugorva a kinyílt ajtón, egy új helyszínre érkezünk. Itt is harcolhatunk egy kicsit, vagy ugorjunk mindjárt a vízbe, és ússzunk át a következő területre. Igyekezzünk kikapaszkodni a most még rácsos ajtóhoz, onnan kényelmesen kinyírhatjuk a krokodilokat. Balra kiúszva húzzuk meg a kart, így kinyílik az ajtó, de azért kutassuk fel a vizet, mert felvehető tárgyakat rejt. Bemenve a kapu, egy lávás helyre érünk. Ugorjunk balra, és onnan a forgó pengék között jussunk el a terem bal sarkába, ott miénk az 5. Guardian Key. A terem jobb oldalán van a kiút, jussunk el oda, nem nagy feladat. Az elágazásnál menjünk balra, és jussunk át a 4 tűzköpőnél, és ugorjunk a vízbe. A másik sarokban egy keskeny résben ússzunk be, és az elágazásnál jobbra menjünk.  Visszaérünk oda, ahol az első lengő gömböt kilőttük, most nyissuk ki az ajtókat az 5 Guardian Key-jel. Csússzunk le ügyesen a tűzköpő előtt, és a túloldalon vegyük fel a Crystal of Salvation-t, de előtte nyírjuk ki a repülő bogarakat. Ugorjunk át a túloldalra, de mielőtt beugranánk a járatba, lőjük le a bogarakat, mert ők csak a járatig tudnak repülni. Visszaérünk abba a terembe, ahol eddig zárva volt az ajtó. Menjünk be, és összeillesztve a crossbow-t, és a Laeser Sight-et, lőjük ki a második lengő gömböt, ami az ajtót nyitja. Újabb helyszínre érünk. Három bogár nehezíti az utunkat, kettő az elején, a harmadikat, mikor a vízből, ahol felvehető tárgyak vannak, visszamászunk, fel-fel ugorva kinyírhatjuk azt is. Ugorjunk háttal, kapjuk el a peremet, és oldalazzunk jobbra. Cél hogy bemenjünk a vízesés mögé. Ott két feketepárduc után, kiérünk az utolsó helyszínre, ahol két T.Rex nehezíti az utunkat, ráadásul ki sem lehet nyírni őket. Nos, igyekezzünk, mindjárt fel, kicsit jobbra a kőtömbökre, ott nem érnek utol minket, és balra fordulva, kapjuk el a sziklákon a peremet, és oldalazzunk jobbra, amíg fel nem tudunk kapaszkodni. Ott másik két repülő szörnyeteg támad ránk, de jobbra-balra ugorva, kényelmesen leküzdhetjük őket. Jussunk el a terület másik oldalára, ott egy tömbről ugorva egy folyosóba ugrunk, aminek a túloldalán, egy kis tavacskába ugorva, vége is a pályának.


OBig

 


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.