.....................................................................

The Last Artifact

Készítő: Dark Death

Letölthető: Innen-Here

Csomagold ki a TheLastArtifact.zip-et, majd az Audióban levőket az Audio könyvtárba, a Sound-ban levőket az Audio--Samples könyvtárba, a Wad-ban levőket a graphics--wads könyvtárba, a többit a főkönyvtárba másold. Indítsd a tom2pc.exe-t, hívd be a tut1.TOM-ot az Add gombbal, majd Build All. Ha kész, indítsd a játékot.

Secret 1-2:

Mentések--Savegames:

Lecsúszás után szemben told félre a tömböt, (ha a távcsővel nézel körül, a világítással, a tolható tömbök mindig sötétebbek) húzd meg a kart, és fent egy kis medipackal leszel gazdagabb. Told vissza a kart, és hátrálva indulj el a lejtőn. Ha megindulnak a golyók, időben jobbra ugorva kikerülheted. Ha sikerült, menj le a lejtőn, ugord át az árkot, húzd meg a kart. Újabb golyó tör az életedre, de utána szabad az út egy létráig. A létra felénél ugorj hátra, és egy járatban találod magadat. Kússz a tűzköpő mellé az ajtóig, állj fel,... és most két megoldás közül választhatsz. Vagy türelmes vagy, és úgy 10 visszatöltésenként semmi életerőt sem vesztesz, vagy a kinyílt rácson keresztül rohansz a vízig, és ott oltod el magadat, miután meghúztad a kart. Kapaszkodj fel az emeletre, és a túloldalon húzd meg a kart. Lődd le fentről a gyenge ellenséget, és vedd fel az első Indian Key-t.

Fent nyisd ki vele az ajtót, majd csússz le. Jól jegyezd meg ezt a termet, mert ide vissza kell majd térned, a baloldali oszlopon van egy kulcslyuk. Lent a lépcső mellett mindkét oldalon húzd meg a karokat, majd kapaszkodj fel a létrára. Fent időre fog menni a futás, ezért mentsd a játékot itt. Fuss a jobb oldali karhoz, de gyorsfutással, majd a baloldalit is húzd meg, és jobbra fordulva rohanj ki a teremből, így megmenekülsz a tüskefaltól. Lent told a tömböt a mintás padlólapra, és a vízben újabb Indian Key-t vehetsz fel.

Most térj vissza egészen, az előbb említett kulcslyukig, és használd a key-t. Az újabb teremben mássz fel a létrán, és figyeld meg közben a feletted levő zárt rácsot, mert erre vissza kell majd jönnöd. Fent told be egészen a tömböt, de előtte ments, mert attól kezdve, hogy elindul a tüskefal, nem menthetsz, mert egy kicsit itt bug van. Ha betoltad a tömböt, igyekezz jobbra fordulva, ugrás közben elkapni a rés peremét, és felmenni oda, mielőtt kilyukadnál. :-) Ha sikerült, vedd fel az újabb Indian Key-t és menj le a létrán, a baloldalán, és időben ugorj hátra.

Menj a karhoz, és kiérsz a szabadba. Ott használhatod a key-t. Fent menj át a hídon, és a golyót kikerülve a jobb oldalon kapaszkodj fel a sziklapárkányra. Onnan fel az épület tetejére, húzd meg a kart, és az épület belsejében is mindhármat. A földrengés egy újabb oszlopot emelt, a híd után jobbra, amin teljesen a fal mellett ugorva elkaphatjuk a peremet, és balra oldalazva feljutunk a rácsos kis folyosóig. Húzzuk meg a kart, és menjünk vissza a megfigyelt rácsig, a magas létra tetején. Felérve keressük meg a kihúzható tömböt, mert secretet rejt.

A mocsáron a baloldali falra ugorva, jobbra kapaszkodva rajta tudunk átmenni, és végre kiérünk a szabadba. Itt többféle sorrend is lehetséges a karok meghúzására. Mielőtt a sátorhoz érnénk, jobb oldalon kapaszkodjunk fel a résbe, a kis dombra állva, a kép szerint: Ha átértünk az újabb helyszínre, ott a sátor mögött, egészen a baloldalon fel tudunk kapaszkodni egy résbe, a kép szerint, ugrás nélkül, csak ctrl+fel. Vannak felvehető tárgyak is a helyszínen, de a lényeg, hogy jussunk el a bejárat melletti tömbön levő karig, ami a vízben nyit egy rácsot, majd bent egy újabb kart húzzunk meg.

Ha sikerült, hagyjuk el a helyet amerre bejöttünk, teljesen a rés jobboldalán ugorva egyet. A sátornál forduljunk most balra, át a növénykerítésen, és be a vízbe. Az oszlop alján be tudunk úszni az épületbe. Húzzuk meg a vízben mindkét oldalon a két-két kart, majd másszunk ki, és be az ajtón. Ettől kezdve nem használhatjuk a távcső világítását, mert nálam kilépett a játék, de annyira, hogy csak reboottal tudtam újra játszani a szinttel. Várjuk meg, amíg a golyó leesik előttünk, majd húzzuk meg a kart, és az emelvényről ugorjunk az emeletre. Bent toljuk a tömböt a piros padlólapra, amit Lara is nagyon néz, így meghúzhatunk egy kart, ami a másik rácsot nyitja. Lengjük át fent a túloldalra, újabb kart húzunk meg, majd a a vízbe esve kimászhatunk az oldalsó terembe. Előtte azért nézzünk körül a kar alatt is, mert sok felvehető tárgy van ott. Bent toljuk ki a jobb oldalon levő tömböt, húzzuk meg a kart, így már biztonságban meghúzhatjuk a másikat is. Hátrafelé ugorva hagyjuk el a termet, kapjuk el a peremet, és jobbra oldalazva újabb kart húzhatunk meg, ami majd egy secrethez kell.

Kint középen ki tudunk mászni a vízből, és most a fára kell feljutnunk, pont szemben velünk. Nagy kiszámított Lara beállása, így próbálkoznunk kell sokat, a kép szerint. Fent nem kell bántanunk a majmot, szeret az bennünket. :-) Húzzuk meg a kart, majd menjünk le a fáról. Irány hátra, az újabb épületbe. Ott mássszunk fel a tömbre, mert most már, ha meghúztuk a víznél a kart, nem tüzes, így elérünk a secretbe fent.

Nyitott az ajtó is, csússzunk le, majd ugráljunk a ferde részeken. Ne felejtsük el, hogy Lara előre ugrás közben, jobbra-balra tud haladni a cursorokkal. Újabb tüskefal jön felénk utána, amit egy gyorsfutással, az utolsó beugróban ki tudunk kerülni. Kint egy utolsó golyó elől kell idejében visszaugorni, majd végre felvehetjük amiért jöttünk, és ezzel vége is a pályának.
A pontos pozícionálást eltekintve, nem nehéz pálya, én egy medipackot sem használtam el. Ajánlom mindenkinek, aki szerette a Tr3 India szintjeit.

OBig

 

Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.