.....................................................................

The Manor House of Doctor X

Készítő: Rapetou

Letölthető: Innen

Csomagold ki a manoirx.zip-et, majd az audioban levőket az audioba, a Wads-ban levőket a graphics--wadsba, az uklogo.pak-ot a Data, a Script-ben levőket, a főkönyvtárba másold. Ha nem az első pálya után viszed, akkor a savegame-t is másold a főkönyvtárba, így meglesz ezen a pályán a Music Scroll, amit az elsőn szerzel meg. Indítsd a tom2pc.exe-t, hívd be a manoir.TOM-ot, majd Build All. Ha kész, indíthatod a játékot.

Review:

Jó kis pálya ez, ajánlom mindenkinek. Ahol kezdődik a pálya, ott van a vége is. Érdekes a vaskatonákból készített csavargó ellenség. Meg kell találni sok kulcsot, az egyiket nagyon nehezen találtam meg, pedig sejtettem hogy a tükörből kellene látni, de a szoba sarkából, a zongorától lehet csak látni. Volt benne egy őrült rohanás is a gördülő kő elől, itt is sokszor vissza kellett töltenem, és a legvégén a Music Scroll-nál is téptem a hajamat. :-) De tetszett a pálya, jók voltak a textúrák benne. Egy hibát viszont találtam, fent az emeleten állandóan ott volt egy láthatatlan ellenség, igaz nem bántott. A kapcsolók, karok is jól lettek elhelyezve, némelyiknél jól körül kellett nézni, hogy megtaláljam. Nem tudom mennyi secret van benne, én kettőt találtam. Az egyiket a könyvtárban egy átjárható fal mögött, a másikat a gőzkifúfós szobába lemenet, nem a létrán kell lemenni. Jó volt a hozzáadott zemne is.Egyetlen nagykapu nem nyílott a konyha mellett, a hosszú teremben. Lehet, hogy ott lesz majd folytatás? :-)

Leírás:

Lődd szét a vázát, menj ki, és jobboldalon húzd ki a tömböt a falból, és bent húzd meg a kart. Menj vissza ahonnan jöttél, be a kinyílt ajtón, bent szemben az egyik láda tetején vedd fel a crossbar-t, majd jobbra, és hátul a ládák mögött mássz le. Feszítsd ki az ajtót, és nyisd ki szemben a rácsot. Menj ki, egy csavargó fogad, nyírd ki, mint a vaskatonákat, és kapsz tőle egy kulcsot, Menj vissza az előbbi terembe, fel a lépcsőn, és használd. Húzd ki mindkét tömböt, és bent nyomd meg a gombot. Kinyílt a másik ajtó is, még egy gomb, és még egy ajtó nyílt ki. Menj jobbra, lődd szét a baloldali oszlopot, és rántsd le a falikart. Végezz a kutyával, őrrel és csavargóval, majd mássz fel a kiemelkedett tömb segítségével az emeletre és húzd meg a kart. Lent menj be a kis ajtón, és kapaszkodj fel a résbe. Lecsúszásnál rögtön ugorj egyet, és kapd el a létrát. Mássz fel, de a túloldalon ne a létrára kapaszkodj, hanem háttal ugorj le, és egy kicsit lejjebb kapd el a peremet, mert ott egy secret van. Leesésnél kicsit vesztesz az energiából, de megérte. Menj be mindkét ajtón, és a jobb hátsó sarokban keresd meg a fali kapcsolót. Mássz fel a szembeni oszlopra, ha helyből ugrasz fel, akkor mássz még egyet, és egy fordulásos hátra szaltóval, (+end) rántsd le a kart. Öld meg a katonát és a két csavargót, és menj vissza egészen a konyhába, és vedd fel a kulcsot, most már nem ég a tűz. Használd kint a jobb oldali oszlopnál, és menj be a kinyílt ajtón. Az ajtó felett rántsd le a kart, vedd észre a kúszórést a vízben, de ez majd később, és menj be a kinyílt ajtón. Rögtön fordulj vissza, és kapaszkodj fel az ajtó feletti résbe. A túloldalon, három helyen is lehet a tömböket tologatni. Először a baloldalit toljuk be, majd húzzuk ki a szemközti kettőt, és húzzuk meg a kart. Visszatolva őket, húzzuk ki a jobboldaliakat, és ott is húzzuk meg a kart, Most húzzuk ki a baloldalit, és mögötte másszunk fel a létrán. A kúszórés végén visszaérünk a hosszú terembe. Kapaszkodjunk át a plafonon a túloldalra, és húzzuk meg a kart. Lent végezzünk a katonával, és a denevérrel, és menjünk újra be, és jobbra, majd a vizes terem baloldalán nyomjuk meg a gombot. Újra kapunk két katonát és egy kutyát, majd menjünk be a könyvtárba, és keressük meg, mindkét kapcsolót a könyvespolcokon, könyveknek álcázva, de flares-sal észrevehetjük könnyen. Az egyik beugróban át tudunk menni a könyvespolcon, ott egy secretet találunk a revolverrel. Menjünk ki, és a szökőkutas kis teremnél jobbra, és fel a lépcsőn. Újabb katona, és kutya után, még kint a lépcsővel szemben fent rántsuk le a kart, majd menjünk be a nyitott ajtón, és az újabb ajtón is. Lőjük szét a kandallónál a vaskerítést, és menjünk be, fel a létrán, fent húzzuk meg a kart, de visszafelé ne a létrán, hanem csak hátraugorva, megkapaszkodva, és estünkben rántsuk le a fali kart is. Közben persze a katonáknak is adjunk. Kifelé menet az ajtó baloldalán is húzzuk meg a kart. Kint a lépcsőnél kinyílt a másik ajtó is. Ott is egy kart találunk, de vegyük észre a tükörben a nagyobb növény mögött a kulcscsomót, de csak teljesen a sarokból a zongorától látjuk, és persze a medipackot is. Vissza az előbbi folyosóra, és be az újabb ajtón. Most aztán harcolhatunk, mert katona, csavargók, kutyák támadnak ránk. Használjuk a kulcsunkat és ugorjunk a vízbe. Ússzunk be a csontvázhoz, a plafonon rántsuk le a kart, és ússzunk ki. Először egy denevér, majd pár katona támad. Menjünk balra hátra, és rántsuk le a fali kart. Menjünk vissza, kiemelkedett egy tömb a vízből. Másszunk fel, lengjünk át a plafonon, a tüzes padlólapnál essünk le, és ott a peremen kapaszkodva is elkerülhetjük a megégést. Húzzuk meg a kart, még egy denevér, és felmászhatunk. Rohanjunk le a lejtőn, és be a baloldali járatba. Másszunk fel, és ahogy felértünk, jobbra fent a képen rántsuk le a fali kart. Menjünk, ússzunk egészen vissza a vízben levő csontvázhoz, most a másik irányban nyílt ki az ajtó. Kiérve középen kapaszkodjunk fel, vigyázzunk a tüskékre, sétáljunk a tekercs helyéhez, és, és most mentsünk. Teljesen töltsük fel magunkat, tegyük a helyére a tekercset, perdüljünk meg, és kapaszkodjunk fel a kiemelkedett tömbre. Ha sikerült, rántsuk le a fali kart, és ússzunk vissza a kis szökőkúthoz. Térjünk vissza a nagyobb medencéhez, nyitva van most a vízben a rács, és vegyük fel a kulcscsomót. Ahol a pályát kezdtük, ott tudjuk használni, de még pár ellenséggel találkozunk az utunkon. Ha használtuk, mögöttünk lenyílt a csapóajtó, és lecsúszva a következő pályára érünk.

OBig

 


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.