.....................................................................

The Quest of the Lost Diamond

Készítő: Bibi Phoque

Letölthető: Innen

Másoljuk a script.dat fájlt a főkönyvtárba, az uklogo.pak-ot a Data, a cleopal, és karnak fájlokat a graphics--wads könyvtárba. Indítsuk a tom2pc.exe-t, ADD gombbal hívjuk be az cleopal, és karnak.TOM fájlt, majd Build All. Ha késsz, indítsuk a játékot.


1. Les Grottes Bleues

Másszunk ki a vízből a homokos részen. Irány a járat, majd jobbra jussunk el a sarokba, onnan a plafonon csimpivel a túloldalra. Az új teremben irány egyenesen, csússzunk le, ugrás, kúszás, egy jól időzített ugrás balra a pengék alatt, majd újabb kúszás, és felvehetjük a Golden Vraeust, amit a pálya legelején tudunk használni. Bemenve irány a víz, majd először menjünk balra, be a vízbe, majd a végén mienk lehet a Canopic Jar. Vissza az elágazáshoz, most a másik rányba menjünk, a plafonon csimpizve, a végén csúszás közben ugrás, és eljutunk egy sötét labirintusba. Manjünk mindig balra, így először egy fali kapcsolót, majd egy kúszórést találunk, ami elvisz minket vissza a pálya elejéhez, ahol használhatjuk a Canopic-ot. Irány a kinyílt ajtó, kis úszkálás, ugrálás után mienk a Guardian key, amit továbbmenve, a víz alatti ajtót kinyitva, kimászva a helyére is illeszthetünk a pálya végén.

2. L'île du Serpent

Szedjünk fel mindent, egy fa aljában találunk shotgun lőszert, ott ugorjunk át a ferde részen a túloldalra, nehéz, de menni fog, és ott a fák tetején felvehetjük a gránátvetőt. Menjünk vissza, egészen a nagy lecsúszós részig. Csússzunk le, ne ugorjunk fel a fatörzsre, az majd a pálya vége lesz. Lent induljunk el jobbra, itt egy fa tetején felvehetjük a feszítővasat. Majd vissza, és most balra menjünk. Egy szakadékhoz érünk, három út vezet a túloldalon. Egy szemben, és jobbra kettő. Jussunk át a a jobb-jobb oldaliba majdnem ahonnan érkeztünk. Itt a pálya legpiszokabb helye lesz, mert skarabuszok támadnak ránk a kúszórés után. Igyekezzünk, rohanjunk, de sajnos mindenképpen rámegy pár medipackunk. Szerencsére a ládákat szétlőve kapunk is. A végén megszerezzük a kulcsunk felét. Menjünk vissza az elágazáshoz, a másik szembeni járat, majd a pálya elejére visz vissza, amikor már mienk a kulcs mindkét fele. Induljunk el tehát a másik jobb oldali járaton, fent a fa tetején a feszítővassal kinyitunk egy ajtót, bent egy kapcsoló, ami kissé megváltoztatja a terepet a gátnál. Induljunk el az új járatban, be a vízbe, feszítsük ki a vízben az ajtót, majd fel a felszínre. Jól nézzük meg a jobb oldali fáklyát, mert ott lessz majd a kivezető út. Menjünk az elágazásnál balra, csússzunk le, igyekezzünk kikapaszkodni, majd a következő teremben húzzúk meg mindkát lyukban a kapcsolót. Feljutva mienk a kulcsunk feje is. Jussunk vissza, és a fáklyánál vissza tudunk menni egy szakadékhoz, kapaszkodjunk át a jobb oldalán, majd a következő teremben vegyük észre a fali leránthetó kapcsolót, és másszunk fel, így visszaérünk a szakadékhoz, az elágazáshoz. Most induljunk el a szembeni járatban. Az első fa törzsénél feljebb juthatunk a sziklára felkapaszkodással, majd tovább a kúszórésig. Újabb szakadékot kell körbejárnunk, a végén ne felejtsünk el a fa tetejére is feljutni, mert ott a revolver. Továbbmenve rántsuk le a fán levő kapcsolót, majd a hídon át visszajutunk a pálya legelejére. Ismét csússzunk le, de most már ugorjunk fel a fatörzsre, tegyük a helyére az összeillesztett kulcsunkat, és vége is a pályának.

OBig


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.