.....................................................................

Tibet Crash Site

Készítő: PSXSAVES

Letölthető: Innen

Csomagoljuk ki a Psxsaves-TibetCrashSite.zip-et, majd a coastal fájlokat a graphics--wads-ba a többit a főkönyvtárba másoljuk. Indítsuk el a tom2pc.exe-t, hívjuk be az Add gombbal a coastal.TOM-ot, majd Build All. Ha kész, indíthatjuk a játékot.

Story :

Bassed just after the plane crash in TR2. Lara has to escape the mountains and plane parts.

Review:

Hát szerintem kicsit elkapkodott ez a pálya, kár érte. Nekem tetszett ez a havas-jeges táj, a yetik, a mutánsok, cápák. Végig lehet rajta menni motorosszánnal, de az nélkül is. Az ellenségek sokszor csak akkor aktiválódnak, ha a szánnal megyek, vagy csak a pálya egy pontjára lépve, mint a cápák. Jobb lett volna a vízbe ugráshoz tenni talán a targeting-et. Megvan 2 secret, az Amulet of Horus, és a Golden Tulip, a harmadikat nem találtam sajnos. Maradt viszont 2 Cartouche, Load néven. És nem találtam a helyüket.  És az utolsó ugratónál a rács, ami a Gate Key-hez vezet, nekem zárva maradt. Én persze átugrottam a rács mellett, de az csak bug szerintem.

Leírás:

Másszunk ki a szabadba, ugorjunk fel, az egyik ládára, és lőjük le a párducot. Az egyik láda oldalán húzzuk meg a kapcsolót, majd jussunk át a túloldalra. Másszunk fel a motoros szán ketrecére, onnan jobbra fordulva ugorjunk a kis völgybe, ott is van egy láda. Öljük meg a yetit, és ott is húzzuk meg a kapcsolót. Vissza a szánhoz, és most szembe ugorjunk, ott is egy kapcsolót találunk a láda oldalán. Most már felülhetünk a szánra. Szán nélkül is be lehet fejezni a játékot, de azzal érdekesebb, nehezebb, és szerintem az a szabályos. Tehát hajtsunk vele ki, szembe, majd jobbra, és fent egyszer álljunk meg, és felkapaszkodva a jégfalra, balra oldalazva, még a sarkon is túl, középen megtaláljuk az 1. secretet az Amulett of Horus-t. Motorozzunk tovább, amíg egy kis tóhoz érünk, a túloldalon, ahol a melegedő embert látjuk a láda túloldalán ismét egy kart húzunk meg, de rögtön jobbra, majd előre ugorjunk, különben a lavina kilapít. Amerről a hógolyók jöttek, vissza tudunk menni a szánhoz. A ketrecbe egyelőre hiába megyünk, de megnézhetünk két használhatatlan szánt, és kivégezhetünk egy újabb yeti-t, és a rács mögött megnézhetjük balra a Gate Key-t, ami majd kell a pálya befejezéséhez. Motorozzunk tehát szembe, de ne az úton, hanem jobbra, hogy a tó túloldalára jussunk, és ott hajtsunk át a túloldalra. De mielőtt átugratnánk, szálljunk le, és ugorjunk balra, majd a peremen balra kapaszkodva, a sarok után, a vízesésen túl felkapaszkodva miénk az 1. Cartouche. Ott balra forduljunk, és teljes gázzal hajtsunk át a szakadékon, fel az emelkedőn is, miközben egy katonát is elüthetünk. A túloldalon balról kerüljük meg a házikót, és a túloldalon a rács előtt szálljunk le a szánról. Menjünk vissza a vörös színű vízhez, és vegyük fel a  2. Cartouche-t. Másszunk vissza. Menjünk a nagy szakadékhoz, és jussunk el a jobb oldalához, ott ugráljunk a hídhoz. Kapaszkodjunk fel jobbra, a tetőre, mielőtt átmennénk rajta, mert ott lesz a 2. secret, a Golden Tulip. Balra tartva is láthatunk egy helyszínt egy faházzal, és ládákkal. Menjünk oda, a ház oldalán húzzuk meg a kart, végezzünk a katonával, majd menjünk jobbra a völgyben. Mielőtt elérnénk a kanyarhoz, másszunk fel a jégtömbre, és ott találjuk a Golden Star-t, és egy kis medipackot is. Menjünk vissza a hídhoz, a túloldalán másszunk le a szakadékba. Toljuk félre a világ tömböt az oszlop mögött, és húzzuk meg a kart. Másszunk vissza, és a tavon keresztül jussunk a szánunkig, és óvatosan motorozzunk le vele a szakadékba. A létra után, elérünk egy újabb helyszínig. Szálljunk le ismét, és másszunk be a nagy fatákolmány alá, és kapaszkodjunk át a mennyezeten a túloldalra. Másszunk le az oszlopon levő létrán, és csússzunk le. Lent nyírjuk ki a yetit, és tegyük a helyére a Golden Star-t. Jussunk vissza, fel az oszlopokon, a falon körbe kapaszkodva egészen a lengő tüskéig. Most már átmotorozhatunk rajta. De szálljunk is le, mert megölve a katonákat amno-hoz és medipackhoz jutunk. Ugassunk át a szakadékon, és egy zárt ajtó előtt leszünk. Balra mellette átjutunk a túloldalra, és mindig jobb oldalon haladva kevésbé szenvedünk a géppuskától. Érdekes, hogy a yetit nem bántja. Hát bántsuk mi. :-) A völgy túloldalán ugorjuk át a kaput, majd lemászva miénk a Gate key. Jussunk körbe-körbe vissza a motorunkhoz, bár motor nélkül is be tudnánk fejezni, de hátha kelleni fog a következő pályán. A generátoroknál motorozzunk át a hegyen, és most már nincs is más dolgunk, mint a lejtőkön átmenni a következő pályára.

OBig



Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.