.....................................................................

Tower of Fate/The Ritual

Készítő: Sheevah

Letölthető: Innen

Csomagold ki a towerritual.zip-et, majd a Shee4-5 fájlokat a graphics--wads, a többit a főkönyvtárba másold. Indítsd a tom2pc.exe-t, hívd be a Shee4.TOM, és Shee5.TOM-ot, majd Build All. Ha kész indíthatod a pályát.

1.Tower of Fate

Egy nagy teremben találjuk magunkat,középen egy medencével.Felnézve szinteket látunk,középen egy mászható oszlop,ami helyenként lángol.Ha figyelmesen megnézed,találsz egy kapcsolót az oszlopon.Nosza,indulj arra,húzd meg.Vízbe esve lőszert találsz a medence alján,illetve egy krokodilt a medencében lévő járatban.Csald ki,és a partról lődd le.A kinyílt ajtón menj be.Itt ládákat találsz,amiket tologass.Egyet a földön levő,más szinű foglalatra,ez kinyitja a medencében lévő járat jobb oldali folyosóját.A dobozok alatt lelsz még egy Cartouche piece 1-et,és egy fáklyát,a fali kapcsoló alól húzd félre a ládát,mert most még nincs értelme erőlködni vele,aztán irány a víz alatti járat.ahol mássz ki a végén a terembe.Itt találsz lőszert(Uzi),és egy kapcsolót,ami kinyitja a terembe vezető ajtót,és kiemel egy tömböt az előző teremben a kapcsoló alatt.Menj oda vissza,és a tömbre felmászva húzd meg a kapcsolót.Erre kinyílik egy ajtó a földszinten,Menj oda,belépve lődd le a kutyát.Balra két tologatós doboz alatt találsz egy csapóajtót,jobbra a Cartouche piece-t tudod majd használni. Lődd szét a vázát(kis medi).Most már irány a csapóajtó,és mássz le.Itt egy ninja nehezíti életedet,ha lelőtted,nála megtalálod a cartouche piece 2-t.Bal hátsó doboz alatt megtalálod az első secretet(Uzi)Másik alatt lőszert lelsz,majd visszafelé indulva húzd meg a létránál a kapcsolót.Mássz vissza,rakd össze a cartouche piece-t,tedd a foglalatba,mire kinyílik az ajtó.Bemenve a folyosóra lődd le a kutyát.Jobbra-balra rács van még.Balra találod a tükörtermet,(később),jobbra a music scrollt,ami a pálya vége lesz majd.Viszont megnézhetsz egy szédítőJ anim-ot.Most menj a medencébe,csald ki a krokit,lődd le.Ússz be a járatba balra.Ahol a kövek vannak,ott ússz fel levegőért,és mássz ki.Látsz egy csapóajtót,és mire megnézed,rádtámad egy csonti.Ha akarod,ügyeskedd bele a vízbe(egy idő után sikerül),vagy a következő secretet a kúszójáratban megkeresve(nyílpuska, fáklya)lődd le.A víz alatt még lelsz egy krokodilt(két harapás és véged,.csald ki a medencébe lelövetésre)a rubintot(Horseman),uzi lőszert,fáklyát,és egy másik légvételre alkalmas lyukat.Mássz a partra itt,találsz uzi lőszert,és kapcsolót(a felső csapóajtót nyitja az előző teremben )Ússz vissza az előző lyukba,a csapóajtót nyisd le,mássz fel,és ajtónyitásra használd a rubintot.Az ajtón kilépve láthatod,hogy egy szinttel feljebb jutottál.Innét kezdve várhatsz néha egy cserebogaratLBalra lelsz egy járatot,ahol egy kis medit,és kijőve egy csontit tehetsz magadévá.Tovább balra egy kapcsoló,amit meghúzva,időre kell berohannod egy jobbra lévő terembe két ugrással kombinálva.(Vigyázz,ha az ajtó terében megállsz,akkor beragadsz!)Itt lelőhetsz egy ninját,és két vázát.A vázalövésre kapsz egy tömböt az ajtótól balra kint,amiről eléred a kapcsolót.Húzd meg,és kinyílik a tükörterem(földszint-Cartouche piece)bal rácsa.Most a teremben a kapcsolót meghúzva átrohanhatsz egy másik terembe(ajtón ki-jobbra-futás ugrás-levegőben kanyarodás,indulásnál bukfenccel kezdve,egyszóval nagyon szűk az idő)Itt is vázalövéssel kezd,majd a kart megtolva kiemelkedik a terem közepe.Átlóról helyben ugorva juss fel rá,nyisd le a csapóajtót,mássz fel.Itt találsz egy kapcsolót,amit meghúzva rálelsz egy másik kapcsolóra,és így tovább.Közben lelsz uzi-lőszert,és egy cserebogár keletkezik valahonnét(az árnyéka már felidegesít,mire előjön)A végén találsz egy rést a falon.Kapaszkodj,és kússz be.A másik oldalon kimászva a jobb oldali váza mögött találsz egy homályos foltot,amin átkúszva egy csonti és kis medi,a baloldali váza mögött pedig megint egy uzi lőszer van.Most told meg a kapcsolót,láthatod,hogy az előző teremben egy fal eltünik.Menj vissza ,lődd szét az ajtót.Kimenve jobbra tüskék,balra tüskék és egy cserebogár,ami neked is ront.Balra a szemközti sarokban pihen még egy.Most ugord át a tüskéket jobbra,futásból ugorj és kapaszkodj a másik járdára.Menj be a bejáraton.Jobbra a rés után lőszert találsz.Balra egy nagy medi,utána a tolható kockából egy csonti ugrik elő.Ha lelőtted,menj ki a két kocka közé,fordulj jobbra,ugrás közben lőjj,és máris neked ront a másik bogár.Ha lelőtted,akkor húzd el a dobozt legalább kettővel hátra.Menj vissza a járaton át a terembe,és most ugorj jobbra.Közben itt is beindultak a tüskék.Kapaszkodva mássz körbe.(Amikor kijönnek,ne mozogj,akkor nem fáj)Az elhúzott doboz mögött találsz egy kapcsolót,ami kinyitja az eddig zárt rácsot.Bent egy kapcsoló lehúzása után látod,hova is kell majd eljutnod.Menj ki a terembe a tüskés kockák közé,itt lőjj le még egy cserebogarat,majd nemes egyszerűséggel vesd magad a vízbe.Menj a földszinten oda,ahol használtad a cartouche piec-et,fordulj balra és lődd szét a vázát. Menj tovább előre,és bejutsz a tükörterembe.A jobb oldalon a tükörben láthatod merre kell menned.A fejed felett golyók,rám nem estek,mikor alámentem,akkor sem.Az egyik tartón egy kis medit találsz.Juss el a mintás padlóra,és kinyílik az ajtó a sarokban.Most már felveheted a (secret)Colt-ot.Menj vissza a nagyterembe,és itt juss el a tüskés kockák közé,ahonnét az előbb leugrottál.Nekifutásból ugorj a rácsos oszlopra és mássz fel végig.A tetején találsz egy fáklyát, de semmi jelentősége sincs. .Közben vadul lő rád egy ninja.Ugorj a kar melletti szürke tömbre nekifutásból és nyomva a ctrl-t, majd told meg a tolókapcsolót.Mássz a hátad mögött egy kiemelkedő tömbre, állj a kötél alá, és miközben nyomod a ctrl-t ugorj egyet, így Lara elkapja a kötelet. Lengesd be a kötelet a gyorsfutásgombbal, és időben elugorva róla, újra a vas oszlopon leszel. Most ugorj a létra melletti magas tömbre, onnan eljutsz a másik kapcsolóig, ami kinyitja az utolsó rácsot,ami Sirius keze előtt van.Most már fel tudsz mászni végre Sirius kezéért. Ha megvan,ugorj a vízbe megint,menj a földszinten az utolsó bezárt rácshoz.Használd a kezet,és bemenve lágy zenekisérettel tied lehet a Music Scroll, miközben kinyílik a kék ajtó,ami átvisz a következő pályára, de fegyvert a kézbe, mert még egy utolsó harc lesz előtte egy bestiával.

2. The Ritual:

Nagy kék barlangban találjuk magunkat(fejünk felett nyílás létrával,ne erőlködjünk,).A sarokban található létrán mássz fel.A barlangban fáklyát lelsz,a végén mássz le.Kis időeltéréssel jön két vaddisznó .A kis tavacskában Uzi lőszert találsz.Balra láva közt az aranykoponya látható amit most még csak bámulhatsz.Nekem néha itt is jött a bestia,néha nem.A leghatásosabb a colt mindenre..Vissza és menj tovább balra.Egy alacsony kövön áttekintve egy hosszú lejtő látható.Mássz be.Menj a balra nyílásig,és ugorj be balra.Kőgolyó esik rád-eléd.Menj tovább,jobbra a fal háta mögött az aranycsillag van.Ha rálépsz a kőre,akkor kőgolyó jön,pucolj vissza az átjáróba.Várj,míg teljesen leér.Menj vissza az aranycsillag felé és tovább előre.Találsz egy kis medi-t,alkalmas helyen kapaszkodj fel a falra,és a másik lejtőn menj a kúszónyílásba.Ott lelsz egy pajszert.Gyere ki a résből,és a tüskék előtt kapaszkodj balra fel.Menj le,és Uzi lőszert találsz.Mássz fel a létrán,csússz ki a főjáratba.Menj vissza az aranycsillaghoz,pajszerold ki.Irány vissza az első ajtóhoz,amit nyit az aranycsillag.Használd a csillagot,lődd szét a két kis vázát,és told meg a kapcsolót.Mutatja a következő ajtót.Ezt az aranykoponya felé menet,jobb oldalon a falon átküzdve magad leled meg egy kis zárt téren.(a legjobb,ha felmászol egy magas helyre,és akkor néha bevillódzik az egyes helyszínek valamely részlete).Itt vedd magadhoz az első rubintot,és látod,hogy kinyílik a kék ajtó az első teremben..(Összesen nyolcat kell megszerezned).Most menj vissza  a kék ajtóhoz,és menj be.Ha akarod akkor a helyére teheted az első rubint,de csak azért,hogy ne cipeldJ.Találsz egy kapcsolót a falon.Hatására az egyik tömb lehúzódik.Mássz be az így megnyílt résen.Menj le a létrán,ha figyelmesen nézelődsz,akkor észreveszel egy cápát a víz alatt.Nem jön pisztoly elé a beste,tehát be a vízbe.Szemben találsz egy helyet,ahol kimászhatsz.Menj egyenesen előre,illetve inkább ugrálj hátra,és akkor lelőhetsz egy krokodilt.Tovább,jobbra egy kis tömböt átmászva,fel a létrára.Túloldalán ess le,itt Sirius keze vár,de még lángokban.Menj tovább,fel a létrán,túloldalán találsz egy kapcsolót és Uzi lőszert.A kapcsoló kioltja a tüzet Sirius kezénél.Amerről jöttél,kapaszkodj fel és ugorj hátra a lejtőre.Amint leesel,nyakadba szakad egy erőszakos ninja.Lelövetése által lőszert kapsz.Most menj még egy kört az előbbi útvonalon a kézért,közben vadássz le egy cserebogarat,vedd fel a kezet,és az ezen a pályán található kapu jobb oldalán használd.Lődd le a kutyát,és lassan araszolj be.Mindíg mutatja a tüskéket időben.Lődd ki az összes vázát,erre kiemelkedik egy kőtömb a hátsó sarokban.Jobbra,mikor mész vázát lőni egy mellékágba,akkor kapsz egy fáklyát,és egy ninját a nyakadba.Ha végeztél vele,kapaszkodj fel a tömbre,és onnét tovább.A jobb oldalon menj,egyszerűbb,a feladat: a bolygót rátolni a megjelölt talpra.Átrendeződik kicsit a terem,és megtalálod a második rubintot.Menj ki a teremből vissza a vízhez.Ugrálj a vízbe,hogy odacsald a cápát,és kényelmesen le tudd lőni.Ha megvan, akkor a víz alján balra egy nyílást találsz.Ússz be.Itt találsz lőszert,és ha kimászol a legfelső terembe,akkor fáklyát is.A középső folyosón kimászva megtalálod a harmadik rubintot,és kapsz bonuszként egy erőszakos krokodilt is.Küzdj meg vele,nem könnyű,ha már vízbe ugrottál.A következő folyosó egy kapcsolóhoz vezet,ami eltünteti a kinti (kék előtti)teremben a másik oldalon a tömböt a rés elől.Tehát keresd meg a víz alatti barlang tetején a kijáratot,mássz ki,és menj be a szemközti járatba.Ahogy bemászol a létráig,leesik egy golyó a hátad mögött-innét kezdve csak előre tudsz menni.Mássz fel a létrán.Nézz körül.A feléd közelebbi vasoszlopon közvetlenül a felszín alatt egy kapcsolót találsz.Ja.és minden ajtó,vagy kapcsoló után képződik egy kroki is,erre figyeljJA víz alatti kapcsoló köteleket ad,amiken akrobatikázd át magad a bal hátsó kapcsolóhoz.Az kinyitja a következő ajtót,ami mögött megtalálod a negyedik rubintot,és ha felveszed,kinyílik a következő ajtó.Ugorj át oda,kapcsolj,és utána ugorj a vízbe.Kinyílt egy terem a víz alatt.Benne egy kapcsoló,ami kinyitja a fejed felett az utolsó ajtót ebben a teremben,Gyorsan ússz ki,mert jön a kroki.Mássz vissza a falon az első kötélre való ugráshoz,és ugorj a kinyílt ajtóhoz.Szintén kapcsoló(mint egy vasúti váltóőrJ),mutatja a következő termet.Mássz le a létrán,és a kiindulási kék barlangban találod magad.A sarokban mássz fel a létrán,menj végig megint,és mássz ki a nyílt térre.Keresd meg a kinyílt ajtót,és menj(lépésben )be.Tüzes platnik és leeső kőgolyók között lavírozz el hátra egy kapcsolóhoz.Kezd el jobbra,ugord át a tüzet,és így tovább.A színezett padlókra esnek a golyók,arra ne menj.Hátul a kapcsoló kinyitja a leghátsó(zöld rácsos)ajtót.Közben egy ninja is előkerül.A kapcsoló után befordulva a sarkon mássz fel.Ugorj át szembe helyből és kapaszkodva a résbe.Kapaszkodj körbe,kapaszkodj ki.Ugorj tovább,majd menj jobbra,és ugorj a nyiladék felé,szintén helyből,kapaszkodva.Kapaszkodj itt is körbe,és megvan az ötödik rubint.Sajna,alattad kibújnak a tüskék,ez elég sok életedbe kerül.Ha felvetted,ess le a túloldalon(ne a kő helyére!)és hátrafelé a következő keresztfolyosón találsz egy elszineződött falrészt.Itt kapaszkodj fel,és lőszert lelsz.Most már menj kifelé az ajtón,jobbra,és megtalálod a kinyílt zöld rácsot.Kapaszkodj fel.Jobbra látsz egy még bezárt rácsot.Továbbá szintén elzárva a következő rubintot,és egy tologatható bolygót,na meg egy bejáratot egy nagyon impozáns terembe.A feladat:eljuttatni a bolygót a teremben lévő két mintás padlólapra,persze egymás után..Ehhez először húzd a bejárathoz a bolygót,majd menj be a terembe.Itt a hat kapcsolót addig kapcsolgasd,míg a bolygót le tudod varázsolni a terem szintjére,azaz kezdj jobbra,és így tovább mindig a következőt.Mindíg nézd a bejáratnál a kövek helyzetét.Ha a két kő fent van,húzd rá a bolygót a kőre,és ha mindkettő lekerül,akkor húzd el róluk.Előbb az egyik,utána a másik padlólapra taszigáld,.mire kinyílik a két oldalrács,és a hatodik rubint előtti is(a másik oldalán)A jobb oldalon találsz egy nagy medi-t,felette létrán felmászva a gránátvetőt(secret)A bal oldalon kapcsoló nyitja a bejáratnál levő ajtót,ahol egy kapcsolóval nyithatod azt az ajtót,ami a pajszert keresgélve a hosszú tüskés-golyós lejtő tetején a résben található.Nosza,indulj arra.A bejáratnál fáklya,aztán lejtő(csúszás)vár.A csúszda alján egy lyuk alattad,és egy oldaljárat jobbra.Menj jobbra,létrán fel,plafonon kapaszkodj és egy nagy medi vár.Vissza,és most már le a lyukba.Itt jobb oldalon egy időkapcsoló,mely nyitja a feljárat tetején a csapóajtót.Szóval picit szaporán menj fel.Rögtön pisztoly,mert egy kutya „kikecmereg” a dobozból.Ez a doboz is tolható,fogalmam sincs,miért?Jobbra az ablakban a hetedik rubint.Szemben két láda,húzd el mindkettőt és a bal oldali mögött találod a kapcsolót,mely a jobb oldali mögötti ajtót nyitja.Menj vissza a kék ajtós főterembe,és helyezd be az első rubintot a foglalatba.Szabaddá válik a következő foglalat,és így tovább.A hetedik után szabaddá válik a nyolcadik foglalat és mögötte a nyolcadik rubint is.Mikor helyére teszed,láthadod,hogy az aranykoponyánál kővé változik a láva,viszont settenkedik feléd egy bestia.Végezz vele,majd menj az aranykoponyáért.Vedd a kezedbe,és nagyon gyorsan nézd meg,mert itt a vége.

Csedeg



Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.