.....................................................................

Vulkan

Készítő: Tomo Homepage

Letölthető: Innen

Csomagoljuk ki a vulkan.zip-et, a Program Files-Core design-Trle könyvtárba másoljuk be a Fire2 fájlokat, és indítsuk el az exe-t. Ha kész, indítsuk a játékot, kiválasztva a Vulkan pályát. Ha több pályát akarunk egymásután, akkor telepítsük fel Tomo többi pályáját is, és akkor egymásután fogja adni őket.

Ez a pálya, egy háromrészes szint harmadik pályája, az első az Athen, a második a The Temple of Time.

Általános szabály, hogy nagyon vigyázzunk az életerőre, mert kevés medi van és a borzongatós helyszín vége felé nagy szükség lesz rá.

A kispisztollyal igazítsuk el a lövöldöző repülősárkány, majd a magasból a vízben úszkáló krokodilt. Ugorjunk a medencébe és baloldalt szemben, a mélyedésben húzzuk meg a zöld kart. A medence másik végénél a víz alatt kinyílt 1 ajtó. Bemászunk és a víz felé megyünk visszafelé. Kapaszkodva kell tovább menni, de a szélén haladjunk csimpaszkodva, mert szemből mérgezett nyilak veszélyeztetnek. Középtájon megjelenik 1 szellem, essünk a vízbe és úszkáljunk, amíg a szellem vízbefúll. Másszuk vissza, a túloldalt, a zöld kart mozgassuk meg. Mennyünk be a kinyílt rácsnál, ami mögöttünk bezáródik. Jobbra a sötétben anyagfelvétel. jobbra 1 bezárt rácsos ajtó, ide később visszatérünk. Az oszlop mögül 1 dinó jön üdvözölni. Az oszlop mögött a barna kockát toljuk be teljesen, 1 kicsit visszajőve jobb oldalon ismét kockát tologatunk, továbbmenve ez előző kockát toljuk tovább. A jobbra lévő kapcsoló működtetése valahol a víz alatti tüskéket leengedi. Nagy pofából fogunk kimenni. Szaladjunk jobbra és a kunyhók után balra, egyenesen a vízbe. Itt Lara biztonságban van a 3 bennszülöttől. A társaság csak szemből lőhető le, akkor hangot ad a beste. Nézzünk szét. A víz alatti barlangban ne ússzunk be, ott majd kifelé fogunk jönni. Menjünk a kunyhóktól jobbra levő egyenes úton. balra 1 barlangban még a rácsok nincsenek felemelkedve. menjünk tovább be a sötét sarokba. Másszunk fel, medit találunk. Időközben dinó keveredett elő, vagy fentről, vagy a víz felhasználásával távolból csitítsuk le. Kutassunk a kunyhókban. A ketrec oldalán nyomjuk meg a gombot, 1 szellem terem ott, fussunk a víz mélyebb részei felé és várjuk meg a víz alatt, míg csendesedik. Menjünk a nagy szentéllyel szemben lévő kunyhóba és a középső követ toljuk be. A fellelt kapcsoló valahol a vízben 1 ajtót nyit ki. A nagy szentély hátsó falán a résben pisztolyt és medit vehetünk fel. Ha lehet, ne használjuk, majd jelzem esetleges szükségességét. Menjünk a nagy szakadék bal oldalához, ugorjunk fel a pereméhez, és onnan tovább a végibe, úgy hogy Lara hátrafelé csússzon le. Nyomjuk közben a Ctrl-t, hogy a lejtő végén megkapaszkodhasson. 1 pillanatra engedjük el és Lara lentebb újra fogást talál. Oldalazzunk balra a repedés segítségével, és biztonságos helyen ereszkedjünk le. Még nem vehetjük fel a tárgyat. Ugorjuk át a lávát és jobbra másszunk be a résen, vegyük fel a medit és mentsünk. Úszás közben nemsokára jobbra beúszhatunk 1 elágazásba, ahol a fali kart húzzuk meg és kinyílik az előbb a tárgyat elzáró ajtó. Ússzunk tovább, az áramlat segít. Kijutunk a kedvenc pocsolyánkhoz. Jussunk vissza a szakadékba és vegyük fel a Key of the guardiant. Ugorjunk át a láván, és rögtön balra az oszlopon nyomjuk meg a kapcsolót. A hátsó barlangban a farács felemelkedik, és vegyük fel a második Key of the guardiant. Kint dinó vár minket. Helyezzük be a 2 izét a nagy szentélybe, és vidi mutatja, hogy a faluba bejövetelünk előtti farácsos ajtó kinyílik és társaságot is kapunk. A barlangban haladjunk 4kézláb, mert pengék gátolnak. Továbbhaladva balra kitekinthetünk a kezdéskor látott vízesésre. Még ne menjünk jobbra a ferde kő mentén, hanem a szemben lévő követ toljuk be. Jó sokáig tolhatjuk (fogalmam sincs, hogy mire jó ez a nagy tologatás), de megleljük az első titkos helyet. Ha úgy gondolod, akkor előveheted a Desert Eagle-t, mert a ferde szikla után 2 dinóval kell megküzdeni. Ne fogdossuk a teremben lelhető fényes tárgyat, mert nem használ Lara egészségének. A hátsó részen megtaláljuk a tovább vezető utat, másszunk fel a résbe és ugorjunk ki a vulkán oldalára. Szép kilátás van a szakadékra és a már elfelejtett falura. Balra oldalra és lefelé ugráljunk a biztonságos helyekre. El kell jutni a szakadék oldalánál levő 4szögletes kőtömbre. Innen felfelé és kissé jobbra kell ugrálni, majd balra vízszintesen 2 és fel 1-et. Vidi mutat meteor becsapódást. Onnan jobbra megtaláljuk a vulkán bejáratát. Döglött dinón ne mászkáljunk, egészségtelen. Bejutunk a fő terembe, amit még többször meglátogatunk. Rögtön balra sarokban kapaszkodjunk fel a résbe. A következő termet nevezzük el Elosztónak. Ahol leértünk, átellenben van 1 újabb rés. A következő az Oszlopos terem, ahol 4 foglalatba kell valamiket elhelyezni. Balra tűz ég, a mögötte lévő oszlop hátoldalán kapcsolózzunk. Jussunk vissza az Elosztóba, a lávás rész vizes lett, belőle vegyük fel a Stone of the flame-t. Közvetlenül utána jobbra kinyílt 1 rés. Átjutás után rögtön ereszkedjünk 4kézláb, mert fentről tüskeveszély. Másszunk a szemben levő résbe, és 1 kettősszobába jutunk. Oka van annak, hogy még nem vehetjük fel a láda tetején heverő fáklyát. A leghátsó dobozt toljuk meg, kapcsolózzunk. A fáklyát vegyük fel és az előző teremben 3 fáklyát gyújtsunk meg. Menjünk vissza a ládákhoz és vegyük fel a Stone of the death-ot. Az eddig nem mozgatott ládák tolása-húzása után elérjük a második titkos helyet. Jussunk vissza az oszlopos terembe és a tüzes terem felé eső 2 foglalatba helyezzük el a szerzeményeinket. Menjünk vissza az Elosztón keresztül a tüskés terembe, ahol kinyílt baloldalt az ajtó (vigyázat, csak energia vesztés árán lehet.). Most 1 igen nehéz úszkálós részhez értünk. 1 krokodillal nehezített víz alatti labirintusba jutunk, ahol szobáról szobára haladva kell kapcsolgatni. Minden egyes kapcsolás ajtót nyit ki, ahol feljuthatunk a levegőre kapcsolni + cuccok a jutalom. Célszerű minden egyes kapcsolás előtt különböző helyekre menteni. Könnyítésképpen induljunk el jobbra. Az utolsó előttihez 1 sötétzöld fekete mintás folyosó vezet, ahol 1 aranysárga kapcsoló van. Az utolsó 1 világoszöld fényben úszó folyosó, ahonnan kapcsolás után nagyon szűkre szabott időn van a következő kijutást elérni. Kapcsolás után a vidi alatt rögtön End gomb és előre gomb, irány a víz. Az első elágazásnál balra úszunk, majd tovább előre egyenesen és felfelé. Ha időben érkezünk, akkor miénk a Stone of the faith. Rögtön jön 1 agresszív szellem. Ússzunk egyenesen előre és a T alakú elágazásnál (itt jöttünk ide) ússzunk felfelé a kiindulási ponthoz. Menjünk vissz az Oszlopos terembe, és jobbra az első foglalatba helyezzük be a szerzeményünket. Menjünk az Elosztó terembe a kinyílt farácshoz. Rohanjunk balra a kalapácsos szörny mellett a Fő terembe és ott jobbra a szabaddá vált helységbe. Vegyük fel a feszítővasat és szerezzük meg a Stone of time-ot. Kirohanunk és a középső oszlopot megkerülve a szabaddá vált folyosó végén, ugorjunk fel, és kapaszkodjunk a mennyezetbe. A láva után a nyílt tér oldalain, nemcsak az utak végén, hanem körbe-körbe kapcsolgatni kell. Az utolsó után már nemcsak a kalapácsos neheztel ránk, hanem az elején már megismert repülő dinoféle is okvetetlenkedik. A tér közepén szabaddá vált lyukból vegyük fel a Stone of the friendship nevű cuccot. Irány az oszlopos terem és helyezzük be a foglalatába. Közvetlen mellette kinyílik 1 rácsos ajtó. Ugorjunk a vízbe és húzzuk meg a kart. Lehet szétnézni a környéken, de nem sok értelme van. Menjünk az elosztó terembe, aminek a végében kinyílt 1 újabb rácsos ajtó. Rögtön jobbra bebújva miénk a 3. titkoshely. Csússzunk le és balra a bozótból vegyük fel a Skill key-t. Nézzünk széjjel, balra 1 zárt ajtó. A nagyobb víz legelején jobbra távcsővel felfedezhetünk 1 rést a falon. Most hagyjuk békén. Időközben újabb légitámadás éri Laránkat. A meteoriról vegyük fel a Meteorite splinter-t. Jutalmul kapunk 1 TRexet, ami golyóálló. Fussunk a víz közepén levő szigetre és csalogassuk, lövöldözzük a dögöt. 1 idő után be fog szorulni a sziklákba (ez 1 szimpatikus bug). Másszunk be a korábban felfedezett résbe, és használjuk a kulcsot. Kinyílik a farácsos ajtó. Bejutva vegyük észre, hogy rögtön balra van 1 zárt ajtó. Nyomjuk meg a kapcsolót és meneküljünk a szellem elől. Essünk bele a vízbe és ússzunk ki és a sarokban jussunk vissza mostani úszásunk kezdetéhez. A szellem befagyasztja a medencét, már át tudunk kelni rajta. A medit vegyük fel. De mielőtt felugranánk a rácsos ajtóhoz, mindenképpen mentsünk. Felugorva a szemben lévő ajtó bezáródik, de jobbra 1 újabb automatikusan kinyílik. Bent 4 kapcsoló, 1 medi, az első Snake Eye, és fentről könyörtelenül lehatoló fúró vár Larára. Jussunk vissz a befagyott medencéhez és most már felvehetjük a másik kígyószemet. Irány a főterem, ahol már vár ránk a kalapácsos őr. Az átlátszó választóelem mellett helyezzük a foglalatokba a 2 db Snake eye-t. Már csak 1 dolgunk maradt, hogy az utolsó tárgyat végső helyére behelyezzük.

Nekem a végére 2 kicsi és 3 nagy medi és 6 db Desert Eagle (az összes) lövedék maradt.
Time: 2:26:16
Megtett út: 8264 m
Felhasznált kispisztoly golyó: 2461
Felhasznált medi: 8
Titkos: 3

Jani

 


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.