.....................................................................

Amazing Tower

Készítő: Sheevah Website

Letölthető: Innen

Csomagold ki a Sheevah-AmazingTower.zip-et, majd az audioban levőket az audio,  a scriptben levőket a főkönyvtárba, és a tr4-bnen levőt a Data könyvtárba másold, és indíthatod a kalandot.t.

Review:

Bár a helyszín kissé nyomasztó, de igazán élvezetes. Sok logikai és ügyességi feladat van benne, bár némelyik kissé idegesítő, főleg az időfutamok. Egy körfolyosós zárt belső udvaron játszódik, ahol emeletről emeletre kell feljebb jutni. Néha fejtörő, néha pókok, varjak, és sokszor idegesítő csontik támadnak. Csak a színek egyhangú szürkék a zárt térnek köszönhetően. Bár inkább a nyílt terepet szeretem, élvezetes volt végigmenni ezen a pályán, ajánlhatom

Leírás:

Víz alatt kezdődik, ahol rögtön fordulj meg, mert a kapcsoló a továbbjutáshoz, mögötted van, a járat végén. Ússz ki a nagyterembe. Ajtókat találsz, a kulcsos lesz a befejező a végén. Nyisd őket. Találsz kis mediket, lőszereket. A vázákat se felejtsd el szétlőni, na meg a pókokat se. Egy nagy pókhálónál a falon létra van, felette csapóajtóval, aminek a kapcsolója az oszlopon található. Húzd meg a kapcsolót, aztán nem törődve a csontival pucolj felfelé a létrán. A tetején hátra szaltóval ugorj ki. A varjút vadászd le, majd ugorj a kerítésen át a belső járdára. Az egyik oldalán középen egy húzókapcsolót keresgélj. Ha megvan, akkor felette kapaszkodva ess rá és húzd meg. Nem baj, hogy a vízbe esel, mert kinyitottad a víz alatti járatban (kezdőjáratban)a csapóajtót a fejed felett. Nosza, ússz fel és mássz ki. A köveket órajárással egyezően rendezd át, míg találsz egy folyosót. Végig rajta, fel és a tied az Ornate Key. Vissza a nagyterembe az első emeleti foglalathoz. Itt az első gond. Egy hágcsón tüskés bunkók és előugró tüskék közt kell átszenvedni a túloldalra. Középen kis medit találsz. A végén tied a Library Key. Nem tudok tippet adni, hogy sikerült nekem, csak futottam és ugrottam időzítve. Ja, ki is kell jönni. Az ajtóban egy röhögő csonti ijesztget, próbáld meg elérni a létrát a falon, és vissza az első emeletre. Itt használd a foglalatnál a Library Key-t. Baloldalon tolható könyvespolc van, addig told és húzd a polcokat, míg eljutsz a végére az Uzi-hoz (1. secret). A legjobb jobb oldalra csoportosítani őket. A jobb oldalon az anim.ban is látható egy fali rács és alatta egy kapcsoló. A feladat egyszerű, a kapcsolót meghúzva időben a rácshoz ugrani és felhúzódszkodni a járatba. Középen a falnál az egyik szekrény oldala mászható. Még annyit, hogy az is számít, hogy ne kerülgesd az asztalt-széket, ugorj, mert számít az idő.(majdnem abbahagytam a játékot emiatt). Sok szerencsét. J Ha sikerült, akkor a kúszójárat utáni folyósón menj végig, majd fordulj vissza. Lenyílt az egyik csapóajtó a padlón. Ess le, told el a követ, amíg meghallod, hogy lenyílt a másik csapóajtó is. Most húzd vissza, mássz ki, és ess le a másik lyukba. Itt megint tologass, amíg hozzáférsz egy kapcsolóhoz. Leesve megvan a második secret( shotgun és lőszer) Mássz ki és végig a folyósón a kúszójáratba. A másik oldalán hátra szaltó és kapaszkodással ugorj a rúdra, onnét a szekrény tetejére. Menj egy szinttel feljebb, és ugrálj át a pengéken. A végén egy terembe jutsz, aminek az egyik fala tükör. A mintás lapokra ugrálva (mindre!) kinyílik a rácsos ajtó oldalt. Bent a Laser-Sight, és kapcsoló fogad. Kijőve el ne feledd a Crosbow-t magadhoz venni, mert én két napig kerestem még utána. A helyes lapokra ugrálva hagyd el a termet, majd lődd a két csontit egy szinttel lejjebb. Bemenve az újabb terembe nézd az animot végig. Az utad mutatja, de előbb menj előre. Ha a terem másik oldalát lesed, akkor felfedezel a falon három rácsot. Addig ugrálj és lőjj, míg ki nem robbantod mindet. Ez a kulcsa, hogy előbukkanjon egy tömb a föld alól. Erről ugrás az első, leomló lapra, nekifutás- kapaszkodás, és így végig a túloldalra a járatban lévő kapcsolóhoz. Ez vízzel árasztja el a jobb oldalt. Ugorj ki, és vedd fel a vízben a Bronz kulcsot. Menj a járatba, és a végén kijutsz egy nagyterembe. Itt három fali kapcsolót találsz, mindnél leguruló kövek emelik az adrenalin szintedet. Ha végeztél a kapcsolókkal, akkor gyere vissza a járatba, és középtájon kinyílt a rács a nagyterembe. Az ajtó bal oldalán fali kapcsolóval tudod a jobb oldali köveket kiemelni a talajból, hogy továbbmászhass egy szinttel feljebb. Itt kis varjúvadászat után nyitogasd az ajtókat ki. Találsz kis medit, fáklyát, na és csontit. Őt lődd eggyel lejjebb. A két szemközti ajtót kinyitva a jobb oldalon indulj el a bunkók között. Két bunkó között egy rés a falon, ahol a crosbow-t kombinálva a Laser Sight-al, lődd ki az ingát. Menj tovább, egy helyen felugorva résben nyíl ammo(3.secret) található. A pengés járatban két penge közt szintén lődd ki az ingát. Itt a belső folyósón két kőtömböt találsz rácsok között. Lődd ki a rácsokat, és a két tömböt told a kulcsos terem két szélső mintás lapjára. Ezzel kinyitottad a járatban található ezüstkulcs előtt a rácsot. Vedd magadhoz a kulcsot, és küzdj le egy csontit. Én visszafutottam a nagyterembe, és ott lőttem lejjebb eggyel. Használd a kulcsot, erre feljön a harmadik tömb, amiről eléred a plafonon lévő csapóajtót. Nyisd le, mássz fel. Ugorj a létrára a plafonon és kapaszkodj át a túloldalra. Jobbra menve egy kapcsolóval előcsalogatod a kötelet. Visszamentem és a létráról mászva mentem oda a kötélre. Ugorj jobbra a másik kapcsolóhoz. Ez megmutatja a fényes ösvényt, amin átmenve megszerzed a Gate Key 2.. Akkor már csak le kell jutni a földszintre, bár a víz eltűnt. Tehát marad a fárasztó lemenetel a vízbe ugrás helyett. Lent egy torz csonti vadászik rád, tehát az első emeletről jól nézz körbe. Láthatsz egy létrát, amin vissza tudsz majd ide mászni. Akkor most bátorság és ereszkedj le. Futás a kezdőjáratba, ahol pár lépés után egy oldalfolyósó nyílik balra. Menj be, jobbra végig, és az eddig víz alatti teremben kilőheted a rácsot végre a Gate Key 1. előtt. Töltsd fel élettel magad, és a nagyterem foglalatjainál használd a kulcsaidat. Ha nyílt a rács, akkor vedd magadhoz az Aranykulcsot. Most ügyeskedd magad a létrához, és azon fel az első emeletre. Kinyithatod a kulccsal az egyetlen eddig zárt nagyajtót. Nézz vissza, köszönj el, csússz és vége a pályának:

Csedeg


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.