.....................................................................

Arctic Hole 1

Készítő: Agnes Website

Letölthető: Innen-Here

Csomagold ki a agnes-arctichole1.zip-et, majd az audioban levőket az audio, a samplesban levőket a sound—samples, a Wads-ban levőket a graphics—wads, a többit a főkönyvtárba másold. Indítsd a tom2pc.exe-t, hívd be az Add gombbal a  coastal.TOM-ot, majd Build All. Ha kész, indíthatod a kalandot.

Secret 1-2-3:

Mentések--Savegames:

Review:

Egy aránylag rövid, de élvezetes kis részecske. Nincsenek benne megoldhatatlan részek, azaz csak egyet leltem, amit ott is hagytam. Van benne vizes rész is, meg jégbarlang is. Az ellenség pár krokodilból, őrből és valami groteszk sárkányokból áll. Szeretem a játékait.

Leírás:

Csúszással kezdődik. Ha kapaszkodsz, akkor nem esel nagyot. Csússz tovább a vízbe, aztán spuri, mert jönnek a krokodilok. Lövöldözd le őket a partról. Ahol beestél a vízbe, szemben a parton fejedre eshet egy kőtömb, ha nem vigyázol A víz alatt jobb oldalon közép tájt is, van egy bujkáló kroki, csald elő. Felette egy tolható kocka alatt secretként kis medit találsz. A víz alatt van a shotgun, fáklya és egy ajtó. Nyisd az ajtót és ússz be. Rögtön az elején lőszert találsz. Ajánlom a nagy levegőt, mert továbbúszva, az elágazásnál egyenesen kis medit találsz. Ha jobbra fordulsz, és végig úszol, kijutsz egy víz alatti terembe. A váza melletti ajtót ne nyisd ki még, inkább a másikat próbáld. Itt vegyél nagy levegőt, indulj vissza, és rögtön feletted egy járatban secret, azaz nagy medi és lőszer van. Irány vissza, és most ha kinyitod a vázás ajtót, akkor bónuszként kapsz két krokodilt. Spuri vissza a szárazra, és küzdj meg velük. Ahonnét kiúsztak, a járat tetején kikapaszkodva és rögtön hátraszaltózva kapsz pár denevért és lőszert. Vissza az előző terembe, ahol jobb hátul egy mintás lapra lépve időre nyílik a másik oldalon az első rács. Bent kapcsoló nyitja a másik rácsot, ahol hátul a falon fent kapcsolóra kiemelkedik egy tömb a kezdőteremben. A vázákat elhúzhatod, sőt, ha a mintás lapra húzod az egyiket, akkor elszórakozhatsz időfutással az utolsó rács mögötti csúszda végén a tüskékkel is, bár értelme nincs. Ússz vissza a kezdőterembe és a kiemelkedett tömbről, ugorj fel a létrára. Menj a járatban, és mássz fel a létrán. A csúszdáról ugorj kapaszkodva át, és kis denevérvadászat után nyomd be a gombot, ami a járat végén lenyitja a csapóajtót. A plafonon menj vissza a másik létráig, ott le és tovább a járaton a kék kristályért. Visszafelé megjelenik egy ocsmány sárkány, én elfutottam mellette, és a túloldalról pisztolyoztam le. Vissza az előző terembe, és jobb hátul a létrán át, menj a foglalatig. Használd a kék kristályt, és menj tovább. Elágazásnál balra lent lőszer van, jobbra pedig egy kőgolyó gurul rád, ha nem érsz vissza időben a beugróig. Ha leküzdötted az akadályt, akkor tovább, amíg pár őrrel nem találkozol, akik a motoros szánt őrzik. Az udvar előtt jobbra egy függőleges létrán bejutsz a második kék kristályhoz, ami nyitja a továbbvezető ajtót. Az udvaron a jobb oldali oszlop mászható lőszerért cserébe. Menj tovább gyalog óvatosan. A lukba lemászva fáklya vár, illetve a jobb oldali létráról hátra szaltó-kapaszkodással az oszlop tetején lőszer van. Kimászva sárkányokkal vívhatsz hősi küzdelmet. A baloldalon feljutsz egy kapcsolóhoz, majd továbbmenve lent egy létráról hátra szaltóval, csúszdára-ugorva- kapaszkodva a másik kapcsolóhoz. Most vissza a baloldalon az első felkapaszkodható tömbre, majd tovább fel, aztán szembe- kissé balra átugorva a túloldalra, és onnét továbbugorva bejutsz a secrethez, ami fáklya és nagy medi. Most már visszanyargalhatsz a motoros szánért, amivel át tudsz repülni a továbbvezető úton a gödör felett. Szállj le, és mássz a gödörbe, ahol egy kapcsoló van.  Kimászva indulj balra végig. Lődd le az őröket, és jobb hátul ugorj be a kinyílt rácson a következő kapcsolóhoz. Gyere vissza és most a folyosó másik oldalán, lelőhetsz még egy őrt. A kinyílt rácson át bejutsz a repülőhöz, és itt a vége.

Nem volt rossz:

Csedeg


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.