.....................................................................

Dome Of Hills

Készítő: Christian Schleicher  (SilentViper)  Website

Letölthető: Innen

Csomagold ki a ChristianSchleicher-DomeOfHills.zip-et, majd a hills2.tr4-et a Data, a többit a főkönyvtárba másold, és indíthatod is a kalandot.

Review:

Nem rossz pálya, de rövid, és a tekercs megszerzésekor egy kis bug is van benne. Nem tudunk felkapaszkodni a platformra, csak ugrálva tudunk felérni oda. Hozzáadott hangok nincsenek benne, a textúra viszont jó. Ellenség múmiák lovag, denevérek és két szörnyeteg. Secretet 1-et találtam a páylán, a Grenada Gun-t, nem tudom hány volt összesen. Nos, szerintem az Author sokkal-sokkal többre képes, mint láthattuk az eddigi pályáit. Ez talán egy kis kikapcsolódás volt neki. J Azért kikapcsolódásnak nem rossz, de hamar véget ér. :-)

Leírás:

Balra vegyünk fel mindent, a Shotgun-t is, majd szemben csússzunk le. Amikor a lenti terembe érünk, ugorjunk egyet, így elkerüljük a gördülő köveket. Várjuk meg, amíg megállnak, majd húzzuk meg mindkét oldalon a karokat, de ügyesen kerüljük el a karókat, a lejtős részről ugorva, és oda is ugorjunk vissza. Kinyílt az ajtó. Toljuk a gömböt a kör közepére, és a kinyílt ajtó mögött vegyük fel a kulcsot. Nyissuk ki vele az ajtót, és jobbra ugorjunk, a platformra, és onnan tovább egyenesen. Ne próbáljunk meg a teremben körbe ugrálni, mert nem sikerülhet, az csak csapda. J  A következő teremben, a vízben gázolva, lőjük szét a vázát, és vegyük fel a tekercset. Felkapaszkodni nem tudunk, hanem álljunk oda a platformhoz, és ugorjunk egyet, és ugrás közben nyomjuk a ctrl-t, akkor felkerülünk a tekercshez. Menjünk vissza, és tegyük a helyére a tekercset. A következő teremben vegyük fel a Flares-eket, és húzzuk meg mind a négy kart. A kinyílt ajtón bemenve, öljük meg a krokodilokat, és jobbra, az ajtót kinyitva, megtaláljuk az 1. secretet a Grenada Gun-t. Öljük meg a krokodilokat, és a platformokon á,t jussunk el a túloldalra. Egy helyen hiányosak a karók. A következő teremben menjünk balra, van ugyan két zárt ajtó, de nem működnek, nem tudom mire valók. Lőjünk bele a réz golyóba, és kinyílik az ajtó. Felugorva a kispisztoly is elég ehhez. Igyekezzünk a kúszóréshez, majd a túloldalon két szörnyeteg, egy lovag, és két múmia lesz az ellenség. Ha legyőztük őket, vegyük fel a Horseman’s Gem-et, és használva vége is a pályának.

OBig


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.