.....................................................................

Egypt Revisited 2

Készítő: Cornchild Website

Letölthető: Innen

Csomagold ki a cornchild-egyptrevisited2.zip-et majd az audio-ból a 021, és 028 wav-okat az audio, a többit a sound--samples könyvtárba, a wad-ból a graphics--wads, könyvtárba, a többit a főkönyvtárba másold. Indítsd el a tom2pc.exe-t, hívd be az Add gombbal a cleopal.TOM, és coastal.TOM fájlokat, majd Build All. Ha kész, indíthatod a kalandot.

Review:

Az egyik kedvencem lett, ez a kétpályás szint. Nagyon jó kalandozás volt. Nem voltak benne nagyon nehéz feladatok, az ellenség is csupán tigrisekből, denevérekből, és két nagyon ötletesen textúrázott ( egyiptomi fejdísszel ellátott) múmiából állt. Sok új, jó ötlet is volt a pályán, mint a múmiák, a trombitáló csontvázak, a szobor, mint kapcsoló, és a kulcsok formája. Talán a tigrisek nem illettek bele a képbe, de lehet, hogy a fáraóknak voltak ilyenek, és azoknak a leszármazottai voltak ebben az Egyiptomi környezetben. Különösen jó ötlet volt még a 2. részben, lent a fa kitámasztó oszlopok, amik szétlőhetőek voltak, és már vártam utána, hogy a fejemre omoljon a mennyezet. Négy tárgyat kellett megtalálni, hogy a Scion-t felvehessük az első pályán. Bizony kicsit szaladgálni kellett, és jól körülnézni néhol, főleg a tüzes oszlopos teremben nem gondoltam egy darabig, hogy az egyik szobor egyben egy kapcsoló is. Az UZI-t megtaláltam, de a Shotgun-t sajna nem, legalábbis az első végigjátszásra nem. Az első pályán 1, a másodikon 2 Gold Rose-t találtam, tehát összesen 3 secretet. A második pálya rövid ugyan, de autózhatunk a terepjáróval, és a végén fenomenális volt az integető helikoptervezető. :-) A hozzáadott hangok is remekül emelték a játékélményt, és a textúra is jó volt, keveredtek a TR4, és a TR1 textúrái. Csak ajánlani tudom mindenkinek.

Leírás:

1. Egypt Revisited 2 : 

Csússz le, lődd le a denevéreket, és balról a platform mellett húzd ki a tömböt a falból. Menj be, de idejében rohanj vissza, a legördülő kő elöl. Rántsd le a kart. Juss fel az emeletre, de ott is jön egy kő szemben, kerüld ki. Vedd fel a Saphire Key-t, majd tedd is a helyére a túloldalon. Rohanj át a mozgó falakon, húzd meg a kart az ajtónál jobbra, és csússz le. Lődd le a tigrist, és a szakadéknál menj el balra. Ugorj az oszlopon levő létrára, és mássz le, de előtte nézz balra, arra is van egy sziklarepedés, amerre menni lehet, ide majd vissza kell jönni. Lent a nagykapu mellett rántsd le a fali kart, és a vízben is húzd meg mind a 4 kart. Menj vissza, amerről jöttél, és menj be a bejöveteltől nézve bal oldali kinyílt kapun. Mássz, ugrálj fel, néhol a fali repedésekben kapaszkodva, és egy lávás terembe jutsz. Menj jobbra, és húzd mag a kart, majd balra a fali repedésben oldalazva, majd felmászva, ugorva eljutsz a kinyílt ajtóhoz. A következő teremben húzd ki a tömböt a falból, és egyet tolj rajta oldalra, de csak egyet. Menj fel a lejtőn, öld meg a tigrist, és húzd meg a kart. Húzz egyet a tömbön, és kint most már fel tudsz mászni, és a repedésben oldalazva újabb folyosóra érsz. Vedd fel az UZI-t, és mássz fel a létrán. Öld meg a krokodilokat a vízben, feszítsd ki az ajtót a másik medencében, és húzd meg a kart. Kint a parton is húzd meg a kart, és a kinyílt nagykapu mögött felveheted a Scarab-ot. Juss egészen vissza le a főteremig. Most a kis medence baloldalán kinyílt ajtó felé menjünk. Csússzunk le háttal valamelyik lejtőn, kapjuk el a peremet, és ereszkedjünk le. Kis ugrálás után miénk az Ankh. Kifelé menet a baloldali lejtőből lépcső lett. Kint két tigris fogad minket. Most menjünk a szemközti ajtóhoz. Lődd le a két tigrist, és menj balra. A denevérekkel is tedd ugyanazt, majd ugorj át jobbra, és vedd fel a lejtőn az újabb Saphire Key-t, de rögtön ugorj hátra, majd oldalra a gördülő kő elöl. Vissza, és felmenve a lejtőn, felveheted az 1. Gold Rose-t, ami az 1. secret is. Kint, átugorva a túloldalra, húzd meg a kart, majd térj vissza, ahol a két tigris támadt rád. Használd a Key-t, és bent felveheted a Seal of Anubis-t. Most menj vissza, a pálya eleje felé, mássz fel a létrán, és fent menj a sziklamélyedésbe. Told be a tömböket, mindegyiket, mert felvehető tárgyak vannak alattuk. A lépcsőn menj fel, vigyázz a körpengére, és egy vizes terembe érsz, égő oszlopokkal. Balra, ahogy kiértél a terembe, lökd be az ajtót, de még ne húzd meg a kötelet. Ugorj a vízbe, és húzd meg a kart. Mássz ki, és menj be a kinyílt ajtón. Öld meg a tigrist, és szemben húzd meg a kart, közben ott is, és előtte is vigyázz a lengő pengékre. Menj vissza, és most húzd meg a kötelet. Igyekezz átjutni a kialudt oszlopokon, mert egy idő múlva újra kigyulladnak. A túloldalon, a baloldali második szobornak húzd meg a száját, mert az egy kapcsoló, öld meg a tigrist, és bent felveheted az Eye of Horus-t. Menj vissza le, és a középső teremben tedd a helyükre a tárgyakat.  Bent vedd fel a Scion-t, öld meg a tigriseket, és a denevéreket, és a kinyílt ajtón át, lépj a következő pályára.

 2. Escape With the Scion:

Menjünk ki a szabadba, majd a terepjárónál balra. Öljük meg a kettő tigrist, és vegyük fel az Ignition Key-t. Jobbra menve Large medipack, és a 2. Gold Rose-t, ami az 2. secret . Menjünk le a kis járatba, öljük meg az újabb tigrist, és húzzuk meg a kart. Kint üljünk be az autóba, és hajtsunk a kinyílt ajtón át, fel az emelkedőn, törjük ki a falat, és megállás nélkül ugrassunk neki a másiknak is. A zárt rács előtt szálljunk ki, és menjünk be a járatba. A kúszórés után megtaláljuk a 3. Gold Rose-t, ami az 3. secret. Toljuk meg a kart is, és kinyílt a rács. Tovább autózva a szabadba érünk, és a helikopter felé hajtva látjuk, hogy integetnek is nekünk. Vége a kalandnak, hazamehetünk.

OBig


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.