.....................................................................

Haunted Castles

Készítő: Debbie Overstreet

Letölthető: Innen

Csomagold ki a DebbieOverstreet-HauntedCastles.zip-et, majd a wav-okat az audio, a hauntedcastle fájlokat a graphics—wads, a többit a főkönyvtárba máspld. Indícsd a tom2pc.exe-t, hívd be az Add gombbal a hauntedcastle.TOM-ot, majd Build All. Ha kész, indíthatod a pályát.

Review:

Jó kaland volt. Egy kísérteties kastélyban játszódik Itt-ott bizony, kóvályogtam egy kicsit, főleg, mert a vízben elhagytam az egyik kulcscsomót. Sok jó ötlet volt a pályán. Átlátszóak az ellenségek. Lovagok, sakálok, csontvázak. De van benne krokodil, óriás skorpió, nagy bogár, és szellem is akad bőven. Van benne időre futás, úszás is, sőt az egyik helyen bent is ragadhatunk a vízben emiatt. 5 secretet találtam a pályán, de jól el van dugva némelyik, és az Amulettnél sem mindig számol, csak ha oldalról vesszük fel. A 4.-nél meg nagy bogarat kapunk a secretben. Jók a hozzáadott zeneválogatás is. A textúrák is remekek. Vigyázni kell, hogy a Music Scroll-t se hagyjuk el a vízben, mert úszhatunk vissza érte. A crowbaar-t se hagyjuk el a toronyban, mert a pálya végén szükségünk lesz rá. A vázákat is lőjük szét mindenhol, főleg az elején, mert az aktíválja az egyik lovagot, és szükségünk lesz rá, amit nekünk ad. Ajánlom mindenkinek.

Leírás:

 Vedd fel a shotgun-t, keresd meg a medipackot is, és jobbra az épület mellett rántsd le mindkét fali kart. Most már bemehetsz a várba. Lődd szét a vázákat, az egyikben revolver lőszer van, és akkor megelevenedik egy lovag, ami egy kék gyémántot hagy rád. Vedd fel a medipackot, és menj balra. Ott is törd össze a vázákat, így a kiemelkedett tömbről felmászhatsz a kúszórésbe, ami egy kulcsot rejt. Lent az egyik vázából a Lézer távcsövet is megkapod. Nyisd ki vele a kaput. Kint a vízben két krokodilt, és egy kart találsz. Menj be a kinyílt ajtón, lődd a vízbe a csontit, és vedd fel a kis medipackot is a vízből. Jobbra menj fel a lépcsőn, és a létrán. Toljuk mind a négy bolygót a saját színére, majd rántsuk le a két alsó, és az egy felső kart a kiemelkedett tömbökről. Másszunk még feljebb a létrán. Akár mind a három kart is meghúzhatjuk, de akkor siessünk le a vízhez, ahol a csontit hagytuk. Három csapóajtó nyílt ki, az egyikben revolver lőszer, a másikban semmi, és a harmadikban egy kúszórés vár. Ott megkapjuk a következő kulcsot, és medipackot is. Másszunk fel a létrán, vegyük fel a Revolvert, és a lőszert, majd térjünk vissza egészen addig a teremig, ahol a csontit a vízbe lőttük. Nyissuk ki a kaput, majd a következő előtt jobbra toljuk be a tömböt, így bent újabb kulcsot, és felvehető tárgyakat találunk. Ez egyben az 1. secret is. Nyissuk ki a másik kaput is, majd továbbhaladva egy épülethez érünk. Vegyük fel a revolver lőszert az egyik fa mellett, majd az épület jobb oldalánál ugorjunk a vízbe. Kimászva menjünk fel a lépcsőkön, közben két lovaggal is találkozunk, az első egy kék gyémánttal is megajándékoz minket, és az egyik gödörben miénk a feszítővas is, ez egyben a 2. secret. Másszunk fel a létrán, és fent, először vegyük fel a flares-t, így a vízbe esve, nyomunkban egy szellemmel egy darabig, húzzuk meg mindkét kart a vízben, és visszaérünk a pálya elejére, de kapunk cserébe medipackot, és nyílpuska lőszert. Térjünk vissza a toronyba, és most a kis medipackot vegyük fel, ott is a vízbe esünk, és ott is üldöz egy szellem. Kiérsz egy terembe. Öld meg a lovas lovagot, és vedd el a kék gyémántját. Ahol kimásztál a vízből, balra menj, egy kis vizes terembe, és a középső oszlopon van egy kar. De itt feltétlenül ments egyet, mert a vízbe kell ugranod, meghúzni a vízi kart, de időre megy a játék, és ha nem sikerül, bent ragadsz a járatban. Ha sikerült, kinyílt a vaskapu. Bent egész hátul húzzuk meg a kart, közben három sakált is ki kell nyírni. Kint a nagyteremben szabaddá vált az egyik gyémánt foglalata. Tegyük a helyére, és bent húzzuk meg a kart. Egy másik foglalat is szabaddá vált. Ott bent, szaladjunk a jobb hátsó sarokba, a potyogó padlóra állva leesünk, és felvehetjük a nyílpuskát. A vázában lőszert is találunk hozzá. Most már kinyírhatjuk a rengeteg csontit. A nagy medipack is a miénk a vízben. A bejárat mellett balra lőjünk bele a kis gömbbe, és kint egy újabb foglalat válik szabaddá. Lecsúszva igyekezzünk a középső oszlop mögé, ott nem érnek el az óriás skorpiók, és onnan kényelmesen kinyírhatjuk mind a hármat. Vegyük fel a kulcsot. Hátul a sötétben találunk egy újabb kis gömböt fent, lőjünk bele, és kinyílik a csapóajtó. Ússzunk gyorsan, mert nyomunkban lesz két szellem is. Húzzuk meg a kart, és kimászva kuporodjunk le a kis szoborhoz, ott szétpukkadnak a szellemek. Nyissuk ki a nagykaput, és bent rohanjunk, és ugorjunk fel balra a tömbre, onnan kényelmesen kinyírhatjuk az újabb 2 skorpiót. Vegyük fel a medipackot, másszunk a rúdra, onnan a töa plafonon, majd csússzunk ugorjunk, és a járatban vagyunk. Egy medencébe esünk bele. A baloldali járatban egy kar van, de az csak csapda. A jobb oldaliban viszont felvehetünk egy tekercset, és másszunk ki. Toljuk be, és oldalra a tömböt, és húzzuk meg a kart. Most egy nagy úszás következik, persze megint egy szellemmel a nyomunkban. Mielőtt levegőt vehetnénk, begyük fel az újabb kulcscsomót az egyik jobb oldali beugróban. Majd két kart húzunk meg, és kimászva felvehetjük Hórusz Amulettjét, ez a 3. secret. Újabb helyszínre érünk. Vegyük fel a másik medencében a revolver lőszerutánpótlást. Nyissuk ki a kaput, menjünk hátra, lőjük szét a vázákat, és a tömbröl ugorjunk a lecsúszós részre, majd onnan a létrára. Másszunk fel, és a másikon le, és a kis folyosó végén miénk a Mechanikus skarabeusz felhúzója. Újra jussunk fel, de most legfelülre, lőjünk bele egyet a kis gömbbe és kinyílik a vaskapu. Bent hátul megtaláljuk a Mechanikus Skarabeuszt, de vigyázzunk, mert igazi bogarak őrzik. Visszafelé nézzünk be a kis kúszórésbe is, ugyan nem kapunk mást, mint még egy bogarat, de ez a 4. secret. Menjünk le, illesszük össze és használjuk a szerzeményünket, így miénk az újabb kulcscsomó. Toljuk be jobbra a tömböt, de csak kettőt toljunk, így mögötte kifeszíthetünk a falból egy skarabeuszt, és ez az 5. secret. A következő teremben jobbra találunk egy kapcsolót. Mentsünk egyet, és húzzuk meg, majd igyekezzünk át a túloldalra, mielőtt a tömb újból elzárja a kis rést. Bent is találunk kapcsolókat, húzzuk meg őket, ha a jobb oldalit is meghúztuk, igyekezzünk ki, egészen a vízig, és ott megszabadulunk a tüzes szellemtől. Menjünk vissza, és a kiemelkedett tömbről ugorjuk át a tüskéket, majd tegyük a helyére a Music Scroll-t. Bent feszítsük ki a falból az Arany Csillagot, és menjünk vissza a tömbökön keresztül a foglalatához. Tegyük be, és bemenve, lecsúszva vége is a pályának.

OBig


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.