.....................................................................

Hunt for the Blue Hope II (Kék Remény)

Készítő: Seemeister Website

Letölthető: Innen

Csomagold ki a seemeister-huntforthebluehope2.zip-et, majd az audio-ban levő fájlokat másold egy ideiglenes könyvtárba. Indítsd el ott a start_me.exe-t, és konvertáld át az mp3-akat wav-okká. Utána már bemásolhatod az audio könyvtárba őket. A data könyvtárból a Data könyvtárba másold a fájlokat, a többit pedig a főkönyvtárba, és indulhat is ez a nagyszerű kaland..

Story:

Blue Hope (Kék Remény) - 45.52 karát, a különös nevű remény gyémánt (vásárlója, Hanry Thomas Hope után elnevezve) hosszú és változatos történettel büszkélkedhetett, mielőtt a tulajdonosaival összefüggésbe hozott rossz szerencse ismertető jegyévé lett. A kék Reményt ellopták, amit Larának kell megtalálnia egy kis olasz faluban.

Review:

Nagyszerű, kétpályás szint ez. Ki ne hagyja senki. Bár egyáltalán nem lineárisak a pályák. Néha összevissza szaladgáltam, mire rájöttem a sorrendre. Rengeteg jó ötlet van benne. A fáklya megszerzése, átdobása a résen, a konyhaszekrény szétlövése, hogy a fáklyát meggyújthassuk, a kosárba rejtett Old Key a 2. pályán, a lávás terem mozgó hídja, az elrejtett sziklarések, amiben kapaszkodni lehet, a kötélen járás, stb. Változatosak az ellenségek is. Csavargók, fegyveresek, denevérek, kutyák, krokodilok, csontvázak, skorpiók, sakálok, és cápák. Megtaláltam mind a 6 secret-et, igaz, egyet csak a második végigjátszásra, amikor a leírást írtam már. :) Viszont az volt a legjobb a cápáknál, mivel onnan kényelmesen megölhettem őket. Van a pályákon, főleg a másodikon időre futás is, és precíz ugrás is. Bizony nem könnyű néhol, főleg a savas teremben az oszlop sarkát elkapni. És persze a vízben a gördülő kőnél is visszatöltöttem párszor, mire sikerült elkerülnöm a kilapulást. :) Az első pályán egy városrészben kalandozunk. Kicsit a Velence pályára emlékeztet, csodálatosak a textúrák, főleg a Templom belsején remekelt a készítő. A második pályán a föld alá megyünk a Blue Hope-ért. Ott két része van a pályának, egy lávás, és egy vizes rész. Mindkettőben egy-egy Green Gem-et kell megtalálni, de persze el ne hagyjuk a Silver Key-eket se, mert kereshetjük akkor a továbbjutáshoz őket. Csodálatosak, a hozzáadott hangok is, és a textúra is nagyszerű. Ajánlom mindenkinek, igaz kaland ez a pálya.

Leírás:

Blue Hope II-1:

Mentések

Ezek a pályák, főleg az első, egyáltalán nem lineáris, és bizony nem mindeggy merre megyünk, és sokszor egy helyre többször is vissza kell térni, hogy begyűjtsünk mindent. Mássz ki a vízből, és menj jobbra a csatornához. Közben öld meg az ellenséget, és ugorj a vízbe. Jobbra találsz egy kart, húzd meg, ami a csatorna másik végében nyitja az ajtót. Beúszva egyenesen, majd jobbra egy újabb kart találsz. Húzd meg, és igyekezz úszni egyenesen, majd a végén jobbra, kimászva bejutni az időre záruló ajtó mögé. Ott a feladat egy kis ládatologatás lesz. Toljuk jobbra a két szélső ládát, majd húzzuk ki a beugróban levőt. Mögötte húzzuk meg a kart. Kint húzzuk el a következő ládát is, és a másik beugróból is húzzuk ki a másikat, és mögötte miénk a Revolver. Ugyanott toljunk egyet a ládán, ami a két beugrót elválasztja, és rántsuk le a fali kart. Húzzuk vissza a helyére utána. Kint szemben kinyílt az ajtó. A kis kúszórésben felvehetjük a Silver Key-t. Kint húzzuk meg a kart, majd a legelsőt még egyszer, hogy kinyíljon a bejárati ajtó. Ha nem nyílik, akkor a Key-nél levőt húzzuk meg még egyszer. Persze a teremben találunk, mielőtt a ládát mozgatnánk Bread-ot, ezeken a pályákon az a Large medipack, és Beer a Small medipack. :) Ússzunk vissza ki a csatornába, és menjünk a pálya legelejére, és nyissuk ki ott az ajtót. Fent öljük meg az ellenséget, és toljuk meg a kart. Menjünk vissza a csatornába, és most ússzunk a járatban a másik irányba. Leállt a propeller, így előtte lent felvehetjük a Crowbaar-t. Most ússzunk vissza, ahol a Key-t találtuk, és feszítsük ki a falból az 1. Gear Wheel-t. Ússzunk vissza a leállt propeller felé, és tovább, a folyosó legvégén kapaszkodjunk ki. Öljük meg az újabb patkányt, és felmászva a létrán a fegyverest, és a kutyát is. Húzzuk meg a kart, ez tölti fel vízzel a másik termet, amerre megyünk majd. Feszítsük ki az ajtót is ott, és a falból kifeszíthetjük a 2. Gear Wheel-t. A másik irányba menve, akár innen is szétlőhetjük kispisztollyal a falon levő kapcsolószekrényt a kis résen át. Most menjünk vissza a vízbe, és ússzunk jobbra. A teremben meglátjuk, a most még felvehetetlen fáklyát a vízben, az ellenkező sarokban pedig egy kart húzhatunk meg. Kapaszkodjunk ki, gyorsan lőjük le fent a két fegyverest, majd menjünk vissza, és engedjük le a vizet. Most már felvehetjük a fáklyát, és ugrálva felérünk a kinyílt ajtóhoz. Amikor elérünk egy jobbra lecsúszós részhez, ott hátra, majd előreugorva egy kart ránthatunk le, így már visszaérhetünk oda, ahol a kapcsolót lőttük ki a kis réshez. Amikor megváltozik a kameranézet, a fali résbe felkapaszkodva miénk a Golden Rose az 1. secret-ben. Álljunk két lépés távolságra a faltól, és dobjuk át a fáklyát. Most már visszamehetünk egészen ki ahol a kart toltuk meg, amivel a propellert állítottuk le, és kifeszítve az ajtót felvehetjük a Golden Key-t. Használjuk is kint a csatorna mellett. Bent húzzuk el a ládát, és nyissuk ki az ajtót a kapcsolóval. A ládákon is vegyük fel a revolver ammo-t. Jobbra az első beugróba menjünk, ide dobtuk át a fáklyát, de egyelőre hagyjuk, majd később kell. Menjünk be inkább a fürdőszobába, és jobbra lőjük ki a falat, és másszunk le a létrán. Előtte persze vegyük fel az UZI-t, a szekrény tetején. A létrán lefelé mászva, középen ugorjunk hátra egy fordulásos ugrással, (+END), és miénk egy újabb Golden Rose a 2. secret-ben. Lent ne ugorjunk a vízbe, hanem kapaszkodjunk le, és oldalazzunk az oszlop jobb oldalára, és rántsuk le a kart. A vízben keressük meg a kis rést, ússzunk át, majd az egyik sziklán jobbról, húzzuk meg a kart. Kinyílt az ajtó. Most ússzunk jobbra, balra majd később. Kimászva másszunk fel a létrán, és fent a kar előtt mentsünk egyet. Egy időre ugrálás következik, de nem nehéz. Húzd meg a kart, majd pördülj meg,(END), és futás, ugrás. Folyamatosan ugrálj a ferde részeken, és akkor felérsz a kinyílt ajtóhoz. Ha fel akarod venni a Flares-t, akkor még egyszer meg kell tenned az utat. Fent jobbra menve kifeszítheted a falból a 3. Gear Wheel-t. Visszamenve, mielőtt lecsúsznál a vízbe a másik irányban, gyújts fáklyát, mert az utolsó pillanatban ugornod kell, és lerántanod a kart, mert ez nyitja a 3. secret ajtaját. Ússz be ismét a kinyílt ajtón, de most balra ússz, és a mennyezeten, a kis résen át beúszva felveheted az újabb Golden Rose-t a 3. secret-ben. Ússz vissza, amerről jöttél, és a nagyterembe visszaúszva, pont a réssel szemben van a vízben egy kis kiemelkedés. Ott talpra tudsz állni, és felkapaszkodni a falra. Oldalazz jobbra, majd egy fordulásos ugrással az oszlopon leszel, ahonnan jöttél. Ott úgy tudsz csak felkapaszkodni, ha egy pillanatra elengeded a ctrl-t, és amikor Lara lába lóg a levegőben, akkor felkapaszkodik lassan. Hiába, kicsit sérült a létra biztos. :) Most menj át a csatornánál a hídon, és az épületnél jobbra. Zárva az ajtó, de az ablakon bemászhatsz. A ládát is kutasd át bent, mert Beer-t rejt. Told meg a kart, majd a kúszórésben, ahol a Flares van, rántsd le a fali kart. Kimászva onnan akár az ajtót is kinyithatod már, de készülj fel a rengeteg ellenségre. Én visszarohantam át a hídon, a pálya legelejére, és illő távolságból könnyen elintéztem őket kispisztollyal. A kinyílt ajtó mellett, a sötétben fel tudsz kapaszkodni egy kis résbe, és a túloldalon felveheted a pálya utolsó Golden Rose-ját a 4. secret-ben. Persze a kart is húzd meg, hogy kimehess. Menj ki, és az épület mögött, akis szökőkútnál jobbra a sarokban kinyílt az ajtó. Bent tolj kettőt a ládán, húzd meg a kart, majd még kettőt tolj rajta, és az újabb karral már lenyílt kint a csapóajtó. Állj a széléhez, és felugorva el tudod kapni a peremét, és felkapaszkodhatsz. Fent két patkány fogad. Kutasd át a ládát is, mert revolver ammo-t rejt. Nyisd ki a folyosón az ajtót, és bent a fegyveres rád hagyja a LaserSight-ot. A következő folyosó végén lődd ki az üveget, és a tetőn illeszd össze a revolvert a laser sight-al, és lőj bele a harangokba. Kinyílt a templom ajtaja, és egy régi ismerős sétál ki rajta. A következő folyosó végén a sötétben rántsd le a csapóajtót, és háttal lekapaszkodva rántsd le a fali kart. Menj vissza most a hol a fáklyát hagytad, de először menj végig fel a lépcsőn, és az üvegeket, és korlátokat kilőve át tudsz ugrani oda, ahol az ajtó kinyílt, és bent felveheted a Coin-t. Ugrálj vissza, és a lépcsőn mielőtt lemennél, balra a konyhában lődd szét a szekrényt, mert akkor lángra kap, és itt meggyújthatod a fáklyát. Menj az égő fáklyával a templomba, és gyújtsd meg a két égőt. Használd a Coint is, és bent. Felrántva a csapóajtót, lent, egy kart tolhatsz meg. Mássz vissza fel, és fent is húzd meg a kart az ajtó mellett. Menj vissza oda, ahol a harangba lőttél, de most ott menj ki a tetőre, stétlőve az ablakot, ahol felmásztál. Kinyílt szemben a rács. Ugorj a templomban az emeletre, és mássz fel a festményen. Ott is kapaszkodj feljebb, és tedd a helyére a 3 Gear Wheel-t. Beindult a gépezet, és lent ahol a kart toltad meg kinyílt a pálya utolsó ajtaja, és a 2. pályára léphetsz.

Blue Hope II-2:

Mentések

Csússz le, de közben vedd elő a kispisztolyokat is. Amikor visszakapod az irányítást, ugorj kettőt, így átugrod a tüskés gödröket. Lent is rögtön ugorj a lávás teremben a lecsúszós részre, majd tovább, és közben lődd szét a vázákat a fali mélyedésekben. Tedd el a fegyvert és ugorj be a kinyílt ajtón. Szaladj át a potyogó hídon, és időben ugorva elkaphatod a túloldalon a peremet. Ugorj a tűzköpőknél a beugrókba, de mielőtt a másodikba ugornál lődd le a skorpiót. Onnan is ugorj tovább, és bent lődd a lávába a csontvázat. Balra felkapaszkodva a kúszórésbe meghúzhatod a kapcsolót a crowbaar-ral.  Továbbmenve nyisd ki a rácsot a kapcsolóval, és a létrán felmászva felveheted a Golden Key-t, amit használhatsz is a lépcsőn felmenve a jobb oldali ajtónál. Egy lávás terembe érsz. Hát itt bizony helyben topogtam egy darabig. :) Mindenesetre a jobb oldali falból húzd ki a tömböt, mert mögötte egy Golden Rose-t kapsz, az 5. secret-ben. Háttal ugorj a peremre, és bár nem látszik, de egy fali résben jobbra oldalazhatsz az oszlop mögé. Rántsd le a fali kart, ami feletted nyit ki egy ajtót, de vigyázz, nehogy megégj. A kúszójáratban vissza tudsz menni az előző helyszínre, és újból körbe kapaszkodva felvehetd a Silver Key-t, és a kart is húzd meg, mert egy kötelet kapsz a potyogós hidak után. Szaladj végig a hídon, és a megváltozott kamera ellenére kapd el a kötelet, és ugorj át. Lődd a csontvázakat a mélybe, beljebb is lesz egy, és a denevéreket is lődd le. Újabb lávás terembe érsz. Ugorj az oszlopokon át a létrára. Mindig vagy a peremét kapd el az oszlopoknak, vagy teljesen a sarkára ugorj, akkor nem gyulladsz ki. Mássz fel a létrán, fel a hídra. Onnan ugorj a kis beugróba, nekifutásból, ctrl-el. Húzd meg a kart. Az egyik rács kinyílt. Visszamászva a hídra egy repülő bogarat ölhetsz meg. Menj vissza le a létrán, és egy fordulásos ugrással ugorj az első oszlopra, majd onnan tovább szembe a ferdére. Ott ess le egy kicsit, mert ott is van egy nem látható rés a sziklában, és azon keresztül a kúszórésbe kapaszkodhatsz. A túloldalon rengeteg sakál támad rád, még a kis teremben is lesz kettő. Húzd ki a jobb oldalon a tömböt a falból, és told szemben a két oszlop közé. Majd ezen felmászhatsz a kúszórésbe, de még később. Kinyílt viszont a rács, persze újabb sakál is jön ki onnan, de egy kart húzhatsz meg bent. Most menj arra, ahol a tömböt kihúztad, és a másikat told be teljesen. Bent egy kis tömbtologatás lesz, mert amit betoltál, az mögött, egy kar, a baloldali utolsó mögött pedig majd a kijárat lesz. Húzd meg a kart, és térj vissza a kis kúszóréshez. Vigyázz a skorpióra. Használd a kulcsot, majd egyensúlyozz át a kötélen. A túloldalon felveheted az 1. Green Gem-et, és a Bronze Key-t se hagyd ott. Két sakál őrzi őket. Most menj a tömbtologatós teremben, és a túloldalon visszaérsz a központi terembe. Persze közben sakálok támadnak meg, és egy kúszójáratban skorpiót, és Beer-t találsz. Hogy kerül ide a föld alá ennyi Beer? J Használd a kulcsodat, és most egy vizes pályára érsz. Lődd le a denevéreket és a krokodilokat, majd szemben az oszlopok mögött húzd meg a kart, de igyekezz a kiemelkedett tömbön keresztül feljutni az emeletre, mert csak kevés ideig marad úgy. Fent, ha megúsztad a tüskéket is, amit úgy úszhatsz meg, ha még lent szétlövöd a vázát, húzd meg a kart, ami lent nyit ki egy csapóajtót. Most jön egy kicsit nehezebb rész. Bizony párszor vissza kellett töltenem. Ússz le, és először jobbra menj, vedd fel a Beer-t és húzd meg a kart a plafonon. Ússz vissza fel levegőért, és most a másik irányba ússz. Amikor elmegy a kamera, gyorsan nyomd meg a körülnéző gombot, hogy visszakapd a közellátást. Húzd meg a kart a plafonon, lehet, hogy jobb ha előtte mindjárt megfordulsz, mert egy kő fog lezúdulni, és beleesni a gödörbe ha gyors vagy. Ha sikerült, ússz tovább, és jobbra levegőt vehetsz. Ússz ki a nagy vizes terembe, de mindjárt jobbra fel, találsz egy kis kúszórést a víz tetején, ott kikapaszkodhatsz, és végezhetsz a cápákkal. Egyben ugyanott egy skorpió társaságában megtalálod az utolsó Golden Rose-t a 6. secret-ben. Kint a vízben pont szemben az épület túloldalán találsz egy kart. Húzd meg, majd az egyik kis torony tetejében is a másikat. Lent lenyílt a csapóajtó az épület alján. Persze vedd fel az egyik oszlop tövében beúszva a résen a Silver Key-t is. Az épületben az egyik kis kosár rejti az Old Key-t amit leguggolva vehetsz fel. Nyisd ki vele az ajtót, és told meg a kart. Persze keresd meg a falon a kart, és azt is húzd meg. Kint a vízben a falon kinyílt az egyik rács. Beúszva, fent egy kart húzhatsz meg, ami a másik rácsot nyitja kint. De hogy ott fel tudj menni, az előbbi kart, ami a vízszintet szabályozza, vissza kell tolnod. Most mát használhatod fent a kulcsodat, és egy savas vizes terembe érsz. Juss el a túloldalra, majd az ajtó előtt állva szemben fent egy kúszórésben lődd szét a vázát, az nyitja az ajtót. Kapaszkodjunk fel a kúszórésbe, és a skorpió megölése után, felérkezünk egy platformra. Nézzünk fel, látunk egy lerántható kart, de még túl magasan van. Ugorjunk balra, a tömbre, bizony nehéz lesz, pont a baloldalának a jobb sarkát kell elkapnunk, úgy sikerül csak. Ha megvan, ugorjunk kapaszkodás nélkül a másik tömbre, és húzzuk meg a kart. Visszafelé ugorjunk a növényekre, és azokon kapaszkodjunk a fali karig. Középen kissé balra kapaszkodjunk, a karral egyvonalban. Rántsuk le. Látjuk, hogy a tüskéknél a kő kitörte a rácsot. Menjünk le, és ott ugorjunk a vízbe. Kimászva két sakált, és a 2. Green Gem-et találjuk. Visszafelé a kart is húzzuk meg, mert ez kapcsolja ki a jobboldali tüskéket, így ki tudunk kapaszkodni. Jussunk vissza egészen a főteremig, és használjuk a Gem-eket. Egy újabb terembe érünk. Legjobb, ha revolverrel mindjárt szétlőjük a szemben feléledő csontváz fejét, így fejetlenül szaladgál csak, és nem lát minket sem. :) A feladat az, hogy a kar meghúzása után minél hamarabb jussunk át a túloldalra, mert alattunk kinyílt egy ajtó, ami mögött egy váza van, azt kell szétlőni, de időre zárul. Ha sikerült, kinyílt a következő rács. Most már nem kell sietnünk, de párszor még át kell kelni mindkét oldalra, hogy a kinyílt rács mögött meghúzzuk a karokat. A többi csontvázzal sem kell törődni, általában beleesnek a lávába. Ha végeztünk, kinyílt az utolsó ajtó. Még két sakállal kell végeznünk, és felvehetjük a Blue Hope-t amiért jöttünk. Földrengés következik, és elárasztja a termet a víz. Nincs is más dolgunk már, mint kiúszni a ránk váró helikopterhez, és vége is ennek a nagyszerű kalandnak.

OBig


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.