.....................................................................

Infernal Tower

Készítő: Quentin Cartier

Letölthető: Innen

Csomagold ki a tour.zip-et, majd a Data könyvtárból a Data, a script-ből a főkönyvtárba, a wads-ból a graphics—wads könyvtárba másold a fájlokat. Indítsd el a tom2pc.exe-t, hívd be, az Add gombbal a Tower.TOM-ot, majd Build All. Nem fogod látni, ahogy konvertálja a program, de amikor a Data könyvtárban megjelenik a Tower.tr4, akkor kész van,és indíthatod a kalandot.

Review:

Érdekes pálya. Tulajdonképpen egy tornyon, egy magas épületen kell feljutni a legtetejére. Közben persze feladatok, és ellenségek próbálnak akadályozni. Van a pályán hárpia, krokodil, denevérek, csontvázak, múmiák, és félistenek. Fegyvert kapunk bőven ellenük. Mindjárt a pálya elején a vízben a Shotgun-t, és a secretekben az UZI-t, a Revolver-t, és a Crossbow-ot is megkapjuk, bár a kispisztollyal is végigvihetjük. 3 secret van a pályán. Az elsőt, az UZI-t nagyon nehezen találtam meg abban a teremben, ahova a kis vízi labirintus után érkeztem, a szarkofág mögött egy kúszórésben. Hozzáadott hangok sajnos nincsenek, de a textúra illik a pályához.

Leírás:

Kint menj balra, ugorj a vízbe, és ússz át a forgó pengéken. Jobbra lesz egy kis rés, ott húzd meg a kart, és akkor kinyílik a rács. Fent levegőt vehetsz, és egy kis medipack a jutalmad. Visszafelé a forgó pengék mellett balra, egy kis beugróban felveheted a Shotgun-t. Ússz vissza, mássz ki a vízből, balra vedd fel a revolver ammo-t is, és mássz fel a létrákon. Kerüld meg az épületet, lődd le a hárpiát, és a túloldalán fel tudsz kapaszkodni a kis platformra. Menj be a lecsúszós rész felé, de előtte jobbra, és feljebb érsz egy szinttel. Juss el a karhoz, és húzd meg. Menj vissza, és menj fel a kinyílt ajtón át, fel az emelkedőn. Balra menve úgy siess bejutni a jobb oldali beugróba, hogy ne lapítson ki a legördülő kő. Továbbcsúszva ugorva kapd el a létrát, és fent told meg a kart. Látod az animban, hogy lent, amerről jöttél, visszahúzódtak a tüskék. Lefelé csúszva is igyekezz átugrani a tüskéket, és beugrani balra, mert újabb kő gördül le mögötted. Menj le, és ahol a tüskék voltak fel tudsz jutni ugrálva, és felveheted a Horseman’s Gem-et. Menj vele arra, amerre felkapaszkodtál a platformra, és az épület sarkán tedd a helyére. Kapaszkodj fel a kinyílt ajtóhoz. A túloldalon egy forgó pengén, majd tüskéken kell átjutnod, és meghúznod a kart. Juss vissza, és menj be az újabb kinyílt ajtón. Ugorj a vízbe. Középen felúszva egy medipackot találsz, és oldalt egy kart húzhatsz meg. Vele szemben ússz fel, és mássz ki a vízből. Egy terembe érsz, Feszítsd ki szemben az ajtót, a szarkofágot is kutasd át, és rántsd le a fali kart is. A szarkofág mögött, egy kúszórésben megtalálod az UZI-t az 1. secret-ben. Lement a tömb a falon, és bent egy kart tolhatsz meg. Menj vissza a vízhez, és mássz fel a létrán. Fent tömböket kell tologatni. Pont szemben megtalálod a Revolver-t az 2. secret-ben, és jobbra kiérsz a külső területre, ahol megtalálod a kart, amit az animban láttál. Vigyázz a mérgező tüskékre. A kar előtt ments egyet, mert csak egy kis időre emelkedik ki a tömb, amiről felmászhatsz, és leránthatod a csapóajtót. Mássz fel a létrán. Fent két félisten támad rád, de rendesek, mert csak egyenként. J Menj ki a hídra, öld meg a hárpiát, és lődd szét a vázákat, de vigyázz, a jobb oldali első vázát ne lődd szét, mert egy csontvázat rejt. Vedd fel a revolver ammo-t, és mássz fel a bal sarokban a rúdon. Fent öld meg a denevéreket, és rántsd le a fali kart. Most már felveheted az emelvényről a Cartouche Piece 1.-et. Visszafelé a hídról úgy ugorj, ctrl-el, hogy az alattad levő párkányra érj. Kapaszkodj át a híd alatti létrán, és a túloldalon felveheted a Crossbow-ot, és ammo-t az 3. secret-ben. A kart is húzd meg. A múmiával is végezhetsz most már. Óvatosan ereszkedj le a földszintre. Menj balra, és egy kiemelkedett tömbön keresztül feljutsz egy magasabb oszlopra, ahol rengeteg ammo-t vehetsz fel. Menj körbe, és mássz fel a létrán. Feljebb kell másznod, mint ahol a tömböt látod, mert felette is van egy, csak láthatatlan. Onnan ugorj oldalra, majd át az épülethez, és visszamászhatsz oda, ahol a két félistennel találkoztál. Menj vissza a hídra, és ugrálj körbe az épület mellett a kis platformokon, egy helyen a fali résben kapaszkodva jutsz tovább, és felveheted a Cartouche Piece 2.-őt. Menj vissza a terembe, illeszd össze, és használd. Menj ki, és ismét a fal mellet ugrálj körbe. Mássz fel a létrán. Menj először jobbra, és húzz egyet a tömbön. Most a másik irányba indulj el, a résben vedd fel a revolver ammo-t, és a túloldalon kapaszkodj át a tömbök előtt, és tolj egyet az előbbi tömbön. Tologasd a tömböket, amíg a kart meg tudod húzni. Az egyik alatt, uzi ammo-t is találsz. Menj vissza a létrához, és kinyílt az ajtó. Lődd le a krokodilt, ugorj le, de rögtön vissza is, és várd meg, amíg elmegy a gördülő kő. Menj tovább, és balra mássz le a kőhöz, és leguggolva vedd fel a Cartouche Piece 2.-őt. Menj tovább, de időben fordulj vissza, mert újabb kő jön ellened. Ha az is lement, akkor menj tovább, és középen kapaszkodj át a plafonon a Cartouche Piece 1.-hez.. Menj ki, és ugorj jobbra egy medipackért, majd az ellenkező irányba menve felveheted a túloldalon a Pharos Pillart. Menj vissza középre, és ugorj át a falon levő párkányra. Menj balra, de a tüzes platform peremét kapd csak el, és tedd a helyére a Pillar-t. Most az ellenkező irányba indulj, és az összeillesztett Cartouche-t is tedd a helyére. Kapaszkodj a sziklarésbe, és oldalazz teljesen jobbra, onnan a kötélen, majd a magas oszlopon keresztül visszajutsz az épületre. Menj jobbra, és visszaérsz, ahol a Cartouche-kat találtad. Ott a kiemelkedett tömbön keresztül feljutsz egy emelettel feljebb. Ugorj kis szökőkút külső sarkára, majd onnan egy helyből ugrással feljebb. Menj balra, kússz át a tömb mellett, vigyázz a tüskékre, és ugrálj tovább. A barna színű padlólapnál rántsd le a fali kart. Menj vissza, és húzz egyet a tömbön. Menj kívülre, ahol a tömb volt, és ott feljebb kapaszkodhatsz. Fent elérsz egy vizes medencéhez. Öld meg a krokodilokat, és a hárpiát is, majd a vízben húzd meg a kart. Most lent nyílt ki a rács, ahol a kis szökőkutak voltak. Menj ott be, az egyik váza revolver ammo-t, a másik skorpiót rejt. Told meg a kart, és menj ki a túloldalon. Ismét menj fel a vizes terembe, ahol most leengedted a vizet, és lemászva a létrán ott is told meg a kart. Menj fel, és a kiemelkedett tömb mellett, uzi ammo-t, és persze a teremben egy csontvázat találsz. A túloldalról menj a tömbhöz, és kapaszkodj fel rá, és fent egy most még zárt rácshoz érsz. Menj balra, egészen a túloldalra. Ott is lesz egy zárt rács, de mellette egy kar is, amivel kinyithatod. Bent két félistent találsz, de ne menj be, hanem egyhelyben felugrálva, akár kispisztollyal is végezhetsz velük. Menj be, és a 2 db Horseman’s Gem-met, amit rád hagytak, tedd a helyükre. Földrengés lesz, és kinyílik a másik rács is. Menj ki,és kapaszkodj fel a legfelső emeletre. Ott, a torony közepe felé menve, vége is a pályának.

OBig


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.