.....................................................................

Khal

Készítő: Agnes Homepage

Letölthető: Innen-Here

Csomagold ki az Agnes-Khal.zip-et, majd az audio-ban levőket az audio, a Wad-ban levőket a graphics--wads, a többit a főkönyvtárba másold. Indítsd a tom2pc.exe-t, hívd be az Add gombbal a karnak.TOM, és Title.TOM-ot, majd Build All. Ha kész, indíthatod a kalandot.

Secret 1-2:

Mentések--Savegames:

Review:

Egyszerű, sétálgatós játék egy-két akadállyal. Semmi különös titkot, illetve nehézséget nem leltem benne, (vagy lehet, hogy csak jól eldugták?:)). Viszont szépek a grafikák. Ha nem akarsz idegeskedni, és rettentően odafigyelni, megéri végigmenni a pályán.

Leírás:

Balra a falon egy kapcsoló nyitja a továbbjutáshoz a rácsot. Szintén baloldalon egy elhúzható kőkocka mögött fáklya van. A nagy kocka tetején nagy medit találsz. Továbbmenve, a rácsos ajtó mögött egy tigris ront ránk. Pár pisztolylövés elég is neki. A sötét helyen rögtön balra shotgun van elszórva a földön. Tovább amerre visz a járat, a következő üregben a föld alatt lőszer van a shotgun-hoz. Elérkezünk egy lávás teremhez. Ess le a mélyebben levő kockára, onnét ugorj helyből jobbra, és megint jobbra, a kis kockákra. Fáklyát és egy kapcsolót lelsz. Most vissza a bejárathoz, és a magasabb részről nekifutásból kapaszkodva a szemközti kockára ugorj. Onnét kapaszkodva helyből a kinyílt rácsos bejárathoz, ahol megint kapcsolót lelsz. Vissza a kockára. Ugorj a csúszdásra, onnét tovább ugrálva a következő rácsos ajtóhoz. A lyukba ess be háttal és megkapaszkodva a szélén. Engedd el pillanatra, és eggyel lejjebb lőszert találsz. Most már leeshetsz, de ezt ne kevés élettel próbáld, mert magas. Van egy lyuk a plafonon, de nem igazán bírtam megközelíteni. Baloldalon egy oszlop mellett felmászhatsz a falon egy terembe, ahol megtalálod a titkos Uzi-t, és lőszert is hozzá. Középen tüskés a padló. Ha lejöttél, hátul a sarokban egy kapcsoló nyitja az egyik rácsos ajtót, ami mögött tigris ugrál örömködve feléd. A következő teremben egy kocka a baloldalon elhúzható, mögötte kapcsoló van. Középen kissé tüzesek a platók, kivéve a magasat, erről ugorj egy szintet feljebb, ahol lőszereket lelsz, illetve egy kinyílt rácsos ajtót. Továbbmenve kösd fel a nyúlcipőt, mert kőgolyó gurul a nyomodban. Egyenesen menj tovább, nézd meg az anim-ot. A zöldes részen mássz fel egy szintet, ugrálj végig és a végén tied a kulcs. Ess a vízbe, a víz alatti járatokban kis medit, fáklyát lelsz. Kijőve az egyik falon kapcsolót rángass, akkor kinyílik a nagyteremben a másik rácsos ajtó is. Menj vissza a golyóhoz, pardon, a falon fel tudsz mászni a bejárathoz. Most a másik járatban használd a kulcsot. Egy vörös terembe jutsz, de előtte még egy sötétbarna részen felmászhatsz egy titkos nagy medipack-ért. A teremben az egyik oszlop mászható, rajta lőszert kapsz. A végén egy zárt rácsos ajtó, illetve balra egy mászható fal van. Mássz fel a falon majdnem végig, és ugorj hátra. Egy szakadék túloldalán egy kapcsolót látsz. A kiszögellésről ugorj helyből egyet előre egy láthatatlan kockára. Innét már felugorhatsz a plafonon lévő kapaszkodós részre. Mássz végig teljesen, ess le és húzd meg a kapcsolót. Ez nyitja az alsó szinten a rácsos ajtót. Továbbmenve, leesve kijutsz a vörös terembe. Vedd az irányt a rácsos ajtó felé, és így visszajutsz a nagyterembe. (Ha mindez fáraszt, akkor ugord át a golyót, és ugyanide jutsz J. Menj be a kinyílt ajtón. Két kővé vált szaki közt tovább előre. Ahol kiszélesedik a járat, jobbra felugorva lőszert lelsz. Alattad tüzesek a lapok, vigyázz. Legjobb visszaugrani, és onnét nekifutásból ugorva át a lapok felett. Két járat van jobbra-balra a rácsos kapu előtt. A jobb oldaliba bemenve nyílik a rács. Bent pár tigris és majom vár. Én a majmokat békén hagytam. Bal elöl a sarokban fel tudod küzdeni magad egy létrán lőszerért. A víz alján szintén lőszer van. Jobb oldalon egy kúszórésbe ugorj fel(a bal elején) és mássz végig jobbra, a növényzetre. Most fel teljesen. Egy terembe jutsz, ahol ha rossz helyen mész, elégsz. A jobb oldal a jó. A bal hátsó sarokban felkapaszkodva egy mintás lapra rálépve nyílik a továbbjutást jelentő rács. Menj vissza le, és ugorj vagy mássz a kinyílt rácshoz. Menj be végig, csússz le, és ahol a világos rész van, meglátod, hogy itt a vége.

Csedeg


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.