.....................................................................

Out of Curiosity

Készítő: Atsushi Yamakawa (Blacksheep Website

Letölthető: Innen

Csomagold ki a AtsushiYamakawaBlacksheep-OutofCuriosity.zip-et, majd a wav-okaz az audio, a bs4 fájlokat a graphics--wads, a többit a főkönyvtárba másold. Indítsd el a tom2pc.exe-t, hívd be az Add gombbal a bs4.TOM-ot, majd Build All. Ha kész, indíthatod is a kalandot.

Review:

Senkit nem akarok minősíteni, de nem ajánlom kezdőknek. Érdekes és izgalmas játék, fegyver és mindenféle segédlet nélkül. Ellenség csak csonti és krokodil, viszont sokszor napokig ugyanott nyomkodtam a billentyűt, és hangosan csikorgattam a fogamat. Már elkezdeni sem nagyon bírtam, de az még laza volt a későbbiekhez. Inkább ügyességi, és sokszor speciálisan kell megoldani egy- egy ugrást, illetve továbbjutást. Aki kedveli a nehéz játékot, annak ajánlom, legalábbis nekem eddig ez volt a legnehezebb.

Leírás:

Menjünk ki a vízből a partra. Nekifutásból ugorj át a vízben álló tömbre, onnét tovább féljobbra a másik kiszögellésre. Helyből, kapaszkodva ugorj jobbra, a sziklafalra és kapaszkodj jobbra, míg ki tudsz mászni. A járatban egy kapcsolót lelsz. Ereszkedj le és nyomás be a lépcsőkön át a terembe. A túlsó oldalon egy kúszórésbe ugorj, majd a túloldalán ess a vízbe. Kiúszva középen egy oszlopot látsz. Egyik oldalán egy kapcsolóra elindulnak a pengék, és kiemelkedik egy tömb. Erről indulva juss el a tetején lévő kapcsolóhoz. Szedd fel a kis medit is. Kapcsolás után ugorj vissza egy lapot, és középen ugorj fel egy járatba kapaszkodva. Ugorj a járat másik felén az oszlopra, mássz körbe rajta, és hátra szaltóval ugorj a következő bejáratba. Az emelvényről csússz le háttal és kapaszkodva. Ess lejjebb egy réssel, és oldalazz végig a túloldalra. Mássz ki, és a teremben tolj át egy kapcsolót, de előtte ments egyet. Mivel szellemek is elszabadultak, ezért, mint a villám, olyan gyorsan mássz ki, essél le és loholj egy kőgolyóval a hátad mögött a vízbe. A víz alatt, és alattad, van egy járat (nem a szemközti!) ahol a rácsot nyitottad. Ússz végig a járatban, óvatosan át a körpengéken, és baloldalon a teremben egy ferde lap fölött kapaszkodj ki. Rohanj a totemhez és guggolj mögé, ettől a szellemek idővel felrobbannak (az idegtől :-)). Most vissza a vízbe és lent balra a körpengéken túl egy kapcsolót aktiválj. Vissza levegőért. Megint víz, és jobbra a sarokban egy körpengés járatban kapcsoló, utána középen nagy medi és a végén aranyrózsa van. Közben kinyílt a víz alatti terem közepén, a plafonon egy ajtó, ahol megszerezheted a kapukulcsot. Na innét jönnek először pengék, majd egy csonti, aztán pedig a visszaúton a víz alatt egy krokodil. Azért csak nyisd a lépcsősor tetején levő teremben baloldalon az ajtót. A baloldalon egy kapcsolóval elmozdítod a koporsót. Az így szabaddá vált járatba menj le, és végig a lépcsőn. Az utolsó kanyarban egy kúszórés van a falban. A legvégén húzd meg a kapcsolót, és NE gyönyörködj az animációban, mert jön a golyó. Kapaszkodj fel a résbe, míg a golyó a kapcsoló felett betör egy ajtónyi lukat. Menj vissza a lépcsősoron, amíg egy villódzó mászó járathoz nem érsz, ott be, és vedd magadhoz az Ördögszemet. Most vissza a betört járathoz, és kiérsz egy nagy terembe, csak sajnos a legtetején. Ugrálj át az oszlopokon az ördögfejhez, és ott küzd le magad a földszintre, miután helyére tetted a kristályt.. Az egyik oszlopon egy kapcsolót találsz, aminek hatására a fej alatti tömb eltűnik, de alatta van egy kulcs. A kapcsolóval hozd vissza a tömböt és menj az első szintre. Szemben egy tolókapcsolóval egy kötelet bírsz az egyik oldalon aktiválni, amit hagyj későbbre. A másik oldalon tudod a kulcsot használni a rácsos ajtónál. Itt most akrobatika következik, ugyanis a két oldalsó csúszós lapon ugrálva egyik oldalról a másikra, és közben nyomva az egyik oldal gombot, juss át a túloldalra. Itt megtalálod a fáklyát. Ugrálj vissza ugyanígy a kijárathoz. Dobd le a fáklyát a földszintre, majd ereszkedj te is utána. Gyújtsd meg a fali fáklyánál, és a középső járatban a rács két oldalán levő fáklyákat gyújtsd meg vele. Kinyílik a rács, most még hagyd ott a termet. A kapcsolóval tüntesd el a tömböt megint, és a helyén levő krampuszfejes tömböt told be. Baloldalon lelsz egy kapcsolót. Menj a kinyílt terembe, ahol először vedd fel a kis medipackokat, utoljára az aranykoponyát. Pár csontkatona lohol lelkesen utánad, tehát sprintelj az előbb kinyílt terembe, és ügyeskedj, míg a vázát széttörik. Vedd fel a kristályt, és rohanj a kapcsolóhoz, amivel a tömböt visszaaktiválhatod. Mássz róla fel, tedd a kristályt a foglalatba, és menj ahhoz a részhez, ahol a kötél lóg. Nekem az egykockás részről nekifutásból, és ugrás közben kanyarodva sikerült elkapnom. A kötélről ugorj tovább a madár feletti járathoz, és menj be. Egy tűzköpős, égőfolyadékos terembe jutsz. A jobb oldali utolsó lapon kis medi, a túloldalon egy kapcsoló van. Ugrálj vissza előre, és ott egy tömb kiemelkedett. Kapaszkodj fel róla, onnét ugorj át a másik oldalon lévő lapra, onnét tovább a következőre. Innét át a csúszós lapra, és itt a készítőnek nagyon csuklott mindenkije, mert egy hétig bénáztam itt. Ugyanis hátra szaltóval ugorj a csúszdára, és rögtön előre kapaszkodva. Most a kötél segítségével a sarokban a kapcsolóhoz, aztán vissza középre. Most egy ugrás tovább nekifutásból, és ugrás közben kanyarodva- kapaszkodva. Ugrás a szemközti sarokba, és innét jönnek a szellemek. Ugorj a középső oszlopra, picit a jobb oldaláról ugorj fel kapaszkodva balra, a fenti keresztplatóra. Vedd magadhoz a kristályt, és rohanj előre a fali kúszóréshez. Ha beértél a terembe, vedd magadhoz a kis medit, aztán nyisd fel a csapóajtót és mássz le. Juss le az első szintre a madárszoborhoz, és akkor végre felrobbannak a szellemek. Menj vissza az ördögfejhez, tedd be a kristályt a helyére. Most ha felnézel a nagyteremben, akkor látod, hogy jobb oldalon ég a bejárat feletti kézformájú fáklya. Juss legfelülre, ugorj a járatba és told meg a kapcsolót. Most vissza a fejhez, és a fej alsó szintjén nyitotta a rácsot. Menj be és tied lesz a kulcs. Az oszlopon a víz alatt egy kapcsoló van, tehát kapcsolj. Most az oszlopról ugorj egy nagyot nekifutásból, és a terem tükörképében találod magadat, víz alatt. Ússz fel a nyíláson, mássz ki, vedd fel a medipackot és menj a járaton a nagyterembe. Most a baloldali járat nyílt a plafon alatt, tehát irány oda. Bemenve középen tüzes padló fogad. Indulj valamelyik emelkedőn fel, az egyik kanyar után golyó jön. A járda végén az átvezető folyosóban egy luk a rácsra és egy kapcsoló. A kapcsoló az emelkedőn nyit egy rést, ahonnét fel tudsz kapaszkodni a rácsra, csak sajna egy tűzköpő is aktiválódott. Ügyeskedd fel magadat,  és a plafonon mássz át a kapcsolóhoz. Mivel más út nincs vissza, ezért ess le középre a csontihoz. Irány vissza az emelkedőre, és megnyílt egy létra tovább felfelé. Kiérsz egy szabad térre, ahol a víz túloldalán a csúszdáról feljebb tudsz jutni. Középen bíbor folyadékban kecsegtet a kereszt, de elégsz a folyadékban. Menj a nyitott járatba, és a szemközti ajtónál használd a kulcsot. Sajnos a víz tele van krokodillal. Nyugodtan szemlélődj, aztán bátraké a szerencse jelszóval menj a víz alá. Itt valamelyik kapcsolót nyisd ki, aztán beúszva az első keresztfolyosón még egy kapcsoló van. Na meg egy kis medipack. Ússz vissza a terembe, ahol egy kötél aktiválódott. A szemközti parton az egyik kockáról ugorj a kötélre és onnét tovább az ajtó feletti kapcsolóra. Aztán megint kötél, és a jobb oldalon levő lyukban a kapcsolóhoz. Most a plafonon át a szemközti oldalon a másik kapcsolóhoz. Na itt most én kimentem a szabad térre, aztán mikor utánam jöttek a krokodilok, visszaúsztam, és lendületből bezártam mögöttem a víz alatti kapcsolóval az ajtót a krokik előtt. A három gömböt teljesen told hátra a rácsos ajtó alá, mire felnyílik és tied a fáklya. Érdekes dolog jön, fáklyával a kezedben ugrálj fel a tűzhöz a kockákon keresztül. Gyújtsd meg a fáklyát, gyere le, majd ugorj át a vízen az ajtóhoz. (nekifutásból sikerül). Menj ki szemben a lépcsőn, majd ess le a csúszda segítségével az alsó szintre. Töltsd fel élettel magadat, majd gyújtsd meg az oszlopot középen. Elégeti a fenti folyadékot, de meggyulladsz te is, tehát ugorj a vízbe. Most kapaszkodj vissza a fenti szintre, és vedd fel a keresztet. Mivel megszólal a zene, ezért gondolom, hogy időfutásról lehet szó, és az egyetlen számba jöhető hely, csak ahol felmásztál a létrán, ott van egy rács. Mögötte egy aranyrózsa és medi. Bocsássátok meg, de kiidegelt annyira a játék, hogy meg sem néztem, inkább otthagytam. Miután felvetted a keresztet, menj vissza a középső lépcsős járaton, és fordulj el a folyosón, mindegy, merre. Ess le a résbe, és az ottani folyosón megleled az utolsó nyílt ajtót, mely kivisz a szabadba. Lara szépen és boldogan elsétálhat a motorcsónakjához, és ezzel vége.

Csedeg


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.