.....................................................................

Outside the Crypts

Készítő: Tabsdad

Letölthető: Innen

Csomagold ki a Tabsdad-OutsideTheCrypts.zip-et, majd az otside fájlokat a graphics--wads, a többit a főkönyvtárba másold. Indítsd el a tom2pc.exe-t, hívd be az Add gombbal az outside.TOM.ot, majd Build All. Ha kész, indíthatod is a kalandot.

Review:

Nem tartozik a rossz játékok közé. Kicsit mászkálós, ajtónyitogatós, de változatos. Szépek a helyszínek néhol, csapda viszont van benne. Az ellenség nem kemény, bőven elég a lőszer és medipack. Érdemes elszaladgálni benne.

Leírás:

Egy kőfalak szegélyezte, úton kezdünk. Jobbra-balra két-két járat, s néha meglepetésszerűen nyakunkba esik pár ninja. Baloldalon fáklyát, s a shotgunt leled a földön. A bal első járatból kiugró ninja rögtön lőszert is hordoz magánál. Bemenve a teremben balra fent egy kúszójáratban az Uzi mosolyog. Szemben a jobb oldali teremben levő kúszójáratban kis medi és kapcsoló van. A másik folyosó végén a Laser-Sight. Tovább az úton, és megkerülve az épületet, egy csapóajtót találsz. Elég csak felnyitni, nem kell lemenni, ha csak nem kíváncsiságból, hogy ismerkedj a pályával a későbbiekre nézve. Továbbmenve jobbra megint csak elég felnyitni a csapóajtót, viszont balra egy medencéhez jutsz, benne négy járattal. Na meg a partján Crosbow-lőszerrel. A bejárattal szemközti járatba beúszva az egyik kockán lőszert, a másikon kapcsolót lelsz. A kapcsoló a szemközti járatot záró rácsot nyitja, ahol beúszva balra megleled a kristályok foglalatát, tehát későbbiekben. Viszont jobbra úszva izgalmasabb. A folyosón először egy krokodilt lőhetsz le, majd miután a teremben felvetted a Coltot, készülj még egy krokira meg egy ninjára. Vedd fel a nyíl-lőszert is, majd ess a vízbe. Kikapaszkodva menj az ajtóhoz, mely kinyílik előtted. Indulj rajta, és a forduló után balra fent a falon egy kapcsolót húzz meg. A fenti ajtó is nyílik előtted, tehát ess megint a vízbe és nyisd ki a víz alatti ajtót. Most egy terembe érsz, melyben a sok kapcsoló közül csak egy az igazi, a többi csapda. Nem tudom, ilyenkor illik e elárulni, de a bal első a jó. Egy animot végignézve indulj a kristályért, itt szintén csak egy jó, a többi csapda (bal hátsó :-)).Aztán szokás szerint egy krokodilt lelőve indulhatsz a vízbe, ahol bejöttél. A kinti medencében jobbra levő járatban az első feljárónál még nem tudsz, tehát marad a második. A folyosón balra a terem előtt kapaszkodj fel a járatba, és csússz le a túloldalon. Ugrálj át a kockákon a láva felett, vedd fel a nyíl-lőszert, majd ess az alattad levő kapcsolóra és húzd meg. Mivel kijött alattad egy kocka, erről ugorj a TÉGLA falra, és mássz fel vissza. Belépve a jobb oldali világos kőre, ugorj vissza és várd meg, míg elgurul a golyó. Aztán indulj utána balra, lent, gránátot találsz, fent egy kapcsolót húzz meg. Most jobbra fel, ahonnét jött a golyó, majd kiérsz egy terembe. (Krokodil). Vedd fel a nagy medit, aztán indulj a másik oldalra, mert kinyílt a rács. Először vedd fel a gránátvetőt baloldalon egy sarokban, aztán a Crosbow-t. Most menj a kristályért, de csak elölről, mert tüskék jönnek elő. Ja, persze, vadászd le a csontikat közben. A ninjánál uzi- lőszer van. Nosza ússz a foglalatokhoz, és tedd be a kristályokat. Bemenve húzd meg a kapcsolót, mely nyitja az előző helyen az első felúszásnál a csapóajtót. Ússz oda, vedd fel a colt-lőszert és húzd meg a kapcsolót. Kialszik a tűz a Pharos Knot-nál, tehát most úszás a medence túloldalára, és ott vedd magadhoz. Aztán lődd le a két krokodilt is. Indulj a baloldalon. A teremben jobbra egy lukban kapcsolóra ess, majd ugorj át a láva felett a túloldalra a kiemelkedett kő segítségével. Itt egy kapcsolóval kiemelsz egy tömböt az előző járatban. Tehát kapaszkodj fel róla, s tied a pajszer, na meg kinyílik a rács, hogy kimehess. Kint a szabadban tedd a helyére a Pharos Knot-ot, és az épületbe menj be. Pajszerold ki a csillagot a helyéről, s mivel alattad megnyílt az ajtó, menj be. Jobbra megtalálod a csillag foglalatát, viszont közben felélednek a csontik. Miután megoldottad ezt is, menj a szabadba a rácshoz, mely kinyílt. Beérsz egy terembe, ahol a négy oszlopot told a plafonon lévő mintás lapok alá. Menj be az első kinyílt rácsos ajtón. Bent egy medencét találsz, mielőtt bemennél a vízbe, lődd le a krokit. Két járatot találsz a víz alatti kerengőn, ahol ki tudsz menni, ott vedd fel a lőszert, majd húzd meg a kapcsolót. Most várj egy picit, míg előjön a második krokodil, aztán ahonnét jött, ott vedd fel a kis medit. Menj a másik járathoz, ahol felnyílt a csapóajtó. A teremben egy mászó rés mögött húzd meg a kapcsolót, és most időre mássz vissza, ugorj a két tömb segítségével a plafonon lévő csimpaszkodóra. Juss el a kapcsolóhoz a falon, ess rá és húzd meg. Vissza a medencébe, és kinyílt a rácsos ajtó. Az emelkedő végén levő teremben tied az Ornate Handle. Mássz fel a létrán, és vissza a főteremben a második ajtóhoz. Itt most kissé átverős a terem, mert ne menj sehova, csak az első tömbre ugorj át. Onnét a fal felé ugorj egy alattad lévő járatba a kapcsolóhoz. Most kifelé jövet a jobb oldalon kinyílt a rácsos ajtó. Menj be, és ügyeskedd fel magad ugrálva legfelülre. Ugorj a csúszdára kapaszkodva, csússz, és ugorj át kapaszkodva a falra. Mássz fel, és a következő teremben tied a Hathor Effigy. Na meg egy csonti. Menj a járatban végig, ess le a tömbre, és láthatod, hogy átalakult a terem. Mássz le, pajszerold ki a csillagot. Mássz vissza, és a tetején visszafelé menve kinyílik előtted a rácsos ajtó. Helyezd a helyére a csillagot, s kinyílik a csapóajtó, amin visszajutsz a főterembe. Kombináld a Hathor Effigy-t az Ornate Handlé-val és használd. Nyitja a szemközti rácsokat. Bemenve egy köves szakadékos terembe érsz. Juss át a túloldalra. (ugorj a középső oszlopra, onnét jobbra, előre és átérsz) Ha leesel, akkor a bal sarokban visszamászhatsz. A túloldali teremben találsz négy kristályt és az ajtók mellett foglalatot. Helyezd mindet a helyére, és a harmadik ajtó kivételével a többi csapda. Kint krokodilok, s ninják akadnak néha. A csapóajtót hagyd, belülről nyílik. Tehát menj a rácsos ajtóhoz, mely kinyílik, bent kapcsoló nyitja a benti csapóajtót. Lemenve egy teremben találod magad két ninjával és vedd fel a Stone Key-t. Tehát nyílik a rácsos ajtó. Ahogy mész felfelé, egy helyen visszafordulva egy fali kapcsolót húzz le, s ez nyitja kint a következő ajtót. Menj fel a csapóajtón és irány jobbra a következő terem. Itt ugrálj körbe a lapokon a Stone Key foglalatához és tedd a helyére. Ugrálj a kinyílt rácsoshoz, és bent a tied a jutalom, a kehely. Viszont ugorj hátra, mert jön egy kő. Ja, és egy ninja. Ahonnét legurult a kő, menj fel a járaton és itt a vége.

Csedeg


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.