.....................................................................

The Temple of Five

Készítő: Tabsdad

Letölthető: Innen

Csomagold ki a Tabsdad-TheTempleOfFive.zip-et majd a five fájlokat a graphics--wads, a többit a főkönyvtárba másold. Indítsd el a tom2pc.exe-t, hívd be az Add gombbal a five.TOM-ot, majd Build All. Ha kész, indítsd a pályát.

Review:

Egy laza pár perces séta galopp, pár krokodillal és ninjával óriás skorpióval, denevérekkel, és a nekem utálatos skarabeuszokkal. Rengeteg felszedhető utánpótlással halmoz el minket, kissé feleslegesen. A játék adja magát, nincsenek eldugott dolgok, sem ujj, sem fejtörő feladatok. Egy estére való kikapcsolódás.(egy kis medi,és 10 shotgun lőszer kellett összesen) Jók a texturák, olyan Catacombs hangulata van a pályának. Hozzáadott hangok nincsenek benne.  Érdekes, hogy az egyik krokodílnál van az egyik kulcs. Talán kicsit túl könnyű szint, de jó kikapcsolódás, főleg kezdőknek. :-)

Leírás:

Csúszással kezdődik a játék. Egy terembe érünk, ahol a földön hever egy pajszer. Vegyük fel. Szemben egy ajtó két oldalán két kapcsoló. Húzzuk meg a bal oldalit, nekünk ront egy krokodil. Küzdjük le, és az ajtón bemenve tegyük magunkévá az aranycsillagot. Húzzuk meg a másik kapcsolót, kinyílik a terem két oldalán mindkét ajtó. Mindegy, merre megyünk, egy körfolyosón eljutunk egy körpengés akadályhoz. Illetve kettő van, de köztük van a kapcsoló. Kapcsolás után vissza, láthatjuk, hogy mindkét oldalrácsot nyitotta. Megint mindegy a kapcsolás sorrendje, mindkét teremben húzzuk meg a kapcsolót. Az egyikre leszakad a kezdőteremben a plafonról a rács, a másikra pedig kiemelkedik egy tömb, amiről felmászva eljutunk egy sokmedencés terembe. Szedjük össze a tárgyakat a vízből is, fel sem sorolom, mert nagyon sok van. (tán a shotgun-t megemlíteném). Öt kapcsoló van a falon, kezdjük a baloldalon. Balra menve, húzd meg mindet, majd szintén balra, kapcsold vissza őket a középső kivételével. Erre elalszanak a lángok a tovább vezető folyosó két oldalán. Balra használd a Western Shaft Key-t, és menj tovább jobbra. Kijutsz egy magas platóra, ahol menj lépésben, mert alulról felcsapódik egy (pardon, négy) penge. Ugrálj át a másik oldalra. Közben lentről vadászik rád egy félisten, nem sok vizet zavar. Van egy kötél is, bár számomra érthetetlen a szerepe. Tovább a túloldalon, egy körpengén át, majd a folyosó következik a végén egy kapcsolóval, ami kinyitja a padlón a rácsot. A legjobb a shotgunnal leesni a krokodilra, ugyanis nála van az ajtókulcs.:-). Ajtót nyitva menjünk tovább. Egy létra következik lefelé, ha összeszedtük a földön a tárgyakat, másszunk vissza. Most balra ugorj és kapaszkodj a hasadékba, majd oldalazz végig jobbra. Felmászva húzd meg a kapcsolót, mely eltünteti az akadályt az útról. Menj tovább, közben visszazáródik mögötted a fal. Egy kőkapun vezet át az út, baloldalon kapcsolóval a magasban. Húzd le, eltűnik a jobb oldali kő. Menj be a terembe, neked ront egy krokodil. Lődd le, és kezd el szedegetni az ékszereket. Összesen négy darab van belőle, kezd a jobb oldalon. Nem túl komplikált, a föld alatti folyosón egyenesen skarabeuszok, tehát menj jobbra, ha kimászol, kapcsolót is találsz a falon. Közben előkerül egy ninja is, meg pár denevér, na meg egy csillag is. Ha összeharácsoltad mind a négyet, tedd a fali tartókba őket, erre középen megnyílik a lejárat. Tehát ess a vízbe, aztán ússz végig a folyosón. Mássz ki, tedd a foglalatba a csillagot, aztán pucolj vissza a vízbe, amíg a skarabeuszok mind utánad ugranak. Mássz ki, és tovább előre. Kiérsz egy piramishoz. A bal oldalán kapcsolót találsz, húzd meg. Kezdj felfelé mászni azon az oldalon, ahol bejöttél, közben kis vitád támad pár ninjával. Mássz a legtetejére, közben vedd még fel a colt-ot is. A csúcs túloldalán alattad egy nyílás. Ha lenézel, akkor látsz három krokodilt, de nincs mit tenni, ugorj közéjük. Ússz gyorsan a partra, ha állatbarát vagy, hagyd őket békén. Van a parton egy kapcsoló, kinyitja a rácsot a továbbvezető úton. Ha picit vársz, akkor egy ninja nekirohan a még zárt második rácsnak, és így kényelmesen lelőheted. Közeledtedre nyílik a rács. Tovább végig, ha kimászol, két óriás skorpiót kell lelőni. Ha sikerült, akkor a fali kapcsolót lehúzva nyílik a továbbvezető ajtó, mely a játék végét is jelenti egyben.

Csedeg


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.