.....................................................................

Treasure of the Metal Warrior

Készítő: BaGi Website

Letölthető: Innen

Csomagold ki a TRLE_BaGI_Treasure.zip-et, majd a treasure-script.ZIP-ben levőket a főkönyvtárba, a treasure-sound1.ZIP, és a treasure-sound.ZIP-ben levőket az audio, a treasure-title-tr4.ZIP, a treasure-tr4.ZIP, és a treasure2-tr4.ZIP-ben levőket a Data könyvtárba másold, és indíthatod is a kalandot

Secret 1-2-3:

Mentések--Savegames:

Review:

Gratulálok az author-nak az első pályájához, nagyon jó lett. Jók az ötletek, bizony rá kellett jönnöm, hogy az oszlopok is mozgathatóak, és bizony pár tárgyat jól elrejtett, mint az Asterias-t a vízben, egy növény tövében, és a Cranium-ért is vissza kellett mennem, hogy a talapzatra tudjam tenni. 3 secretet találtam benne, az UZI-t, a revolver-t, és harmadiknak a motort számolta nekem. Az ellenségek változatosak, van benne kicsi pók, nagy, kicsi skorpió, nagy, ninja-k, krokodilok, hárpiák, és még kettő Minotaurus is. A textúra is változatos. A hozzáadott hangoknak is örültem. Nehezen kivitelezhető feladatok nincsenek benne, ajánlom mindenkinek ezt a pályát. Lehet hogy én kicsit feljebb értékelem, mint a többiek, de nekem tetszett, és ha az első pályája ilyen volt az authornak, izgatottan várom a többit. :-)

Story:

Lara egy homályos és furcsa épület zárt bejárata előtt áll. Amint bejut az épületbe, a kapu nagy zajjal becsapódik mögötte. Csatlakozzunk Larához, miközben átkutatja az épületet. Keressük meg az ereklyéket, így egyre közelebb és közelebb jutunk a kijárathoz. A Fémharcosok titka, melyet a leggondosabban őriznek, arra vár, hogy felfedezzük.

Leírás:

Találsz két tolható oszlopot is, told a fal mellé mindkettőt, és felemelkednek, kinyitva az ajtót. Közben öld meg a két pókot, és bent a pókmamát is. Vedd fel a revolver ammo-t, majd a következő teremben egy sakált kell megölni. Továbbhaladva rántsuk le az oszlopra felmászva a kart, majd jussunk fel a kinyílt ajtóhoz. A következő teremben lőjük szét a vázákat, vegyük fel amit rejtenek, majd jobbra menve újabb kart ránthatunk le a falon. Menjünk vissza a terembe, és a kinyílt rács mögött miénk a Triomino, de miután felvettük, egy hárpia reklamál. Tegyük hidegre, és a bal sarokban felvehetjük a revolver-t az 1. Secret-ben. Menjünk vissza, ahol a kart lerántottuk, és pár skorpió, sakál után kinyílik előttünk az ajtó, és egy ninja fogad minket. Öljük meg, és haladjunk tovább szembe. Vigyázzunk a gördülő kövekre, de középen haladva nem érnek el. Tegyük a helyére a kulcsunkat az oszlop alján, és menjünk a következő terembe. Öljük meg a pókokat, majd a jobb sarokban kússzunk egyet. Közben is találkozunk egy pókkal, majd a túloldalon egy múmia, és egy ninja fogad. Vegyük fel az 1. Prismastar-t. Visszamenve a következő termekben nézzünk azért körül, mert utánpótlást vehetünk fel. Igaz, mindig van ott pók, és ninja is, sőt még skarabeuszok is rohannak utánunk, de a következő terembe nem jönnek utánunk, félnek biztos a pók mamától. Mi is öljük meg, és fedezzük fel a termet. Az egyik gödörben Large medipack-ot, a másikban a 2. Prismastar-t találjuk. Menjünk tovább, a lovagok nem bántanak. A következő teremben egy krokodil akar minket vacsorára. Keressük meg a falon a két Prismastar foglalatát, az egyik a falon levő írás alatt van, a másik a jobb sarokban. A sakált is öljük meg, majd menjünk fel az emelkedőn. Itt most két út van, javaslom először a jobb oldalit. Ugorjunk át, és a plafonon kapaszkodva haladjunk jobbra teljesen. A túloldalon először kapaszkodjunk le a falon, majd ugorjunk hátra, és jussunk el a terem túloldalára, a lejtőkön ugrálva, és a kötélen, és miénk a Blue Custer. Visszatérve egy nagy terembe érünk. Egy ninját, és 5 mozgatható oszlopot találunk, amiket a más színű padlólapokra kell tolni, akkor a szobrok előtt lemegy a padló, és miénk az újabb Triomino. Térjünk vissza a nagy terembe, és a plafonon kapaszkodva most a másik irányba menjünk. Ott is kapaszkodjunk át a plafonon, de mielőtt kinyitnánk az ajtót, másszunk le az oszlopon, mert lent van a 2. secret, az UZI. Most másszunk vissza, és nyissuk ki az ajtót. Szaladjunk le a lejtőn, és oldalra, mert egy gördülő kő jön a nyomunkban. Bent találunk négy színes kaput, és négy színes tömböt. Toljuk a tömböket a kapu melletti padlólapra, és kinyílik a rács. Mindegyik mögött találunk egy gombot, azt nyomjuk meg, de a pirosban még lemászva egy újabb Triomino a miénk. A sárga szobában egy újabb óriáspók fogad, majd egy nagy terembe érünk. Öljük meg a ninja-kat, és a vízben vegyük fel a Treasure Key-t. A jobb oldalon kapaszkodjunk fel a platformra, és be a kinyílt ajtón. Lemászva az oszlop oldalán, nyomjuk meg a gombot. A nagyteremben most eljuthatunk a szemközti másik ajtóhoz, a kiemelkedett rácsról, ott helyezzük a foglalatába mindkét Triomino-t, és a nagyteremben kinyílt a nagykapu. A vízben öljük meg a krokodilt, és vegyük fel jobbra lent a vízben az egyik növény tövében az Asterias-t. Ússzunk ki, és öljük meg a hárpiát, majd másszunk le a következő terembe. Lőjük szét a vázákat, vegyük fel, amit lehet, és helyezzük a foglalatába a szerzeményünket. De úgy közlekedjünk a teremben, hogy figyeljük meg a plafonon a sötét textúrát, és az alatta levő padlóra ne lépjünk, mert megégünk. Menjünk fel a lejtőn, de vigyázzunk a gördülő kövekre, még a kis beugró előtt is fog jönni egy, de bent megnyomhatunk egy gombot. Menjünk vissza az első gödörig, és most lent felvehetjük a  Cranium-ot. Menjünk tovább. Ninja-k, és gördülő kövek nehezítik ezt a pályarész, mire kiérünk a szabadba. Ott meg skorpiók támadnak. Menjünk balra, és tegyük a talapzatra a Cranium-ot, öljük meg az óriás skorpiót, és a kinyílt rács mögött csússzunk le a nagy lejtőn. Menjünk szembe fel a másikon, öljük meg a kettő hárpiát, majd vissza lemenve jobbra menjünk. A teremben két kalapácsos is fog ránk támadni, igyekezzünk a terem jobb oldalán lerántani a fali kart, majd a baloldalon felmászva a létrán, és hátraugorva a kiemelkedett rácsra, a másikat is leránthatjuk. A terem jobb sarkában kinyílt a rács, és mögötte végre motorra ülhetünk, ez egyébként a 3. secret. A kalapácsosokat is elüthetjük vele. Hajtsunk át az emelkedőn, üssük el a ninja-kat, nyissuk ki a key-ünkkel az ajtót, üljünk vissza a motorra, és üssük el az óriás skorpiót, majd leszállva menjünk tovább. Ugorjunk a vízbe, ott nem árthatnak a bogarak nekünk, a túloldalon kapaszkodjunk fel a létrán, és vége is a pályának.

OBig

Secretek, mentések: Akci


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.