.....................................................................

Candy Mountain (Cukorhegy)

Készítő: Agnes Website

Letölthető: Innen-Here

Csomagold ki az agnes-CandyMountain.zip-et, majd az audio könyvtárból másold egy ideiglenes könyvtárba a fájlokat. Indítsd ott el a start_me.exe-t, ami átkonvertálja az mp3-akat wav-ba. Ha kész, másold őket az Audio könyvtárba. A Data-ból a Data könyvtárba, és a többi fájlt a főkönyvtárba másold, és indulhat is a kaland.

Secret1-2-3:

Mentések--Savegames:

Story:

Lara a Cukorhegyet keresi ... Ez a pálya kis gyermekeknek készült, nincs benne ellenség és csapda. Egyáltalán nem felnőtteknek készült.

Rewiev:

Nna végre, még egy készítő gondol a kisebb gyermekekre. Ezen a pályán nincs ellenség, és ha csak a létránál nem esel le, meghalni sem lehet. A textúra is meseszerű. Teljesen alkalmas ez a pálya is, hogy a gyerekekkel, a felnövekvő új TR nemzedékkel megszerettessük ezt a játékot. Az én kis lányom (10) is azért nem játszik a pályákkal, mert bár tetszik neki a játék, de nem szereti ezt a kegyetlen lányt, aki halomra öli az állatokat. :) Persze erre a pályára rögtön rácsapott. Köszönöm Agnes. :)

Leírás:

A sarokban vedd fel a Horseman’s Gem-et, és nyisd ki vele az ajtót.

Rántsd le a fali kart, és a medencében vedd fel a Laser Sight-ot.

Menj balra, az elágazásnál, vedd fel a Crossbow-ot, majd a másik irányban egy lépcsőházhoz érsz. Menj el a lépcső mellett balra, és a kúszórésen át eljutsz egy újabb terembe. Közben fáklyákat is felvehetsz.

Húzd ki a tömböt az oszlop mellől, és húzd meg a kart, és kimehetsz a szabadba. Jobbra lődd szét a ládákat, vedd fel a crossbow lőszert, és jobbra a ládák tetején a terepjáró Kulcs-át is. A terepjáró mellett az oszlopon húzd meg a kart is, ez nyitja a kaput. Ülj be a kocsiba, és hajts át a kapun, majd a következő kis udvarban fel a lejtőn, és az elágazásnál balra menj, majd szállj ki, mert jobbra fent a falon egy résben medipackot vehetsz fel, az 1. secret-ben.

Menj tovább, és egy újabb térre érsz, egy medencével a közepén. A medencében fáklyákat vehetsz fel, a 2. secret-ben. Menj tovább, majd ahol vége az útnak, lődd szét a fa akadályt, és felmászva egy sziklás területre érsz. Szemben, kicsit balra, lődd le a lakatot a kis barlang bejáratánál, és bent medipackokat, és a Revolver-t veheted fel 3. secret-ben. Egy másik barlang bejárat is van a völgyben. Lődd szét a fa akadályt, és menj be, majd mássz fel a létrán.

Jobbra menve a sarokban fáklyákat vehetsz fel. A másik irányban pedig egy létrán mászhatsz fel, és egy kis sziklás völgybe érsz.

A hátad mögött, a korlátnál, felveheted a Crowbaar-t, majd a hídra feljutva kifeszítheted a falból a Golden Star-t. A másik irányban tedd is a helyére, ezzel kinyitva az utolsó ajtót. Bemenve a járatba, vége is a pályának.

OBig

Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.