.....................................................................

Caribbean Disaster 7/8 (Karibi katasztrófa)

Készítő: Christian Schleicher  (SilentViper) Website

Letölthető: Innen

Csomagold ki a christian_schleicher_silentviper_caribbean_disaster7_8.zip-et, majd az audio könyvtárból másold a fájlokat egy ideiglenes könyvtárba. Ott indítsd el a start_me.exe-t, és konvertáld át vele az mp3-akat wav-ba. Ha kész, másold be őket az audio könyvtárba. Másold a Data-ból a data, a többi fájlt pedig a TRLE főkönyvtárába, és indíthatod a kalandot.

Story:

Lara visszamegy a Karib-szigetekre, ahol egy különös barlangot talál. Hamarosan titokzatos, fekete köpönyeges fickók keltik fel a figyelmét, és utánuk ered. A dolgok azonban rosszabbul alakulnak, mint számított rá, mert ezek a fickók a Végzet lovagjai, élet és halál urai, ők döntik el mi történhet és mi nem, illetve többek között ők hozták létre a Néma Hegy Nővéreit. Megtámadják Larát, aki a nemrég felfedezett barlangon keresztül menekül, de eltéved. Életbevágó, hogy találjon kifele egy másik utat, miközben a járatokban furcsa szerzetek tűnnek fel és el… Eközben a játék első felében (Caribbean Disaster 1) megismert Maffiával üzletet kötnek a feketeköpenyesek, hogy támogassa őket meg egy csapattal, melynek célja, hogy Larát likvidálja… (fordította:Wyc)

Review:

Ez egy kétpályás, de rövid szint. Barlangokban, és a tengerparton is kalandozunk, pálmafák között. Ellenségek, fegyveresek, kígyók, múmiák. Sokfajta fegyvert is megszerzünk Revolver, MP5A2, Ingram Mac10. Az első pályán a Disc-et, és a Battery-t kell megszereznünk a továbbjutáshoz, míg a második pályán Key-ekkel jutunk tovább. Nagyon szép a textúra, és nagyon jó a zeneválogatás is, amit hozzáadtak a játékhoz, csak emelték az élményt. Kár hogy olyan rövidek a pályák. Mintha kicsit befejezetlen lenne. Remélem lesz folytatása.

Leírás:

Caribbean Disaster 7:

Mentések-Savegames:

Menj le a kis kalitkához, és a két sarokban vedd fel a lőszereket. Menj vissza, és mássz fel a folyosóra. Öld meg a fegyverest, majd a vízparton jobbra egy kis medipackot találsz a homokban.

Menj a vízesés mögé, és forgasd meg a csapot. Ússz be lent a járaton. A második beugróban ússz jobbra, majd mindig jobbra tartva kiérsz egy sötét udvarba. Jobbra az egyik növény tövében felveheted a Revolver-t. Szaladj vissza a vízbe, és onnan kényelmesen leölheted a kutyákat. Nyisd ki szemben az ajtót, és egy terembe érsz, ahol középen a generátort találod.

Jobbról, és balról is találsz egy mélyedést. Menj először balra, majd az elágazásnál jobbra, és kapaszkodj fel jobbra a létrán, így elkerülöd a gördülő követ, és a tüskéket is, mert a túloldalán mászol le. Juss át a tűzfújókon, és jobbra menve hátul a múmiánál felveheted a Disc-et. Visszafelé egy fegyverest is meg kell ölnöd, majd most a másik irányba menve le a generátornál, a helyére is teheted a szerzeményedet. Múmiák jönnek ellened, de lassúak. Menj vissza a generátorhoz, és kapaszkodj fel, a járathoz.

Egy vizes terembe érsz. Vedd fel az MP5A2-őt, és kikapaszkodva lődd le a fegyverest, az is hagy rád lőszert. Néha, beleesik a vízbe, és ott kell megölni. :) Lőszereket is felvehetsz a hídon, és medipackot is. De a legfontosabb, a vízben, egy résben, az oszlop alatt megtalálod a Battery-t.

Menj vissza a generátorhoz, és tedd a helyére. Mássz fel a létrán, de készülj fel a harcra, mert sok álarcos fegyveres támad ellened. Ha lelőtted őket, jól nézz körül, mert egy újabb MP5A2-őt, sőt, ha átmész a láthatatlan hídon, akkor ebből kettőt is felvehetsz, és az Ingram MAC10-et is felvehetd, és a Revolver-t is megkapod újra, a Key-el együtt. a medipackok, és lőszerek mellett, a ládákon. Nyisd ki az ajtót, menj át a következő termen, és felfelé haladva a következő pályára érsz.

Caribbean Disaster 8: 

 

Mentések-Savegames:

 Vedd fel az MP5A2-őt, jobbra a nád közül. A kígyót le is lőheted akár, vagy kikerülöd. A mágus eltűnik a gömbben, azzal nem lesz dolgod. Menj be a barlangba, haladj a deszkapallókon, majd a gödörben átjutsz a túloldalra. Nyisd ki az ajtót, és jobbra a falon, húzd meg a kapcsolót.

Kiérsz a szabadba. Lődd le a fegyvereseket, és hátul a vízben vedd fel a Key-t. Menj fel a rámpán, és menj jobbra, egy újabb medencéhez érsz. Vedd fel a lőszert, és balra egy kis vízi beugróban, az újabb Key-t is. Nyisd ki a kulcsokkal az ajtókat. A második után, nézz fel. Kapaszkodj fel a deszkákra, és fent felveheted a Crank-ot, amivel a következő kaput tudod nyitni. (Itt nálam többször előfordult, hogy kilépett a játék sajnos.)

Kiértél a mólóhoz. Öld meg a fegyverest, és a hajó alatt, a baloldalon beúszhatsz, és felveheted az újabb Key-t. Nyisd ki vele az ajtót a parton, öld meg az utolsó fegyverest is, és menj be. Balra a falon egy kart találsz, ami a szemközti ajtót nyitja, de igyekezned kell, mert időre be is zárul. Ha bejutottál, vége is a pályának.

OBig


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.