.....................................................................

Christmas in the Trenches

Készítő: Alessandro Licata  (Marzio)  Website

Letölthető: Innen-Here

Csomagold ki a Marzio-NataleInTrincea.zip-et, majd az audioból az audio a wads-ból a graphics--wads, a scriptből nem kell, a többi fájlt pedig a főkönyvtárba másol. Indítsd el a tom2pc.exe-t, hívd be az Add gombbal a karnak.TOM-ot, majd Build All. Ha kész, indíthatod a kalandot.

Mentések--Savegame:

Story:

Lara Croft, a írországi kalandjai közül az egyiken, megtalálta a legendás ékszert, amelyet Aldílŕ Ékszerének hívnak. Nem tudva azt, hogy ez az ékszer Swampy boszorkányhoz tartozik, aki egyszer, miután visszatért az üregébe és észrevette a hiányzó kincsét elindult, hogy visszaszerezze. Karácsony idején Lara elment jótékonykodni egy árvaházba, és akkor bekövetkezett a támadás.Swampy boszorkány, rábukkant az ékszer búvóhelyére Lara házában, és hogy bosszút álljon, kombinálta az ékszer erejét a Csillagkapuéval, ahol Lara a föld alatt tartott. Így kinyílt egy kapu ahonnan a boszorkány áthozta Lara elmúlt ellenségeit, köztük találhatjuk: Pierre Dupont, Larsont, Natlát és Sophia Lee-t, hogy  bosszút álljon, és visszaszerezze a kincsét. Winstonnak alig volt ideje arra, hogy hívja Larát mobilon, és informálja őt. Lara aggódva felpattant a hűséges motoros szánjára és hazáig hajtott: Csak ő volt képes megölni a boszorkát, régi ellenségeit, és visszaszerezni az ékszert, hogy bezárja vele a Csillagkaput.

Rewiev:

Jó Karácsonyi pálya ez is. Bizony nem mindegy, kitől milyen kincset szerzünk meg. Swampy boszorkány zokon vette, hogy elvettük a kincsét, és ránk szabadítja a Csillagkapun át régi ellenségeinket, Pierre-t,Larson-t, Natla-t, és Sophia-t hogy visszaszerezze. Hat kulcsot kell összeszednünk az ismerős helyszínen. Lara házát szállták meg az ismerősök, Pierre, és Sophia. Őket kétszer is meg kell ölni, amiért ki akartak rabolni bennünket. Eközben visszaszerezzük a Pietra Filosofalk-ot, a Libro di Magia könyvet, a  Scion-t és a végén a csillagkapu előtt a Star-t. Rengeteg fegyvert kapunk a pályán, amire semmi szükség, de lehet, a következő pályán majd kelleni fog. Remélem legalábbis, hogy lesz folytatás. :) A textúrák illenek a pályához, semmi extra, de mégis jók. A hozzáadott hangok ugyan Olaszul szólnak hozzánk, de tetszettek. Nem nehéz pálya, bár egy kulcsot nehezen vettem észre a második találkozáskor Sophiával a sarokban. Kutyák még az ellenségek, sajnos őket meg kell ölni. A pálya végén kiszabadítjuk a hűséges inasunkat, aki ezek után újból zaklathat minket a tálcával. Bár én jobban szeretem bezárni a hűtőkamrába. :)

Leírás:

Ülj fel a szánra, és hajts fel a lejtőn. Szállj le, és menj balra, a sarokban lődd szét a kúszórés rácsát. Bent ereszkedj le a csatornába, és vedd fel a Hypostyle Key-t. Vigyázz a pengékre. Kint ülj fel a szánra, és hajts a kapuhoz. Nyisd ki a kulcsoddal, és ülj vissza a szánra, mert az eléd siető kutyákat könnyebb elütni. Szállj le a szánról.

A ló szobor előtt a vízből, vedd fel a kis Bronz Kulcsot. Menj az épület előtt balra. A kis kertben, és a másik irányban is kutyákkal találkozol. Rendezd le őket, és jobbra menve a boltív mellett balra nyomd meg a gombot a falon. Mássz fel a kiemelkedett rácsra, onnan a kerítésre, és ugorj a kis teraszra. Lődd be az utolsó üveget, és menj be a hálószobába. Nyisd ki a fegyvertár ajtaját, és vedd fel, amiket bent találsz, bár semmi szükség rájuk a pályán. Megtalálod itt a z MP5-öt, a Grenada Gun-t, a Rakétavetőt, és az Arany Kulcsot is. A kijárat felé menve, mögötted, megjelenik Pierre. Lődd le, és a tiéd a Pietra Filosofalk. Nyisd ki az ajtót, és menj ki a karzatra.

Menj jobbra, és a kis imaházban, jobbra a falon nyomd meg a gombot. Menj ki, és szemben menj be a zeneszobába. Balra nyisd ki az ajtót, lődd le az újabb fegyverest a karzaton, és mássz fel oda. Többek között felveheted az UZI-t, az Ezüst Kulcsot, és a Libro di Magia könyvet.

Menj ki, újra, és most menj fel a padlásra. Itt is csupán egy raktárt találsz, de felveheted többek között a Revolver-t is. A Grenada lőszert nem tudod felvenni az egyik ládáról.

Menj le a földszintre, és nyisd ki a baloldali ajtót. Bent, egy ismerős nő fogd. Öld meg, és tiéd a Scion. Ne felejtsd el felvenni a bal sarokban, az újabb Arany Kulcsot.

Menj ki a házból, amerre bejöttél, és nyisd ki a sövénylabirintus ajtaját a kulccsal. Bent is találsz pár kutyát, de menj mindig balra, és amikor a falhoz érsz, jobbra egy üreget találsz, amin keresztül egy kapcsolóhoz érsz. Ott is vár két kutya. Ha megölted őket, állj a kapcsolóhoz, és ments egyet.

Nyomd meg a gombot, és rohanj vissza, be a házba, le a földszintre, és a medence felöli oldalon be a kinyílt pince ajtón.

Újból meg kell ölnöd Sophiát, úgy látszik ez a nő tényleg újjá éled mindig. J Vedd fel, amit rád hagyott, az újabb Hypostyle Key-t, és menj le a lépcsőn. Öld meg a kis gnómot, ami a Csillagot őrzi a Csillagkapu előtt, és vedd is fel.

Menj vissza fel a konyhába, újabb két kutya jön ellened, de ha végeztél velük, nyisd ki a hűtőkamra ajtaját, és szabadítsd ki az inast. Üdvözöld, és felé szaladva vége is a pályának.

OBig


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.