.....................................................................

Himalayan Mysteries - Part 1

Készítő: Titak

Letölthető: Innen

Csomagold ki a Titak-HimalayanMysteriesPart1.zip-et, majd a wav-okat az audio, a himalayan fájlokat a Graphics—wads, az uklogo-pak-ot a Data, a többit a főkönyvtárba másold. Indítsd el a tom2pc.exe-t, hívd be a himalayan.TOM, és himalayan2.TOM-ot, az Add gombbal, majd Build All. Ha kész, indíthatod a kalandot.

Story:

MIRŐL SZÓLNAK EZEK A PÁLYÁK?

"Körülbelül 2500 évvel ezelőtt egy hatalmas tűzvillám csapott le az égből … Furcsa teremtmények keletkeztek a roncsokból. Ennek az elhagyatott régiónak a lakosai jöttek, hogy istenként imádják őket, szentélyeket és templomokat építve a számukra. Megszületett a Denboche kultusz."

"Lara Croft, Lord Henshingly Croft lánya születésétől fogva arisztokrataként nőtt fel. Miután 21 éves korában befejezte tanulmányait, biztosnak tűnt Lara házassága a gazdagsággal és a jóléttel, ám egy síelésből való visszatérése során repülőgépe lezuhant a Himalája szívében. Az egyetlen túlélő, Lara megtanulta, mennyire képességeitől függ életben maradása olyan ellenséges körülmények között, amelyeket egy világ választ el attól a világtól, amelyben felnevelkedett. Két héttel később, amikor besétál Tokakeriby falvába, élményei mély hatást tesznek rá … "

Rewiev:

Ezzel a kétpályás szinttel is remeket alkotott Titak. Havas Tibeti tájakon kalandozunk mindkét pályán. Az elsőben Key-eket kell megkeresnünk, mire felrobbanthatjuk a jeges barlangot a továbbjutáshoz. A második pályán két Coin Piece-t kell megszereznünk. Utunkat fegyveresek, farkasok, és halak nehezítik, és létrán kell kapaszkodnunk, hógörgetegek elöl kell elszaladnunk, tüzeken átugranunk, és tömböket kell tologatnunk. A fáklyát is meg kell szerezni a kis labirintusban, amivel az ajtó előtti kis medencéket gyújthatjuk meg. Szerettem ezeket a pályákat. Nincsenek benne idegőrlő, nehéz feladatok, mégis jó kaland volt, jó kikapcsolódás. 5 Silver Skull-t is találunk a pályákon. Ezek a secretek. Bizony némelyik jó feladat volt, a megszerzésük. :) Nagyon jók a hozzáadott hangok is, csak fokozták a játékélményt. A textúra is remek, jól illett a szinthez.

Leírás:

Mentések--Savegame:

Part1.

Lőjük szét a ládákat, az egyik rejti az Ignition Key-t, amit használjunk is a falon. Lenyílt a csapóajtó. Lent, az egyik láda medipack-ot rejt. A nyitott csapóajtón keresztül ereszkedjünk le a repülőgépből a havas sziklákra. Balra ugorjunk a sziklákra, majd a Silver Skull-hoz, és vegyük fel. Ez az 1. secret. Nekifutásból ugorjunk a sziklára, amerről jöttünk, majd onnan szembe, a másik sziklapárkányra. Jobbra induljunk tovább. Ugorjunk a következő sziklapárkányra, majd a sziklafalon levő résben kapaszkodva átjutunk a következő sziklára. Közben két hógolyó is ki akar lapítani minket. Újból ugorjunk tovább, majd menjünk be a barlangba. Medipackot, és két farkast találunk bent. A barlang előtt csússzunk le a jég oszlopon, öljük meg a 3 farkast, és menjünk a befagyott tavon át a nagy szakadékhoz. A baloldalánál át tudunk ugrani a szemközti havas párkányra, majd onnan balra fordulva a következőre. Fussunk a szikla védelmébe, mert két hógolyó is jön ellenünk. Vegyük észre, balra a másik sziklapárkány felett a plafonon a létrát. Jussunk oda, és kapaszkodjunk át rajta. Az elágazásnál menjünk balra, és a fal mellett felkapaszkodhatunk az újabb plafon létrára. Kapaszkodjunk rajta egészen addig, amíg az utolsó részhez érünk. Ott essünk le, és ugorjunk gyorsan a jégfalon levő létrára. Másszunk le rajta. Balra, a sarokban, egy barlangban shotgun ammo-t és egy farkast találunk. Kifelé jövet a barlangból ismét balra menjünk, ugorjuk át a kis mélyedést, de rögtön ugorjunk is vissza, amíg a gördülő hó el nem megy, majd továbbhaladva kapaszkodjunk fel a kúszórésbe. A túloldalon lemászva, és átugorva a túloldalra, újabb Silver Skull a miénk a 2. secret-ben. Menjünk vissza a mászható jégfalhoz. Középen kapaszkodjunk fel egészen a tetejére, és ugorjunk hátra a sziklapárkányra. Onnan jobbra a másikra, majd a mászható jégfal tetején levő laposabb részre. (A leírásban levő kép segít.) Kiérünk egy külső területre, ahol szemben kettő, jobbra pedig egy faházat találunk. Lőjük le az oszlopon az őrt, és a vízben a halakat is. Az őr ránk hagyja a Northern Shaft Key-t. Ugorjunk a vízbe, és másszunk ki a kis platformra. A platform alatt a vízben egy kis résen beúszva medipackot vehetünk fel. A platformról ugorjunk át a házhoz, és a túloldali ház ajtaját rúgjuk be. Lőjük szét a ládákat, mert az egyik a Shotgun-t rejti. Öljük meg az elősiető fegyverest, és akár a túloldalon levő másik kettőt is. Ússzunk balra a vízben, és a ház előtt kikapaszkodhatunk. Menjünk be a házba. Szemben szétlőve a ládát, medipackot kapunk. Rúgjuk be a baloldali ajtót, és a tűz előtt menjünk balra, és nyomjuk meg a gombot a falon. Most a másik irányba menve, lemászhatunk a raktárba, és az egyik ládából kivehetjük a Silver Key-t. Másszunk vissza fel a házba, a tűznél öljük meg a fegyverest, és menjünk be shotgun ammo-ért a másik szobába is. Menjünk át a víz túloldalára, és nyissuk ki a zárt ajtót. Bent egy fegyverest, és az egyik ládán a Hypostyle Key-t találjuk. Ismét ússzunk át a vízen, öljük meg a két fegyverest, az egyik shotgun ammo-t hagy ránk. A faház mellett jobbra egy barlang bejáratot találunk. Másszunk le a létrákon, és a Key-t használva visszaérünk a már látott nagy barlangba. Kapaszkodjunk vissza a létrán, ugorjunk jobbra, a sziklapárkányra, ahol a két hógolyó jött ellenünk, és menjünk először balra. A kúszórésnél úgy kússzunk, hogy a létra felé, és ha ott állunk fel, nem lapít ki a leeső hógolyó. Felmászva a létrán, újabb Silver Skull-t vehetünk fel, a 3. secret-ben. Most menjünk vissza ki a barlangba, és a másik irányban lemászhatunk a létrákon. Öljük meg lent a fegyverest, és használjuk a kulcsunkat. Kinyílt az ajtó, és bent megnyomva a gombot, felrobbantjuk a TNT-t ami összetöri a jeget, és a vízbe ugorva a következő pályára úszunk.

Part2.

Ússzunk, amíg egy vizes terembe érünk, ahol kimászhatunk egy platformra. Ugorjunk a sziklán levő réshez, és kapaszkodjunk benne balra, amíg egy kúszóréshez érünk. A járat túloldalán háttal csússzunk le a lejtőn, és elkapva a peremet, kapaszkodjunk balra, majd a lecsúszós részhez érve, kapaszkodjunk fel, és ugorjunk hátra az oszlopra. A következő helyen, egy létrán kapaszkodunk át a túloldalra, majd egy kicsit leesve kapjuk el a rést a falon, és jobbra kapaszkodva, majd felmászva egy létrán, feljebb érünk a barlangban. Ugorjunk át a túloldalra, majd ugorjunk fel, és kapaszkodjunk fel a baloldali lecsúszós részre. Egy fordulásos hátra szaltóval, (+END) elkapjuk a túloldali ferde szikla peremét, és jobbra oldalazva felkapaszkodhatunk. Most nekifutásból ugorjunk a létrára, és másszunk fel. Újabb plafon létrán, majd kicsit leesve a sziklarésben kapaszkodunk jobbra, amíg végre kiérünk a szabadba. Két farkas támad ránk. Öljük meg őket, és a túlsó sarokban másszunk be a kúszórésbe. Ha lemásztunk, onnan fel-felugorva megölhetjük a fegyverest, fent a sziklaperemen, és nálam még le is esett onnan, így lent végeztem vele. J Továbbmenve a járatban, ugorjuk át a lyukat, de rögtön ugorjunk vissza, mert egy gördülő kő jön velünk szemben. Nekifutásból ugorjuk át a pengés csapdát, és másszunk fel a létrán. Menjünk balra, ugorjunk át a túloldalra, és vegyük fel a medipackot. De rögtön ugorjunk hátra, mert kilapulunk. Ugorjunk vissza, amerről jöttünk, és továbbmenve öljük meg a fegyverest és a kutyát. Látjuk a bejátszásban, hogy a fegyveresek egymás ellen harcolnak. Nekünk mindegy, a kimenetele, mert mindegyik ellenünk van. Az elágazásnál menjünk jobbra, lőjük szét a fakerítést, és ugorjuk át a szakadékot. Öljük meg a fegyvereseket, és menjünk be a házba. Vegyük fel a flares-t, és a medipackot a ládákról, és nyomjuk meg a gombot a falon. Lemászva a létrán, lőjük szét a ládákat, mert az UZI-t és ammo-t rejtenek. Továbbmenve lefelé a járatban jobbra egy fali beugróban felvehetjük az 1. Coin Piece-t. Menjünk vissza fel a létrán a házba, és kint balra a ház mögött, egy UFO hullája felett uzi ammo-t találunk. Menjünk a ház előtt jobbra, ugráljunk át a szakadék felett, és öljük meg a fegyvereseket. Az egyik egy kis ammo-t is hagy ránk. Jobbra újabb barlanghoz érünk, aminek a bejáratát felrobbantották, így most már bemehetünk. A baloldalon menjünk le, mert meghalunk a pengés csapdában. A nagykapu előtt menjünk balra, és a lecsúszós részre felkapaszkodva, majd hátraugorva húzzuk meg fent a kart a falon. A másik irányba menve a nagykapu előtt, balra a fali résben kapaszkodva jutunk az emeletre, és ott is húzzuk meg a fali kart. Most már kinyílt az ajtó. A szemközti nagykapu előtt menjünk jobbra, és ugorjunk át a járatba. Lent átugorva a csapdát shotgun ammo-t vehetünk fel, míg továbbmenve lefelé a lépcsőn felvehetjük az Eye of Horus-t. Menjünk vissza a nagyterembe, öljük meg a fegyverest, másszunk le a létrán a földszintre, és ott is öljük meg a fegyverest. Tegyük a helyére a szerzeményünket az ajtó mellett jobbra, és a kinyílt ajtón menjünk be, le a lépcsőn. Ugorjunk a vízbe, és ússzunk át a kis nyíláson. Balra a sarokban medipackot találunk, jobbra pedig, egy kis úszás után, kimászhatunk a vízből. Két kúszójáratot találunk ott. Menjünk át a baloldali kúszórésen, és mindig balra tartva egy kart húzhatunk meg, majd egy kicsit visszamenve, és jobbra felmászva a falon, a kinyílt ajtó mögött felvehetjük a Fáklyát. Menjünk most visszafelé a kis labirintusban, amíg meglátjuk a mozgatható tömböket. Útközben shotgun ammo-t is találunk a csontváznál. Még ne kezdjük el tologatni, hanem menjünk egyenesen tovább, és egy mélyedést átugorva egy tűzhöz érünk, ahol meggyújthatjuk. Menjünk vissza a mozgatható tömbökhöz, és dobjuk el egyelőre a fáklyát, de jegyezzük meg hova. Legjobb, ha a pengés csapda mellé dobjuk, ott nem lesz útban.  A jobb oldali tömböt told be ütközésig, majd menj balra, és az első tömböt told ki a járatba. Menj vissza, és told el azt is ütközésig. Most a másik tömbön húzz egyet, és körbemenve told be ütközésig a fali mélyedésbe. A mögötte levőt is told be ütközésig. Most egy kis ugribugri lesz, a ferde, lecsúszós platformokon, amíg fel nem jutsz az emeletre. Fent mássz fel a létrákon, és találsz egy újabb Silver Skull-t a 4. secret-ben. Menjünk vissza, és az utolsó tömböt is húzzuk ki a helyéről, majd húzzuk félre az útból körbe menve ismét a járatban. Bemenve két emelkedőt látunk. Menjünk fel, de idejében forduljunk vissza, és szaladjunk félre, mert gördülő kövek jönnek szemben. Fent az ajtó előtt gyújtsuk meg az éghető vizet, mindkét oldalon, és kinyílik az ajtó, Egy tűzfújós terembe érünk. El kell jutnunk a baloldali járatba, de persze jobbra indulva, körbe kell ugrálnunk. A járatban jobbra menve először húzzuk meg a kart, majd a másik irányban, a tűz előtt felkapaszkodva a kúszórésbe, a túloldalon lemászva, majd átmenve a nagy havas barlangban, másszunk fel a létrán. Ugorjunk a létráról hátra, és egy újabb barlangba érünk. Menjünk át raja szembe, de a végén vigyázzunk a gördülő hógolyóra. Mögötte egy újabb Silver Skull-t vehetünk fel, az 5. secret-ben. Menjünk vissza a tűzfújós teremig, és szemben menjünk be a kinyílt ajtón. Vegyük fel a 2. Coin Piece-t, és kint a teremben kinyílt a jobb oldali ajtó is. Ugorjuk át a savas medencét, fussunk fel a lépcsőn, vigyázva a gőzfújókra, és visszaérünk lassan a nagyterembe. Öljük meg az utolsó 3 fegyverest, és tegyük a helyére a Piece-ket. Csússzunk le a lejtőn a kinyílt ajtó mögött, és vége is a pályának.

OBig

Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.