.....................................................................

Lara Croft: Silent Hill1-2-3.

Készítő: Donato (Wall_TR

Letölthető: 1. Pálya: 2. Pálya: 3. Pálya:

Sajnos a pályákat egyenként kell feltelepíteni, és nem következnek egymás után, így a mentések is elvesznek pályánként.

  1. pálya: Csomagold ki a donato_wall_tr_avigliano_city.zip-et, majd a wads-ban levő fájlokat a graphics--wads, a többit pedig a Trle főkönyvtárába másold. Indítsd el a tom2pc.exe-t, hívd be, az Add gombbal az Avigliano.TOM-ot, majd Build All. Ha kész, indíthatod a kalandot.
  2. pálya: Csomagold ki a donato_wall_tr_v4l3r10.zip-et, majd a wads-ban levő fájlokat a graphics--wads, a többit pedig a Trle főkönyvtárába másold. Indítsd el a tom2pc.exe-t, hívd be, az Add gombbal a Catacomb.TOM-ot, majd Build All. Ha kész, indíthatod a kalandot.
  3. pálya: Csomagold ki a donato_wall_tr_v4l3r10.zip-et, majd a wads-ban levő fájlokat a graphics--wads, a többit pedig a Trle főkönyvtárába másold. Indítsd el a tom2pc.exe-t, hívd be, az Add gombbal a Avigliano2.TOM-ot, majd Build All. Ha kész, indíthatod a kalandot.

Story:

Lara úgy döntött, hogy a TR3 után, egy kis Dél-olasz faluban, (Avigliano) tölti el jól megérdemelt nyaralását. Épphogy eléri a falut, amikor valami megmagyarázhatatlan dolgot észlel, éspedig, hogy ezt a pici falut, őrzik, és amikor ezt Lara látja, megijedt, mert szokatlan, hogy egy ilyen kis falut ennyire őrizzenek. ( I. szint: Lara Croft: Silent Hill - Avigliano City  

Lara, mialatt megpróbálja kideríteni, hogy mi is történik, Avigliano-ban, belebotlik egy öreg, és elhanyagolt panzióba. Itt Lara talál egy titkos laboratóriumot, ahol a halhatatlansággal kísérleteznek. Lara kíváncsiságból megérint valamit, amit nem lett volna szabad, felszabadítva ezzel egy olyan anyagot a levegőbe, ami a falu lakóit múmiává alakítja. ( II. szint V4L3R10 

Mialatt megpróbál kijutni a panzióból, talál egy térképet, amely elvezeti az ellenszerhez. De Lara Avigliano-t már teljesen elborzadva találja, tele hullával. Célja, hogy az emberek pusztulását mihamarabb megállítsa, mert nem akarja, hogy a méreg más városokba is átterjedjen. Eljut a laboratóriumba, ahol csak a teljes pusztulás fogadja. ( III. szint  Lara Croft: Silent Hill 2 - Albergo Maria (Fordította Mazsi)

Review:

Ugyan ennek a trilógiának Silent Hill a neve, de szerintem semmi nincs benne, ami hasonlítana rá, inkább talán kicsit Resident Evil-es. Már amennyire ismerem ezeket a játékokat. De szívesen venném olyanok véleményét, akik ismerik azt a remek játékot is.

  1. Lara Croft: Silent Hill - Avigliano City: Egy teljesen kihalt városrészben kalandozunk. Mindössze pár fegyveres, és kutya zavar minket. Két kulcsot, az Ornate Handle-t és a Hathor effigy-t kell megtalálni a továbbjutáshoz. Nálam az első kulcs helyére tételekor, nem mindig nyílt ki az ajtó a tüzes medencés teremben. Nem mindegy, melyik zárba illesztjük be. De ez is változó, volt amikor a baloldali, volt amikor a jobb oldalival nyílt ki. A Shtogun-t nem találtam meg a pályán sajnos. Egy secretet találtam a pályán. A végén kicsit nyomasztó volt a teljesen kihalt utcák, kicsit talán berendezhette volna a készítő, így sivár volt egy kicsit. A textúra jó volt, de semmi extra, és hozzáadott hangok sincsenek a pályán.
  2. 2. V4L3R10: Hát ez a pálya nagyon idegesítő volt. Ahányszor vissza kellett töltenem, még a gépet is újra kellett indítanom. Nem is áll másból a pálya, mint rengeteg ellenségből, csontvázak, és múmiák serege jön ellenünk, a végén egy szellemmel is megfűszerezve. A pálya végén hiányzik a Final kapcsoló, így nekünk kell kilépni. Az oszlopok tologatásának sem láttam semmi értelmét, és ahonnan a kövek leestek, oda sem tudtam feljutni, pedig rengeteg Grenada lőszer volt ott. Kicsit félkésznek érzem ezt a pályát. A textúra átlagos, és hozzáadott hangok sincsenek a pályán. Kicsit nyomasztott ez a kaland.
  3. Lara Croft: Silent Hill 2 - Albergo Maria: Egy házban, majd egy laboratóriumban kalandozunk a trilógia 3. pályáján. Fegyveresek, ninják, krokodilok, denevérek, és egy csontváz az ellenség. Két secretet találtam a pályán. Feladatunk, hogy bejussunk a nagy laboratóriumba. Ehhez meg kell szereznünk a Horseman's Gem-et, az Ornate Handle-t, a Hathor Effigy-t, és a Pharos Knot-ot is. Jó megoldás volt a vízzel feltöltődő terem. Nagy feladat, különösebb nehézség nincs a pályán. Egy könnyű kis kalandnak jó. Azért ajánlom mindenkinek. A textúra átlagos, semmi extra, és hozzáadott hangok sincsenek benne.

Leírás:

1. Lara Croft: Silent Hill - Avigliano City:

Secret 1:

Mentések--Savegames:

Menj az épület mellett jobbra, kapaszkodj fel a tetőre, és told meg a kart. Kinyílt lent a sarokban egy ajtó. Rohanj át a termen, mert egy géppuska fog lőni rád. A túloldalon lődd le a fegyverest, és mássz fel balra, a tömbre. Ugorj a sarokba a fali gombhoz, és nyomd meg. Fordulj meg, ugorj jobbra a fali beugróba, onnan át szembe a túloldalra, és ereszkedj le a földre. A kis völgy túloldalán balra, egy városrészbe érsz.

Menj balra, és nyomd meg a fali gombot, amit a scut scene-ben láttál. Menj vissza jobbra, majd egyenesen, és keresd meg a kinyílt nagyajtó mögött a létrát, és mássz fel a háztetőkre. Közben egy fegyverest is megölhetsz. Menj balra, és a háztetőkön keresztül leereszkedhetsz egy lépcsőn, majd a lecsúszás közben ugorj a háztetőre. Vedd fel a puskalőszert, és a medipackot, és a túloldalon mássz le a létrán. Öld meg a fegyverest, és menj fel a lépcsőn. Öld meg a kutyát, és fent kinyílik előtted a Múzeum ajtaja.

Menj a baloldali ajtó felé, kinyílik előtted, majd menj a következő teremben is balra. A következő ajtó is kinyílik, és felveheted jobbra a sarokban a Crossbow-ot. Menj ki a teremből, újra menj balra, és a következő teremben robbanólőszert vehetsz fel. A kart is told meg. Menj vissza az első terembe, kinyílt a másik ajtó is. Bent felveheted az Ornate Handlet-t és egy Kulcscsomót is az összetört szikladarabok közül. Menj fel a hosszú folyosón, és kiérsz a pálya legelejére.

Öld meg a kutyát, és menj be az épületbe, mert medipackot vehetsz fel az 1. secret-ben. Menj vissza a géppuska előtt a városrészbe. Menj újra balra, de a gomb előtt, amit először megnyomtál, most jobbra menj. Ne menj be a tüzes medencés terembe, hanem balra, a folyosó végén mássz fel a létrán. A túloldalon egy vizes terembe érsz, aminek az oldalán létrák vannak. Mássz le a létrán, és a vízi járaton át egy nagy medencébe úszhatsz. Mássz ki a partra, lődd le a denevéreket, és tedd a baloldali foglalatba Kulcsodat. Nagyon FONTOS, hogy a baloldaliba tedd, máskülönben nem nyílik ki az ajtó a tüzes medencés teremben, és nem tudod felvenni a másik Kulcscsomót. Menj tehát vissza, vedd fel a második Kulcscsomót, majd újra gyere vissza a medencéhez, és tedd a helyére a jobb oldalon azt is. Bent két kutyát ölhetsz meg, majd nyomd meg a fali gombot. Kifelé menet még pár denevért ölhetsz meg.

Menj vissza a tüzes medencéhez, és most már beleugorhatsz, és felveheted a Hathor Effigy-t. Menj vissza oda, ahol felmásztál a tetőkre, és összeillesztve a kulcsodat tedd a foglalatba. Kinyílik a másik nagy ajtó is, és egy kihalt városrészbe érsz.

Kikutathatod a kihalt várost, de semmi sincs ott. Inkább menj egyenesen, majd balra, utána jobbra, és megint jobbra. Így elérsz egy kis vizes medencéhez, amibe beleugorva vége is a pályának.

A shotgun-t én nem találtam meg, ha Neked sikerült, kérlek írj, és beleírom a leírásba.

2. V4L3R10:

Mentések--Savegames:

Sajnos ez a pálya, a visszatöltésnél kilép mindig, sőt, nekem a számgépet is mindig újra kellett indítanom.

Ugrálj végig a platformokon, és vedd fel a Shotgun-t a rengeteg lőszerrel. Told meg a kart, és fordulj meg. Vedd elő a shotgun-t, és amikor hozzád átugranak a csontvázak, lődd a mélybe őket. Közben válts át a kék lőszerre, abból több van. Ugrálj vissza a platformokon, és az utolsónál ereszkedj lejjebb. Alattad is van egy láthatatlan platform. Menj végig azon is, de vigyázz, az ajtó előtt vége van. Ess le ott a mélybe, és vízbe esel.

Ússz át a járaton, és kimászva rengeteg lőszert vehetsz fel, majd a falra felkapaszkodva a Revolver, és a Laser Sight is a tiéd lesz. Lent rengeteg csontváz elevenedik meg. Ha akarod, a lézercélzóval lelőheted a fejüket, de javaslom, ne törődj velük, rohanj át a termen, ugord át persze, a tüzes padlólapokat, és ugorj fel a tömbre, ott már nem érnek el. Mássz fel a létrán, majd a következőn is. Lődd az újabb csontvázakat a mélybe, majd menj ki a platform végébe, és egy helyből előreugrással az alattad levő vízbe ugrasz.

Kimászva egy sötét labirintusba érkezel. Menj mindig jobbra, és útközben uzi lőszereket, medipackot, flaire-ket, és magát az UZI-t is felveheted. A másik irányban is találhatsz felvehető tárgyakat, sőt, még egy UZI-t de nem éri meg sokáig bolyongani, mert múmiák, és csontvázak üldöznek. Ha jobbra mész, elérsz egy létrához. Mássz fel, és elérsz az utolsó helyszínre.

Vedd fel a Grenada Gun-t, a lőszereket is. Robbantsd fel a múmiákat, és a csontvázakat, de gyűjtsd egy helyre össze őket, hogy minél kevesebb lőszert használj el a grenada gun-hoz. Told a két mozgatható oszlopot a sarokba, bár nem csinálnak semmit. Menj le a lejtőn, vigyázz a lezuhanó guruló kövekre. Ha fel tudnál menni oda, ahonnan leestek, lőszert vehetnél fel. Lent, újabb csontvázakat robbanthatsz szét, sőt, egy szellem is a nyomodba ered, majd 4 oszlopot tologathatsz, és……és itt vége is a pályának. Sajnos hiányzik a pálya végkapcsolója, így kiléphetsz a játékból, és feltelepítheted a következő részt.

3. Lara Croft: Silent Hill 2 - Albergo Maria:

Secret 1-2:

Mentések--Savegames:

Menj a fürdőszobába, és lődd szét a kúszórésben mindkét rácsot. Mássz át a dolgozószobába, és vedd fel a LaserSight-oz. Nyomd meg az ajtó mellett a gombot, és menj ki a nappaliba. Kinyílt ott az ajtó. Lődd le a denevért, és menj át a vízzel elárasztott szobába.

Menj át a következőbe, és ússz, jobbra be a fali beugróban. Egy medencés terembe érkezel. Lődd szét az üveget. Lődd le a ninját, és a vízben egy újabb LaserSight-ot vehetsz fel. Ússz vissza, majd a már szárazon levő szobában menj balra, és vedd fel a Revolver-t. Menj vissza a vízhez, közben lődd le a fegyverest, és lődd szét a ládát a vízben, és megkapod a Horseman's Gem-et. Használd a foglalatánál a konyhában. Kinyílt az ajtó.

Menj jobbra, ugorj a ládákról szembe a beugróba, mert uzi lőszert kapsz. Ússz át a másik terembe, mássz ki a vízből, lődd szét az üveget, és menj le a lejtőn. Lenyílik alattad a csapóajtó, és a lépcsőházba érkezel. Járd körbe a karzatot, az egyik szobában, a sarokban, a ládát szétlőve, uzi lőszert vehetsz fel. A lépcsőn felmenve egy szökőkútnál egy hárpia támad rád, de kimúltával felveheted a Pharos Knot-ot. Menj le a földszintre, és a tárgyalóteremben megölve a fegyverest, a Shotgun, és lőszer lehet a tied. Találsz ott is egy alattad lenyíló csapóajtót. Ússz végig a járaton, majd a nagyteremben kerüld el a krokodilt, és ússz le a másik járatba. Ússz balra, és mielőtt kimásznál a vízből, egy kicsit lejjebb úszva medipackot vehetsz fel az 1. secret-ben.

Beértél a laboratóriumba. Lődd le a fegyverest, és tedd a helyére a Pharos Knot-ot. Lenyílt a csapóajtó a fal mellett. Mehetsz arra is, de javaslom, inkább menj körbe a folyosón, és hátul nyomd meg a gombot. Kinyílik egy ajtó, és egy emeletes udvarra érsz. A túloldalon mássz fel a résbe, és mássz le a létrán a túloldalon. Ugorj fel a tömbre, és felveheted az Ornate Handle-t. Vedd fel a medipackot, és nyomd meg mindkét gombot is a falon. Közben egy csontváz akadályoz, kerüld ki. Kinyílt a rács, és kimenve nem követ a csonti. Bár a lézertávcsővel, a tömbről lelőheted a fejét is, ha van még revolver lőszered. Kapaszkodva ess le a földszintre, és nyomd meg a gombot a középső tömbön.

Megtelik a terem vízzel, és beúszhatsz a kis résen át. Ússz balra, jobbra, és megint balra, és rántsd le a plafonon a kart. Ússz ki a vizes terembe, mássz ki a jobb parton, és mássz fel a létrán. Visszaérsz a laboratóriumba. Ha a 2. secretet is meg akarod szerezni, akkor most menj a lenyitott csapóajtóhoz. Mássz le, majd a folyosó végén kapaszkodj fel a fenti járatba, és ott is még feljebb, és egy barlangba érsz. Szemben, kicsit jobbra egy létrát találsz, amin felmászva a kúszórésben uzi lőszert vehetsz fel a 2. secret-ben. Egy denevér őrzi. Mássz le a létrán, még a partról lődd le a krokodilt, és ugorj a vízbe. Keresd meg a járatot, a túloldalon, jobbról. Ússz végig, és egy teremben mászol ki a vízből.

Öld meg a két fegyveres ninját, és az egyik rád hagyja a Hathor Effigy-t. Ahol megjelentek, mássz át a ládákon, és a kúszórés túloldalán lemászva nyomd meg a gombot a falon. Menj vissza a terembe, mássz fel a falon, és ugorj a kinyílt ajtóhoz. Visszaérsz a laboratóriumba, és összeillesztve a helyére teheted a szerzeményedet. Lenyílik a csapóajtó, és egy hatalmas vezérlőterembe érsz. A vezérlőpultok felé menve, vége is a pályának.

OBig


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.