.....................................................................

Lara's Dream 8

Készítő: Kevin Learwood  (staticon)  Website

Letölthető: Innen

Csomagold ki a KevinLearwood-LarasDream8.zip-et, majd a wav-okat másold az Audio, az english, és script.dat, ot, és a load.bmp fájlokat a főkönyvtárba, az uklogo.pak-ot pedig a Data könyvtárba másold. A többit, másold egy ideiglenes könyvtárba, a Trle könyvtáron belül, és attól függően, hogy milyen az OP rendszered, indítsd el a dream\laradream_95_98.bat-ot, vagy a dream\laradream_XP_W2K.bat-ot. Minden konvertálás után, folytasd tovább, amíg kész nem lesz, az egész. Ha sikerült, indíthatod a kalandot.

Rewiev:

Hatalmas, és nagyszerű 4 pálya ez ismét Staticon-tól. Az első pálya még csak bemelegítő, de a többiben feladatok sorát kell megoldani a továbbjutáshoz. Ellenség nem sok van benne, félistenek, repülő óriás bogár, fegyveresek, óriás skorpiók, és szellemek. Nem is a harcon van a hangsúly, hanem a nagyszerű, és érdekes feladatokon. 5 secret van a pályán, és bizony az utolsót volt a legnehezebb megtalálni az utolsó vízbe esés előtt. Nagyon jó ötlet volt a bábutologatás, a színes padlólapokon való ugrálás, a rejtett járat a festmény mögött, és persze a többi is. A motorral bizony vagy 10* is nekiugrattam a szakadéknak, mire sikerült átugratni. Néhol talán kissé egyhangú a textúra, de teljesen illik a környezethez. Érdekes, hogy a 2.pályán, amikor felmásztam a vár tetejére, a második végigjátszáskor nem jött elő az első félisten. Nagyon jók a hozzáadott hangok is, remekül fokozták a kaland élményét. Csak ajánlani tudom mindenkinek.

Leírás:

Adventure starts:

Mentések--Savegames:

Menj az úton, a szakadéknál kapaszkodj át a peremen. Amikor a fákhoz érsz, balra ugorj fel a fűre, mert a túloldalon a fal tövében egy medipackot vehetsz fel, az 1. Secret-ben. Menj tovább az úton, és amikor a falhoz érsz, kapaszkodj fel jobbra a fűbe, és onnan ugroj fel a falra, mert a ház tetején is kapsz egy medipackot. Rántsd le a kart a házikó oldalán, és bent a házban told meg a kart. Vedd fel a Drin Key-t.

Menj ki a házból, és folytasd az utadat az úton, és a zárt ajtó előtt használd a Key-t. Menj be a nyitott ajtón, és csússz át a következő pályára.

 The Dream Palace:

Mentések--Savegames:

Menj át a téren, kinyílik a rács előtted, és kapaszkodj fel a járatba. Menj egészen fel ameddig tudsz, lődd szét a vázákat, és vedd fel amik bennük voltak. Ne félj, a gömbök nem indulnak meg a lejtőn. Viszont visszafelé vigyázz, mert egy helyen szembe fog jönni egy guruló tömb. Ha elment, menj vissza az útközben látott zárt rácshoz, ami most nyitva van, és mögötte told meg a kart. Menj tovább vissza a járatban, a következő rács is most nyitva van, és ott is egy kart tolhatsz meg. Menj vissza most egészen, ahol bejöttél, ott nyílt ki a rács, de vigyázz, mert ott is jön szembe egy guruló gömb. Ha elment, menj fel a lejtőn, a víz előtt vedd fel a Feszítővasat, és ugorj a vízbe.

Egy nagy vizes terembe érsz. Mássz ki a partra. Itt az a feladat, hogy a gömböket a jelekre húzzuk, és akkor mindig szemben kialszik egy tűz, és a következőt is a jelre húzhatjuk. Ha a helyén van mind a négy, (az elsőt még egyszer meg kell tolni) akkor kiemelkedik egy rács, amin keresztül felmászhatsz a felső terembe.

Lődd szét a vázákat, és vedd fel a shotgun lőszereket. Húzd meg a kart a falon, és rohanj, vissza, ahol a vázák voltak, és igyekezz felmászni a kiemelkedett rácsra, és megnyomni a falon a gombot, mert csak kis ideig emelkedik ki a rács. Ha megvan, a kapcsoló mellett kinyílt a rács, és bent kifeszítheted a falból a Star Key-t, és a kis oszlopról felveheted a Styl Key-t, amit kint használhatsz is az ajtónál, kinyitva azt.

Menj fel a lépcsőn, közben vedd fel a Shotgun-t. A felső teremben lődd szét a kerítést, és húzd meg mögötte a kart. Mássz fel a kiemelkedett rácson keresztül a vár tetejére. Lehet, hogy fent egy félisten fogad majd, bár nekem a második játszásra nem jött elő. Ugorj át balra a vár másik kis udvarába, öld meg a bogarat, és menj be a vizes terembe.

Ugorj a vízbe, feszítsd ki az ajtót, és a következő teremben is feszítsd ki jobbra a másik ajtót. Beúszva lezárul előtted egy rács. Ússz vissza a terembe, és lehúzódott ott egy rács a sarokban, és meghúzhatod a vízi kart. Most már továbbúszhatsz.

Kimászva a vízből öld meg az óriás skorpiót, nem nagy feladat, mert általában beszorul az egyik oszlop mellé. Kint a vár fokán nyomd meg a gombot. Nézz körül kicsit a várfalon, mert balra egy beugróban shotgun lőszert vehetsz fel. Menj vissza az első teremig, akár lemászva a létrán, akár kint a várfalon leereszkedve. Üresek most a medencék, és az elsőben lemászhatsz egy terembe. Menj jobbra, és használd az ajtónál a Star Key-t.

Egy templomba érsz. Rántsd le a fali kart, és rohanj vissza ki a folyosóra, ahol kinyílt az ajtó. De rohanni kell, hogy a fúrók ne érjenek el. Ha sikerült, felveheted a Tak Key-t, és visszaérsz a templomba. Helyezd ott a talapzatára, és jobbra felveheted most már a Mun Key-t. Lődd le a félistent. Ha jobbra-balra ugrálsz előtte, akkor nem nehéz ellenfél.

Menj ki a teremből, és ereszkedj le a kinyílt ajtó mögött. Egy hatalmas terembe érsz, ahol sok zárt rácsot találsz. Ide vissza-vissza fogunk jönni a játék során. Mot lődd szét a kisebb vázákat, mert balra az utolsónál egy üreg nyílik meg, ahol lent, fáklyákat vehetsz fel a 2. secret-ben. Kint a nagyteremben használd a Mun Key-t, és bemenve a folyosóra, ott lecsúszva, a következő pályára lépsz.

 The Dream Vault:

 

Mentések--Savegames:

 Feszítsd ki a falból a Star Key-t, és menj jobbra az elágazásnál. Egy hatalmas vizes terembe érsz.

Ússz először jobbra, majd balra, és lent a mélyben felveheted a Drin Key-t. Ússz vissza, és a másik irányban a víz mélyén kinyílt egy ajtó.

 Kimászva a vízből használd a key-t, majd öld meg a két fegyverest, és a következő szobában felveheted a Whiss Key-t. Menj vissza, ahol kimásztál a vízből, és mássz fel a létrán.

Nyisd ki a kulccsal az ajtót, öld meg a fegyvereseket, vedd fel a revolver lőszert, és a hátsó szobában a Mun Key-t. Menj vissza le a létrán, és használd a kulcsot, ahol a Whiss Key-t találtad.

Öld meg a fegyverest, és húzd meg a kart a falon. Ismét fel kell másznod a létrán, mert fent kinyílt egy másik ajtó.

Egy érdekes teremben találod magadat. Nem tükörszoba ez, hanem egy vízfal, amin át tudsz menni, és úszva felveheted a Revolver-t. Ússz ki fent, és told meg a kart, és vedd fel a Cran Key-t.

Ugorj a vízbe, visszaérsz a hatalmas medencébe. Most a vízben keresd meg a másik járatot, ott is kinyílt az ajtó, és kimászva a vízből, mássz fel a létrán.

Újra egy érdekes terembe érsz. A közepén egy nagy konténert látsz. Öld meg a fegyverest, és mássz be a járatba, amit a kép takar a falon. Beérsz a konténer belsejébe. Told meg a kart, majd térj vissza a terembe. Kinyílt a rács. Menj be a járatba, ússz át a vizes részen, és kimászva öld meg az újabb fegyverest.

Ugrálj fel a platformokon a felső szintre, vedd fel a medipackot, és átugorva szembe a járatba, egy lávás terembe érsz.

Ugorj az oszlopra, vedd fel a revolver lőszert, és nekifutásból ugorj a következő oszlopra, majd a létrára, és mássz fel az oszlopon. Fordulj jobbra, ugorj át, és vedd fel a revolver lőszert. Mielőtt lecsúsznál, kússz balra, mert fáklyákat vehetsz fel a 3. secret-ben.

Csússz le, nekifutásból ugorj balra, és kapaszkodj a híd alján az oszlopig. Ugorj át szembe, majd fel a hídra. Onnan ugorj jobbra, kapd el a rést a falban, és oldalazz teljesen jobbra, amíg fel nem tudsz állni. Vedd fel a revolver töltényeket, és ugorj át nekifutásból szembe.

Öld meg a skorpiókat, told meg a kart, és a most már nyitott ketrecben ugorj a vízbe. Mássz ki a partra, kinyílt a rács. Menj fel a lépcsőn, és jobbra használd a Cran Key-t.

A folyosó végén egy kis terembe érsz, ahol villámok cikáznak. Menj jobbra körbe, és ugorj a járatba. Balra akár ki is feszítheted a fa ajtót, de még ne menj, be, csak jegyezd meg a helyet, ide még visszatérünk. Menj egyenesen, és a rácsok mögött a vízbe ugorhatsz. Ússz végig a járaton, majd felfelé ússz, és kimászhatsz a túloldalon.

Ugorj fent, szembe be a járatba, és felveheted a Stik Key-t. Visszaérsz a vízbe. Újra mássz ki, de most menj le a földszintre, kinyílt az ajtó, és egy kis szobába érsz.

Itt bizony nem egyszerű a feladat. Jobbra négy kart találunk, amik a baloldali tömböket mozgatják, és a mögöttük levő ajtót, de időre megy a játék. Tehát húzd meg a baloldali, rohanj át a jobb oldalihoz, húzd meg, majd a mellette levőt, a jobbról másodikat. Fordulj meg, és rohanj be a kinyílt ajtón. Bent told meg a kart, és kint a kis szobában kinyílik a másik ajtó is.

Most egy magas, oszlopokkal teli terembe érsz. Ugorj az elsőre, majd jobbra a kötélen keresztül a másikra, és utána balra, a következőre. Lecsúszás közben ugorj az újabb oszlopra, kinyílik előtted az ajtó, és felmehetsz a lépcsőn. Egy újabb szobába érsz, újabb feladat vár.

Itt a gömböket kell feljuttatni a legfelső emeletre, hogy a két nagy gömb, lezúdulva kitörje a rácsot. Told tehát mindkettőt a sarokba, és húzd meg a két kart a falon. Mássz fel a felemelkedett tömbökhöz, és told őket a másik liftre. Mássz fel az emeletre, és húzd meg ott is mindkét kart, és told a jelekre a gömböket, akkor lent, szabaddá válik az út.

Egy újabb vizes terembe érsz. Ugorj a vízbe, ússz be a járatba, és a másik oldalon kimászva többek között a Tak Key-t is felveheted. Kint a parton kiemelkedett egy tömb, amin keresztül feljutsz a magasba. Bent a kis teremben két szellem támad rád. Menj ki, és ugorj a vízbe, és megszabadulsz tőlük. Igaz, még egyszer fel kell mászni, és a helyére tenni a Tak key-t. Kint a vizes teremben kiemelkedett még egy tömb, és azon keresztül még feljebb mászhatsz, és végül átugorhatsz a kis tűzfújókig. Juss át rajtuk, majd a falon levőn is, és egy kart tolhatsz meg. Menj vissza, és jobbra a sarokban a járatban kinyílt az ajtó. Újra beleesel a nagy medencébe. Mássz ki a partra, és menj vissza abba a terembe, ahol a villámok voltak, és láttad a faajtót. Feszítsd ki, és menj fel a lejtőn, majd fent lecsúszol a már ismert helyre, az előző pályára.

The Dream Palace:

Használd a  Stik Keyt, és menj be a kinyílt ajtón, és lecsúszol a következő pályára.

The Deeper Dream:

 

Mentések--Savegames:

 Csússz le a lejtőn, és húzd meg a kart a falon. Fordulj jobbra, és rohanj, ahogy csak tudsz, mert időre zárul az ajtó. Ha bejutottál, told meg a kart. Most kinyílt az ajtó a folyosón. Mássz fel a létrán, de középről ugorj egy fordulásos (+End) hátra ugrást, és shotgun lőszert vehetsz fel a 4. secret-ben. Most mássz fel teljesen, és ugorj hátra. Ott is mássz fel a másik létrán, és ugorj át a karhoz. Húzd meg, és menj be a balra kinyílt ajtón. Egy üvegterembe érsz.

Szaladj át, és a folyosó levisz az alsó részébe. Ugorj a középső üveghídra, és felkapaszkodhatsz rá, így eljutsz a túloldalra, és meghúzhatod a kart. Kinyílt a vasajtó, és egy újabb terembe érsz.

Itt az a feladat, hogy a bábukat a megfelelő színre told. Ha megnyomod a falon a gombot, és visszamész a folyosóra akkor a kinyílt ajtó mögött, megláthatod a helyes sorrendet. De figyelj oda, mert a három kicsi bábu sem egyforma. Alul a talpuk nem egyforma hosszú. A kép segít a helyes sorrendben. Kinyílt az ajtó, és egy hatalmas terembe érsz.

Menj egyenesen, és lemászhatsz az alsó szintre. Hátul a sarokban a falon egy kúszórés van. Menj oda, és bent egy kart húzhatsz meg, majd továbbmenve visszaérsz a terembe. Nyitva van a másik rács is, és ott is egy kart tolhatsz meg, ezzel víz alá tetted most már a felső szintet is. Menj neki a vízfalnak, és ússz fel a felső szintre, és most már kikapaszkodhatsz a lépcsőknél. Menj fel az emelkedőn, és csússz le a túloldalán.

Nyitva van a baloldali vasajtó. Csússz le, és húzd meg a kart a falon, ez kinyitja az ajtót. Egy színes terembe érsz. Itt az a feladat, hogy a jobb hátsó sarokban kiemeljünk két tömböt. De nem mindegy melyik padlólapokra lépünk. Tehát először CSAK a sötétkék lapokra ugráljunk, akkor kiemelkedik a magasabb tömb. Majd a zöldekre, akkor a másik is kiemelkedi. De hangjelzést is adnak ha figyelsz. A pirosra véletlenül se lépj, mert kezdheted előről.

Ha sikerült, felmászhatsz, és meglátod a motorodat. De még ne ülj fel. Balra mássz le a létrán, és szemben rántasd le a fali kart. Menj vissza a motorhoz, és a köteleken keresztül ugorj át a túloldalra, és nyomd meg a fali gombot. Most menj vissza, és ülj fel a motorra.

Motorozz fel az emelkedőkön, és a szakadékot ugrasd át. Bizony elég precízen van kiszámolva. Tolass neki a szakadékkal szemben a sarokban a falnak, és onnan indulj, akkor sikerülni fog.

A túloldalon szállj le, menj vissza a szakadékig, és a fali résben kapaszkodva juss el a járatba, és vedd fel a Drin Key-t. Használd is lejtő tetején a zárt rács mellett.

Motorozz le a lejtőn, és szállj le a zárt rács előtt. Szemben a rácsal egy tükrös szobát találsz. Látod a tükörben a felvehető tárgyakat. Először menj hátra, és vedd fel a Tak Key-t, de rohanj is rögtön, vagy ugorj ki onnan mert tüskék fognak kilyukasztani. A revolver, és shotgun lőszert még felveheted de a medipackot nem. Kifelé menet a kart is told meg, az nyitja kint a rácsot.

Menj fel a következő lejtőkön is, üsd el, és öld meg a fegyvereseket, majd kinyílik az ajtó, ott is egy fegyveres jön ellened, és a folyosón, egy üveggel elválasztott, emeletes helységbe érsz. Itt az a feladat, hogy meg kell tolni minden kart, az emeleteken is. Közben legyilkolni persze a katonákat. Ha megvan akkor a földszinten is told meg a kart, és kinyílik az ajtó.

A túloldalon tedd a helyére a Tak Key-t, és továbbmehetsz.

Egy üveggel körülvett vizes medencéhez érsz. Öld meg a katonát, és a túloldalon ugorj a vízbe. Ússz le az akna fenekére, feszítsd ki az ajtót, és ússz át a másik medencébe. Még ne feszítsd ki az ajtót, hanem ússz fel, és mássz ki a partra.

Három mozgatható szobrot találsz ott. A baloldalit húzd ki, és told el balra, a másikat told be jobbra, és az utolsót húzd ki. A mögötte levő teremben egy létrát találsz. Mássz fel, ha elfogyott a létra ugorj hátra egy fordulásos (+End) hátra szaltóval, és mássz fel azon is, majd amikor annak is vége, ugorj hátra a járatba, és told meg a kart.

Menj vissza a vizes medencéhez, de mielőtt a vízbe ugranál, told meg a kart az üvegfal mögött. Most feszítsd ki a másik ajtót, a vízben, ússz át a járaton, és fel a magas aknán. Kimászva két katonát is megölhetsz, majd a járat végén lecsúszhatsz és felveheted a Whiss Key-t.

Mögötted leomlik a talaj. Mássz le.

Lecsúszás közben visszaérsz a másik pályára.

The Dream Vault:

Háttal csússz le a lejtőn, és kapd el a peremet, mielőtt a vízbe esnél. Ess le egy kicsit, és kapd el alattad a kúszójárat peremét. Ott bekúszva revolver lőszert vehetsz fel, az 5. secret-ben.

Ess a vízbe, mássz ki a partra, és nyisd ki az ajtót. Bent kifeszítheted a hiányzó Star Key-t a falból. Menj most újra fel a lépcsőn, jobbra menj a villámos termen keresztül a kifeszített fa ajtón át, és lecsúszva visszaérsz a Key-ek foglalatához.

The Dream Palace:

Tedd a helyére a két Star Key-t, és bemenve a folyosóra, vége is a pályának.

OBig

 


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.