.....................................................................

Out of the Tombs

Készítő: Tabsdad

Letölthető: Innen

Csomagold ki a tabsdad_out_of_the_tombs.zip-et, majd az audió könyvtárból másold egy ideiglenes könyvtárba a fájlokat, és a start_me.exe-t elindítva konvertáld át az mp3-akat wav-ba. Ha kész, másold be őket az audio könyvtárba. Másold a Data-ból a data, a többi fájlt pedig a TRLE főkönyvtárába, és indíthatod is a kalandot.

Review:

Nagyon jó kaland volt ez a pálya. Egy múzeumban, annak raktáraiban, szellőzőiben, alagsorában kalandozunk. Bőven válogathatunk a fegyverekben, amikkel könnyű elintézni a fegyveres katonákat, és a repülő csontváz-hárpiákat. Karokkal, kapcsolókkal nyitjuk az ajtókat, az egyiket kicsit nehezebb megtalálni, az egyik raktárban a ládákon állva érhetjük el a rejtekét, felettünk a sötétben. Secretet nem találtam a pályán, pedig néhány hely olyan volt. Medipackot nem kellett használnom, nem is harcon volt a hangsúly, hanem a feladatokon. Nagyon tetszett a földrengéses szoba, ami átalakult miután a Kék Gyémántot felvettem, ami a pálya legvégén kellett csak. Túl nehéz ugrások, időre futások nincsenek a pályán. A textúra remek volt, és a hozzáadott hangok is csak fokozták a feszültséget, miközben átkutattam a múzeumot. :) Ajánlom mindenkinek ezt a remek pályát.

Mentések-Savegames:

Leírás:

Felugorva lődd szét a kerítést, és kapaszkodj fel, az előcsarnokba. Az egyik oszlop mögött felvehetd a Laser Sight-ot, és a ládát, vázát szétlőve lőszert is felvehetsz. Nyisd ki a két oldalon a kék ajtókat, vedd le a polcról a töltényeket, és a Shotgun-t, öld meg a fegyverest, és a polc mellett kússz át jobbra a résen.

Rohanj, ahogy csak tudsz, futtában ugorj a létrára, és kapaszkodj feljebb, hogy guruló kő, ki ne lapítson. Most már visszamehetsz a fáklyáért, és a Revolver-ért. Mássz fel a falon levő járatba, és csússz le a lejtőn, de ugorj a végén, és kapd el az oszlop peremét.

Felkapaszkodva, öld meg a repülő csontvázat, majd jobbra leugorhatsz a sziklákra. Menj be mindkét oldali kis barlangba, mert lőszereket, és az UZI-t veheted fel, igaz, egy-egy csontváz-hárpiával is találkozol. Hátul, az oszlop mögött, lekapaszkodhatsz a mély gödörbe, és jobbra kapaszkodva leérsz a ferde köveken, a Crossbow-hoz, majd átkúszva a résen, a kart is meghúzhatod. Kint a terepjáró előtt megnyílt a rács, és lemenve a kúszórés végén lődd szét a rácsot, és egy raktárba érsz. Húzd ki, az átjáróból a ládát, és menj a másik raktárba. Vigyázz a legördülő kőre, és ne ess be az aknába. Vedd fel a lőszert, a váza is azt rejt, majd menj, amerről a kő jött, és jobbra a beugróban húzd meg a kart. Visszafelé is jön egy gördülő kő. Kinyílt az első raktárban a kapu, és mögötte lőszert, és a Pharos Knot-ot találod, kifelé menet öld meg a fegyverest. Menj vissza a guruló köves terembe, és a ládáról, ugorva kapjuk el a létrát, és másszunk fel. A folyosó végén egy kúszórésen haladunk át, majd jobbra kapaszkodva, háttal, kiérünk a nagyterembe, és leesés közben rántsuk le a fali kart is. Ez kioltja az emeleten a tüzet. De ha nem oltjuk ki, akkor is folytatni tudjuk a pályát. Jobbra, a sziklákról felkapaszkodhatsz a felső szintre, és a túloldalon tedd a foglalatba a Pharos Knot-ot. Közben medipackot, és lőszert is találsz. Kinyílt a rács. Menj be, és vedd fel a Crowbaar-t.

Menj balra először, és húzd meg a kart. Majd a másik irányba menve, ott menj mindig balra, öld meg a fegyverest, vedd fel a töltényeit, és kapaszkodj fel a falon levő járatba. A túloldalon is húzd meg a kart, majd visszamenve a folyosóra, ismét balra haladva kiérsz a kis raktárba, ahol a shotgun-t találtad, majd az előcsarnokba.

Balra, feszítsd ki az ajtót, és menj a folyosón először balra, nyisd ki a kék ajtót, öld meg a fegyverest, és a szekrény elé állva, egy lépés távolságból kiveheted belőle a Kulcs-ot, amivel a folyosón a másik ajtót nyithatod ki. Egy raktárba érsz. Öld meg a fegyverest, és vegyél fel mindent, minden szekrényt kutass ki. Közben még két katona is rád támad. Mássz fel, az ajtó melletti, baloldali ládára, onnan a következőre, majd a plafonon kapaszkodva jutsz a túloldalra. Onnan nekifutásból kapd el, a falon levő járat peremét, és a járatban, szétlőve a rácsot, átkúszva a résen, jobbra egy másik rácsot is szétlőhetsz, és lőszert találsz abban a kúszórésben. Visszamászva, egy másik raktárba érsz.

Balra látsz pár ládát egymáson. A tetejükről felmászhatsz egy sötét járatba, és a kapcsolóval kinyithatod az előcsarnokban a nagykaput. Persze kutasd át itt is a termet, és lődd le a magasban a fegyverest. Nyisd ki az ajtót, és menj balra. Egy nagy terembe érsz, ahol a mélyben láva van.

Menj körbe fent a platformokon, és a túloldalon húzd meg a kart. Az egyik oszlopon is látsz egy kapcsolót, de azzal ne törődj, az csak a rácsot zárja le lent. A másik kapcsoló viszont a tüskéket húzza vissza a rács előtt. Ugorj hátra, kapd el a peremet, és lejjebb esve kapaszkodj balra, a platformra, majd leesve menj be a folyosóra. Ugorj át szembe, és vedd fel a Horseman’s Gem-et. Földrengés rázza meg a termet, és kissé át is alakul, mint a kinti terem is. Lődd le a repülő csontvázat, csússz le a lejtőn, és ugorj a hídra. A sötétben lőszert vehetsz fel, majd felkapaszkodva a létrán, visszaérsz az előző terembe. Juss fel ismét a magasba, a karnál ugorj a ferde részre, majd onnan a létrára. A túloldalon egy nagyobbat esel, de kinyitva az ajtót, kiérsz az előcsarnokba. Menj ki a kinyitott nagykapun.

Menj jobbra, lődd szét a ládát, mert lőszert rejt, majd a ládán a vázát, és felugorva oda, a nagy vázát is. Kapaszkodj ott fel, vedd fel a lőszert, és kússz át a járaton. A túloldalon egy raktárba érsz. A karral nyisd ki a vaskaput, és lődd szét szemben a vázákat. Öld meg a repülő csontikat, és vedd fel a Gate Key-t, és a kapcsolót is húzd meg. Menj vissza az előszobába, és a másik irányba menve az emeleten nyisd ki a vaskaput, és felérsz a karzatra.

Menj jobbra, rántsd le a sarokban a fali kart, és öld meg a két fegyverest. Menj le a lépcsőn, és a mások oldalon menj fel a karzatra, lent egy újabb fegyveressel is találkozol. Balra kapaszkodj fel a ládára, és lődd szét a rácsot. A szellőző után egy folyosóra érsz. Lődd szét a vázákat, a fali fülkékben is, mert a jobb oldali mögött egy kapcsoló van. Öld meg a fegyvereseket, és haladj át a kardos szobrok között is, és kiérsz egy kis udvarba. Jobbra ugorj át a kerítés mögé is, mert revolver lőszert vehetsz fel. Lent az udvaron, menj jobbra az alagútba, és hátul, balra a sötétben kapaszkodj fel a kúszórésbe. A túloldalon rántsd le a fali kart, és menj vissza az udvarba, majd juss fel, szemben az emeletre. Nyitva van az ajtó, és egy raktárba értél.

Lődd szét a nagy vázát, vedd fel a lőszert, és hátul told félre a mozgatható ládákat. Nyisd ki mögötte az ajtót, és kutasd ki a szekrényt. Kifelé menet, vedd észre a jobb oldalon a kúszórést, ahol majd fel kell másznod. Kint, a raktárban is nyisd ki a másik kék ajtót, ott is van egy rés az ajtó mellett. Kifelé menet balra, húzd ki a ládát a falból, és nyisd ki ott is az ajtót. Öld meg a két fegyverest, húzd meg hátul a kapcsolót, és kifelé menet még egy fegyverest tehetsz hidegre. Menj vissza az első kis szobába, és most már felveheted a festőállványról a Kulcs-ot. Menj ki, vissza a folyosóra, és nyisd ki vele az ajtót, így felértél az épület tetejére.

Menj hátra, és húzd meg a kapcsolót. Rohanj vissza, kinyílt a kék ajtó. Közben lődd le a katonát is, majd kutasd át a termet, és a szekrényeket, polcokat is. Utána nyisd ki, a másik kék ajtót. Ugorj át a platformokon, majd balra, mássz fel a kis teraszra, és ereszkedj le az alsó terembe.

Rántsd le a fali kart, az egyik oszlopon, és mássz fel a létrán, a másikon. Tedd a foglalatába a Gem-et, közben persze vegyél fel mindent. Kinyílt az ajtó lent, a földszinten, és a nyílásba ugorva, vége is a pályának.

OBig


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.