.....................................................................

Putoranaplateau Siberia (A szibériai Putoranaplateau)

Készítő: Agnes Website

Letölthető: Innen-Here

Csomagold ki a agnes_putoranaplateau_siberia.zip-et, majd az audio könyvtárban levőket, másold egy ideiglenes könyvtárba. Indítsd ott el a start_me.exe-t és konvertáld át vele az mp3-akat, wav-ba. Ha kész, másold be őket, az audio könyvtárba. Másold a data-ban levőket a data, a többi fájlt pedig a TRLE főkönyvtárába másold, és indíthatod is a kalandot.

Story:

Lara egy ősi legenda nyomán Szibériába, Putoranaplateau-ra utazik, hogy megtaláljon egy mesterséges tó fenekén nyugvó kincset. Ennek megszerzése azonban nem megy minden zökkenő nélkül, mert különös dolgok állják útját… (fordította:Wyc)

Review:

Ismét remek pályát készített Agnes. Egy havas tájon, barlangokban, bázison kalandozunk, Szibériában, célunk, hogy felrobbantsuk, megsemmisítsük a vezérlőtermet. Két pályán kalandozunk ezért. Ellenségek fegyveresek, kutyák, denevérek, és egy helyen bogarak. Rengeteg fegyvert kapunk, főleg, ha megtaláljuk mind az 5 secretet. Az első pályán két Piece darabot kell megtalálni, az egyiket egy égő hordó mellett felmászva, a másikat a vízben. Az elsőnél én elmellőztem a vízben felvenni a kis medipackot, szerintem nem érte meg a sérülést, amit a vízben kaptam érte. Így sem kellett medipackot elhasználnom egyik pályán sem, köszönhető a sok revolver lőszernek. Csodálatosak a textúrák, a hozzáadott hangok is remekek, szinte fáztam a jeges tájon a szél zúgását hallva. :) Ne hagyja ki senki ezt a remek kalandot, mint egyik pályáját se a készítőnek. Mind olyan emberközeli, nem démonok, istenek ellen kell küzdeni.

Leírás:

1.The Dam:

Secret 1-2:

Mentések-Savegames:

Fordulj meg, az egyik bokorból felveheted a helikopter mögött, a Laser Sight-ot. Menj jobbra a sarokba, a kis barlangba, lődd le a kutyákat, és tolj egyet a járatban a tömbön. Felugorva kapd el a plafonon a létrát, kapaszkodj a túloldalra, és felveheted a Revolver-t. Menj ki a szabadba, és a szakadéknál ugorj balra, a lecsúszós részre. Kapaszkodj jobbra, és felmászva felveheted a medipackot.

Lődd le, még fentről a kutyát, majd lecsúszva a túloldalon levőt is. Jobbra, látsz egy kis rést, és benne egy lengő gömböt. Hátrálj az épületig, a kis lejtőhöz, és onnan a távcsöves revolverrel lődd szét. Ugord át a vizet, húzd ki a tömböt a falból, és menj be a járatba. Lődd le a fegyverest, vedd fel a Kulcs-ot, és jobbra nyisd ki vele az ajtót. Igyekezz át a vízen a túloldalra, mert bogarak támadnak meg. Menj balra, a folyosó végén a leomlik alattad a padló, és egy irodába jutsz. Lődd le a fegyvereseket, vedd fel a lőszert, és az újabb Kulcs-ot, és a jobb oldali asztalról a Shotgun-t is. Az egyik fegyveres pedig rád hagyja az UZI-t. Lődd szét az asztalon levő holmit, és a kandalló mellett is, és kinyílik az egyik ajtó. Medipackot, és lőszert vehetsz fel, az 1.secret-ben. Mássz vissza fel a folyosóra, és nyisd ki az ajtót-

Lődd szét a ládákat, mert az egyik lőszert rejt, majd a láncoknál áthaladva, jobbra, lődd szét a kúszórés előtti rácsot. Bemászva tiéd a Crowbar. A terem túlsó, baloldali sarkában, nézz fel. Lődd szét a lengő gömböt. Menj vissza a vízhez, a bal sarokban lődd szét a rácsot, és ússz be a járaton. Balra fáklyákat vehetsz fel, míg jobbra, a kinyílt ajtó után, egy létrán mászhatsz fel. Majdnem teljesen fent, úgy három tömbnyivel lejjebb, ugorj hátra, és húzz egyet a karon, a feszítővassal. Mássz fel a létrán, és fent ugorj hátra. Ugorj a lapos platformra, kapd el a peremét, és mássz fel. Nekifutásból ugorj szembe, balra, a lecsúszós részre, és egy hátraugrással fent vagy a tömb tetején. Nézz jobbra, fel a sötétbe, egy kúszórést látsz. Ugorj a falra, létra van ott, és mássz be a járatba, mert lőszert, és medipackot kapsz, a 2.secret-ben. Mássz le a létrán, ugorj vissza a tömbre, és ugorj át a kinyílt ajtóhoz. Menj végig a járaton, és egy új területre érsz.

Lődd le, még fentről a fegyvereseket, és a kutyákat, majd a sarokban jobbra menve lőszert vehetsz fel a zárt ajtó mellett. Szalad vissza a ház mellé a fák közé, közben lezúdulnak a hógörgetegek, így később nem fognak már zavarni. Jobbra egy fali beugróban, a fa mögött megtalálod a Fáklyát. Gyújtsd meg, az égő hordónál, és a terület ellenkező sarkában, dobd le a mély lyukba. Mássz le a létrán, lődd le a fegyverest, és gyújtsd meg a falon a fáklyát. Kinyílt az ajtó. Lődd szét a ládát, vedd fel a medipackot, majd a mögötte levőt húzd el, és jobbra a ládák közül is húzd ki a középsőt. Hátul jobbra is van egy, azon is húzz egyet, majd a ládákon keresztül mássz be a lyukba, és húzd meg a kapcsolót. Mássz vissza a terembe, és az első láda mögött, lődd szét a rácsot, és mássz be a járatba. Jobbra haladva lődd szét a rácsot, majd mögötte a másikat is, és a járat végén húzd meg a kapcsolót, ez kinyitja feletted a csapóajtót. Öld meg fent a fegyverest, és húzd meg ott is a kapcsolót. Menj vissza a járatba, ismét jobbra haladva, mássz fel a létrán, majd a következő járat végén is kapaszkodj fel a létrára, és hátraugorva visszaérsz a kinti területre a ház elé.

Menj balra, most már nyitva van az ajtó. Vedd fel a medipackot, és jobbra, az égő hordó előtt, kapaszkodj fel a létrán. Menj végig a folyosón, és a túloldalon leesve kapd el, és rántsd le a fali kart. Ismét menj vissza az égő hordó előtt a létrára, és most jobbra menve lődd szét szemben a ládát, és a fegyverest is öld meg. Nekifutásból ugorj át szembe, és öld meg az újabb fegyverest is. Látsz a vízben egy medipackot is, de nem érdemes felvenni. A fegyveresek UZI-kat hagynak rád, és a polcról leveheted a Key Pice 1-et. Ismét mássz, vagy ess le a földszintre, de most haladj tovább, és kiérsz egy befagyott tóhoz.

Balra a sarokba beugorva, egy kapcsolót húzhatsz meg, ami a vízben nyit egy ajtót. Ugorj ki, és a vízesésnél ugorj a vízbe, és ússz be a járaton. Ússz először balra, mert egy medipackot vehetsz fel, kimászva egy járatban. A másik irányban pedig egy létrán mászhatsz fel, de a végétől visszafelé hátraugorva egy kart tolhatsz meg. Menj, vissza le a csatornába, és szemben, a kinyílt ajtó mögött, felveheted a Key Piece 2.-őt. Menj vissza a létrához, és most már mássz fel teljesen. Keresd meg a magasban a medipackot, és nézz körül ott. Szemben, a sarokban egy világosabb lapot látsz. Juss el oda. Kapaszkodj fel szemben a ferde részre, és felkapaszkodva egy fordulásos hátra szaltóval, (+END) közben nyomd a balra gombot is, felérsz a lapos plartformra.

Fordulj meg, menj a baloldali részre a lyuk mellett, és hátraugorva kapd el a létrát. Mássz le, a végén esel egy kicsit, de lent, végre kinyithatod a nagykaput, az összeillesztett kulcsoddal, és bemenve a járatba, a következő pályára értél.

2.The Base

Secret 1-2-3:

Mentések-Savegames:

Öld meg a fogadásodra érkező két fegyverest, és UZI-t, lőszert kapsz tőlük. Mássz fel balra, a létra túloldalán. Menj a folyosón balra, és a sarokban told be a ládát, majd jobbra lődd szét a résen át, a sötét teremben levő, átlátszó gömböt. Menj vissza, és egy nagy lecsúszós részhez érsz. A bejátszás megmutatja a helyet.

Háttal csússz le a lejtőn, majd mássz egy kicsit lejjebb, és balra, a létra fölé. Ess le, egy kicsit, kapd el a létrát, és mássz fel. Vedd fel a fáklyákat, öld meg a denevéreket, és mássz le teljesen a létrán. Fordulj meg, és veled szemben, jobbra a sarokban látsz egy kis létrát.- ugorj be abba a résbe, és nyomd meg a gombot. Mássz ki, és fel a létrán. Jobbra menve ugorj a kis oszlopra, majd onnan a következőre. Látsz ott egy kúszórést, de az majd később, inkább mássz le a létrán. Öld meg a denevéreket, és menj be a nyitott ajtón. Jobbra haladva a folyosón, lezuhannak előtted a potyogó padlók. Az elsőre lépj rá, majd vissza, hogy az is leessen, így lemászhatsz a létrán. Juss át a tűzfújókon, és told meg a kart. Egy kötelet kapsz, amin, ha felmászol vissza a létrán, átugorhatsz szembe a folyosóra. Fegyvert a kézbe, mert sok fegyveres, kutya, és denevér támad rád. Ha megölted őket, vegyél fel mindent amit találsz, balra, szemben hátul a ládát is told el, mert medipack lapul alatta. Jobbra mellette pedig felmászhatsz a kutyákhoz.

Nyisd ki az ajtót, lődd le őket, és hátul egy Kulcs-ot vehetsz fel. A ládát is húzd ki a falból, mert egy kúszórést rejt, amiben a Revolver-t és medipackot kapsz, a 3.secret-ben. Menj vissza le, és a bejárat mellett jobbra menj az üvegfal mögé. Hátul, jobbra lődd szét a kerítést, és menj be a járatba, de rohanj is vissza ki, mert egy kő gördül le veled szemben. Ha elment, lőszert vehetsz fel a járatban.

Menj vissza a kötélhez, és ugorj vissza a létrához. Mássz is fel kint is a létrán, és a már említett kúszórésbe mássz be. Lődd szét a rácsot, és mássz le a bázisra. Jobbra nyisd ki az ajtót, és lődd le a fegyvereseket. A lépcsőn felmenve, és visszanézve meglátod a 4.secret-et, shotgun lőszert. A lépcsőről ugorj oda, és vedd fel, majd az emeleten lődd szét a rácsot.

Mássz le, húzd ki a tömböt a falból, és menj be a folyosóra. Menj balra, told meg a kart, és látod, a következő teremben kinyílik egy ajtó, ami mögött Revolver-t, Shotgun-t, lőszert, és medipackot kapsz, az 5.secret-ben.

Kimenve, kapaszkodj fel a vashídra, és a lépcsőn felmenve egy medipackot találsz. Lépj rá az emeleten a vezérlőpultra. Riadó hangjait hallod. Menj le a földszintre, öld meg a fegyvereseket, és balra egy újabb ajtó nyílt meg.

Ugorj a folyosó végén a vízbe, és először ússz jobbra. Kimászva egy raktárba érsz. Told meg a ládát kétszer, majd a jobb oldalit is egyszer, majd balra a másikat is egyszer. Átmehetsz a másik raktárba, és felveheted a Kulcs-ot. Menj vissza a vízbe, és most ússz, a másik irányba. Kimászva a vízből, menj fel a lépcsőn, öld meg a denevért, és a kutyát, és nyisd ki az ajtót.

Beértél a vezérlőterembe. Jobbra, egy kis beugróban lődd szét a gomb előtt levő átlátszó gömböt, és nyomd meg a gombot. Ez felrobbantja a vezérlőtermet, és visszamenve oda, vége is a pályának.

OBig


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.