.....................................................................

Sunset Ruins

Készítő: Trinh

Letölthető: Innen

Csomagold ki a trinh_sunset_ruins.zip-et, majd a Wads könyvtárból másold a afájlokat a graphics--wads, a többi fájlt pedig a Trle főkönyvtárába másold. Indítsd el a tom2pc.exe-t, hívd be az Add gommbal a sunset.TOM-ot, majd Build All. Ha kész, indíthatod a kalandot

Review:

Rendkívül jó kaland ez a pálya. Egyiptomi hangulatú, amit én különösen szeretek. A textúra káprázatos és a pár hozzáadott hang is illik hozzá. Lényegében két központi rész van, ahová időről-időre visszatérünk. Néhány technikás ugrástól eltekintve nem nehéz pálya, az ellenfelek sem vészesek, de nagyon változatosak: tuaregek, skorpiók, csontik, sakálok, krokodilok, félistenek. Nehézséget inkább az okoz, hogy a játák nem mutatja, hogy melyik ajtó nyílik ki egy kar meghúzásakor. Ilyenkor aztán lehet keresgetni.A végén az Ornate Handle-t csak úgy tudtam felvenni, hogy közben megégtem, és a vízbe kellett rohannom. Gondolom a Ba Cartouche elhelyezése oltotta volna ki a tüzet, de nem tette. Lehet, hogy ez egy bug? Öt secret van a pályán és érdemes ezeket megkeresni, mert főleg itt juthatunk új fegyverekhez. Ajánlom mindenkinek, aki szereti a Tomb Raider 4-et. A textúra illik a pályához, de hozzáadott hangok sajnos nincsenek benne.

Mentések--Savegames:

Leírás:

Secretek száma: 5

Csússzunk le a lejtőn. Egy központi térre érünk, amit a kamera körbepásztáz.

Rögtön szembe egy kétszintes épületet látunk. Oldalról ugorjunk rá a csúszós oszlopra, csúszás közben ugrás majd kapaszkodás és már fent is vagyunk az emeleten.

Lőjük le a tuareget, és vegyük fel a fáklyát, majd gyújtsunk meg egyet belőle. Az egyik oszlopon fent egy kapcsolót látunk. Meghúzása után sétáljunk vissza ahhoz az ablakhoz, ahol bejöttünk és ugorjunk jobbra, a kis erkélyre. Lőjük le a sakált

és menjünk be a kis terembe. Jobbra egy láda mögött kis medit vehetünk fel, majd a terem végében két mozgatható ládát találunk egymással szemben. A jobb oldalit toljuk be, vegyük fel az uzi lőszert, majd a másikat húzzuk ki ,majd kerüljük meg és húzzuk ki teljesen, hogy ne legyen útban/ne felejtsük ott a shotgun lőszert/. Az első tömböt most már ki tudjuk húzni annyira, hogy be tudjunk mögé menni. Miénk az UZI /1.secret/.A falon lévő kar csak a rácsot nyitja ,amúgy semmi jelentősége nincs, inkább menjünk arra amerről bejöttünk. A kanyarnál fent egy kúszórést veszünk észre, amibe menjünk is be. Az új teremben lent a SHOTGUN-t vehetjük fel/ vigyázzunk a golyókra/, ezután jussunk el a terem másik oldalára és essünk le. Ugorjunk át az oszlopra majd onnan a lépcsőre. Lőjük le a sakált és a tuaregeket. A balra lévő termet jegyezzük meg, mert az lesz a pálya vége. A másik irányba menve egy vizes terembe jutunk A víz alatt jobbra crossbow-lőszert találunk, valamint a CROWBAAR-t vehetjük fel. Közvetlen a pajszer fölött egy víz alatti kar van, húzzuk meg. Nagy levegő, majd ússzunk be a frissiben kinyitott járatba. Egy víz alatti labirintusba érünk, ahol szedjük fel az összes tárgyat. Egy helyen fent ki tudunk jönni a vízből, itt fel tudjuk venni a CROSSBOW-t /2.secret/.Ússzunk vissza a főterembe és másszunk ki a vízből.

Másszunk fel az oszlopra, ugorjunk egyet és kapaszkodjunk meg a plafonban. Csimpaszkodjunk el addig az oszlopig, ahonnan át tudunk ugrani a másik szobába. Lőjük le a sakált, majd a csontikat. Vegyünk fel mindent a teremben, főleg a CARTOUCHE PIECE 2-t.Hátul találunk egy kapcsolót, aminek hiányzik a karja, használjuk a crowbar-t. Kinyílik a főteremben az ajtó. Menjünk be, egy ajtó doboznak van álcázva, ebben találjuk a CARTOUCHE PIECE 1-et.Húzzuk meg a kart. Menjünk vissza a víz alatti labirintusba és találjuk meg a kinyitott ajtót. Másszunk ki és menjünk fel a létrán, egy raktárhelyiségbe jutunk. Öljük meg az ellenfeleinket, majd keressük meg jobbra a mozgatható tömböt és húzzuk ki, vegyük fel a grenadegun-lőszert. Közvetlen felette, az első szinten a cső mögött egy kúszójárat van, bemenve felvehetjük a GRENADA GUN-t/3.secret/.Másszunk vissza, majd essünk le a földszintre. Menjünk a terem másik végébe, ahol jobbra némi lőszert vehetünk magunkhoz, balra pedig egy kar meghúzása után felvehetjük a REVOLVER-t. Ügyesen ugrálva jussunk fel a második szintre és hagyjuk el a helyiséget.

A következő teremben fussunk lefelé a lejtőn, és mikor a kövek elkezdenek gurulni, akkor sprintejünk, és menjünk jobbra. Ha a kövek elgurultak ugorjunk vissza és menjünk előre, így a jobbról érkező kövek a hátunk mögött gurulnak el. Mikor minden elcsendesedett, akkor menjünk arra, ahonnan a jobbról érkező kövek érkeztek.

Csússzunk le a lejtőn, és addig ugráljunk, amíg fel tudjuk venni a revolver-töltényt. Ugorjunk át a túloldalra és másszunk ki, használjuk a feszítővasat az ajtónál.

Most ugyanarra a térre értünk, ahol a pályát kezdtük. Jobbra, a beugróban uzi-töltényt vehetünk fel. Lőjük le a tuaregeket és menjünk az oszlopokhoz. Álljunk a legalacsonyabb oszlop elé úgy, hogy a csúszós sziklák a hátunk mögött legyenek. Hátra szaltó, majd csúszás közben ugrás és a végén kapaszkodás, így feljutunk az oszlopra. Egy nekifutásos ugrással feljutunk a sziklák tetejére Itt egy helyen le tudunk csúszni egy kis sziklára, amiről újabb nekifutásos ugrást végrehajtva átjutunk a túloldalra. Balra egy kulcsos ajtó van, jobbra pedig egy olyan ajtó, amit fel tudunk feszíteni. Haladjunk felfelé, majd kb. félúton, forduljunk meg. Fent észreveszünk egy kúszójáratot, és benne medipackot, és lőszert/4.secret/.Ezután menjünk be a terembe, vegyük fel a KULCS-ot és az összes többit, de még ne húzzuk meg a kart, hanem inkább menjünk ki és nézzük körbe az épületet. Az egyik falon létra van. Másszunk fel teljesen, majd ugrás,180 fokos fordulat és kapaszkodjunk meg a tetőben. Oldalazzuk el az erkélyig és essünk le.

Vegyük fel a LASERSIGHT-ot/5.secret/.Menjünk vissza a szobába és toljuk meg a kar. Jussunk vissza, a kulcsos ajtóhoz és használjuk szerzeményünket. Bent adjunk le célzott lövést a kő előtt látható útlezárásra, éz kinyitja az ajtót. Mentsünk, mert komolyabb ellenfelek jönnek. Félistenek támadnak ránk, likvidáljuk őket szép sorjában, a vízbe ne essünk, mert meghalunk. Menjünk át a terem túloldalár és ugorjunk a beugróba / oda, ahol a félisten volt /.Nekifutásos ugrással ugorjunk az egyik oszlopra, majd csúszás közbe ugrás és végre fel tudjuk venni a 'kulcs' egyik felét. Ezután már beleeshetünk a vízbe ahol is egy járatot találunk. A már jól ismert vizes terembe érünk. A víz alatt/az oszlopoknál/ most már nyitva van a rács. Beúszva egy terembe jutunk, aminek a közepén van a 'kulcs' másik fele. A terem egyik oszlopára felmászva egy peremet vehetünk észre, amit egy nekifutásos ugrással elkaphatunk. Oldalazzunk addig, amíg fel nem tudunk kapaszkodni. Jussunk át a tüskéken és használjuk a két darabból kombinált BA CARTOUCHE-t.

Gondolom, ez kapcsolná ki az oltáron a tüzet, de nálam nem így történt. Úgy is meg lehet szerezni a kulcs másik felét, hogy odaszaladunk, levesszük és sprint a vízbe.

Illesszük össze a két darabot és menjünk a már fent említett 'pálya vége' ajtóhoz.

Használjuk a baloldalon lévő tartónál, mire kinyílik az ajtó. Csússzunk le és vége a pályának.

Sonyx


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.