.....................................................................

The Lizard King  (A Gyík Király)

Készítő: Richard Lawther (Dick) Website

Letölthető: Innen

Csomagold ki a RichardLawther-TheLizardKing.zip-et, majd a data könyvtárból a data, az MP3 audio könyvtárból pedig egy ideiglenes könyvtárba másold a fájlokat. Ott indítsd el a start_me.exe-t és konvertáld át az mp3-akat vele wav-á. Ha kész, másold a wav-okat az audio könyvtárba. A scripts könyvtárból, és a többit, másold a főkönyvtárba, és indíthatod is a kalandot.

Story:

Miközben Londonban nyomoz Hasfelmetsző Jack legendája után, Lara Croft vigyázatlanul életre kelti a gonosz istenséget, amely a hírhedt sorozatgyilkost mozgatta. A Hüllőkirály egy ősi démon, aki a legborzalmasabb tettekre képes, ha megjelenik a Földön - és majdnem lehetetlen elpusztítani.

A biztos halállal szembenézve Larának muszáj segítségül hívnia Anubisz Varázslatát, és eljutnia az árnyékvilágba, amely az élet és a halál birodalma között fekszik. Ez a Hüllőkirály igazi otthona, ám egyben ez az egyetlen olyan hely is, ahol sebezhető …

Rewiev:

Hát ez az egyik legjobb pálya, amivel eddig játszottam. Változatosak a helyszínek, az ellenségek, és rengeteg érdekes feladat van benne. Nagyon vigyázni kell, hogy Anubis-t még csak véletlenül se bántsuk, mert nem segít a második labirintusban. 5 secret van a pályán, de bizony csak a második végigjátszáskor lett meg mindegyik. Fantasztikus a textúra, és a hozzáadott hangok is. 5 Lizard Trueform-ot kell összeszedni a pályán, és a végén a helyükre tenni, és elpusztítani a Gyíkkirályt. Kevés medipack van a pályán, de nem is kell, én egyet sem használtam fel másodszorra. Talán egyetlen bug van benne, a Hyan Pyramid's pályán, ahol a két Lara fejű bábut kell tologatni. Ha fentről a baloldalon leesünk, akkor lent is látszik, hogy hova kell tologatni a szobrokat, viszont akkor nem nyílik ki az ajtó. Nna de ne essünk le, hanem másszunk vissza le a létrán. Annyi jó ötlet, feladat van a pályán, hogy egy rövid bemutatóban lehetetlen leírni. Nagyon tetszett az Anubisz járműve is. Kicsit keverednek a történelmi, mitológiai színhelyek, és szereplők, na de egy ilyen fantasztikusan szép, kalandokban gazdag pályán ennyi szabadsága meg lehet a készítőnek. :) Köszönöm ezt a remek kalandot, és ki ne hagyja senki.

Leírás:

 Ez egy hét pályás szint. Az első tulajdonképpen a fő helyszín, és ebből nyílik 5 pálya, aminek az elvégzése után fejezhetjük be a kalandot a Gyíkkirály kivégzésével. Mindegy melyik pályával kezdünk, lényeg, hogy végigmenjünk mind az ötön. Én a saját végigjátszásomat írom le. Ez azért fontos, mert a mentések is így következnek. Ha tehát valaki más sorrendet követ, nem tudja használni a mentéseimet. A pályákon Isteni segítséget is kapunk, de vigyázz, Anubis megsértődik, ha akár egyet is belelősz, és nem segít. Tehát kíméld, hiába fogja rá Lara a fegyverét, NE sértsd meg, szükséged lesz a segítségére. :)

Underworld:

Csússz le a lejtőn, és leérsz a központi, lebegő platformra. Látsz 5 mozgatható szobrot, de megközelítve, mindegyik a magasba emelkedik. Hogy mozgathasd, el kell jutnod mind az öt pályára, és meg kell szerezned mindegyiken, egy-egy Lizard Trueform-ot.

Vedd fel a két oldalt levő emelvényről az Anubis Invocation 1-2-őt, és a Shotgun-t.

Menj balra, majd jobbra, és az elágazásnál is jobbra, majd lecsúszva az első pályára érsz.

Uranus-River of Blood:

Mentések--Savegames

Vedd fel a shotgun ammo-t oldalt, és a fáklyák felvétele után mássz fel a falon szemben átugorva a vizet, jobbra. Fent újabb shotgun ammo, és fáklyát vehetsz fel, majd öld meg a kis szörnyikét, és a második medencébe ugorj bele, a baloldalon.

 Ússz az árral szemben, és a sarok után jobbra úszva kimászhatsz egy újabb barlangban. Vigyázz a kis tavaknál, jobbra, a Styx folyóba ne ess bele, mert véged van. Lődd le az újabb kis szörnyikét, és a repülő bogarakat is, majd szemben lődd szét az aranykardot. Most már visszamehetsz a folyóhoz, és az áramlat egy újabb, vízesése barlangba visz.

Lődd le ott is a bogarakat, majd balra, a kis folyosóra bemenve egy újabb gyíkot ölhetsz meg. De ne menj tovább, inkább vissza a vízhez, Ott szemben, balra egy résen átúszhatsz, kapsz egy medipackot is, és a bejáratnál fent a plafonon kimászhatsz. Visszaérsz a barlangba. Kapaszkodj át a plafon létrán, és az oszlopról szétlőhetsz egy újabb arany kardot. Most már bemehetsz lent, a folyosón a kisebb barlangba. A kis tömbön keresztül, futva, ugorva, juss el az oszlopokon át jobbra a másik járatba. Vigyázz, az oszlopokon időnként meghalhatsz. Menj először jobbra, ugord át a gödröt, és jobbra felkapaszkodva egy újabb kardot lőhetsz szét. Most menj a másik irányba, lődd le a gyíkot, és kapaszkodj át a plafonon a túloldalra. Nekifutásból ugorj át szembe a vízeséshez. Juss el a vízesés baloldalára a laposabb részekre ugorva, majd mássz fel a falon, és jobbra tartva felérsz a vízesés közepére. Most szaladj fel, és felugorva kapd el a szikla peremét. Oldalazz jobbra, amíg fel tudsz mászni, a laposabb résznél.

 Szemben a kis tavacska túloldalán egy sarokban shotgun lőszert vehetsz fel, utána viszont lődd le a bogarakat. Menj most a másik tavacskához, menj balra a parton, vigyázz bele ne ess. A hídhoz érve ugorj fel rá, és folytasd az utadat, amíg tudod. Jobbra a kis oszlopról nekifutásból, kapaszkodás nélkül ugorj át jobbra, a túloldalra. Lődd le szemben a két gyíkot, majd ugorj oda, és jobbra menve, a sarokban leereszkedhetsz ismét a vízpartra. Haladj tovább, a vízparton, és ugorj az épület előtti kis platformra, és bent szétlőhetsz egy újabb kardot. Most már beugorhatsz a vízbe, és a következő pályára jutsz.

Uranus to Osiris Court:

Mentések--Savegames:

Ugorj le a vízesésnél, és menj balra. 5 padlólapot látsz, ezekkel tudod a vízoszlopot megemelni, de nem mindegy, melyikre lépsz, és nem is mindegyikre kell lépni, sőt, kettőre kétszer is rá kell lépni. Ha nem megy, nézd meg a képet, segíteni fog. Ha elrontottad, újra kezdheted, ha balra az oldalteremben rálépsz a tömbökön levő padlólapra. Ha sikerült, ugorj be a vízoszlopba, és fent mássz ki a vár tetején.

Menj jobbra, és a fal mellett ereszkedj le az oszlopra, mert ott egy kúszórésben, mennyei mannát vehetsz fel, ami a nagy medipacknak felel meg, az 1.secret-ben. Ugorj bele a vízoszlopba, és újra ússz ki a partra.

Öld meg a két Shiva-t, és vedd fel, amit rád hagynak, és illeszd is össze, így megkapod a Boatman's Pole-t. Menj ki a vízhez, de vigyázz, ne ess bele, hanem jobbra ugorj a mólóhoz, és tedd a helyére amit szereztél. Erre megjelenik Anubisz. Ne törődj vele, és ne is bántsd, inkább menj a gondolához. A bejátszásban látod, hogy Anubisz elvisz egy zárt ajtóhoz. Balra menve shotgun lőszert vehetsz fel, jobbra viszont eljutsz a láncig, ahol mássz fel. Hátraugorva, majd balra menve ugorj át a sziklákon, és megpillantod a Stonhenge-i köveket. A középsőt eltolva felveheted az 1. Lizard Trueform-ot.

Menj vissza a közben kinyílt kapuhoz, és követve Anubiszt, a terembe Ozirisz szól hozzád:

+Minden, ami elém kerül, elítéltetett! ...Lara Croft, sok dolog van, amiért felelned kell...vért látok a kezeden...az ártatlan vérét, ám a bűnösét is...de miért állsz most előttem, a te időt még nem jött el...látom, megtaláltad a titkos utat birodalmamhoz, ami nem fog felmenteni az ítéletem alól...Minden, ami elém kerül, elítéltetett!...a szolgám a te érdekedben könyörög kegyelemért...mint minden kényszerítő ügyben...téged egy küldetés vezetett hozzám, hogy megszabadíts bennünket a Hüllőkirálytól származó förtelemtől. Csupán ezen egyetlen ok miatt engedélyezem számodra, hogy folytathasd kutatásodat. "

Ha meghallgattad, vissza is kerülsz az Underworld pályára.

Underworld:

 Csússz le ismét a lejtőn, és menj balra, majd jobbra az elágazásig. De most balra menj, és a következő pályára érsz.

Castle Orr:

Mentések--Savegames:

Beérsz egy várba. Balra egy lefelé, jobbra egy felfelé menő lépcsősort találsz, eszerint is fogom nevezni őket. Egy most még zárt rácsot, és szemben egy felfelé menő lépcsőt is láthatsz. Menj fel ezen a lépcsőn, öld meg a tüskés kis fenevadakat, és felérve jobbra egy másik kis lépcsőn is menj fel, a kezdőterem karzatára. Szemben rántsd le a falon a kart, és menj le vissza a kezdőterembe.

Menj most le a baloldali lépcsőkön, és jobbra menve fuss, ugorj át az időnként megjelenő lándzsákon. Közben vedd fel a shotgun lőszert. Jobbra a sarokban mássz fel a létrán, és rántsd le mindkét kart a falon. A sarokban mássz át a kúszórésen, és told meg a kart. A kúszórésen át. menj vissza, nehogy észrevegyen az őr, mert akkor felgyújt mindent.

Most már nem kell vigyázni a lándzsákra, az egyik kar kikapcsolta. Menj most a sarkon jobbra, és a fenti kar, amit megtoltál, pár padlólapot eloltott. Látod rajtuk a gőzt. Azokon keresztül eljutsz a túloldalra. Lődd szét a gömböt, és ereszkedj le kúszásba, akkor kevésbé sebeznek a bogarak. Leguggolva vedd fel a Castle Key-t, és a járaton keresztül menj vissza a kezdő terembe.

Menj le most a felnyílt rácsnál a létrán, és húzd, told a Xian őr szobrot a másik oldalra, a másik jelre. A feladat nem egyszerű, mert középen mozgó lándzsák akadályoznak. Viszont van a teremben egy nyilakkal jelzett padlólap, amire ráállva egy rövid ideig kikapcsolják. Tehát állj rá, futás a szoborhoz, és tolj egyet, de csak egyet, majd hátraugrás. Mindig csak egy tolásra van időd. Az utolsónál jobbra fordulva ugorj, akkor nem nyársalnak fel. Húzd most már a helyére, és a kinyílt rács mögött felveheted az Orr Key-t. Menj vissza a főterembe.

Menj fel ismét a lépcsőn, majd a másikon is, a karzatra, de most menj le balra, az ottani lépcsőkön. Lent tedd a helyére az Orr Key-t, és a falon felmászva vedd fel az újabb Shotgun-t is. Menj vissza a főterembe, és most a jobb oldali lépcsőkön menj fel.

Most már át tudsz menni a lávás termen, mert híd lett rajta. Felérsz egy hangversenyterembe, ahol csontvázak zenélnek hangszerek mögött. Ne törődj most velük. Balra láthatod, amit majd fel kell venned, de ez is csak később lesz. Menj át a termen, le a lépcsőn, és vedd fel az emelvényről az 1. Virgil's Stone-t. Kinyílik a rács, és visszaérsz a másik lávás terembe.

Menj most szembe, és nyisd ki a kulcsoddal a másik rácsot. Egy nagy terembe érsz. Told meg a kart, és kinyílik a sarokban a rács. Öld meg a Xian őrt, és a három tüskés szörnyikét is. Az őr rád hagyja a 2. Virgil's Stone-t. Menj be a kinyílt rácson, és told meg bent is a kart, így már vissza tudsz menni a lávás terembe, és a helyére rakhatod a Stone-kat.

Beindulnak a mozgó platformok a láva felett. Számítsd ki, mennyi időt vannak egy helyben, és ugrálva, futva juss át a túloldalra. Menj le a lépcsőn, és egy újabb lávás terembe érsz. Itt az a feladat, hogy a szobrokat a megfelelő jelre told. A helyes jelet a falon látod. De a bal oldalit az első, a 2. és 3.-at a második, és a jobboldalit a harmadik jelre kell húzni.

Menj vissza fel a nagy lávás terembe, és balra kinyílik a rács előtted. Menj fel balra a lépcsőn, és a hangverseny teremben felveheted most már a Láva Key-t. Megelevenednek a zenészek. Fuss előlük vissza a tologatós terembe, és amikor átugorják a lávát, lődd bele őket. Felmenve a lépcső tedd a helyére a kulcsot. Lement a két tömb a kapu mellett, és két kart ránthatsz le a falon, ezek nyitják a rácsot.

A kanyar után menj át a kék képen, menj le a rúdon, és lődd szét a fogaskereket megállító követ. Menj vissza ki a folyosóra, és a kék fénybe beállva, az felemel a magasba. Rántsd le a csapóajtót, és felkapaszkodhatsz.

Lődd szét az "X"-el jelölt, ablaküveget, és menj ki a vár oldalára. Egy kicsit leesve kapd el alattad a rés peremét, oldalazz balra, és mássz be a kúszórésbe. A túloldalon menj a ferde lecsúszós részekig, ott állj háttal az elsőnek, de közvetlenül a fal mellett. Fordulj el jobbra kb45 fokot, és ments egyet. Ugorj egyet hátra, majd rögtön előre, és közben a bal kurzort is, így a laposabb részre érkezel. Fordulj meg, és helyből ugorj oldalra a lecsúszós részre, ugorj még egyet, és kapd el a plafonon a létrát. Kapaszkodj rajta, amíg tudsz, majd csúszás után ugorj, és kapd el az oszlopot. Onnan ugorj a járatba, és még feljebb mehetsz a várban a lépcsőkön. Újból kiérsz a vár oldalára. Menj jobbra, ugorj a platformra, majd a lépcsőkre, és a végén mássz fel a várfalra, jobbra.

Vigyázz, ne közelítsd meg a Xian őröket. Inkább menj a várfalon teljesen balra, és hátulról vedd fel a 2. Lizard Trueform-ot.

Menj le hátul a lépcsőkön, és balra fordulj, jobbra egy újabb Xian őr vár, arra egyenlőre ne menj. Gyorsan lődd le a kis kék gnómot. Told meg hátul a kart. Kifelé menve az átváltozott Xian őrök, és egy kis gnóm rohannak rád. Most már megölheted őket.

Menj vissza ki a tetőre, és ahol az első őröket megláttad, told meg a kart. Menj vissza a lépcsőkhöz, de menj tovább jobbra a tetőn, és a sarokban, a falnál, ugorj át ki a falra. Ott egy létra van. Kapaszkodj jobbra, át a túloldalra, és rántsd le a fali kart. Ez nyitja majd a secretet. Kapaszkodj vissza a létrára, oldalazz most balra, teljesen a túloldalra a sarokba. Mássz fel addig, hogy hátra tudj azért még ugrani. Ugorj egy fordulásos(+End) hátra szaltót, és előrefelé nyomd a jobbra kurzort is, így visszaérsz a tetőre.

Menj le a lépcsőn, és most már jobbra menj, visszaérsz a kilőtt ablakhoz. Menj le a rúdon, és leérsz az eddig elérhetetlen alsó várfalra. Menj, ugorj szembe a platformra, és onnan is tovább a fal mellett. Mielőtt a trancsportálóba ugornál, balra egy fali résben egy újabb mennyei mannát vehetsz fel, a 2. secret-ben. Ugorj át most a forgó trancsportálóba, és visszaérsz az Underworld pályára.

Underworld:

Menj a központi emelvényre, és menj fel a szemközti lépcsőn. Balra menj, és elérsz a következő pályára.

Hyan Pyramid's:

Mentések--Savegames:

 Ezen a pályán nagyon fontos, hogy a megjelenő Anubiszra egyet se lőj, még véletlenül se, mert akár az első, de a második labirintuson nem fog átsegíteni.

Tedd a helyére a Anubis Invocation-t. menj be a fehér, láthatatlan labirintusba, és várd meg amíg Anubisz megjelenik. Kövesd, de vigyázz, ne maradj le, mert nem fog visszajönni érted.

Ha átértél, vedd fel az emelvényekről a 4 Builder Key-t, és menj vissza, a hídon balra, az épület mögötti lépcsőn, és a lépcsőről ugorj fel, és kapd el a tető peremét. Kapaszkodj fel, és a bejátszásban látott fali kart rántsd le. Menj ismát fel a tetőre, és ugorj át a kiemelkedett tömbre. Kapaszkodj fel, és a potyogós padlókon keresztül juss át a túloldalra.

Menj le a lépcsőn, és told meg a kart. Menj vissza fel a tetőre, és most a kinyílt nagykapun keresztül felérsz a piramisokhoz. Javaslom, először menj körbe jobbra a fal mellett, így két medipackot is felvehetsz, és a három oszlopról elszabadult szellemet is elpusztíthatod a vizes medencében, így később nem fognak zavarni.

Menj a fehér piramishoz, az oszlopok oldalán, és a háromszög alakú laposabb részeken ugrálgatva juss fel a tetejére. Sűrűn ments, mert bizony néha gördülő kövek jönnek ellened. És a sarkokon is át kell ugrálni. Néha helyből, de néha nekifutásból.

Ha felértél, ugorj a vízbe, és keresd meg a vízben az egyik oszlopon a kart, és húzd meg. Mássz ki a partra, és tedd a foglalatukba a Builder Key-eket. Az egyik előtt szétlőheted a tömböt, a másik elöl elhúzhatod, a harmadik elöl egy fali kart megrántva, engeded le, és a negyediket egy fali résbe beugorva találod meg . Ha megvan, látod, hogy kint legördülnek egy piramisról a kövek, és átalakul, hogy felmászhass rá. Ugorj a vízbe, és a járatban először jobbra tartva fáklyákat vehetsz fel, majd a másik irányban először egy vízi kart húzhatsz meg, majd kiúszhatsz a már ismert medencébe.

Mássz ki, és keresd meg a látott piramist. Feljutva rá, egy szellem elevenedik meg. Csald a medencéhez, és utána menj vissza a piramisra, és vedd fel a Pyramid Key-t. Újabb szellem vesz üldözőbe, de a medencében ezt is kinyírhatod. Most menj az arany piramishoz, és használd a kulcsodat.

Juss fel a tetejére, és felveheted az A Better Map for Anubis-t. Újabb szellem elevenedik meg, csússz le a piramis oldalán, és vezesd ezt is a vízbe. Menj vissza a piramis tetejére, és ahol kimászol a tetőre, azon a sarkon leesve, a második lapos részen egy újabb mennyei mannát vehetsz fel, a 3. secret-ben. Menj most vissza Anubiszhoz, és a fal felöli oldalon, tedd be a keretbe a térképet. Anubisz megnézi, és elrohan fel a lépcsőkön. Kövesd, és átvezet az újabb útvesztőn át.

Elbúcsúzhatsz tőle egy időre, ezen a pályán nincs már rá szükséged. Hátul az oszlop mögött egy újabb Shotgun-t vehetsz fel, majd menj be az épületbe.

Balra egy zárt ajtót találsz. Menj jobbra, és egy sakktáblához érsz, amin két Lara fejű bábu van. Az egyik sarokban felmászhatsz az emeletre, ha leguggolva bemászol a létrához. Fent megláthatod, hogy hova kell tolni a bábukat. Vigyázz, ahol felmászol, a platform sarkán leeshetsz, és akkor lent is mutatja a helyes tologatást, de hiába tolod a helyére nem fog kinyílni az ajtó. Ez egy kis bug. Tehát ne ess le, hanem jól nézd meg a feladatot, és mássz le a létrán. Told a helyére a bábukat, és a kinyílt ajtó mögül egy félisten jön ellened. Öld meg, és vedd fel amit rád hagyott, a Super Ego-t.

Ezzel kinyithatod az ajtót, amit láttál idejövet. Bent felveheted a 3. Lizard Trueform-ot. A fehér, fényes folyosón visszaérsz az Underworld pályára.

Underworld:

Menj, most az ellenkező irányba, ugorj a Kalapácsos isten előtti platformra, majd onnan jobbra menj tovább, és a következő pályára érsz. Ne menj fel a Kalapácsos platformjára, megölni úgy sem tudod, csak energiát vesztenél. Nincs semmi dolgod vele.

Demon Nursery & The Lizard King:

Mentések--Savegames:

A platformokon ugrálva juss el a rúdig, és mássz fel. Ferdén ugorj hátra, a potyogó padlókra, és egy lépést hátra lépve ugorj helyből, és kapd el a rúd felső talapzatát. Mert oda kell feljutni, a nagy platformra innen nem tudsz. Juss el a drótkötélig, vedd fel a shotgun lőszert, és ments egyet.

Időben engedd el a drótkötelet, így a hosszú platformra esel. Ugorj hátra, és kapd el a peremét, amíg elgurul a kő, majd jobbra ugord át az emelkedős részét, és egy narancsszínű platformra érsz, ami egy lift. Fent újabb drótkötélen kell lecsúsznod, de vigyázz, nem sok időd van hogy megfogd a kart, a potyogó padló miatt. Leesve róla elkapod a következő potyogós padló peremét, majd felkapaszkodva futás, ugrás a következő lifthez, és végre felérsz a nagy platformra.

Itt is menthetsz egyet. A feladat az, hogy a kar meghúzása után megelevenedő kis gnómokat időben meg kell ölni, nehogy elérjék a céljukat, mert akkor tűzbe borul minden. Először kettő előtted, majd kettő hátul, és újabb kettő megint a másik irányban elevenedik meg. Ha sikerült őket hidegre tenni, felveheted, amit az utolsó hagy rád, a Demon Key-t. Lement a tömb is az újabb drótkötél előtt, és lecsúszhatsz rajta.

Mássz fel a rúdon, jó magasra, és hátraugorva, a következő platformon újra felmászhatsz egy rúdon. Fent vedd fel az újabb Shotgun-t, és tedd a helyére a kulcsot. Kinyílt a nagykapu, és felmehetsz a lépcsőn. De mielőtt átugranál jobbra, a nagy platformra, javaslom, ments egyet, mert megint időre fog menni.

Időd annyi van, amíg a most megölhetetlen kis gnóm, elér a túloldalra. A feladat az, hogy a kis szobrot átjuttasd a túloldalra, a másik jelre. Ehhez meg kell tolni az első kart, be kell tolnod a tömbök közé, elfutni, és megtolni újra, az első kart. Fent áttolni a másik kis lifthez, a második karral leengedni, és kihúzni a jelre. Ugye leírva egyszerű. :)

Ha sikerült, felmászhatsz a kiemelkedett tömbre, és egy újabb kötélen átcsúszhatsz a következő pályára.

Underworld:

Egy fényes, átlátszó tömbökből levő épülethez értél. Fel kell jutnod a tetejére. Jól láthatod a létrákat, csak el kell jutnod oda. Néhol vigyázz, le ne zuhanj. Fent a tetőn, felveheted a 4. Lizard Trueform-ot. Mássz le oldalt, és csússz le az újabb kötélen, vissza a pálya elejére. Menj vissza a központi emelvényre a szobrokhoz, és szemben átmenve, menj most balra, és beérsz a következő pályára.

Babylon:

Mentések--Savegames:

Jobbra a kis fali beugróban, megnézheted, melyik karokat kell megtolni, hogy ott megnyíljon a fal. Tehát told meg a vörös, az arany, és a fehér karokat. A következő teremben tedd a helyére az Anubis Invocation-t. Látod a bejátszásban, hogy a barátunk Anubisz, a kedvünkért motorrá változik. Nos ha már így tett, üljünk rá, és motorozzunk ki a teremből. Két emelkedő van, mindegy melyikkel kezdjük.

Menjünk, mondjuk a bal oldalin fel először. Itt az a feladat, hogy átjussunk a túloldalra, az előttünk lemenő, vagy felemelkedő tömbökön át. Fontos tudni, hogy a motorral tolatni nem tudsz, így ügyesnek kell lenni.

A zöld lapok lenyitják, a pirosak felemelik a tömböket, de az sem baj, teszel egy kis kört, ás továbbmehetsz. Ha átértél a túloldalra, akkor most még a sínen is végig kell hajtanod, és beérsz az épületbe.

Szállj le a motorról, és jobbra mássz fel a létrán. Csússz le a lejtőn, ugord át a közben lenyílt csapóajtó alatt levő tüskés gödröt, és ugrálj addig, amíg újra felnyílik a csapóajtó. Jegyezd meg ezt a gödröt, mert ide vissza kell jönnnöd később, ez egy secret lesz. Mássz fel a létrán, át a kúszórésen, és mássz le a túloldalon a terembe.

Nézd meg a falon a képet. Látod a tekercset Anubisz szájában? Nos itt a szobrokat úgy kell tologatnod, hogy összeálljon rendesen a fix tekercsekkel. Tehát egyáltalán nem mindegy, melyiket hova tolod. Ha sikerült, lement a rács, és felveheted az Alighieri's Key-t, és a két nagy ajtó is kinyílik. Menj vissza a motorhoz, de mielőtt felszállnál, most menj vissza a tüskés gödörhöz. Most nincsenek tüskék, és egy újabb mennyei mannát vehetsz fel, a 4. secret-ben.

Ülj fel a motorodra, és menj vissza a kezdő terembe, és most a jobb oldali emelkedőn hajts fel. Szállj le a motorról, és told meg a kart. Igyekezz vissza a motorhoz, és motorozz át az időre kioltott járdán, és a túloldalon is megállás nélkül menj fel az emelkedőn. Végig kell hajtanod itt is a síneken, és a végén beugratnod az épületbe.

Az igazi megpróbáltatás itt kezdődik. Fel kell hajtani a kis piramisra, de csak az úton mehetsz, mert kigyulladsz. Előszörre bizony átkozódtam, de második végigjátszáskor már könnyebben ment. A motorral úgy hajts, hogy mész egy kicsit előre, és vissza-vissza engeded a lejtőkön, közben oldalra is tartasz. Az egyenes részeken menthetsz is, úgy könnyebb. Ha felértél a tetejére, hajts végig, és balra hajts fel a kis lejtőn, hogy a túloldalon háttal ereszkedj le, mert csak így tudod kormányozni. Az utolsó lejtőnél hajts fel teljesen, és eleresztve a billentyűt, engedd lecsúszni, hogy minél messzebb leérjen a piramistól. Előtte persze kormányozd egyenesbe.

Hajts le tovább a lejtőn, a tüskésgödör előtt szállj éle a motorról. Ugord át a gödröt, de számíts rá, hogy lejtővé alakul. Tehát fordulj meg a levegőben, és ugorj vissza. Ez azért fontos, mert csak így érheted el majd az utolsó secretet. Úlj vissza a motorra, és jobbra törd át a falat, és túloldalon szállj le a motorról. Ugord át a gödröt, és vedd fel a Faust's Key-t. Menj ki, a következő terembe, és szemben nyitva van az aranyajtó. A kanyar után kapaszkodj fel a felső kis járatba, és egy újabb mennyei mannát, ráadásul shotgun lőszert vehetsz fel, az 5. secret-ben.

Menj vissza arra, ahol a motort megkaptad Anubisztól, és balra kapaszkodj át a falon, és nyisd ki az ajtót a kulcsaiddal.

A következő teremben a padlólapokkal tudod változtatni a lávató feletti hidakat. Nézd meg a képeket, azok segítenek. De az első helyen a bal oldali negyedikre, és a jobb oldali másodikra lépj, és átkelhetsz a hídon jobbra, a másik terembe.

Ott a jobb oldali harmadikra, majd a másodikra lépj. A kart is told meg, és átkelhetsz a kinyitott ajtóhoz.

Bent egy óriási lift felvisz az emeletre, és végre felveheted az 5. Lizard Trueform-ot. Egyben vissza is kerülsz a központi pályára.

Underworld:

Mentések--Savegames:

Menj a központi platformra. Ott látod, mind az öt szobor lekerült a talapzatról. Told mindegyiket, a megfelelő feliratú padlólapra.

A Lara fejet az All feliratra, a kis Gnómot Írország feliratra, az Aranykardos szobrot India, a Kutyafejű szobrot Egyiptom, és a Xian őr szobrát Kína feliratra told.

Ha megvan, látod a bejátszásban hogy Anubisz hív magához. Menj is oda, a Kalapácsost már elintézte neked. A kalapácsos túloldalára menve, vedd el tőle a Thor's Hammer-t. Felmenve ott a lépcsőn, mannát vehetsz fel. A kis gömbökre vigyázz, forróak.

Menj vissza a szobrokhoz, át rajtuk most egyenesen, és egy épület elé érsz. Tedd a foglalatába a Kalapácsot, és kirobban a fal. Ugorj át oda, majd onnan pontosan az örvénybe, mert a szélei forrók.

Demon Nursery & The Lizard King:

Mentések--Savegames:

Menj végig a folyosókon, és megelevenedik a Gyíkkirály. Mögötte kirobban a fal. Menj el mellette, de rohanj ahogy csak tudsz, és egy lávafolyamos terembe érsz.

Itt az a feladat, hogy az 5 Lizard Trueform-ot a helyükre tegyük. Az első kettő előtt mozgatható tömbök vannak, a harmadik balra egy platformon van, és a 4., 5. jobbra az oldalteremben.

Javaslom, először rohanj át szemben a termen, le a lépcsőn, és egy újabb terembe érsz. Ha gyorsfutásban mész, nem ér utol a sérthetetlen ellenség. Menj ott a terem túloldalára, és told meg a jobbról második kart, ami mögött nem lávával, hanem vízzel teli gödör van. Ezzel víz alá tetted az első terem oldaltermének medencéjét.

Rohanj most oda, és ugorj bele. Ússz át a túloldalra, és tedd a helyére az első Lizard Trueform-ot.

Ússz vissza a másik oldalra, és mássz fel a rúdon. Menj fel a lépcsőn, de mielőtt átcsúsznál a kötélen, jobbra is, és balra is mannát, és medipackot gyűjthetsz be. Ha megvannak, csússz át, kapaszkodj fel a platformra, és tedd a helyére a 2. Lizard Trueform-ot. Menj vissza le a karokkal teli terembe, de most a lépcsőn felmenve jobbra menj, és told meg az ott levő kart. Menj vissza a vizes medencéhez, és az innenső parton a helyére teheted a 3. Lizard Trueform-ot.

Csald vissza az Istent a karos terembe, majd rohanj vissza, és húzd el az egyik tömböt, és tedd a helyére a 4. Lizard Trueform-ot.

Ismételd ezt meg a másik tömbbel is, és az 5. Lizard Trueform-ot is a helyére teheted, ezzel elvetted a Király erejét, és kicsi méretre zsugorodott össze. Menj oda, és a közeledtedre felszalad a tömbökön. Anubisz egy rúddal ajándékoz meg, amin felmászva megtolhatod a kart, ami végleg megszabadít az ellenségtől.

Nincs más hátra, mint érzékeny búcsút venni a barátunktól, és hazafelé venni az irányt.

OBig

 


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.