.....................................................................

Kutatás Az Életisten Után

Készítő: Piotr Klonowski  (Pedros)

Letölthető: Innen

Csomagold ki a PiotrKlonowski-QuestGodOfLife.zip-et, majd a wav-okat az audio, a future fájlokat a graphics--wads, a többit a főkönyvtárba másold. Indítsd el a tom2pc.exe-t, hívd be a future4.TOM, és future4_2.TOM-ot az Add gombbal, majd Build All. Ha kész, indíthatod is a kalandot.

Story:

Az ősi legenda szerint: több ezer évvel ezelőtt létezett egy civilizáció, amikor az istenek és az emberek békében éltek egymás mellett. Ám egy ismeretlen esemény miatt ez a harmónia felbomlott. De még ezelőtt művészek elkészítették az összes isten szobrát, majd elrejtették őket mélyen a föld alá. Később egy társaság megtalálta a civilizáció romjait, és elkezdtek kutatni, de megszegték a törvényt. Lara Croft odautazott, átjutott a laboratóriumokon, és maga kezdett el kutatni. Felfedezett néhány nagyszerű épületet, újjáélesztett pár gonosz teremtményt, végül megtalálta a legendás, aranyból készült Életisten Szobrot.

Rewiev:

Pedros ismét remek pályát alkotott. Ez egy kétpályás szint. Az elsőn egy könyvtárban, majd egy bázison, végül a mélyben barlangokban kalandozunk. Bizony a második secretet csak nehezen találtam meg, a felgyulladt raktárban. Ellenségek kutyák, denevérek, fegyveresek, és láthatatlan fenevadak. Néhol bizony körbe-körbe rohantam a barlangokban, mire rájöttem, hogy a kart, még egyszer meg kell húzni. 4 fáklyát kell ott megtalálni, és meggyújtani. A pályán egyébként 5 Pink Crystal-t kell összeszednünk, hogy a következő pályára léphessünk. A második pálya is a mélyben játszódik. Az elején kettő elég nehéz időrefutást kell megoldanunk, majd egy hatalmas vulkános teremben kell megtalálnunk a kiutat, míg végre felvehetjük, amiért jöttünk, a Statue of the God of Life-t. Itt sakálokkal, egy félistennel, denevérekkel, és két tüzes szellemmel kell megbirkóznunk. De nem veszélyesek, én egy medipackot sem használtam fel másodjára már. Egy csontváz is megjelenik, de mivel nem felé kell visszamennünk, nincs vele dolgunk. Fegyverünk is van bőven, shotgun, UZI, Crossbow, és a Revolver. Szépek, és változatosak a textúrák, a feladatok is jók benne, a hozzáadott hangok is emelték a játékélményt. Megtaláltam mind a három secretet, de csak a második végigjátszásra. Ajánlom mindenkinek ezt a remek kalandot.

Leírás:

1. Searching for the Ancient:

Mentések--Savegames:

Rögtön két kutya, és egy denevér támad rád a könyvtárban. Lődd le őket, és a jobb oldali járat felé közeledve a megjelenő fegyverest is. Menj a baloldali ajtó felé, és a folyosó végén rántsd le a csapóajtót. Mássz fel, és nyomd meg a gombot a falon. Menj vissza a könyvtárba, és most menj jobbra.

A baloldali szobában utánpótlást vehetsz fel, a jobb oldaliban először forgasd meg a könyvet a könyvespolcon, majd a hátsó szobában menj be a sarokban a kinyílt ajtón, és mássz fel a kúszórésbe. Közben persze itt is vedd fel a lőszereket, és medipackokat. Egy kutyával lesz közben csak gondod.

A kúszórés túloldalán mássz le, öld meg a denevéreket, és ússz át a vízben a következő terembe. Ott is denevérek fogadnak, majd jobbra szaladva, mögötted, két fegyveres jelenik meg. Öld meg őket, és rád hagyják az Access Disc-et, és a Shotgun-t. Az egyik polc előtt vedd fel az uzi lőszert is. Menj vissza a kúszórésen át a folyosóra, és menj jobbra.

Öld meg az őrt, tedd a rács előtti konzolba a Discet, és menj a rácson túl, először balra. A lelőtt őr uzi lőszert hagy rád. Menj a másik irányba, és menj be jobbra a raktárba. Ha beléptél, egy cut scene jön, de ne belépj, hanem nekifutásból ugorj egyet, mert a jobb oldali harmadik polc mögött rejtőzik az UZI az 1. secret-ben. De ha beléptél, a cut scene után nem sok időd marad felvenni, mert kigyullad az egész raktár. Tehát vedd fel, és rohanj, ugorj ki, vissza a folyosóra. Ha visszamész az előző folyosóra, újabb őrt gyilkolhatsz le. A raktár melletti szobában is van egy. Nyomd meg a gombot a falon, és menj vissza az első vezérlőterembe, ott kinyílt az ajtó, és lecsúszhatsz a mélybe.

Menj, a következő, központi terembe, és középen menj le a lépcsőn. Az elágazásnál menj szembe és ugord át a folyosón a gödröt. Egy karokkal teli terembe érsz. Told meg a jobb oldali 3. és a baloldali 4. kart. De látod, hol nincsenek vázák, és a zárt ajtó felőlit kell meghúzni. Kinyílt az ajtó.

Állj be jobbra a sarokba, körülbelül 45 fokban, és helyből ugorj a lávában levő kis háromszög alakú platformra. Ugrálj tovább, közben denevér is zaklat, és a túloldalon felkapaszkodva, balra a 1.Pink Crystal-t, jobbra pedig a Laser Sight-ot veheted fel egy medipackkal együtt. Juss vissza a túloldalra, majd vissza az elágazáshoz, és jobbra kinyílt az ajtó.

Menj be a barlangba. Itt az a feladat, hogy egy fáklyával, miután meggyújtottad, meggyújts másik 4 fáklyát.

Menj balra a víznél, told be a tömböt, majd jobbra is told be a másikat. Mögötte húzd meg a kart, ami egy tömböt emel ki egy másik barlangban. Jegyezd meg ezt a kart, mert ide még vissza kell jönnöd. Továbbhaladva látod, hogy a szemközti tömb is sötét, ide is majd vissza kell jönnöd később. A következő teremben, több feladatod is van. Menj jobbra, ugorj, kapd el az oszlopon levő létrát, mássz fel az oszlopon, majd egy fordulásos hátra ugrással kapd el a fali létrát a rés felett. Mássz fel, és nyomd meg a gombot. Lent mássz fel az első platformra, és vedd fel a fáklyát. Azt már nem is írom, hogy néha denevérek zaklatnak. Menj a teremben a ferde bejáratú résbe. Ott megtalálod azt a szobát, ahol kiemelted a tömböt. Gyújtsd meg a fáklyát, és menj tovább. A következő teremben nyomd meg a gombot a falon. Újabb kis barlangba érsz. Húzd ki az első mozgatható tömböt, majd a másikat told be teljesen, majd az elsőt told meg még egyszer, és a másikat húzd ki, mert mögötte van az első fáklya, amit meg kell gyújtanod. Jobbra kinyílt egy ajtó, menj arra.

Ott találod a második fáklyát, amit meggyújthatsz a sarokban. Visszaérsz a tömbtologatós helyre. Húzd meg újra a kapcsolót, majd a látott sötét tömb is lement, a kis barlangban van a harmadik fáklya. Az emeletes barlangban most ugorj a platformra, ahol a fáklyát találtad, majd onnan tovább, mert fent a magasban van a negyedik fáklya. Visszaérsz oda, ahol meggyújtottad a fáklyát. Most lement a tömb, kinyílt az ajtó, és felveheted a 2.Pink Crystal-t. Menj vissza, egészen az elágazáshoz. Kinyílt az ajtó szemben.

Készülj fel a harcra, mert láthatatlan fenevadak támadnak meg. Ha végeztél velük, felveheted a 3.Pink Crystal-t.

Menj vissza a főterembe. Útközben látod, amint kinyílik ott párajtó a magasban. Az odavezető folyosón, a halálfejes képnél felmászva felveheted a Crossbow-ot. A feladat, hogy a távcsöves crossbow-al átlőj fent a tűzön, és meggyújtsd a tüzeket, mind a hat kinyílt ajtónál. Felnyílnak az ajtók.

A bejárattól nézve a jobb oldaliban egy tüskés terembe érünk, ahol ráadásul forró padlólapok, és legördülő kövek is nehezítik a dolgunkat. Középen ugorjuk át a gödröt, és lezúdul három kő, de az előttünk levő gödörbe esik, amelyik minket veszélyeztet. Vagy a forgó pengén, vagy oldalt menjünk a következő gödörig. A tűz előtti padlólapra lépjünk le, de mindjárt ugorjunk is vissza oldalra, mert még egy kő jön fentről. Jussunk át a tűzköpőn, és a forgó pengéken is.

Egy kis folyosóra érünk. Elvileg a plafonon kapaszkodva kell átkelni felette, de nekem nem akart továbbmenni, így beleestem a lávába. És láss csodát, nem égtem meg, így ott futottam végig. Ugorj a vízbe, de mielőtt felvennéd a 4.Pink Crystal-t, egy kis résen átúszva shotgun lőszert vehetsz fel az 2. secret-ben.

Kimászva a vízből, húzd be az akadályozó tömböt, hogy kikerülhesd a folyosón, és visszaérsz a főterembe. Menj most a középső járatba.

A folyosón a tüskés padlólapok felett a plafonon kapaszkodj át, majd felérsz egy tükrös terembe. Nézd meg a tükörben, a jobb oldali, égő mécses mögött egy kar van. Húzd meg, ez lenyit egy csapóajtót a padlólapok alatt. Nem látható, de menj, amerről felkapaszkodtál ebbe a terembe, és bele fogsz esni. Ne aggódj, nem mély. Ott felveheted az 5.Pink Crystal-t.

Menj vissza a főterembe, és tedd a foglalatukba a Crystalokat, és lenyílik egy csapóajtó, ami a következő pályára vezet.

2. The Way of Hell:

Mentések--Savegames:

Vedd fel a medipackot az emelvényről, és a következő teremben is mindent, szétlőve a vázákat. Vigyázz, a zárt ajtó, és középen a kar, csak csapda, most, és a körülötte levő padlólapok is lenyílnak alattad. Ide majd a pálya végén visszajövünk. Javaslom, ugord át valamelyik sarkon őket, és akkor már lelógva kisebbet esel. Lent egy barlangba érsz. Balra menve a sarokban medipackot vehetsz fel, jobbra pedig egy új terembe érsz. Ez lesz ennek a pályának a főterme.

Vedd fel az UZI-t és válaszd valamelyik utat. Mondjuk kezdjünk a jobb oldali lejtővel.

Mindjárt pár sakált ölhetsz meg, majd balra, egy kart ránthatsz le a sarokban a falon. Minden feladat után sakálok rontanak rád, így külön, már nem is írom le. Jobbra kinyílt egy rács, bent egy kart húzhatsz meg, ami egy másik rácsot nyit, de rohannod kell, mert időre lezárul. Ha beértél, javaslom, ments egyet, mert a véleményem szerint, a pálya legnehezebb időre futása következik. Ráadásul, ha nem sikerül, újra kezdheted az első futással. Húzd meg a kart a falon, majd ugorj hátra a súlykapcsolós padlólapra, és gyorsfutásban rohanj ki, és balra a kinyílt rács mögé. Ha sikerült, akkor felveheted a God’s Head-ot. Menj most vissza a főterembe, és menj a baloldali lejtőn most le.

Vigyázz, mögötted guruló kövek jönnek. A következő teremben egy félistennel kell megküzdeni, majd menj fel a karzatra, és állj a jobb oldali kar elé, és javaslom, ismét ments egyet. Húzd meg a kart, gyorsan fordulj meg, rohanj a másikhoz, húzd meg azt is, és ugorj le a karzatról, és rohanj a bejárat felé, mert lenyílt egy csapóajtó, és lent felveheted a God’s Handle-t. De sietned kell, mert az ajtó is bezáródik, és lángra is gyulladnak lent a padlólapok. Ha sikerült, menj vissza a főterembe.

Menj a talapzat mögé, amin az UZI volt, és felugorva kapd el a létrát. Mássz fel, majd fel a hídra, és tedd a helyére az összeillesztett szerzeményedet. Menj vissza le a talapzathoz, és kinyílt az ajtó.

Rántsd le a csapóajtót, és felmászva felveheted az újabb Pink Crystal-t. A másik irányba menve egy nagy terembe érsz. Itt elég egyszerű a feladat. Húzd meg az összes kart, menj fel az emeletre, és húzd ki a tömböt a falból. Mögötte tedd a foglalatba a Crystal-t, majd a tömböt most már a középső oszlopra tudod tolni. Lent, a jobb oldali karok mögött megnyílt egy ajtó. Kapaszkodj fel, és told meg a kart.

Egy hatalmas vulkános barlangban találod magadat. Ugorj az oszlopra, majd onnan szembe, és kapd el a rést a sziklafalon. Oldalazz teljesen balra, egészen a túloldalra, és a létránál ess le. Mássz fel a létrán, a sarkon túl, és fent felveheted a Revolver-t a 3. secret-ben.Ugorj fentről vissza az első oszlopra.

Most jobbra ugorj át, ahol a kis lapos részt látod a platform két oldalán. A baloldaláról ugorj, a tűzköpő felöli falra, ott egy létra van. Kapaszkodj balra, majd kapd el a rést. Mássz fel a résbe, és a sarkon túl, újra ereszkedj le lógásba, és úgy kapaszkodj balra, egészen addig, amíg egy kúszórésbe fel tudsz mászni. Menj a folyosón a túloldalra, öld meg közben a denevért, és ugorj át szembe, de nyomd közben a kapaszkodást is. Ott is menj végig a folyosón, majd ugorj a szemközti oszlopra. Öld meg a denevért, majd ugorj jobbra a fali résbe. Onnan most le kell ugranod a lávában levő kicsi platformra, és ott kell ugrálgatnod, amíg fel nem tudsz mászni egy tömbre. Onnan is feljebb tudsz kapaszkodni, egy kis szobába. Kapaszkodj fel a kúszórésbe, és mássz le a túloldalon, majd kapaszkodj jobbra, teljesen körbe, amíg tart a rés. Onnan ugorj, a kis barlanghoz.

A lávánál ugorj a létrára, mássz fel amíg tudsz, és kapaszkodj jobbra, ne aggódj, a tűzfújó kialszik a sarok után. Vedd fel az uzi ammo-t, és kapaszkodj visszafelé. Középen ugorj egy fordulásos, (+End) hátra szaltót, és kapd el a rés peremét. Mássz be, és végig a szűk járaton. A túloldalon leereszkedsz egy kis hídra. Ugorj onnan szembe, a platform jobb oldalára, ott laposabb kicsit, majd a kis résen átbújva, ugorj balra a lecsúszós részre. Ott jobbra kapaszkodva, majjd felmászva egy kis folyosó bejáratához érsz.

Három, láthatatlan fenevad fog várni bent. Javaslom, rohanj le a folyosón, egészen a zárt ajtóig, és egyenként, lassan felfelé haladva kényelmesen megölheted őket. De vigyázz, a másodikat nehogy a fali kar alatt végezd ki, mert nem fogod tudni lerántani. Ha végeztél velük, és lerántottad a kart, kinyílt lent az ajtó, és visszaérsz a pálya legelejére. Most már megtolhatod a kart.

Két szellem elevenedik meg. Rohanj a pálya legeleje felé vissza, a forró víz, felolvasztotta a jeget, és a vízben megszabadulhatsz az üldözőidtől is. Ússz be az emelvény alá, és húzd meg a kart. Mássz ki, és a kiemelkedett tömbről nyomd meg a falban levő mozgatható tömböt, és felveheted a Statue of the God of Life-t, amiért jöttünk. Földrengés rázza meg a barlangot. Menj visszafelé az úton, megváltozott bizony a terep. Balra a falon egy kúszórést találsz. Mássz fel, és a túloldalon felmenve a lejtőn, a nap süt szembe, és vége is a pályának.

OBig


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.