.....................................................................

The roofs of London

Készítő: Bipi Phoque

Letölthető: Innen

Csomagold ki a bibi_phoque_the_roofs_of_london.zip-et, majd az audio-ból az audio, a data-ból a data, és a wads-ból a graphics—wads, a többi fájlt pedig a TRLE főkönyvtárába másold. Indítsd el a tom2pc.exe-t, hívd be az Add gombbal, a toits.TOM-ot, majd Build All. Ha kész, indíthatod a kalandot.

Review:

Jó kaland ez a pálya. Ahogy a címe is jelzi, a TR3 londoni szintjéhez hasonló a hangulata. London háztetőit járjuk be Larával. A sztori szerint egy terrorista csoport főhadiszállását kell megtalálnunk, és likvidálnunk (trle.net). A pálya első felében meg kell szereznünk egy kulcsot, ami a motorhoz vezető utat nyitja, majd a háztetőkön motorozva érünk célba. A textúra szépen kidolgozott, illik a történethez, bár éjszaka lévén sötét van. Vannak kisebb-nagyobb fejtörők, a harmadik titok megszerzése például nekem okozott némi gondot, és a kapcsolgatható rámpa is jó ötlet. Az ellenséget néhány ninja, katona és kutya képviseli, nem nehéz elbánni velük. Három titkot találtam, a készítő mindegyik megszerzését megnehezítette valamilyen furfanggal. Aki szerette Londont, az ne hagyja ki ezt a pályát.

Mentések--Savegames:

Leírás:

Szaladjuk át a hídon, és lőjük le a fogadásunkra érkező ninját. Miénk a shotgun és némi flare. Menjünk egyenesen, majd essünk le balra egy szinttel lejjebb. Egy dobozokkal teli szobába érkezünk. Végezzünk a katonával, majd a kisebb dobozok szétlövésével szert tehetünk egy kis munícióra. Forduljunk a bal oldali folyosóra. Szemben tűzfújókat látunk, jobbra pedig egy tologatható dobozt. Ez utóbbit húzzuk ki teljesen. Kapaszkodjunk meg a plafonban, és a tűzfújókat kicselezve jussunk el a karokig, és használjuk is őket. A jobb oldali felemel a párkányon egy állványt, a bal oldali pedig egy üvegajtóval elzárt kart tesz szabaddá. A dobozos szoba végében forduljunk balra, és a folyosót elzáró dobozt toljuk előre addig, ameddig tudjuk. A feltáruló folyosón keresztül egy kis szobába jutunk, húzzuk meg az imént látott kart. A szétlőhető doboz egy kis medit rejt. A ránk támadó kutyát intézzük el.

A felemelkedett állvány segítségével másszunk vissza arra az emeletre, ahonnan jöttünk, és ugorjunk át szembe. Itt van az az ajtó, amit az előbbi karral nyitottunk ki.

Szedjük össze a tárgyakat, és húzzuk meg az újabb kart. Ez egy festőállványt mozgat. Ha kimegyünk, látjuk, hogy a festőállvány felemelkedett, és át tudunk rá ugrani. Tegyük ezt. A falon lévő létra feletti rácsot lőjük szét, és másszunk be a kúszórésen. Egy irodába jutunk. A végében lévő üvegfalat lőjük szét, és menjünk be. Gyorsan kell végeznünk a következő ninjával, mielőtt még eléri a riasztót, és odacsődíti a társait. Szedjük össze a tárgyakat, köztük a nélkülözhetetlen crowbart.

Menjünk vissza abba a szobába, ahol a festőállványt mozgató kart találtuk. Húzzuk meg újra, így az állvány most néhány szinttel lejjebb került. Jussunk vissza majdnem a pálya legelejére, ahol az első ninjával találkoztunk. Ahol a korlát foghíjas, van egy létra, ezen ereszkedjünk le. Forduljunk jobbra, majd balra, és ugorjunk ki a párkányra. Lőjük le a katonát. Most a festőállvány velünk szemben van, ugorjunk át rá, majd onnan balra a drótkerítés mögé. Az ajtónál használjuk a crowbart.

Egy újabb ládás terembe érkezünk, ahol vár már ránk egy ninja. Ha megtámadjuk, akkor bezárul mögöttünk az ajtó, és aktivizálódik a fali géppisztoly. Tehát lopakodnunk kell. Négykézláb, a dobozok mögött kússzunk el a terem bal sarkába, és vegyük magunkhoz a Silver Key-t. Osonjunk ki, és a festőállványon keresztül jussunk vissza a párkányra, ugorjunk be, majd balra fordulva látunk egy hidat, a végében a kulcslyukkal, amihez van már kulcsunk. Egy udvarba érünk, ahol egy rács mögött parkol a motorunk. Kisebb csatajelenet következik. Ha végeztünk mindenkivel, és mindent összeszedtünk, akkor a bal oldali oszlopok segítségével másszunk fel a párkányokra, és a kis szobában kinyithatjuk a garázst. Jobbra, a rács mögött revolver lőszert találunk.

Szálljunk fel a motorra, induljunk jobbra, fel az emelkedőn, majd le oda, ahol az újabb falikart látjuk. Ez a kar felemeli a mellettünk lévő falat, így már elérjük az egy szinttel feljebb lévő fekvő kar. Húzzuk meg ezt is, majd eresszük vissza a falat. Balra egy homokdombot látunk, ami mögött kinyílt a rács. Ide kell átugratnunk a motorral. Előbb azonban nyissuk ki a domb mellett jobbra található ajtót a crowbarral, és ha elég ügyesek vagyunk, akkor megszerezhetjük az első titkot.

Most már átugrathatunk a motorral. Útközben üssük el a lövöldözőket, és szedegessük össze a tárgyakat. Robogjunk a tetőkön egészen a zászlóig. Itt szálljunk le, és a zászló mögött ereszkedjünk le a létrán a párkányra. Itt a leszakadó deszkák mögött találjuk a második titkos helyet. Úgy ugráljunk a deszkákon, hogy csak minden második essen le, mert így könnyebb visszajutni. Fosszuk ki a helyet, és motorozzunk tovább. Menet közben látunk egy létrát, amit egy csapóajtó zár el. Erre később lesz szükség. A hídon óvatosan lavírozzunk, majd a gödröket kikerülve forduljunk balra. Egy rámpára jutunk, ahol egy újabb ninja vár ránk. Hagyjuk ott a motort, és induljunk balra, a kerítés felé. Ahol hiányos a kerítés, ott ugorjunk ki, és kapaszkodunk meg a falban. Csimpaszkodjunk el a tető szélén a kis párkányig, majd onnan ugorjunk be az ablakon. Húzzuk meg a kart, ez átváltja a rámpát a másik irányba, és így már feljebb tudunk majd motorozni. Itt látjuk a harmadik titkos helyet, de még nem tudunk hozzáférni. Közben végezzünk támadónkkal is.

Most már fel tudunk hajtani a tetőre. A párkányokon hajtsunk végig, majd fel a szemben lévő kis háztetőre, és onnan balra le, ahol a másik zászlót látjuk. Menjünk a zászlóhoz, itt megfordulhatunk a motorral. A híd másik oldalán álljunk szembe a lejtővel, majd hagyjuk el a motort, mert még egy kis kitérőt kell tennünk.

A kis háztető alatt látunk egy teraszt. Ugorjunk le ide. Halljuk, hogy a motorozás közben látott létra csapóajtaja lenyílt. Mielőtt lemásznánk a létrán, a híd alatt csimpaszkodjunk el a szemben lévő karig, mert ez nyitja a harmadik titok ajtaját. Másszunk le a létrán, és menjünk vissza az átváltható rámpáig. Jobbra van egy másik kar, ami szintén átkapcsolja a rámpát. Húzzuk meg, és menjünk vissza a már ismert útvonalon a harmadik titokhoz.

Itt váltsuk át a rámpa kapcsolóját is, és a tetőn keresztül szaladjunk vissza a motorhoz. Szálljunk fel a motorra, és ugrassunk át az emelkedőn, így áttörjük a falat. Megérkeztünk a főhadiszállásra. A ránk támadó katonát rögtön el is üthetjük. Innen már csak gyalog mehetünk tovább. A fejünk felett lévő kart húzzuk meg, ez nyitja a jobb oldali ajtót. Útközben vegyük magunkhoz a lasersight-ot is. Az ajtó mögött egy nagy medit, egy kutyát, és a tologatható doboz alatt a revolvert találjuk.

A betört fallal szemben, balra lőjük ki a kúszórés előtti rácsot, és másszunk be. Kijutunk a tetőre, ahol egy helikopter parkol. Kombináljuk a lasersight-ot a revolverrel. A feladat az, hogy a helikopter mellett lévő piros hordót lőjük szét, csak közben vigyáznunk kell az automata géppisztolyokkal. Ha a hordó felrobban, eltűnnek a géppisztolyok és a helikopter is.

Keressük meg az utolsó kúszórést, és ezen bemászva véget ér a pálya, mehetünk haza.

Mentések:

savegame.0 - dobozos szoba, tűzfújók

savegame.2 - a festőállvány kapcsolója előtt

savegame.4 - irodában, crowbar

savegame.6 - kulcs megszerzése után

savegame.8 - motoron, első ugrató előtt

savegame.10 - átkapcsolható rámpa

savegame.12 - harmadik titok után

savegame.14 - utolsó terem, kúszórés előtt

Judit


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.