.....................................................................

The Trap 01-Follow Von Croy (Az 1-es Csapda-Kövesd Von Croy-t)

Készítő: Benny Mallamaci (Big Ben)

Letölthető: Innen

Csomagold ki a BigBen-TheTrap01.zip-et, majd a wav-okat az audio, az fvc.tr4-et, és az uklogo.pak-ot a Data, a többit a főkönyvtárba másold, és indíthatod is a kalandot.

Mentések--Savegame:

Story:

Von Croy miután megtalálta Egyiptomba a tengeralattjárót, annak belsejében ufókat talált, melyek már haldokoltak, őket az embereivel elvitette a laborjába, hogy megvizsgálja azokat. Von Croy felfedezése ezekután választ adott az eddig kérdésekre is. Ahhoz, hogy elvigye Egyiptomból a tengeralattjárót gyorsan egyiptomi terroristák segítségét kérte, ők pedig cserébe nukleáris töltetű fegyvereket kértek. Fontos volt, hogy a tengeralattjáró kiviteléről senki ne tudjon, szigorúan titkos. A szállítást sikeresen végrehajtották, minden probléma nélkül.
Ezután Von Croy informálta egy-két orvosát, arról hogy a megtalált ufók légzési rendszere hasonló az emberekéhez, így elképzelhető, hogy ahonnan ők jöttek akár ember is, élhetne. Eközben Lara vmi csoda folytán magához tért és az FBI informálta őt Von Croyról, hiszen ki ne ismerné őt jobban. Eközben a terroristák is Von Croy ellen, fordulnak, így Vonnak nincs más választása, minthogy harcba száll velük!!!Persze ahhoz hogy megint jó győzzön közrejátszik azis, hogy Von emberi szövetséget kötnek a terroristákkal.

Rewiev:

Egy bázison kalandozunk, ahol kísérleteket végeznek. Ellenségek katonák, fegyveresek, és kutyák, torz vadállatok, de a végén megnyitva a Csillagkaput, pár félisten is átjön rajta. Az elején egy kulcscsomót, majd több kódkártyát kell megszereznünk, a továbbjutáshoz. Bizony pár medipackot el kell használnunk, de van bőven belőle a pályán. A shotgun is a miénk, megkönnyítve a küzdelmet. A pályához illik a textúra, a hozzáadott hangok is jók, bár sajnos olaszul szólnak hozzánk. Secretet egyet sem találtam a pályán. Elég lineáris a pálya, mindössze egy helyen akadtam meg egy kicsit, nem gondoltam, hogy az összeilleszthető kulcs foglalata a zárt ajtó melletti kis fali asztalka.

Leírás:

Hátrafelé másszunk le a terembe a lecsúszás után. Szemben kinyílik az ajtó. Három fegyverest kell megölnünk, de az egyik rád hagyja a Kulcscsomót. Nyisd ki vele az ajtót. Jobbra fent egy újabb fegyveressel végezhetsz, de a teremben kapsz egy nagy medipackot a sarokban, és shotgun lőszert is. A ládákon keresztül juss el a sarokban a magasabbra, és mássz fel a szellőzőbe. Ott is kapsz egy medipackot, majd a végén mássz le, és ess a vízbe.

Mássz ki, és húzd meg a kart a vízesése oszlopon. A fához közelítve két fegyveres fogad, de rád hagyják a Shotgun-t és lőszert is. A következő teremben ugorj a vízbe, feszítsd ki az ajtót, és ússz át a másik terembe, majd mássz ki a vízből. Vedd fel a medipackot.

Nyomd meg a gombot, öld meg a fegyverest, majd balra menve újabb jön, és a lépcsőn felmenve is találkozol fegyveressel. Ha végeztél velük, egy hatalmas akváriumos terembe érsz. Jobbra menve vigyázz az automata géppuskákra, és rohan j be a jobb oldali szobába, és nyomd meg a gombot. Vedd fel a medipackopt is. A vele szemköztibe ráérsz később is bemenni, ott csak fáklyát vehetsz fel.

Menj vissza ki az akváriumhoz, és jobbra menj. A mellékhelyiségben rántsd le a csapóajtót, és mássz fel a szellőzőbe A túloldalon, lődd le a fegyverest, és a vezérlőpult felől, rántsd fel a csapóajtót.

Gyorsan ússz balra, és húzd meg a kart a vízben. Ússz át a másik medencébe, és kimászva öld meg a cápát. Ugorj vissza, mert shotgun lőszert, és a Crowbaar-t is megtalálod a vízben. Kimászva egy újabb Shotgun a tiéd. Nyomd meg a gombot, és öld meg a szörnyet. Menj a kinyílt ajtóhoz, fent több fegyverest is lelőhetsz, majd a szemközti ajtó felé menve az kinyílik, és egy újabb szörny rohan rád. Abban a teremben a crowbaarral told meg a kart, öld meg a cápát, és a plafonon kapaszkodj a fali karig, és rántsd le.

Ússz a vízben a járaton át, majd kimászva újabb fegyveres, és egy kutya fogad. Ha végeztél velük, mássz le a létrán, nyomd meg a gombot a falon, és visszaérsz a nagy akváriumhoz. Menj a géppuskák felé, most le vannak zárva. Kutasd át a szobákat, az egyikben. a sötétben a kis szekrények előtt egy Kódkártyát vehetsz fel.

Nyisd ki vele az akvárium túloldalán az ajtót, és bent vegyél fel mindent. Kintről két fegyveres ront rád, az egyik egy újabb Kódkártyával ajándékoz meg. Menj ki a folyosóra, majd balra egy nagy terembe érsz. Told be a jobb sarokban a zöld tömböt, majd jobbra is lesz egy, végül balra még egy tömb. Nyisd ki a kulcsoddal az ajtót, és mássz fel a létrán. Két fegyverest ölhetsz meg, mielőtt használnád a kódkártyádat.

A következő teremben balra egy bezárt fenevadat látsz, szemben pedig egy zárt ajtót. Figyeld meg mellette jobbra, a falon, a kis fehér tálcát. Az egy kulcsfoglalat. Ide majd később vissza kell jönni.

Menj jobbra. A kis emelkedőnél újabb két fegyveressel gyűlik meg a bajod, majd kinyithatod az ajtót. Menj jobbra, és a következő kis teremben is öld meg a fegyverest, majd mássz fel a létrán, és végre felveheted a Kulcs-ot, aminek a foglalatát az előbb láttad. Menj le a létrán, lent két fegyveres fogad. Szemben nyitva van most az ajtó, de vigyázz, jobbról géppuskák lőnek. Tehát még kintről lődd szét a rácsot a bal sarokban, és rohanj a kúszórésbe. Előtte töltsd fel magadat energiával.

A kúszórésben balra medipackot találsz, jobbra pedig egy rács után kimászhatsz belőle. Öld meg a fegyverest, és nyomd meg a gombot a falon. Újabb fegyveresekkel, és egy szörnnyel is találkozol, amíg egy vízhez érsz a berobbant folyosó végén.

Ússz jobbra, és le a vízben, és feszítsd ki az ajtó. Felfelé úszva kimászhatsz a vízből. Lődd le a fegyverest, és tekerd meg a csapot. Menj fel a létrán, és a vízbe ugorva újabb járatba érsz. Ússz a vízben, de mielőtt kiérnél a nagy medencébe, vedd fel a Kulcs másik felét. Lődd le az őröket, és menj vissza egészen az említett kis asztalig, a falon. Illeszd össze a kulcsaidat, és tedd oda. Újabb fegyveres, és kutya, majd a következő ajtót is nyisd ki a kulcscsomóddal.

Megint egy fegyveres, és jobbra még egy, és egy kutya, majd lődd szét a kúszórácsot takaró rácsot. A túloldalon lemászva, majd lecsúszva elérsz a csillagkapuhoz. Lent több fegyveressel is végezned kell, de az egyik egy újabb Kódkártyát hagy rád. Nyisd ki vele az ajtót.

A folyosó végén mássz fel a létrán, öld meg a fegyvereseket, és told meg a kart. Kinyitottad a csillagkaput, de félistenek is átjöttek rajra. Menj le, vissza a rakétákhoz, végezz velük, és beugorva a csillagkapuba, elúszhatsz a helyszínről.

OBig


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.