....................................................................

Back to Basics 16 The Red and the Blue (A vörös és a kék)

Készítő: Back to Basics projekt Eric Claire (eRIC)

Letölthető: Innen a Complete_tr4 148MB

Vagy Innen a Complete_tom 25MB

Vagy a pálya külön: The Red and the Blue de ehhez kell a Revised Catacomb Wad is

Csomagold ki a back_to_basics_complete_tr4.zip-et, majd másold a data-ból a data, a többi fájlt pedig a TRLE főkönyvtárába, és indíthatod is a kalandot. Ha a kisebb fájlt, a back_to_basics_complete_tom.zip-et, akkor a graphics-wads-ból másold a graphics-wads, és a többi fájlt pedig a TRLE főkönyvtárába. Másold a graphics-wads könyvtárba azall_levels_wads könyvtárból is a fájlokat. A pályákat, egyenként kell átnevezni Catacombs.TOM-ra, és akkor a tom2pc.exe-vel átkonvertálhatod őket. De javaslom letölteni a .tr4 fájlt, igaz, 148MB, de nincs vele gond.

A projekt története:

Az egész project ötlete elég egyszerű, és eredetileg George Maciver vetette fel. Mivel a manapság kiadott pályák egyre nagyobbak lettek, vita alakult ki, hogy lehet-e érdekes és szórakoztató pályákat építeni az eredeti TRLE-s eszközökkel, amiket még 2000. decemberében adtak ki. Szóval semmi egyéni tárgy, semmi egyéni WAD, semmi egyéni hang, stb. Mindennek a tetejébe megszületett az ötlet, hogy kiválasszunk egy általános WAD-ot (szavazás alapján), és az összes szerkesztett pályát egy időben adjuk ki, 2005. jan. 1-én. A közösség egyhangúan, a Catacomb WAD mellett döntött. Ennek megfelelően a szabályokat meghatározta, hogy csak a standard Level Editor-t lehet használni. Továbbá a script-ben is csak a pálya nevét, a töltőképernyőt és a hátteret (eget - a ford.) lehet megváltoztatni. Megegyeztünk, hogy a tiszta játékidőnek 30-45 percesnek kell lennie, tehát nem túl hosszúnak, hogy a játékosoknak lehetősége legyen végigjátszani az összes versenyen résztvevő pályát.

Story:

Alesandro Azzuri-Rosso, a vagyonos és termékeny 16.sz.-i zeneszerző pompás palotát építtetett két fia számára, néhány ősi katakomba fölé. Alesandro idősebb fia heves természetű volt, míg öccse hideg és számító. Egy nap a két fiú ellopott egy tekercset, ami apjuk egyik nagyszerű szimfóniáját tartalmazta, és elrejtették valahol a palotában, vagy az alatta lévő katakombákban. Hogy bárki számára megakadályozzák a híres Music Scroll visszaszerzését és hollétének felfedezését, a fivérek leleményes csapdákat eszeltek ki, és megtalálták a módját, hogy hogyan keltsék életre a holtakat, akik a betolakodók elleni védelmet segítették szolgálatukkal... Aztán egy nap a hírneves régész és felfedező, Lara Croft rájött a Music Scroll létezésére, és tudomást szerzett a fivérek szándékairól, amivel meg akarták védeni. Amint elképzelte a fivérek által hátrahagyott fejtörők és csapdák megoldása felett érzett örömöt, ördögi mosoly suhant át arcán, és rögtön elindult Alesandro Azzuri-Rosso palotájá hoz. (fordította: Lacek)

Review:

Nekem eddig ez a pálya tetszett a legjobban. Igaz, hogy nem könnyű de nagyon szép, valamint jó ötletek vannak. Az egyik ilyen, amikor tömbökkel kell csiki-csukit játszani, hogy megtaláljuk a pajszert, és a két Golden Star-t. Leleményesnek találom továbbá, hogy az egyik teremben úszhatunk a lávába, mert van egy 'vízösvény'. Az egész szint rendkívül logikusan van felépítve. Nem eshetünk abba a hiába, hogy elhagyunk valamit, és a végéről kell visszamenni. Összesen négy secretet találtam, amik közül az utolsó ajtaját öt csont szétlövésével tudjuk kinyitni. A csontok szétlövéséhez viszont kell a számszeríj, és a Lasersight, amiket csak a többi titokból tudjuk megszerezni, tehát érdemes felderíteni mindet. Kihagyhatatlan szint. :) (Sonyx)

Secret:

Mentések--savegames:

Leírás:

Secretek száma: 4

Érkezés után forduljunk jobbra. A kis járatban vegyük fel a flare-eket, és nyomjuk meg a kapcsolót. Forduljunk meg, menjünk ki, majd át a kinyitott ajtón, kicsit jobbra. A következő teremben látunk egy zárt ajtót, jobbra egy kis termet, és balra egy járatot kicsit magasabban. Menjünk be a jobb oldali kis szobába. Vegyük fel a flare-eket, majd másszunk fel jobbról az egyik koporsóra. Egy nekifutásos ugrással kapjuk el szemben a magasabban lévő részt. Fent forduljunk meg, és ugorjunk át az oszlopra a kismediért. Ugorjunk vissza, és másszunk át a jobbra lévő koporsón. Essünk le a járatba, majd a végén nyomjuk meg a kapcsolót. A játék mutatja az imént látott ajtót, de az még zárva van.

Mivel a koporsón nem tudunk visszamászni, ezért menjünk ki az ajtón, ami akkor nyílt ki, amikor közel léptünk a kapcsolóhoz. Hagyjuk el ezt a kis termet, és menjünk a másik járatba, a zárt ajtó másik oldalán. Fent először ugorjuk át szembe, a flare-ekért, majd vissza. Sétáljunk közel a tűzköpős koporsóhoz. Váltani fog a kamera, és mutatja, hogy hova kell ugranunk. Tehát, várjuk meg, még a tűzköpő kihagy, és ugorjunk át. Innen kússzunk a másik tűzköpő mellé, és álljunk fel. Kapjuk el szemben a rést, oldalazzunk jobbra, és amikor a tűz kihagy, húzódzkodjunk fel, fussunk a kapcsolóhoz, és nyomjuk meg. Kinyílt kint az ajtó.

Forduljunk meg, várjuk meg, még kihagy a tűz, és ugorjunk vissza a tűzköpő mellé, majd a már ismert módon jussunk vissza. Lépjünk be a nyitott ajtón. Bent másszunk fel a sziklára. Fent először keressük meg az 1.csont-ot, és lőjük szét a pisztollyal. A csontokról csak annyit, hogy ezen kívül még négyet találunk a pályán. Csak akkor jutunk be a szint utolsó secretéhez, ha ezeket mindet szétlőttük!

Tehát, ha szétlőttük a csontot, akkor ugorjunk a koporsó mellé, és kússzunk be a nagy terembe. Ugorjunk a medencébe, szedjük fel a medit, majd ússzunk le a járaton. Jobbra fordulva láthatunk egy kis szobrocskát, ami majd a szellem kiiktatásához kel. Tőle jobbra, és balra lőszert vehetünk fel. Ezután ússzunk vissza a felszínre. Ettől a járattól nem messze, látni fogunk a vízbe, az egyik oszlop oldalán egy kis rést. Ide ússzunk be. Haladjunk végig, majd dugjuk ki a fejünket. Kapaszkodjunk fel, és mielőtt visszaesnénk, ugorjunk hátra. Forduljunk meg, és másszunk fel a rácson. Fent forduljunk jobbra, és álljunk szembe a háromszög alakú csúszós résszel. Ugorjunk a jobb oldalára, majd a végén ugorjunk, és kapjuk el a kiszögelést. Itt forduljunk balra, és ugorjunk tovább az oszlopra, majd innen a másikra. Forduljunk meg, és kapjuk el a szélét. Ekkor vesszük észre, hogy az oldalán létra van, valamint a falban egy kis járat. Oldalazzunk át az oszlop másik oldalára, majd ugorjunk hátra, be a kis járatba. A végén vegyük fel a Crossbow-t / 1.secret /.

Menjünk vissza, kapjuk el megint az oszlopot, és másszunk a tetejére. Most visszafelé kell haladnunk úgy, hogy mindig a magasabban lévő kiszögelést kapjuk el. Tehát, nem az oszlopra ugrunk vissza, hanem a felette lévő lapra. Innen tovább tudunk ugrani, és el tudjuk kapni, az azon kiszögelés felett lévő lapot, amire a nagy csúszás után érkeztünk. Látunk szembe egy ketrecet, aminek ugorjunk a tetejére úgy, hogy ne gyulladjunk meg. Ha sikerül, sétáljunk át a másik oldalára. Látunk szemben egy kis csúszós részt, és kicsit balra egy járatot. Ugorjunk a csúszós rész legszélére, és mielőtt leesnénk, ugorjunk tovább, a kis járat el. Itt bemenve vegyük le az oszlopról a Lasersight-ot / 2.secret /.

Ugorjunk vissza a ketrec tetejére, majd innen a vízbe. Lent gyalogoljunk ki a vízből, és járjuk körbe a termet. Ott, ahol a flare-t találtuk, ott van a 2.csont, amit lőjünk szét úgy, hogy kombináljuk a számszeríjat a lézerrel.

Ugorjunk megint egy fejest a vízbe. Ússzunk be a kis résen, majd másszunk ki a végén, ugorjunk hátra, és másszunk fel a rácson. Most nézzük meg a szemben lévő ketrecet, mielőtt továbbmennénk. A rács belülről itt is mászható, tehát jussunk le. Lent megtaláljuk a 3.csont-ot, és lőjük szét.

Még ne essünk a vízbe, hanem ugorjunk át szembe, másszunk fel a rácson, oldalazzunk balra, és essünk le. Lentebb némi lőszert vehetünk magunkhoz. Most már a vízbe eshetünk, és megint fel kell jutnunk, megint szembe kell állnunk a háromszög alakú csúszós résszel. Ugorjunk a jobb oldalára, és csúszás után megint kapjuk el a kis kiszögelés. Jussunk el arra az oszlopra, amiről az első titkot felfedeztük, de most ugorjunk tovább, a Pillar, és a Knot foglalatához. Menjünk végig az erkélyen. Látunk balra egy mászható falat, ezt kapjuk el, és másszunk a tetejére. Forduljunk meg, és ugorjunk át a tetőre, majd az oszlopokról vegyük fel a lőszereket. Essünk le, majd álljunk szembe azzal az oszloppal, amin a puska van. Ugorjunk át. Látni fogjuk, hogy a kristály lelőhelyén leereszkedtek a tüskék. Vegyük fel a Shotgun-t, majd ugorjunk a szemben lévő csúszós rész szélére, majd mielőtt leesnénk, ugorjunk tovább, és kapjuk el a peremet. Húzódzkodjunk fel, és vegyük magunkhoz a Horseman's Gem-et.

Essünk le, a vízbe, lent keressük meg a Gem foglalatát, tegyük bele a tárgyat, végül menjünk be a kinyílt ajtón. A lávás termet a kamera körbepásztázza. Ugorjunk át a láva közepén lévő lapra, majd forduljunk balra. Ugorjunk a csúszós részre úgy, hogy háttal csússzunk, majd mielőtt a lávába esnénk, kapjuk el a peremét, és kapaszkodjunk át jobbra. Húzódzkodjunk fel, és váltsuk át a kart. Álljunk a csonti mellé, és nézzünk szét. Látunk magunk előtt egy újabb csúszós részt, aminek kapjuk el a peremét. Oldalazzunk teljesen balra, húzódzkodjunk fel, majd gyorsan ugorjunk hátra, közben forduljunk 180 fokot, és irányítsuk Lara-t jobbra a levegőben, így nem esünk a lávába. Vegyük fel az oszlopról a medit, és forduljunk szembe a medencével. Egy ügyes ugrással túl kell ugrani az iménti csúszós részt, tehát fölé kell ugranunk. Innen már látjuk a sarokban a mintás lapot, amire ugorjunk rá. A tüskék eltűnnek egy lapon, mi pedig át tudunk oda ugrani.

Itt balra láthatjuk a két csillag foglalatát, de most haladjunk tovább. Szemben nyomjuk meg a kapcsolót a kis beugróban. Menjünk visszafelé egy kicsit, de csak ki ebből a beugróból, és álljunk szembe a medencével. Balra szabaddá vált egy picike terem, amiben egy kart találunk, váltsuk át. Jönnek a szkarabeuszok, úgyhogy gyorsan fussunk ki, és ugorjunk fel szembe, a magasabban lévő tömbre. Forduljunk meg. Észrevesszük a létrát a falon, kapjuk el, másszunk fel, majd kapjuk el a puskát, és lőjük le a csontikat. Most álljunk háttal a medencének, és megint kapjuk el a létrát, majd oldalazzunk teljesen jobbra. Ereszkedjünk le az aljára, engedjük el, és kapjuk el a kicsit lentebb lévő tömb peremét. Másszunk fel rá, és forduljunk meg. Egy ügyes ugrással kapjuk el a szemben lévő csúszós lapot, majd végigcsúszva rajta ugorjunk. Mivel szemben lenyílt a tömb az előbbi kar átváltásával, már el tudjuk kapni a peremet, és fent miénk a Crowbar.

Na most, vissza kell jutni a létrára a már ismert útvonalon. A különbség csak annyi, most már ég a tűz két lapon, tehát, innen nem tudunk közvetlenül a sarokban lévő lapra ugrani. Óvatosan ugorjunk a tüzes lap szélére, majd innen oldalra, a kis beugróba. Célozzuk meg a mintás lapot a sarokba. Irányítani kell Lara-t a levegőben. Ha sikerül, akkor jussunk vissza a létrára, és másszunk fel. Most azonban, ne essünk lejjebb, hanem ugráljunk tovább, a kiszögeléseken. Lőjük le a csontit, és az oszlopot megkerülve vegyük ki a falból az 1.Golden Star-t.

Jussunk vissza ahhoz a kapcsolóhoz, amelyiknél jöttek a bogarak, és megint váltsuk át. Menjünk ki, és ugorjunk a terem bejáratához, majd innen tovább. Lecsukódott a tömb, és mi kivehetjük a falból a 2.Golden Star-t.

Már csak annyi a dolgunk, hogy elugráljunk a foglalatokig, amikbe tegyük bele a csillagokat, és lépjünk be a kinyílt ajtó. Bent gyorsan essünk a vízbe, mert a bogarak még mindig jönnek utánunk. Mielőtt kimásznánk, vegyük fel a lőszert. Ugorjunk fel a tüskék előtt lévő tömbre, majd egy ügyes ugrással kapjuk el a ’majomlétrát’. Forduljunk meg, csimpaszkodjunk visszafelé, majd a végén engedjük el, és kapjuk el az oszlop oldalát. Oldalazzunk át a másik oldalára, majd tovább. Másszunk fel, kapaszkodjunk a csúszós részre, és gyorsan ugorjunk hátra, majd a csúszós oszlopról ugorjunk előre. Feljutottunk a kis építmény tetejére. Lőjük ki a csontit, majd szedjük fel a lőszereket. Ugorjunk vissza az építmény tetejére, és vizsgáljuk meg a falat, majd ugorjunk a kis kiszögelésre, a tűzköpők irányába. Mikor az első kihagy, akkor ugorjunk át oda, majd innen tovább, a barna kiszögelésre. Forduljunk jobbra, és egy nekifutásos ugrással jussunk el a szemben lévő másik barna lapra. A második tűzköpővel már nem kell foglalkozni, csak ugorjunk a mellette lévő lapra. Innen már csak egy ugrás, és megnyomhatunk egy kapcsolót, ami felemel egy lapot. Essünk le a terem aljára, és menjünk át a másik szobába.

Mindjárt a bejáratnál egy oszlop állja utunkat. Toljuk bentebb, majd az imént felemelt lap segítségével juttassuk el a mintás lapra. Ez egy újabb lapot emel fel ebben a teremben, pont egy kapcsoló előtt, amit nyomjunk meg. A másikhoz még ne nyúljunk! Tehát, ha megnyomtuk a kapcsolót, akkor a kinti medencéből eltűnik a víz. Menjünk vissza, másszunk le a mederbe, és először lőjük szét a 4.csont-ot, majd váltsuk át a kart.

Ez hatástalanítja a csapdát a másik kapcsolónál. Másszunk ki, és nyomjuk is meg. A medence megint tele lesz vízzel, és kinyílik az ajtó. Ússzunk be rajta.  Bent álljunk is meg egy pillanatra, mikor a vázákhoz érünk, és nézzünk jobbra. Egy zárt ajtót látunk, ez lesz majd a következő titkok. Ússzunk tovább. A vizes teremben először másszunk fel az oszlopok közé, és vegyük fel a medit. Essünk a vízbe, és keressük meg a két kis nyílást. Mindegy, hogy melyiken megyünk be. A következő teremben találjuk meg az oszlopon a Horseman's Gem-et, amit vegyünk fel.

Mielőtt visszamennénk, nézzük be a baloldalon, a fal alá a víz alatt. Egy rejtett járatot találunk, aminek a végén kimászva vegyük fel a lőszert, és álljunk a mintás lapra. Ez nyitja a vázákkal szemben lévő ajtót, amit az előbb láttunk. Ússzunk be rajta, keressük meg a kijáratot, és kimászva vegyük fel a Crossbow-t / 3.secret / valamint a lőszert.

Hagyjuk el a termet, menjünk vissza egészen a két résig a víz alatt. Mindkét rés mellett egy helyen ki tudunk mászni a vízből. Másszunk ki a baloldali résnél található tömbre, majd másszunk, egyel feljebb. Látjuk a zárt ajtót, amit ki kell nyitnunk. Nézzünk körbe, mert a csíkos mászható. Kapjuk el, majd oldalazzunk addig, amíg át nem tudunk ugrani a tetőre. Keressük meg fent a kapcsolót, és váltsuk át. A játék mutatja, hogy egy kapcsolónál, eltűntek a tüskék. Menjünk visszafelé, és ugorjunk át a lőszerhez, amit az előbb látunk, mielőtt a tetőre ugrottunk. Vegyük fel, majd nézzünk jobbra. Egy ügyes ugrással kapjuk el a kúszórést, és a másik oldalán ereszkedjünk le a kapcsolóhoz, amit nyomjunk meg. Ez nyitja az ajtót.

Essünk a vízbe, majd ki a szűk résen, és másszunk ki a vízből a baloldali réstől nem messze. Másszunk feljebb, és ugorjunk át az ajtóhoz. Mielőtt bemennénk, menjünk tovább, és keressük meg az 5.csont-ot, lőjük szét.

Most már nyitva van az utolsó titok ajtaja, de ezt majd csak később tudjuk felderíteni, a pálya végén. Most tehát, menjünk be a nyitott ajtón. Egy ismerős szobába érünk, ami azonban egy kicsit megváltozott, méghozzá a láva eltűnt, és víz van a helyén. A vízben forduljunk jobbra, majd másszunk ki, és a tegyük a kristályt a foglalatba, majd menjünk be a kinyílt ajtón. Bent először váltsuk át a kart, ami kinyit egy ajtót a nagy, medencés teremben. A kar meghúzása után vegyük le az oszlopról a Pharos Knot-ot, majd menjünk a teremből, majd menjünk abba a terembe, ahol az első két titkot megtaláltuk.

A szkarabeuszokkal a nyomunkban keressük meg az imént kinyitott ajtót, és lépjünk be. Kerüljük meg a tömböt, és egy nekifutásos ugrással kapjuk el szemben a falat, amin másszunk fel. Lőjük le a csontit. Vizsgáljuk meg ennek a nagyobb párkánynak a másik oldalát is, mert az is mászható. Oldalazzunk el rajt a falon lévő létrára, majd másszunk lejjebb. Oldalazzunk a jobb oldali rés felé, kapaszkodjunk át, és másszunk fel. Látunk balról egy kapcsolót, de közvetlenül nem tudunk oda lemászni, ezért ugorjunk a jobboldali beugróba, majd innen a kapcsolóhoz, amit nyomjunk meg. Jussunk vissza a létrára, másszunk fel, és oldalazzunk a nyitott ajtóhoz, majd húzódzkodjunk fel. Cselezzük ki az összes tüskés golyót, majd haladjunk felfelé.

Két zárt ajtót látunk jobbról és balról. Szemben ábrák vannak a falon, a két szélsőt jegyezzük meg. Vegyük fel a medit, majd szembe vele nyomjuk meg a kapcsolót. Kinyílt az előbb látott két ajtó. Fussunk visszafelé, és menjünk először a baloldaliba. Találunk itt három kart, és előttük egy-egy ábrát. Emlékszünk még a két szélső ábrára, ami az előző teremben van? Azt a kettőt váltsuk át, amik ugyanolyanok, mint azok. Ennek következtében kinyílik ebben a teremben az ajtó. Menjünk ki rajta. A lávás teremben vagyunk, és balról, a csúszós rész felett immár nyitva van az ajtó. Ugorjunk át, és nyomjuk meg az itt talált kapcsolót. Ugorjunk vissza, majd jussunk el abba a terembe, ahol a tüskés golyó gurultak, és menjünk be a másik oldalon lévő nyitott ajtón. Essünk a vízbe, vegyük fel a lőszert, másszunk ki, és haladjunk tovább. Találunk egy lyukat, essünk le. Most egy nagyon érdekes dolog jön, hiszen a medencében még mindig láva van, viszont nyugodtam beleeshetünk, mert van egy ’vízösvény’. Fontos, hogy NE ússzunk le a mintás lapokról, mert meghalunk.

Tehát, ússzunk végig az emblémák felett, majd a túloldalt másszunk ki. Jussunk fel a rúdon, majd fent ugorjunk le. Vegyük le az oszlopról az Ornate Handle-t, majd gyorsan fussunk ki a kinyíló ajtón, mert jönni fog egy szellem. Visszajutunk a nagy, medencés terembe, ahol gyorsan essünk a vízbe, és keressük meg a szobrot a víz alatt. Közben láthatunk egy bejátszást, miszerint, egy csúszós lapon elaludt a tűz. Először várjuk, meg, míg a szellem kimúlik, majd ússzunk vissza a felszínre. Most megint ússzunk be az oszlopon lévő résen, haladjunk végig, másszunk ki, ugorjunk hátra, és másszunk fel a rácson. Most azonban, NE a háromszög alakú csúszós rész felé menjünk, hanem a másik irányba. Már láthatjuk azt a csúszós lapot, amin az imént aludt ki a tűz. Kapjuk el a plafont, és csimpaszkodjunk fölé, majd essünk rá.

Csúszás közben ugorjunk a következő csúszós részre, majd innen tovább, a beugró elé. Másszunk be, és vegyük fel az oszlopról a Pharos Pillar-t. Menjünk vissza a beugró előtti lapra, majd innen ugorjunk, és kapjuk el a szemben lévő rács tetejének a peremét. Húzódzkodjunk fel, majd ugorjunk a vízbe. Na most el kell megint jutnunk a foglalatokhoz szembe a már jól ismert útvonalon. Itt használni is tudjuk a két tárgyat. Kinyílik a nagy ajtó, mi pedig lépjünk be. Nézzük végig a bejátszást. Ha visszakaptuk az irányítást, akkor fussunk át a hídon, közben robbantsuk fel a csontikat. Mivel megjelent két szellem is, ezért gyorsan kell cselekedni. Tehát, ha átfutottunk a hídon, akkor menjünk hátra. Látunk egy kétszárnyú ajtót.

A baloldalon másszunk fel a rácson, majd ugorjunk hátra. Forduljunk meg, és kapjuk el annak a tömbnek a peremét, ahol az égő váza van. Húzódzkodjunk fel úgy, hogy ne gyulladjunk meg. Essünk le a jobbra lévő járatba, és haladjunk rajta végig. Lőjük le a csontikat, majd ugorjunk a balra lévő első oszlopra, és innen a szobrocskához. Várjuk meg, míg kimúlik a két szellem. Fellélegezhetünk, most már nem kell sietni. Nézzünk szét. Ugorjunk át a nagymedihez, vegyük fel, majd ugorjunk vissza. Látjuk szemben a tárgyat, csak el kell ide jutni. Ugráljunk vissza az erkélyre, majd innen a tárgy lelőhelye előtti oszlopra. Már csak egy ugrás, és felvehetjük a Hathor Effigy-t.

Ugorjunk a negyedik oszlopra is, és vegyük fel a Grenade Gun-t, majd essünk le a vízbe. Mászunk ki, fussunk a kétszárnyú ajtóhoz, aminek az oldalán felmásztunk. A másik oldalán találunk egy nyitott ajtót. Bemenve ezen vegyük fel a Trident-et / 4.secret /.

Ezt az ajtót nyitottuk ki az öt csont szétlövésével. Illesszük össze az Ornate Handle-t, és a Hathor Effigy-t, majd az így kapott tárgyat tegyük a nagy ajtó előtti foglalatba. Forduljunk meg, és az újonnan kinyitott ajtón bemenve vége ennek a remek pályának.

Sonyx

A következő pálya: The Underground City

 

Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.