.....................................................................

Back to Basics 18 Through the Shadow of Death (A Halál árnyákán át)

Készítő: Back to Basics projekt Loren Golden (Idealist)

Letölthető: Innen a Complete_tr4 148MB

Vagy Innen a Complete_tom 25MB

Vagy a pálya külön: Through the Shadow of Death de ehhez kell a Revised Catacomb Wad is

Csomagold ki a back_to_basics_complete_tr4.zip-et, majd másold a data-ból a data, a többi fájlt pedig a TRLE főkönyvtárába, és indíthatod is a kalandot. Ha a kisebb fájlt, a back_to_basics_complete_tom.zip-et, akkor a graphics-wads-ból másold a graphics-wads, és a többi fájlt pedig a TRLE főkönyvtárába. Másold a graphics-wads könyvtárba azall_levels_wads könyvtárból is a fájlokat. A pályákat, egyenként kell átnevezni Catacombs.TOM-ra, és akkor a tom2pc.exe-vel átkonvertálhatod őket. De javaslom letölteni a .tr4 fájlt, igaz, 148MB, de nincs vele gond.

A projekt története:

Az egész project ötlete elég egyszerű, és eredetileg George Maciver vetette fel. Mivel a manapság kiadott pályák egyre nagyobbak lettek, vita alakult ki, hogy lehet-e érdekes és szórakoztató pályákat építeni az eredeti TRLE-s eszközökkel, amiket még 2000. decemberében adtak ki. Szóval semmi egyéni tárgy, semmi egyéni WAD, semmi egyéni hang, stb. Mindennek a tetejébe megszületett az ötlet, hogy kiválasszunk egy általános WAD-ot (szavazás alapján), és az összes szerkesztett pályát egy időben adjuk ki, 2005. jan. 1-én. A közösség egyhangúan, a Catacomb WAD mellett döntött. Ennek megfelelően a szabályokat meghatározta, hogy csak a standard Level Editor-t lehet használni. Továbbá a script-ben is csak a pálya nevét, a töltőképernyőt és a hátteret (eget - a ford.) lehet megváltoztatni. Megegyeztünk, hogy a tiszta játékidőnek 30-45 percesnek kell lennie, tehát nem túl hosszúnak, hogy a játékosoknak lehetősége legyen végigjátszani az összes versenyen résztvevő pályát.

Story:

Az ősi időkben a filozófusok tanulmányozták a Szférák Zenéjét, a tökéletes, harmónikus zenét, ami a Földön nem hallható, és a csillagok és bolygók hozzák létre az égen való mozgásuk során. A görög filozófus, Pithagorasz megfejtette a zene értelmét, és élete vége felé a Szférák Zenéjét egy tekercsen megörökítette. Halála után ezt a zenés tekercset, a gyűjteményében található sok másikkal együtt az alexandriai nagy könyvtárba, Egyiptomba vitték megőrzésre. Amikor a könyvtárosok tanulmányozták sajátos jelentését, megértették, hogy félelmetes erőt szabadíthatna el, ha valaki a Szférák Zenéjét hangzó tökéletességében eljátszaná - irányítást nyerne a csillagok és bolygók mozgása felett, világszerte pusztulást okozna földrengések, tájfunok, vulkánkitörések, meteoritesők, és hasonlók formájában. Ennek megakadályozására a könyvtárosok elrejtették a tekercset egy speciális kriptában az Alexandria alatti katakombákban. A jobb védelem érdekében a katakombákat a holtak szellemei őrizték,  akik megakadályoztak mindenkit az áthaladásban. A modern időkben egy titkos társaság, melyet Illuminati-nak hívnak, tudomást szerzett a tekercs létezéséről és hollétéről. Tudva, hogy egy mély sírba temették, a világhírű régész/kalandor Lara Croft szolgálatait keresték, hogy találja meg. Azonban Lara Croft, bár elfogadta felkérésüket, úgy döntött, hogy behatol az Illuminati titkos főhadiszállására, és felderítette az okát, hogy miért akarják megszerezni: világuralomra törtek. Megakadályozandó, hogy az Illuminati valaha is megtalálja a tekercset, úgy döntött, hogy maga keresi meg, és elhelyezi egy titkos helyen, ahol soha nem jutna eszükbe keresni... (fordította: Lacek)

Review:

A Back to Basics project utolsó pályája igencsak megizzasztott. Rengeteg időre záródó ajtó, és számtalan csonti jellemzi. A szellemekről, és a végén a szkarabeuszokról már nem is beszélve. Érdemes a négy secretet megkeresni, mert az egyikben van a számszeríj, egy másikban robbanó lőszer hozzá, a maradék kettőben pedig egy-egy medit. A titkok nincsenek nagyon eldugva, viszont a végén figyelni kell, mert könnyen lemaradhatunk az utolsóról. Megkapjuk még a Shotgun-t is, de ezzel elég bajos a csontikat mindig lelövöldözni egy szakadékba. Az eü. csomagokkal nem árt spórolni, mert nem túl sok van a pályán, és van néhány kötelező sérülés, valamit az egyik helyen nehezen múlnak ki a szellemek. Ezeket figyelmen kívül hagyva, szerintem remek pálya. Sajnálom, hogy ezzel vége ennek a magas színvonalú, 18 pályás kollekciónak. Reménykedek benne, hogy még sok ilyennel találkozunk. :) (Sonyx)

Secret:

Mentések--savegames:

Leírás:

Secretek száma: 4

Miután megkapjuk az irányítást, menjünk a jobboldali járatba, fel a lépcsőn. Közben lőjük szét a vázát, és vegyük fel belőle a flare-eket, majd haladjunk tovább. A kis teremben másszunk fel balról, a tömbre, majd egyel magasabbra. Innen látunk egy foglalatot, és mellette egy zárt ajtót. Most azonban, forduljunk jobbra, és ugorjunk a járathoz. Az terem egyik erkélyére érkeztünk. Mindösszesen egy mintás lapot látunk itt. Ez egy időkapcsoló. Lépjünk rá, és a játék mutatja, hogy kinyílt egy ajtó. Óvatosan essünk le az erkélyről, majd sprinteljünk a másik járatba. Itt felmenve a lépcsőn, megtaláljuk azt az ajtót, amit az előbb nyitottunk ki. Ha elég gyorsak voltunk, még nyitva is van, fussunk be rajta. Bent először lőjük szét az egyik vázát, mert lőszer van benne. Ezután másszunk fel a rúdon, és fent leugorva szintén vázákat találunk, amik közül az egyikből felvehetjük a Shotgun-t. Ezután haladjunk tovább, és a másik erkélyen lyukadunk ki. Az oszlopról vegyük fel a Pharos Pillar-t.

Abban a pillanatban, mikor levesszük az oszlopról, megjelenik egy szellem. Óvatosan essünk le az erkélyről, majd sprinteljünk vissza az előző járatba, ahol másszunk fel a nemrég látott foglalathoz, tegyük bele a tárgyat, fussunk be a kinyílt ajtón. Kapjuk el a rudat, csússzunk le, mert lent találjuk a szobrocskát, ami hatástalanítja a szellemet. Ha kimúlt, akkor lőjük szét a vázákat, mert lőszert és medi van bennünk. Másszunk vissza a rúdon, fent ugorjunk le, és váltsuk át az itt található kart, mire kinyílik egy hatalmas ajtó. Csússzunk vissza a rúdon, és menjünk ki a most kinyílt kis ajtón, menjünk a kezdő terembe, és lépjünk be a nagy ajtón. Bent forduljunk jobbra, majd a lépcsőfordulónál álljunk meg. Gyújtsunk meg egy fáklyát, és nézzünk fel. Egy rejtett járatot találunk. Kapaszkodjunk fel, fussunk végig, majd másszunk fel a falon. Fent oldalazzunk, majd essünk le. Forduljunk meg, és az ablakból vegyük fel a Lasersight-ot.

Ugorjunk vissza, de még ne másszunk le a létrán, hanem haladjunk tovább. A nagy lyukhoz érve kapjuk el a plafont, és csimpaszkodjunk át a túloldalra. Itt találjuk a Crossbow-t / 1.secret /.

Most menjünk vissza a mászható falhoz, jussunk le rajta, majd ki a titkos járatból, és folytassuk utunkat. Egy oszlopokkal határolt terembe érünk, ahol a bejárattól jobbra, balra, valamint szemben egy-egy ajtó van. Itt most nincs más dolgunk, csak jegyezzük meg a szemben lévő ajtót, mert később lesz egy időre futás, és eléggé rövid időre nyílik csak ki. Tehát, haladjunk visszafelé, és derítsük fel a másik járatot is. Egy barlangba érünk, a közepén egy medencével, és szemben egy zárt ajtó, és mellette két csillag-foglalat. Ettől a zárt ajtótól balra van magasabban egy beugró, a sarokban, ahol megint felvehetjük a Shotgun-t, és lőszert hozzá.

Essünk le, majd ugorjunk a vízbe. Ússzunk végig a járaton, és egy hatalmas, vizes terembe érünk. Ússzunk át rajta, és haladjunk be a jobb sarokban lévő járatba, ami egy kis teremhez vezet. Itt mindösszesen egy mintás lapot találunk. Lépjünk rá, és a játék mutatja, hogy kinyílt egy ajtó. Itt jön a csel, ugyanis nem egy, hanem két ajtót nyit ez a kapcsoló. Tehát, amikor rálépünk a lapra, gyorsan essünk a vízbe, ússzunk ki a járatból, majd kint forduljunk balra, mert itt találunk egy járatot, amibe ússzunk be. Ha elég gyorsak voltunk, akkor az ajtó nyitva van, és mi beléphetünk rajta. Bent egy mozgatható oszlopot találunk, amit húzzunk, egyel kintebb. Ezzel támasztjuk alá a fenti lapot, csak így tudjuk majd fent a másik oszlopot a jelre tolni. Ússzunk vissza az időkapcsolóhoz, mert sajnos egy másik időre úszás jön. Lépjünk rá a kapcsolóra, essünk a vízbe, és kiérve most ne forduljunk balra, hanem ússzunk át a terem másik oldalára, és a kicsit balra lévő helyen be tudunk úszni, így egy másik ajtóhoz érünk, ami még nyitva van, gyorsan haladjunk be rajta. Menjünk végig a járaton, majd a kőhídon, és elérünk egy terembe, ahol egy újabb mozgatható oszlopot találunk. Az ajtó melletti jelre tudjuk tolni, mert lent már alátámasztottuk a padlót. Az oszlopot a jelre tolva kinyílik az ajtó, amin menjünk be. A másik kőhídra jutunk, ahol vegyük elő a puskát, mert három csonti érkezik. Őket egyesével lőjük a vízbe, majd menjünk be oda, ahonnan jöttek. A kis teremben lőjük szét szemben a vázát, és vegyük fel belőle a lőszert, és a sarokból is a Crowbar-t.

Gyújtsunk meg egy fáklyát, és vizsgáljuk meg a plafont. Az egyik koporsóról egy titkos beugróba tudunk felkapaszkodni, ahol egy medivel gazdagodunk / 2.secret /

Most haladjunk visszafelé, és a kőhídon térjünk le balra, menjük le a két oszlop között. Rövidesen két ferde járattal találjuk szembe magunkat, és először menjünk a baloldaliba. Egy kis teremben találunk három koporsót, és néhány vázát. Az egyik vázából flare-eket, egy másikból az Ornate Handle-t vehetjük magunkhoz.

Mikor ez utóbbit begyűjtjük, akkor három harcos csonti jelenik meg, akiket csalogassunk vissza a hídhoz, és lőjük őket a vízbe. Ezek után menjünk vissza az elágazáshoz, és most a jobboldali járatot válasszuk. Végigszaladva egy medencéhez érünk, amibe essünk bele. Négy járatot találunk. Az egyikben mindössze egy medi van. Ezt vegyük fel, és ússzunk vissza. A medi járatával szemben lévő járatba beúszva lőszert találunk, és itt ki is tudunk mászni a vízből. Mentsünk, mert időre úszás jön! Nyomjuk meg a kapcsolót, majd essünk a vízbe, ússzunk vissza, majd kint forduljunk balra, és ússzunk be a járatba. Ha elég gyorsak voltunk, akkor az ajtó még nyitva van, és egy oszlopról felvehetjük a Hathor Effigy-t.

Sajnos, szellemtámadás következik! Ússzunk vissza, vegyünk levegőt, és ússzunk be az Effigy lelőhelyével szemben lévő járatba, mert itt kinyílt az ajtó, ami mögött egy szobrocska van. Várjuk meg, míg kimúlik a szellem, majd ússzunk vissza, és másszunk ki a medencéből. Na most, emlékszünk még, hogy hol találtuk meg az Ornate Handle-t? Ugyanis, onnan nem messze van egy zárt ajtó, és előtte egy tartó. Illesszük össze a nálunk lévő két tárgyat, és tegyük ebbe a tartóba. Kinyílik az ajtó, és bent egy oszlopról vegyük le a Pharos Knot-ot.

Most haladjunk vissza egészen a hatalmas teremig, aminek az alján víz van, essünk bele, és ússzunk vissza. A túloldalt másszunk ki, és menjünk az ajtóig, ami mellett a két csillag-foglalat van. Kinyitni ugyan még nem tudjuk az ajtót, de itt találunk egy magasabban lévő, szürke lapot. Ez egy időkapcsoló. Most emlékeznünk kell arra az ajtóra, amit az első titok megszerzése után láttunk, az oszlopokkal határolt teremben, ugyanis az az ajtó nyílik ki, ha rálépünk a lapra. Tehát, lépjünk rá, majd fussunk, ugorjunk, sprinteljünk, a lényeg az, hogy bejussunk az ajtón, mielőtt az becsukódna. Ha sikerül, akkor egy bejátszást látunk, a játék megmutatja a kinti ’termet’, valamint azt, hogy elindul két szellem. Mikor visszakapjuk az irányítást, akkor gyorsan váltsuk át a kart, majd fussunk ki a teremből, és kint forduljunk balra.

Másszunk fel a rúdon, majd fent ugorjunk le. Forduljunk meg, és menjünk mindjárt jobbra. Az imént bemutatott terem tetején vagyunk. A csontikkal egyelőre ne foglalkozzunk, először a szellemeket kell kiiktatni. Nos, a tetőn forduljunk jobbra, és csússzunk le az első csúszós oszlopon. Pont egy másik csúszós részre érkezünk, aminek kapjuk el a peremét, és úgy essünk le. Mindenképpen sérülni fogunk! Lent észreveszünk egy ajtót, ami kinyílik, ha közel megyünk hozzá. Bent nyomjuk meg jobbról a kapcsolót, mire játék mutatja, hogy két tűzköpő kialudt. Gyorsan forduljunk meg, és menjünk be a kinyílt ajtón, mert a két szellem még mindig itt van. Bent elénk ugrik egy csonti, őt lőjük a lyukba. Forduljunk jobbra, keressük meg a létrát, és másszunk le. Itt végre megtaláljuk a szobrocskát, amivel hatástalanítani tudjuk a szellemeket (ezek elég lassan múlnak ki, nekem többször vissza kellett töltenem az állást!).

Ha végük, akkor vegyük fel a lőszert, és a medit, majd másszunk vissza a létrán. Menjünk vissza oda, ahol az előbb a kapcsolót megnyomtuk, mert az egyik vázában ott lapul egy medi. Mivel visszamenni nem tudunk azon az úton, amin jöttünk, ezért bolyongjunk egy kicsit azon lyuk körül, amibe az előbb lemásztunk, mert észreveszünk a plafonban egy nyílást, amin fel tudunk mászni. Fent fussunk a rúdhoz, és megint másszunk fel a tetőre. Menjünk a tető távolabbi, jobb sarkába, majd a csúszós oszlopra ráugorva kapjuk el a plafont. Csimpaszkodjunk a járatig, majd essünk le. Nyomjuk meg az itt található kapcsolót, mire egy lap lecsukódik annál a kapcsolónál, amit átváltottunk, miután megjelent a két szellem. A plafonon keresztül jussunk vissza a tetőre, majd vissza a rúdig (a gerendákon ugrálva találunk némi lőszert), és csússzunk le rajta. Forduljunk meg, majd jobbra menve meg is találjuk az imént lenyílt lapot, essünk le (az egyik vázában flare!). Kússzunk végig a járaton, ereszkedjünk lejjebb, majd még lejjebb. Már látjuk is a Knot foglalatát. Menjünk oda, és tegyük bele a tárgyat, mire kinyílik mellettünk a két ajtó. Haladjunk ki az egyiken, majd át a nagy barlang kőhídján, és lépjünk be abba az építménybe, ahonnan a két szellem jött. Bent forduljunk jobbra, és vegyük fel az oszlopról az 1.Horseman's Gem-et, majd a hátunk mögött lévő oszlopról a 2.Horseman's Gem-et.

Menjünk vissza a hídon, de kapaszkodjunk fel a kúszójáratba, hanem haladjunk tovább. Nem sokkal később egy kis termet találunk jobbról, nyomjuk meg az itt található kapcsolót. Kinyílt egy ajtó. Most menjünk ki a teremből, forduljunk jobbra, és haladjunk tovább. Rövidesen egy kereszteződéshez érünk, ahol jegyezzük meg a balra lévő ajtót, majd folytassuk utunkat. Gerendákhoz érünk, amiken ugrálva jussunk el az időkapcsolóig, ami ezúttal is egy szürke lap a földön. Várjuk meg a három csontit, lőjük őket a mélybe, majd ugráljunk vissza a gerendákon, és rohanjunk be az imént látott ajtón. Mögötte kapcsolót találunk, amit nyomjunk meg, erre kinyílik egy másik ajtó. Forduljunk meg, menjünk közel az ajtóhoz, mire az kinyílik, és fussunk vissza a kúszójárathoz, közben ugorjuk át a csontikat.

Kapaszkodjunk fel, majd a végén másszunk ki a kar mellett. Menjünk kifelé ebből a teremből, és az oszlopokkal határolt szoba végén meg is találjuk azt a két ajtót, amit kinyitottunk (ezt a két ajtót akkor láttuk, amikor felvettük az első secretet, és utána tovább mentünk, hogy megjegyezzük azt az ajtót, amit a csillag-foglalat mellett lévő szürke lappal nyitottunk ki). Nos, először menjünk be a jobboldali ajtón. Bent egy nagy fejet látunk, ebből kell majd vizet fakasztanunk. Jobbról látunk egy oszlopot, ennek az oldala mászható, ezt jegyezzük meg! Ugorjunk le a mederbe, és kússzunk be a fej alá. Végighaladva egy újabb terembe érünk. Mikor kimászunk a járatból, akkor látjuk szemben a zárt ajtót, de most forduljunk jobbra. A szoba végében vázákat találunk, lőjük szét mindet, kivéve a jobb sarokban lévőt, mert abban csonti van, a többiben lőszer, és medi. Ha szétlőjük a más színű lap felett a vázát, akkor a lap lecsukódik, és egy kapcsoló válik láthatóvá, de még nem tudjuk megnyomni, mert tüskék védik. Most a kúszójáraton keresztül jussunk vissza a nagy fejig, másszunk ki a mederből, majd lépkedjünk fel az oszlop oldalán található létrán. Fent egy medit, és egy nyitott ajtót találunk. Mentsünk, mert egy időre futás jön! Váltsuk át a kart, mire az előbb látott kapcsoló előtt a tüskék visszahúzódnak, de csak egy időre. Jussunk el megint oda, essünk a lyukba, és nyomjuk meg a kapcsolót. Ez nyitja a teremben található nagy ajtót. Gyorsan szökkenjünk hátra, majd ugorjunk egy hátra szaltót, mielőtt a tüskék agyonszúrnak. Ha sikerül, akkor menjünk a most kinyitott ajtó irányába. Bent először essünk a vízbe, mert egy kis járatban robbanó lőszert vehetünk fel a számszeríjhoz / 3.secret /.

Ússzunk vissza a felszínre, és másszunk ki a foglalatnál. Lőjük le a csontikat, és tegyük az egyik Gem-et a helyére. Most már visszamenetünk, illetve visszaúszhatunk a nagy fejhez, mert immár folyik belőle a víz, hagyjuk el a termet, és menjünk a szemben lévő szobába, mert egy másik fejből is vizet kell fakasztani. Bent forduljunk balra, és hátul keressük meg a mászható oszlopot. Másszunk fel. Balról egy zárt ajtót látunk, jobbról pedig egy szürke lapot, erre lépjünk rá.

Újabb időre futás jön. Lépjünk a lapra, majd gyorsan fussunk az ajtót, és mielőtt becsukódna az orrunk előtt, kapjuk el a rudat, és csússzunk le rajta. Lent lőjük le a csontikat, majd keressük meg hátul a kapcsolót, amit nyomjunk meg. Ez nyitja azt az ajtót, ami mögött a kristály foglalata van. Lőjük le az újabb csontit, majd menjünk be a most kinyitott ajtón, és tegyük a helyére a Gem-et. Menjünk ki, másszunk fel a rúdon, majd fent ugorjunk hátra. Hagyjuk el azt a termet is, mert immár ebből a fejből is víz folyik. Kint forduljunk jobbra, megint fel kell mennünk a rúdon keresztül a sötét barlang tetejére. Két oldalról most már két medence van, köszönhetően a két nagy fejnek. Ezekbe a medencékbe egy szépen kivitelezett nekifutásos ugrással tudunk eljutni, de nem mindegy, hogy először melyikbe ugrunk, ha meg akarjuk találni a negyedik titkot is. Tehát, ugorjunk a BALODALI medencébe. Ússzunk be a járatba, majd forduljunk jobbra. Másszunk ki a sötét teremben. Gyújtsunk meg egy fáklyát, és keressük meg az egyik oszlop oldalán a kapcsolót, amit nyomjunk meg. Kijött a falból egy tömb. Lőjük le a csontikat, és hátul keressük meg ezt a tömböt, aminek a segítségével feljebb tudunk mászni. Rövidesen meglátjuk a köteleket, kapjuk el az elsőt, majd innen a másodikat. Lengjünk a szemben lévő gerendára, és vegyük fel a medit, majd jussunk vissza a kötélre. Kapjuk el a harmadik kötelet is, majd lengjünk a beugróba, és vegyük ki a falból az 1.Golden Star-t.

Megjelenik két szellem. Óvatosan essünk le a terem aljára, majd fussunk a vízbe. Ússzunk jobbra, és a járaton egy ismerős terembe érkezünk. Már jártunk itt, csak akkor még nem volt benne víz. Várjuk meg, míg a két szellem kimúlik, majd ússzunk vissza abba a terembe, ahol az imént vettük fel a csillagot. Hátul, ahol a tömb segítségével feljebb másztunk, egy másik tömb is kijött a falból. Erre felmászva nyomjuk meg a kapcsolót, ami az utolsó titok ajtaját nyitja. Ezek után esünk le, fussunk vissza a vízbe, és a szobrocska medence partján másszunk ki. A plafonon lévő lyuk segítségével másszunk fel, majd menjünk a rúdhoz, és megint másszunk fel a tetőre. Most a jobboldali medencébe ugorjunk. Beúszva a járaton, forduljunk balra, és a végén másszunk ki a vízből. Jobboldalon, a falon le tudunk mászni. Lent látunk egy zárt ajtót, amit jegyezzünk meg, mert nagyon gyorsan kell majd ideérni. Most azonban, menjünk be a járatba. Megjelenik egy csomó bogár, őket ki kell cselezni. Észrevesszük, hogy az egyik ajtó a négyből nyitva van, mögötte egy nagymedit vehetünk fel / 4.secret /.

Gyorsan fussunk ki, majd álljunk arra a helyre, ahonnan el tudjuk kapni a fekete plafont, amin csimpaszkodjunk végig, a fenti beugróba. Essünk le, majd ugorjunk a rúdra, amin csússzunk le. Lent bogarak vannak! Négy kis beugrót találunk lent. Kettőben lőszer, és medi van, de nem ajánlom, hogy ezeket felvegyük, mert elég nagy energiavesztéssel jár. A harmadik beugróban vegyük ki a falból a 2.Golden Star-t.

A negyedik beugróban egy időkapcsolót találunk, ez nyitja kint a lift ajtaját, Most következik az utolsó időre futás. Tehát, lépjünk a lapra, utána kapjuk el a rudat, másszunk fel, fent ugorjunk le, majd essünk le a beugróból, sprinteljünk arra, amerről jöttünk, és a lépcsőn felmenve még nyitva találjuk az ajtót, amin lépjünk be. A lift felvisz minket. Fent forduljunk jobbra, majd essünk a vízbe. A víz alatt balra menjünk, és ismét a szobrocskás medencében kötünk ki. Másszunk ki belőle, majd a plafonon lévő lyuk segítségével jussunk fel. Most menjünk a két csillag foglalatához, amire ugye emlékszünk, hogy hol van? Ha odaértünk, akkor tegyük a foglalatokba a tárgyakat, mire kinyílik az ajtó. Menjünk be, vegyük le az oszlopról a Music Scroll-t, és ezzel nem csak a pályának van vége, hanem a Back to Basics project-nek is. 

Sonyx

 


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.