.....................................................................

Catacombs of Fog

Készítő: Rapetou

Letölthető (Download): Innen (Here)

Csomagold ki a rapetou_catacombs_of_fog.zip-et, másold a data-ból a data, a samples-bõl a sound-samples, a wads-ból a graphics-wads, a script-bõl, és a a többi fájlt pedig a TRLE főkönyvtárába. Indítsd el a tom2pc.exe-t, hívd be az Add gombbal a Catacomb.TOM-ot, majd Build All. Ha kész indulhat a kaland.

Review:

Nekem fantasztikusan bejött, bár párszor OBig nélkül összetörtem-zúztam volna a gépet. Kezdőknek nem ajánlom! Szép, látványos, technikás, ördöngős, idegelő,…mi rosszat mondjak még róla? :)

Secret 1-2:

Mentések--Savegames:

Leírás:

Csúszással kezdünk, illetve iziben ugorj, s kapaszkodj látatlanban. Mássz felfelé, még mindig láthatatlanul, majd egy pillanatra engedd a kapaszkodást, és egy kúszójáratban megtalálod a shotgunt ( 1 secret ) Keveredj vissza, s bepottyanva egy terembe, jobb oldalon egy égő talapzaton levő csont szétlövésére nyílik az ajtó. Kissé nehezíti egy csonti az akciót. A következő lávás teremben ugorj a túloldalra. Kapcsolóra nyílik az ajtó. A bal oldalon lévő csúszdára háttal ugorva kapaszkodj a plafonba, s így menj FEL a végéig. A fenti rész bal oldalán átugorva a tüzet, egy oszlopra pottyansz, ahol a kapcsolóval aktiválhatod a köteleket.

Végigugrálva, csimpaszkodva, az utolsó kötélről ugorj a bal hátsó sarokban lévő, kislavórnyi vízbe, majd ügyesen kimászva az átellenben lévő sarokban megszabadulhatsz a szellemektől is! Itt középen beugorva a kapcsoló előtt lődd szét a vázát. Most nyomd meg a fali kapcsolót, aztán irány a víz, amibe beleugrottál a kötélről. A végén találsz egy kapcsolót, ami felemel egy kockát (persze megint a terem másik végén, ahol szétlőtted a vázát)a kapcsoló alatt. Nyomd be, aztán vissza az előző kapcsolóhoz, és süllyeszd vissza a tömböt.

Vissza a lesüllyedt tömbhöz, és vedd magadhoz a pajszert. Most a kinyílt ajtón át megszerezheted az első csillagot. Tedd a foglalatába. A jobb hátsó sarokban ugorj le a lukba . A végén ereszkedj le, majd a vízben, (a csonti után)szedegesd össze a cuccokat(Pl az első Pharos Knot-ot is). A jobb oldalon a víz alatti labirintushoz a használati: leúszva egy golyó nehezíti a dolgodat, majd a 2. Pharos Knot-ot felszedve menj a bal oldali járaton. A koponya mellett menj egy szinttel feljebb, szintén matass végig mindent, majd ahol ki tudtál mászni, jegyezd meg a helyet. Vissza a felszínre, tedd helyére a Pharos Knot-okat.

Most vissza a vízbe, s a kinyílt ajtónál a harmadik helyét is megleled. Ússz a második Knot helyére, ahol találtad, és most már felmászhatsz a kapcsolóhoz. Most már csak vissza kell küzdeni magad a nagyterembe. A következő kinyílt ajtón elkezdhetsz felfelé haladni, csak egy golyó és némi tüske nehezíti a dolgodat, tehát futás lefelé. Ha kigurult a golyó, akkor most már bátran végig. A plafonon csimpaszkodva juss át a túloldalra, aztán…aztán…aztán..pedig egyszer már valamikor megcsináltam, becsszóra, na! Itt folytatom majd, ha megint sikerül). Na, itt vagyok némi segítséggel OBigtől.(most éppen kijutni nem tudok :(

Szóval: csússz lefelé egy picit csak, majd ugorj, közben nyomd a jobbra-vagy balra gombot. A lényeg, hogy kikerüld a csúszdán a középső kockákat, azaz ne érintsd, és felette sem repülhetsz! Tehát kanyarodj is vissza a levegőben a csúszdára! 4 lapból áll a csúszda. Csússz a 2.közepéig, ott ugorj irányítsd a csúszda mellé Larát, majd vissza, hogy a 4.-re érj le. A 3.-at nem érintheted, még a levegőben sem.

A szemközti vázát most lődd le , így az ottani tüskéket kikapcsolod előre. Ugorj oldalt a baloldalra, futásból a következő tömbre, majd a következő létrás oszlopra. Csúszásból ugrás, majd balra a Hathor Effigy. Vissza, tovább a másik része- a mérgezett tüskék alatt- aztán ugorj a láthatatlan tömbre, de kapaszkodás nélkül. Ugorj tovább a csontihoz. Ha felmászol a Laser-Sight-hoz, akkor nem bánt a csonti, és le tudod lőni a lávába. Tedd a helyére a kulcsot, aztán indulj új körre az ajtóhoz. Itt egy kő boldogít egy kis medi-vel, aztán ments egyet-kettőt, és időfutamra fel, hajrá. A három tömböt futásból küzdd le, mert a kapcsolónál aktiválják a tüskéket. Ha minden rendben, akkor visszafelé már csak egy kötélre kell felkapaszkodni a kijutáshoz.

Szóval OBig mentése alapján sikeresen feljutottam a kötélre, ahonnét már saját magam kijutottam. :) A lejtő legmagasabb részére kell ugorni, de úgy, hogy azért előrefelé csússzon le a lány. Illetve ne is csússzon, rögtön ugorj, és elkapja a kötelet. Ess bele a kis medencébe, majd a kinyílt ajtón keresztül szerezd meg a második csillagot. A nagy terem középtájon lesüllyedt egy tömb. Menj be, a víz alatt többek között megleled a nyílpuskát is. Kimászva a plafonon csimpaszkodj át a tűzköpők közt a túloldali kapcsolóhoz. Aktiválva kinyílik a kapu. Bent két csonti fogad, valahogy lődd őket a vízbe a sarokban. Most a nyílpuskát kombináld a Laser-Sigh-tal, és az oszlopok tetején lődd le a vázákat. Lesüllyed az egyik oldalon egy tömb.

Bemenve előbb küzdj egy golyóval, majd ugorj át az első platformra. Nézz körül, a falban van két nyílás, bennük egy-egy lelőni való csont-tal. Ne piszkáld a kapcsolókat! Lesüllyed egy másik tömb a földszinten, tehát ott juss fel a második szintre. Most a négy oldalfalon középen találsz lelőni való vázákat a feljebb levő párkányokon. Ujjé, kinyílt a földszinti rózsaszín tömb is. Mássz fel, majd idegnyugtatódat vedd be! :) A szemközti falon lévő párkányon a mintás kő egy időkapcsoló. Időre juss vissza a párkányra, ahova felérkeztél, majd balra fent (a kötél irányában) egy lecsapódó ajtóval ellátott résben lődd le a csontot. Ha sikerült, akkor nyílik egy szinttel alattad egy ajtó.

Mássz fel, majd ugorj a kötélre. Most fordulj az előbbi rés felé, és ugorj át egy láthatatlan platformra. (a réstől balra egy kockával) Itt megszerezheted a második secretet, a mechanikus.skarabeust. Ess le a kis medencébe, majd vissza a kötélre, és most már ugrás középre a vízhez. Ússz le a Pharos Knot-ért, majd a főteremben tedd a foglalatába. Nyílik a Harmadik Aranycsillaghoz az út. Tedd a foglalatába, s a főteremben nyílik egy újabb ajtó. Ess le középen, Majd addig kússz- mássz, míg egy terembe nem érsz. A két oldalsó oszlopot told a túloldalon a helyére, erre kialszik a láng az oszlopon. Hogy ne örülj, közben szkarabeuszok rágcsálnak végig. Az oszlopon megszerzed a robbanó töltetet a nyílpuskához. Vissza a főterembe, ahol a múmikát szétlőve hozzájutsz a Horseman's Gem-hez. A sarokban betéve a helyére, egy lifttel feljutsz a terem tetejére. A lávát átugorva látod, hogy a középső lukon feljött a víz. Nosza, ússz is be,és kimászva kapcsold át a kapcsolót. Menj vissza a nagyterembe, és az új járaton menj be. A szellemet intézd el a szellemirtóknál. Majd egy lyukban a vázát szétlőve kinyílik a kapu a kezdő, lávás terembe. Juss a mászórúdhoz, mássz fel. Itt már csak egy guruló követ kell leküzdeni, majd jutalmul VÉGE a pályának.

Szép volt, jó volt, végigélvezte:

Csedeg

 


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.